‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.3.2017

Love Me Do

היום הראשון למרץ, ואני קצת לא מאמינה שכבר אנחנו מתקרבים אל האביב ושנת 2017 היא כבר לא מספר שצריך לזכור לכתוב נכון בצ'קים. הזמן טס, ולא רק כשנהנים. 
באופן אישי, הייתה לי התחלה קצת משונה של השנה. הרבה עליות, אבל גם הרבה מורדות. תחילתו של חודש מרץ הוא גם סימן לכך שחודש יום ההולדת שלי ממש עוד שנייה בפתח, וזה עניין בפני עצמו שאני צריכה להתמודד איתו (31, תודה ששאלתן). אני מרגישה שאחרי שחגגתי 30 ימי הולדת כבר לא מערערים אותי כמו פעם (כלומר, עד שנגיע למשבר גיל 40), אבל אני כן מרגישה שהזמן זולג ובורח לי בין האצבעות באופן בלתי סביר בעליל. יום ועוד יום ועוד יום, והופ אנחנו כבר בפסח ומיד אחרי זה כבר החגים ואז הסתיו והנה עוד שנה הסתיימה לה. נשמע לכן מופרך כרגע? חכו כשנגיע לאוגוסט ונשאל את עצמנו לאן השנה הזאת ברחה.
אחרי ההקדמה הפילוסופית הזאת, אנחנו נמשיך אל נושא הפוסט של היום - כל מיני חידושים ועדכונים שיש לי לספר לכן על מוצרים ושירותים ואפילו הגרלה אחת קסומה שאני עורכת. גם כשזה נוגע למוצרים שנוחתים אצלי לסקירה, אני מרגישה שבלי ששמתי לב עובר חודש ולא הספקתי לספר לכן עליהם, ואני כבר בפיגור משמעותי בחומר. אז קדימה, לעבודה.


מסקרה חדשה של Bobbi Brown נחתה בשוק, ותנו לי להגיד לכן - נאנחתי אנחת רווחה כשראיתי אותה. היא נקראת Eye Opening Mascara ומגיעה עם מברשת אולד סקול - לא סיליקון או זיזים משונים שצצים מכל מקום, אלא מברשת מאסיבית וגדולה שיוצרת ריסים מלאי נפח ואורך, כמו פעם. זה נכון שזו מברשת עצומה ושמנה מאד וצריך להזהר עם השימוש בה, אבל אני אוהבת מברשות מהסוג הזה ומרגישה שהריסים שלי מסתדרים איתן הכי טוב.

 
על העבודה שמותג הדראגסטור Max Factor עשו עלייה לארץ בוודאי שמעתן. אני מודה שהגיעו לידיי מוצרים שלא ריגשו אותי ייתר על המידה - רביעיית צלליות בעיצוב מיושן וסומק אפוי. במקרה הזה, החיצוניות של המוצרים לחלוטין עושה להם עוול, כיוון שבפועל האיכות שלהם מצויינת. 


הסומק בגוון Seductive Pink מס' 15 והוא חמאתי ומקסים. רביעיית הצלליות היא בגוון Lavish Onyx מס' 02 והיא באמת סובלת מעיצוב ביש מזל שנתקע אי שם באייטיז, וחבל - כי בפועל הצלליות באיכות מצויינת, בגוונים יפים ובמרקם נוח לטשטוש. יש כאן 3 צלליות שימר וצללית מאט אחת ואפילו הצללית מאט, שלעיתים זה מרקם שקשה לדייק בו, היא איכותית וחמאתית. 
בקיצור, האריזה קצת מבאסת, אבל העיקר האיכות, לא? 


בעדכון Essence האחרון לא הרגשתי שהעלתי בחכתי יותר מידי מוצרים שאפשר לעוף מהם, אבל מסתבר שהדברים הטובים הסתתרו והמתינו לביקור השני שלי בסטנד. 


קודם כל, קחו את עצמכן בידיין וגשו להצטייד בעפרונות החדשים מסדרת Extreme Lasting. אני הצטיידתי בשניים בגוון Rockin' Taupe מס' 05 שהוא חום אפרפר ו-Nighttime in the Jungle מס' 04 שהוא ירוק אפרפר. הגוונים בסדרה הזאת לא אטומים ומאט כמו עפרונות הג'ל של אסנס, אלא יש בהם אלמנט של שימריות שהופך אותם להרבה יותר מעניינים. המרקם שלהם מדהים, רך וחמאתי וקל מאד להנחה ולטשטוש. אם אתן אוהבות עפרונות ומגוונות בגוונים ומרקמים, אתן חייבות לנסות אותם.
שנית, אם אתן בקטע של היילייטרים עדינים אבל יפים, יש סיכוי סביר שפודרת Strobing Highlighter היא בדיוק המוצר בשבילכן. בהתחלה היא אזלה מהמלאי בכל מקום, אבל לאחרונה חזרה למדפים ואני הייתי ממליצה להצטייד. בסוואטצ' היא ניראת כמו כלום ושום דבר, אבל על הפנים היא מעניקה הברקה עדינה ואלגנטית. אני לקחתי אותה בגוון הוורדרד Let it Glow מס' 10
מזכירה לכן שאת כל המוצרים של אסנס אפשר גם להזמין בנוחות אונליין מאתר רוקגלאם.


Pupa השיקו לאחרונה שני מוצרים חדשים ונחמדים. הראשון הוא שפתון עמיד נוזלי עם טופ גלוס מסדרת Made to Last (למי שבוחרת להשתמש בצד המבריק). אלה שפתונים שהם לחלוטין kiss proof (ניסיתי!) ובפורמולה שמרגישה יותר קלילה ונוחה על השפתיים משפתונים נוזליים מאט אחרים. 


נכון, הם לא סמיכים ופיגמנטים בצורה מטורפת והגוון הזה מס' 009 דרש שתי שכבות כדי להגיע לכיסוי מלא. אבל מצד שני, אני לא מרגישה שהוא שואב לי את כל הלחות מהשפתיים, כך שמבחינתי זה טרייד אוף מבורך. ההשקה השניה, והשקטה הרבה יותר, היא של סדרת עפרונות עיניים הכי בייסיק שאפשר להעלות על הדעת Easy Liner Eyes בפורמולת קאג'אל. אין פה שום דבר פורץ דרך, אלא עפרונות בגוונים שימושיים שעושים את העבודה. ייתכן שהגוון שיש לי נקרא S271C אבל זה ממש לא בטוח, פופה לא חזקים בסימון גוונים או חשיבה יצירתית של שמות במקום מספרים סידוריים. 


מי שממשיכים להרחיב את קטגוריית השפתיים הם Il Makiage, ואחרי שהיו לנו שפתוני מאט נהדרים, שפתונים נוזליים נהדרים לא פחות ושפתוני לחות שהם גם, ניחשתן נכון, נהדרים - מגיעות פלטות של שפתונים. עכשיו תראו, להערכתי זה לא מוצר למתאפרת המתחילה או אפילו הבינונית והסבירה, אלא מיועד לבעלי מקצוע ולמי שאוהבת להיות קצת יותר הרפתקנית - לא מבחינת גוונים דווקא, אלא בשיטות ההנחה וערבוב הצבעים. 


הגוונים עצמם הם מאד סבירים והגיוניים ושימושיים לכל אחת, כשכל פלטה סובבת סביב סקאלה מסויימת של גוונים. הפלטה הספציפית הזו היא בניחוח שוקולד עם שפתונים בעלי תת גוון חום מפנק ונקראת Chocolate Addiction. שימו לב לפרט חשוב - כל הגוונים בפלטה הם בעצם שפתונים מתוך הליין הרגיל בגימורים שונים (לדוגמה בפלטה הזאת יש 5 גוונים מסדרת XO מאט וגוון אחד מסדרת Rave Super Sheer), כך שמדובר בקונספט מעניין של כור היתוך לשפתונים של הליין, אל תוך מוצר שמציג אותם במרקם אחר ובפלטת גוונים מסודרת מראש.
את ההנחה שלהם יש לעשות עם מברשת וניתן לשחק עם הצבעים ולבנות אותם לדרגת האטימות הרצויה, לערבב בין הגוונים ובגדול לעשות ככל העולה על רוחכן. המרקם של השפתונים בפלטה חלק ונעים, זו לא פלטה של גלוסים דביקים כמו פעם, השבח לא-ל. 
קונספט מעניין, ביצוע שמעוצב בצורה מדוייקת ואיכות טובה של המוצר - כל מה שצריך זה את הסבלנות להתעסק עם זה.


מי שגם השיקו פלטה של שפתונים לכבוד פורים הם Sacara, והם לא חסכו והכניסו 12 גוונים לתוך פלטה אחת. כל משאלות לבכן לפורים (וגם סתם לימות השנה) נמצאות כאן ויש פה גוונים אדומים, וורודים, ניודים ואפילו סגולים.
מילה על איפור לפורים - תעשו לי טובה ואל תקנו אותו בדוכנים מפוקפקים בתחנה המרכזית או בשוק. היום ישנן אופציות נהדרות וזולות של איפור פורימי אצל רשתות כמו סאקארה וגם ביוטיקייר ו-wow, כשהייתרון המשמעותי הוא שאתן יכולות להיות בטוחות שכל המוצרים עברו את אישור משרד הבריאות ולא מדובר באיפור עם רכיבים מפוקפקים מהשד יודע היכן. הרבה מהאיפור הזה הולך על הפרצוף של ילדים, חבל על הסיכון!


אז הנה לכן, פלטה של גוונים שאפשר להשתמש בהם גם על השפתיים אבל גם באיפור פנים על הילדים, למה לא ללכת על בטוח? הגוונים הפתיעו אותי בפיגמנטיות עשירה ומרקם שהוא לא דביק מידי, מוצר שהוא בהחלט לא פשרה רק לצורכי פורים, אלא תוכלו למצוא בו גם שימוש בשאר ימות השנה.


ואם בפורים עסקינן, אז אני רוצה לספר לכן על שירות של מאק לכבוד החג, שבמסגרתו אתן סוגרות איפור פורים אישי אצל מאפרת באחד הסניפים, וחוזרות הביתה עם מוצרים בשווי עלות השירות (300 ש"ח). אם אתן רוצות משהו יותר מושקע מפרפר שתציירו לעצמכן על הלחי, אני ממליצה מאד להשתמש בשירות הזה אם יש לכן מסיבה שווה לפקוד עם תחפושת מושקעת, כיוון שזה יסגור לכן את הפינה של איפור מושקע ומקצועי. כל מה שאתן צריכות לעשות זה לגלות למאפר/ת למה אתן מתחפשות, או להראות רפרנסים של תמונות ששמרתן. המאפרים והמאפרות בחנויות יוכלו לעשות לכן הן איפור ספציפי ללוק מסויים (ג'וקר, הארלי קווין וכו') או פריסטייל לבחירתכן. 
אני ביליתי 60 דקות בסניף מאק דיזינגוף סנטר ועברתי טרנספורמציה לאיפור פורימי דרמטי מעולם האפקטים עם שפע של גליטר, אבל עם נגיעה חזקה של ביוטי כיוון שכל האלמנטים התחברו ביחד ללוק פוטוגני ומגניב מאד, אבל גם אחד כזה שלא הייתי חושבת או יודעת איך לייצר בעצמי. תודה לאלה רן המקסימה שיצרה את הלוק הזה עבורי!


ועדכון אחרון לסיום - סבון משיקים קיטים מקסימים של מוצרי טיפוח לידיים, ואני רוצה לפנק את אחת מכן עם קיט כזה. הפעילות מתרחשת בעמוד הפייסבוק שלי, ואת כל הפרטים תוכלו למצוא >> כאן
רמז, כדי לקבל כניסה נוספת תצטרכו להיות עוקבות שלי גם באינסטגרם, אז כדאי לסגור את הפינה הזאת כבר עכשיו >> https://www.instagram.com/ilmakeupblog/

עד כאן שידורינו להיום, שיהיה כמעט חג פורים שמח!


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לצרכי פרסום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה