‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.2.2017

רשימת קניות - iHerb

אחרי שרשימת הקניות של מוצרים מומלצים בגילטי זכתה להצלחה, הגעתי למסקנה שייתכן ואתן בקטע של שופינג. מסקנה מרעישה ובלתי צפויה, אני יודעת. 
הרבה מאד זמן לא פרסמתי כאן רשימת שופינג מעודכנת להזמנות שעשיתי לאחרונה מאייהרב, והגיע הזמן לתקן את העוול. וודאי תיתקלו פה במוצרים מוכרים, אבל גם בכמה חדשים ומסקרנים.


נתחיל דווקא לא בגזרת האיפור והטיפוח, אלא בתחום הויטמינים ותוספי התזונה. במקום לשלם הון תועפות על ויטמינים של סולגאר בארץ, אני מזמינה אותם מאייהרב. 
Solgar, Skin, Nails & Hair, Advanced MSM Formula - זה תוסף שאני לוקחת כבר למעלה משנה לחיזוק השיער והציפורניים והוא מצוין. אני מרגישה שהוא האחראי הבלעדי לכך שאני כבר לא סובלת מציפורניים פריכות ונשירה מטורפת, אלא אני מצליחה לגדל ציפורניים בריאות באורך מרשים וגם לחפוף את הראש מבלי להשיר חצי משיער ראשי. עבור 120 טבליות אני משלמת 70 ש"ח שזה ממש פרוטות (בארץ התרכובת הזאת מגיעה ל-150 ש"ח בממוצע).
Solgar, Vitamin C - החלטתי להתחיל לקחת ויטמין C משתי סיבות. הראשונה, כי החורף הנוכחי הפיל אותי לקרשים ונמאס לי שהמערכת החיסונית שלי חוטפת על ימין ועל שמאל. השניה, כיוון שאני רוצה לשפר את הספיגה של ויטמין C בגוף כדי לייעל את ההשפעה שלו על העור ולא רק להסתמך על מוצרי טיפוח המכילים ויטמין C בתרכובות פחות יציבות ובעלות השפעה נמוכה יותר. על 90 טבליות שיספיקו ל-3 חודשים אני משלמת 38 ש"ח וגם כאן מדובר בשליש ממה שתשלמו על זה בארץ. 

  
Earth Science, Active Age Defense, A/B Hydroxy Acid Night Rejuvenator - אני לקראת סיום של כמה שמנים שאני משתמשת בהם ברוטינת הלילה שלי, אז החלטתי להצטייד בסרום שיחליף אותם בחודשים הקרובים. כשמזג האויר מתחיל להתחמם אני מרשה לעצמי להתפנות מההתמרחות האובססיבית עם שמנים ולגשת אל מוצרי סרום אחרים. רשימת המרכיבים של הסרום הזה מכילה חומצות AHA ו-BHA וגם חומצה הילארונית, כלומר כל מה שאפשר לבקש במוצר טיפוח שייתן עבודה. אני מודה, אני כבר לא יכולה לחכות להתחיל להשתמש בו! עלותו כ-75 שקלים. 


Nutiva, Organic Hemp Oil - לא, לא קניתי שמן לסלט, למרות שאפשר להשתמש בו גם למטרה הזאת. שמעתי ש-Hemp Oil (איך קוראים לזה בעברית?) זה מצויין לשיער, אז החלטתי לנסות. לפני החפיפה הבאה אני מתכוונת למרוח כמות נדיבה ממנו על השיער ולשבת עם זה על הראש לזמן מה ואז לחפוף, ואני מצפה להתעורר עם שיער רפונזל, לא פחות *ציפיות ריאליות*. הוא עולה גרושים, 27 ש"ח ואפשר, כאמור, גם לאכול אותו בסלט. 


Andalou Naturals Shampoo, Moisture Rich, Argan Oil & Shea - עוד בענייני שיער, הזמנתי גם שמפו של אנדאלו אחרי שקיבלתי המלצה על השמפואים שלהם מקוראת של הבלוג (מוכיחה בפעם ה-1,000 שאני ממושמעת ומקשיבה להמלצות שלכן!). אתן כבר יודעות שאני בעיצומו של מעבר לשגרת טיפוח שיער בריאה יותר ושואפת להתרחק משמפואים גנריים עם רכיבים גרועים. כיוון שאני אוהבת את כל המוצרים של אנדאלו שניסיתי לעור הפנים, חשבתי שלא יכול להיות רע אם אנסה גם מוצרים לשיער. עוד לא חפפתי עם השמפו, אבל מהסנפה ראשונית אני כבר יכולה לדווח שיש לו ריח תפוזים מטריף! הוא לא נורא זול, 31 שקלים, אבל זה עדיין יותר זול משמפו של אמיקה נניח שעולה קרוב ל-100. אני רוצה לשלב עם השמפואים של אמיקה גם שמפואים קצת יותר זולים כדי שלא אצטרך להוציא סכומים גבוהים כל פעם, כך שאני אשמח אם יתברר שהשמפו הזה הוא הצלחה.


Real Techniques , Bold Metals Collection, Miracle Diamond Sponge - נדלג באלגנטיות לאיפור, או יותר נכון - לכלי איפור. הזמנתי את ספוגית היהלום מהסדרה היוקרתית של ריל טכניקס ומה אני אגיד, נישט א-גרויסע מציעא. 
אני מ א ד אוהבת את הספוגית הרגילה הכתומה מהליין הפושטי ולדעתי היא אחת המוצלחות בשוק כרגע, אבל את הספוגית הזאת הרבה פחות. למרות שלכאורה היא עשויה מחומר רך אפילו יותר (ודומה מאד בתחושתה לביוטי בלנדר מקורית), היא הרבה פחות טובה מהספוגית הרגילה והזולה יותר. אני מרגישה שהיא סופגת יותר מידי חומר ולא מטשטשת כמו שצריך. גם הצורה שלה היא מסובכת מידי בשביל אישה פשוטה כמוני, כל הפיאות השונות הופכות את העבודה למסורבלת יותר. בשביל 31 שקלים זה לא ניסוי יקר במיוחד, אבל אני אומרת תחסכו את הכסף ותקנו את הספוגית הכתומה הרגילה, היא הרבה יותר טובה. 


Andalou Naturals, Pure Pore Toner Willow Bark - אל תתבלבלו, אני לא באמת צריכה להציג בפניכן את המוצר הזה. מדובר במי הפנים הרגילים שאני מזמינה תמיד מאייהרב, רק שאנדאלו עשו לאחרונה מהפך עיצובי והמיתוג והאריזה של המוצרים השתנו מעט. אותה גברת בשינוי אדרת, אני לא יודעת כמה פעמים כבר רכשתי את מי הפנים האלה והמלצתי עליהם לאין ספור בנות שניסו גם הן והתאהבו. במחיר של 41 שקלים, אתן לא יכולות להרשות לעצמכן לא לנסות אותם גם.


Neutrogena, Healthy Skin Liquid Makeup - אין לי שום צורך במייקאפ חדש ואני בכלל בפרוייקט לסיום מייקאפים ישנים, ובכל זאת הזמנתי מייקאפ של ניוטרוג'ינה, לכו תבינו. שמעתי ביקורות טובות על המייקאפ הזה ואני מקווה שלא יאכזב. הכיסוי והגימור אמורים להיות קלילים וחיים לאיפור יום יומי, כולל SPF20. הוא לא יקר במיוחד ועלה רק 45 שקלים, ובכל זאת אני מקווה שלא יאכזב כי לא בא לי להתקע עם מייקאפ גרוע באוסף. יש לי מספיק כאלה שאני נאבקת לסיים אותם כרגע. 


למה לשלם 15 שקלים על בליסטקס אם אפשר להזמין אריזות חסכון בחצי מחיר באייהרב?
Blistex, Medicated Lip Balm, Lip Protectant/Sunscreen, SPF 15 - הליפ באלם שאני משתמשת בו כל בוקר ומחדשת לאורך היום, מגיע עם מקדם הגנה ותחושה מקררת ומרגיעה על השפתיים. בליסטקס הם מותג הבאלם האהוב עליי ואני מרגישה שאלה הבאלמים היחידים שבאמת נותנים עבודה מבלי לייבש את השפתיים עוד יותר אחרי שהם נספגים. אריזה של 3 נמכרת ב-12 שקלים (מה שתשלמו פה על אחד....). 
Blistex, Medicated Lip Ointment - זה באלם עשיר יותר עם רכיבים מרפאים שאותו אני מורחת בלילות. אם יש לכן נטייה לפצעים על השפתיים כתוצאה מיובש, חום או סטרס אתן חייבות שיהיה לכן אחד כזה בבית. אריזת חסכון גדולה עולה 10 שקלים, לעומת 20 ש"ח בסופרפארם ודומיו.


אחרונה חביבה, ואני לא באמת צריכה להציג אותה, נכון? 
Reviva Labs, 10% Glycolic Acid Cream - כדי לוודא שאני אף פעם לא נתקעת בלעדיה, אני מקפידה להזמין מספיק זמן מראש חומצה נוספת כדי שתמתין לי במגירה. לא נכנסת למיטה בלעדיה, בין אם אני מורחת רק אותה בלילות (זה קורה יותר ויותר לאחרונה ואפילו מומלץ כדי לשפר את ההשפעה שלה על העור) ובין אם אני מורחת שמנים, סרומים וקרמים מעליה. אין לילה בלי חומצה, מבחינתי זו הפרמייה שאני משלמת היום לכיסוי ביטוחי על אנטי-אייג'ינג בעתיד.

נראה לי שסידרתי לכן הפעם רשימת קניות מכובדת עם הצעות לשופינג של תוספי תזונה, מוצרים לשיער, איפור, וטיפוח. אם ניסיתן את אחד המוצרים שהזמנתי כאן בפעם הראשונה ויש לכן מה לדווח - אנא השאירו לי בתגובה רשמים והמלצות!


2 comments:

  1. Hemp oil זה שמן קנביס... והוא באמת "עושה שמח" :) טוב בעיקר לאכול אותו, עושה המון דברים טובים בגוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. הו וואו, לא תכננתי להשתמש בו לסלט, אבל עכשיו שגיליתי את זה אני אשתמש גם אשתמש!

      מחק