‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

10.6.2017

פינת הביזאר

היום לא תקבלו ממני טיפים ומחקר מעמיק אודות רשימות רכיבים, היום תפגשו בפוסט חפצים ומוצר טיפוח אחד קצת מוזרים, קצת לא שגרתיים ולפעמים - גם קצת מיותרים. יש דברים שאני נתקלת בהם או קונה שאין לי דרך להכניס לקונטקסט של פוסט כי הם טריוויאלים מידי, ולכן החלטתי שאם אין פוסט אחד שמתאים להם, אני אצור פוסט במיוחד עבורם. ביזארי ככל שיהיה, אני לא הייתי ממהרת לנטוש כי יש לי כאן המלצות לכמה מוצרים שהם סוף הדרך.


החלטתי להתחיל דווקא מהפריט הכי פחות שימושי בכל הפוסט הזה, והייתי מגדירה אותו אפילו כמיותר. 
ספוגית סיליקון לטשטוש מייקאפ - בשביל מה זה טוב? כשראיתי את כל הבאזז סביב זה ברשת לא הבנתי על מה המהומה, וכאשר נחתה אצלי הספוגית (זו ספציפית של לייף מהסופר פארם), עוד פחות היה לי ברור מדוע העולם היה צריך המצאה כזאת. 
בואו נחדד כאן עיקרון שאולי קצת נשכח לאורך השנים - שיטה טובה לטשטוש מייקאפ היא כזו שמאפשרת ספיגה של חלק מהחומר, כך שהמייקאפ לא "יושב" על העור בשכבה עבה ומחרידה. יש כל מיני שיטות כדי לא לפגוע בכיסוי, אבל העיקרון חייב להשמר, אחרת הגימור ייראה נורא. אצבעות, מברשות, ספוגיות - לא משנה מה השיטה האהובה עליכן, בדרך זו או אחרת הכלי שאתן בוחרות בו "שותה" קצת מהחומר כדי שלא תצאו עם גימור של מסיכה מהבית.
ספוגיות הסיליקון מתפארות בכך שהן לא סופגות אף טיפת מייקאפ או קונסילר. חמודים שלי - זה לא משהו להתפאר בו. 
אני יכולה לשבת כאן ולספר לכן על הנסיונות שעשיתי כדי לגרום לדבר הזה לעבוד, אך ללא הועיל. גם אם הצלחתי לטשטש משהו, זה היה אחרי שעמדתי וטפחתי על הפנים שלי דקות ארוכות עם הספוגית, במקום שזה ייקח לי מקסימום 10 שניות עם מברשת או ספוגית רגילה. הרגשתי שזה מבזבז לי את הזמן, שהגימור אף פעם לא נראה טוב, שזה לא ממש מטשטש שום דבר אלא בעיקר מזיז את המייקאפ או הקונסילר מצד לצד ובגדול - הרגשתי שזה החפץ המיותר ביותר שהצטרף לשידת האיפור שלי בשנים האחרונות.
עשו לעצמכן טובה - אל תפלו בפח, ניתן ואף רצוי לדלג על הטרנד הספציפי הזה ולקוות שייעלם מהר.

 
אחרי ה-FAIL הקודם, בואו נדבר עכשיו על הדבר הכי טוב שקרה לגוף שלי מאז שגיליתי מברשות רחצה שמגרדות את הגב. 
כפפות פילינג!! ראיתי את אחת הביוטריות החביבות עליי ממליצה על השיטה הזאת בסרטון (רייצ'ל טאלבוט, למי שמעוניינת לעקוב אחריה) וזכרתי שראיתי כאלה בביוטיקייר. תשמעו, זה גאוני. אני מאד אוהבת לעשות פילינג גוף, אבל לזכור להשתמש בכל מיני סבוני גרגרים זה קצת מעיק, לא כולם צפופים מספיק כדי לעשות את העבודה ויש אזורים בגוף שאני לא רוצה לקרב סבונים כאלה אליהם (ודיה לחכימה ברמיזה). הכפפות האלה פותרות הכל כי אפשר להשתמש בהן עם כל סבון רגיל, פשוט מלבישים על הידיים ומקרצפים כל איזור בגוף שמגיעים אליו. 
אני אוהבת את תחושת הקרצוף, העור אחר כך מרגיש חלק כשל תינוק ופילינג על בסיס קבוע מסייע גם להלחם בצלוליטיס, בצלקות על העור, בחוסר אחידות של גוון שנוצר משיזוף לא אחיד וממריץ את זרימת הדם. 
אם אתן בקטע אני ממליצה לוותר על כל העיסות עם הגרגרים ולנסות את הכפפות האלה, מצפה לכן פינוק.


עוד מציאה מהביוטיקייר, הן הגומיות המסולסלות האלה. ראיתי אותן צצות על פדחתן של מספר חברות שלי שהמליצו עליהן בחום, והחלטתי לנסות. אם אתן, כמוני, סובלות מסוג השיער שגומיות רגילות לא מצליחות לאחוז, או סובלות מנשירה, או שונאות את התחושה של גומיה שמושכת את השיער עד לכדי טריגר מיגרנה - הגומיות האלה נוצרו עבורכן. 
הן עשויות מחומר פלסטי שלא "נדבק" לשיער ותולש אותו, אבל הן מעניקות אחיזה חזקה באופן מפתיע. אני יכולה לעשות איתן מה שאני רוצה - עגבניה, קוקו גבוה, קוקו נמוך, צמה והן לא יחליקו או יאבדו אחיזה בשיער. צמות, במיוחד, אני מוצאת שגומיות רגילות מתקשות להחזיק בשיער שלי כיוון שהקצוות שלי חלקים באופן מיוחד והגומיות האלה הן היחידות שכן.
מצאתי אותן, כאמור, בביוטיקייר והן עולות גרושים. אני מאמינה שאפשר להשיג אותן בחנויות נוספות שמוכרות פיצ'פקעס לשיער. 


אני מסיימת את הפוסט המעט משונה הזה, עם דיאורדורנט שנוי במחלוקת. מדובר בדיאורדורנט המכיל רכיבים טבעיים בלבד של Weleda בניחוח לימון. אין בו אלומיניום וכל מיני רכיבים מזיקים אחרים, אבל הוא כן מכיל אלכוהול ולפיכך מעט צורב כשמתיזים אותו. 
אני אהיה קצרה - אם אתן מצפות להשתמש בו בבוקר ולצאת מהבית לעיסוקיכן, אז שהכוח יהיה בעזרכן ואני אשמח לא לעמוד לידכן באוטובוס עמוס נוסעים בסיומו של יום קיץ חם. 
לעומת זאת, כמוצר להתרעננות במהלך היום שאתן זורקות לתיק או שומרות במגירה במשרד, או כדיאורדורנט לשים בלילה לפני שהולכים לישון ולא רוצים לקום בתחושת איכס - הוא אחלה.

אם הגעתן לסיומו של הפוסט ואתן חושבות לעצמכן "מה לעזאזל קראתי עכשיו ומי ייתן לי החזר על 5 הדקות האלה?" - ברכותי, זו מחשבה שרצה לי בראש לאורך 90% מחיי היום יום שלי. 
שיהיה לכן שבוע חדש שמח בלב פורח!

ואגב, אם מצאתן את אחת ההמלצות כאן שימושית, תנו מילה טובה לסיסטר ואולי יופיע כאן פוסט שימושי ומועיל נוסף!


8 תגובות:

  1. איזה כייף...כפפות הרם והכנס לסל הקניות... תודה ��

    השבמחק
    תשובות
    1. חובת דיווח... מעשה שהיה כך היה... הזמנתי את הכפפות מאיביי וכמו כל דבר שמזמינים משם, שכחתי והמשכתי בחיי עד עוד חודשיים. היום בעודי מטייל בחנות אני רואה את הכפפות ונזכרת. כמובן שלקחתי לי זוג ($4) ואלו מאיביי מעולם לא הגיעו. הזיכוי כן הגיע ;) תודה רבה

      מחק
    2. לפחות סוף טוב הכל טוב! דברים שמזמינים מאיביי זה כמו מתנות לעצמך - מרוב שאת שוכחת שהזמנת, כשזה מגיע (אם זה מגיע) את מופתעת כל פעם מחדש.

      מחק
  2. הספוגית הזו לא מסקרנת אותי בכלל. ממש לכ מרגישה צורך להשתמש בה.
    הכפפות אליפות. גם אני משתמשת פשוט כי סבתא שלי היתה משתמשת כשהייתי קטנה והיא היתה מקלחת אותנו. שלה היו דמויות שק שחור, עם מרקם לא ברור. לא ממש מחוספס אבל גם לא חלק. באמת אליפות!
    ואם הגעת עד לכאן אז את מבינה שכל פוסט שתכתבי מבורך 😜

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חמודית!
      בחיים לא הייתי מנחשת שהכפפות האלה הן שריד מימיי הסבתות!

      מחק
  3. הכפפות נשמעות שוות ממש, בבקשה עוד פוסט כזה ����

    השבמחק