‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.6.2017

News & Views

תשמעו מתוקות, יש לי תופינים עבורכן בפוסט הנוכחי. דברים שקניתי ודברים שקיבלתי - נחתו לי על השולחן שפע של מוצרים מעניינים שמתפקידי לחלוק אתכן. 


בואו נתחיל עם הטופ של הטופ, כי היום יום ראשון ולמה שלא נפנק את עצמנו קצת - השקות חדשות לקיץ של Givenchy. יש פה דברים מאד נאים שאולי תרצו להוסיף לאוסף שלכן, כאשר המילה המנחה כאן היא "פריטי אוסף".


בגזרת השפתיים, ג'יבנשי השיקו סדרה חדשה של שפתונים בשם Rouge Interdit שנופלת בדיוק לתוך הקטגוריה של שפתונים קרמיים, נוחים, כייפים ללבישה ובגימור לחותי ומבריק. אלה לא גוונים עמוקים ואטומים וניתן לבנות אותם בהתאם לדרגת העצמה המבוקשת, החל משכבה ראשונה קלילה יותר ועד לגימור פיגמנטי יותר אם מעמיסים יותר שכבות. מבחינת עמידות הם שורדים יפה לאורך היום וגם אחרי אכילה ושתיה לא נעלמים לגמרי וגם לא נמסים ונוזלים בצורה לא מחמיאה. תוכלו לחזק את נושא העמידות עם עיפרון שפתיים, וממש במקרה ג'יבנשי השיקו גם סדרה של עפרונות עמידים במים, אבל אתן לא חייבות להשקיע בעפרונות יוקרתיים ותוכלו להשתמש בכל עיפרון שבא לכן. העפרון של ג'יבנשי עמיד כמובטח ומגיע בסדרה של גוונים עזים או ניודים לבחירתכן, כולל גוון שקוף שצפוי לנחות על המדפים מיד אחרי שיעבור את תהליך האישורים המפרך של משרד הבריאות. 
ניתן להשיג את השפתונים ותוחמי השפתיים בפארמים המחזיקים ג'יבנשי בארץ, וגם בפיל יוניק. לשפתונים >> לרכישה. לתוחמים >> לרכישה
בסדרת השפתונים החדשה, תמצאו גם את Rouge Revelateur שהוא שפתון אדום בגימור שיש, עם משחקי גוון של פיגמנט אדום. אל חשש, זה לא אומר שתקבלו שפתון שחור, אלא הגוון שלו אדום/סגול/וורדרד מאד לביש ולא מרתיע בכלל. השפתון הפך לפריט אספנים סולד אאוט בכל העולם, כך שאם אתן אספניות של מהדורות מוגבלות, זו ההזדמנות שלכן לשים עליו את הידיים בארץ. 



אם כבר אנחנו מדברות על פריט אספנות, בואו נדבר רגע על יצירת המופת הזאת. ברונזר Les Saisons Healthy Glow Powder Floral Edition. הברונזר הזה מרהיב, ואתן לא תמצאו סוואטצ' שלו כאן בבלוג כי אני לא מתכוונת להחריב אותו לעולם ואם יש למישהי רעיון איך למסגר ברונזר, אשמח לשמוע. 
בינו ובין שפתון השיש, אני חושבת שהתחרות לא הוגנת ואם אתן אספניות איפור עם תקציב מוגבל, וותרו על השפתון ותלכו על הברונזר הנאה הזה כי הוא באמת מאד מאד יפה והשמועה גורסת שגם מאד טוב. הפורמולה היא פורמולת הג'לי-פודרה מסדרת Healthy Glow שיש לה גימור כמעט קרם על העור ונוחה מאד לטשטוש. 
אם תספיקו, תוכלו להניח עליו את הידיים בארץ, או להזמין >> מכאן. 


הלאה. 
Il Makiage השיקו לאחרונה סדרת קונסילרים חדשה, ואני מודה שנאנחתי אנחת אכזבה כשראיתי שמדובר בקונסילר קרם מוצק. אני מודה, אני לא מתה על הזו הזו של קונסילר ומעדיפה קונסילרים שיהיו יותר נוזליים וסלחניים כלפי האיזורים הבעייתים מתחת לעיניים. 


אני כן אגיד שהקונסילרים מגיעים באריזות מאד אלגנטיות ונוחות לאכסון, ובמקום להשתמש בהם להסתיר כהויות מתחת לעיניים, אפשר להשתמש בהם בתור קונסילרים לטשטוש פגמים אחרים על הפנים. לשימוש כזה לא אכפת לי שהקונסילר יהיה מעט כבד ודביק יותר. הפורמולה שלהם נוחה לעבודה, הכיסוי בינוני עד גבוה ויש מגוון צבעים מאד גדול.
מברשת שטוחה כמו 142 של איל מקיאג' היא הכלי הנכון ביותר לעבוד עם קונסילרים במרקם כזה, ולטפוח אותם על העור כדי לקבל את הכיסוי המושלם.


למי שמתעקשת בכל זאת להשתמש בהם מתחת לעיניים, תוכל למצוא גם גוונים של קורקטורים כמו מס' 20 שהוא אפרסקי ויעבוד מצויין להסתיר עיגולים שחורים (הגוון הספציפי הזה לא יתאים לבהירות עור כיוון שהיה כהה לי מידי). 


התחדשתי בעוד סומק של Hourglass שמייצרים את סדרת Ambient Lighting שהפכה בזריזות לסדרת הסמקים האהובה עליי. 


היה ברשותי כבר את Ethereal Glow הוורוד קר, ועכשיו הצטרף Mood Exposure שהוא הרבה יותר סגלגל וחמים. אני אוהבת את הגימור של הסמקים שהוא מעט מאיר אבל לא מבריק ואת העובדה שניתן לבנות אותם או להניח רק רמיזה של צבע.


אלה לא סמקים למי שמחפשת פיגמנטים צורחים, אלא גוונים סולידיים, אלגנטיים בגימורים סאטניים ומאירים. הסמקים עצמם מאד רכים ומרגישים כמו קטיפה ומדובר במוצר יוקרה שימושי שנותן תמורה מלאה למחיר. 
ניתן לנסות לצוד אותם בגלאמבוט, כרגע Ethereal Glow נמצא במלאי >> לרכישה, ואת Mood Exposure תוכלו לשים בווישליסט שלכן ולקבל הודעה מתי יחזור להיות זמין >> לרכישה. (אם זו רכישה ראשונה שלכן בגלאמבוט, השתמשו בקוד ISRAELMU כדי לקבל 20% הנחה). 
לחילופין, תוכלו לרכוש סומק חדש מהניילונים באתר SpaceNK >> לרכישה.


אני ממשיכה לדרדר אתכן מדחי אל דחי, עם היילייטרים של Becca. אתר קלאט ביוטי הכריזו על בקה כמותג החודש ויש משלוח חינם על כל הזמנה של מוצר שלהם מהאתר, גם אם זה לא עובר את ה-50 פאונד. אם חשקה נפשכן באחד ההיילייטרים המושלמים של המותג, זה הזמן! הגימורים משתנים בין הסדרות, אבל כולם מצטיינים בדרכם שלהם. 
אלה הסוואטצ'ים אחד לצד השני של ארבעת ההיילייטרים שיש לי.


Prismatic Amethyst שייך לסדרת הפריזמטיק, הגימור שלו יבש יותר, אין לו את הגימור הרטוב כמו האחרים, והוא שייך למשפחת הגוונים הדואו כרומיים עם משחקי צבע של וורוד/סגול/כחול. אפשר להניח אותו בקטנה לטאץ' של הארה, ואפשר גם לבנות אותו ללוק יותר בולט. אם אתן אוהבות גוונים מיוחדים אתן תעופו עליו (מה גם שהוא מגיע באריזה מרהיבה). >> לרכישה.
Opal ו-Moonstone שייכים לסדרה הרגילה של Shimmering Skin Perfecter Pressed.   
Opal אפרסקי זהוב מעט חמים, אבל מתאים לבהירות והוא פיגמנטי מאד ומבריק עד הירח.  Moonstone  גם זהוב אבל עדין ובהיר יותר >> לרכישה.  
את Moonstone יש לי גם בנוזל וזה אחד הדברים היפים. אם יש לכן סבלנות לעבוד עם היילייטר נוזלי (מתאים למריחה מתחת למייקאפ או מעליו לפני פידור, או לערבב עם המייקאפ), שווה לכן לנסות את הסדרה הנוזלית שמעניקה הארה טבעית ואלגנטית מאד >> לרכישה.
ההיילייטרים של בקה, כולם ללא יוצא מן הכלל, הם בין האהובים עליי ביותר באוסף ההיילייטרים המכובד שלי, כך שלא משנה איזה גוון תבחרו (גם אם הוא לא מהרשימה הנ"ל) - ההנאה מובטחת. שופינג נעים!

צר לי על הפוסט המאד מדרדר לרכוש מוצרים מאד יוקרתיים, שיהיה לכן ולעו"ש בהצלחה!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה