‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.2.2017

באה מאהבה

זה נכון שאני לא אוהבת את ואלנטיינ'ז דיי והמחשבה על ביטויי אהבה דביקים לבן זוג מחרידה אותי, אבל אין לי שום בעיה לבטא את האהבה שלי לחפצים יפים ולשופינג, ולעשות זאת בצורה משתפכת למדי. 
אפשר לתת לחפצים שתראו בפוסט את הכותרת "מתנות לואלנטיינ'ז", ואפשר פשוט להתייחס אליהם כחפצים יפים במיוחד, כאלה שיכולים לעשות נעים בלב בכל יום בשנה, ולאו דווקא ב-14 בפברואר. 


אריזות המותג Bobbi Brown ידועות בהיותן סולידיות, שחורות ופרקטיות. לכן כשהם משיקים סדרה מוגבלת של ליפסטיקים באריזה מהודרת ונוצצת במיוחד, זה סימן שכדאי לרחרח ולחטוף אחד לפני שייעלם. 
השפתון לא רק נראה יוקרתי, הוא גם מרגיש הרבה יותר כבד ומאסיבי ומעוטר בחריטת הלוגו של בובי בראון. פריט לאספניות שגם מגיע בשלל גוונים מעלפים (הגוון בתמונה הוא Retro Red). 
השפתון יצא במסגרת קולקציה מוגבלת Red Hot ויש גם פלטות של צלליות שמשלימות את הלוק ומגיעות באותו עיצוב מוזהב ונחשק. 


מי שרקחו קולקציה מושלמת הם סבון, שהשיקו לכבוד הואלנטיינ'ז קולקציית שוקולד, שהיא באמת אחד הדברים המטריפים שיצא לי להתקל בהם לאחרונה.
יש כאן את כל ההנאה מקופסת שוקולדים איכותית, עם אפס רגשות אשמה על הקלוריות ואחוזי השומן. לא מדובר כאן בניחוח "בהשראת" שוקולד או מזכיר שוקולד - זה שוקולד אמיתי, עמוק, מלטף, מתקתק. אם אתן לא אוהבות ריחות של אוכל בטיפוח שלכן, זו לא הקולקציה עבורכן. 
לעומת זאת, אם אתן שייכות לכת הנרות בריח מרשמלו ופאי, הרי שאלה מוצרים שלא תרצו לפספס. הקולקציה מונה חמאת גוף במרקם ג'ל ובניחוח שוקולדי מפנק (שמתפתח לריח מאסק וניל כעבור כמה שעות), ליפ באלם חמאת קקאו (הליפ באלמים של סבון מעולים), נרות עם ניחוח מאד חזק, לק וסבון מוצק שצריך להזהר לא להתפתות לנגוס בו.
זו קולקציה מרהיבה, מעניינת, מאתגרת ואיכותית שלא מרגישה סינטטית ומחופפת. אני בטוחה שהיא לא תהיה לטעמה של כל אחת, אבל מי שבקטע של סגנון הריחות הללו תהנה ממנה עד תום.


היוש! הפרצוף האווילי שלי עוטה עליו שפתון שלמות של Ofra בגוון Atlantic City ותיחום של ליפליינר בגוון Delicious Red. אני נשמעת כבר כמו תקליט שבור, אבל השפתונים הנוזליים של עפרה הם השקעה משתלמת. הגוונים כמעט כולם מושלמים, והאדום הזה הוא אחד היפים שאינו כתום או זועק מידי, אלא קלאסי ומדוייק כמו שאדום טוב צריך להיות.
לכבוד הואלנטיינ'ז יש מבצע נחמד על כל קטגוריית השפתונים בגילטי, כך שאפשר לחטוף מוצרים שווים במחירים טובים. 


נסיים דווקא לא עם מוצר איפור, אלא עם קופסת הפתעות של מוצרי נייר. האהבה מגיעה בכל מיני דרכים, ואחת מהן היא בצורה של מעטפות, מחברות וכרטיסים מאויירים.
אם אתן מחובבות ז'אנר מוצרי הנייר, כדאי לכן להכיר את השירות של Momento Boxes שמציע מנוי לקופסאות חודשיות, בהן תקבלו קולקציה של מוצרי נייר ומוצרים נלווים מידי חודש. 
כבר היה לנו ניסיון מר עם קופסאות יופי למיניהן, ובקופסאות נייר ישנה חשיבות אפילו גבוהה יותר לעין של אוצרת הקופסה. עם הקופסא של מומנטו, נדמה שיש שם עין טובה לפריטים עיצוביים יפים, עדינים ונעימים. שום דבר קיטשי או מוגזם, קופסת פברואר מכילה מחברת קסומה, כרטיסים, מעטפות ומדבקות מקסימים. נכון שמגיעים שם גם דברים פחות שימושיים, כמו ערכת חותמות, סיכות נייר בצורת אייל וגם וואשי טייפ (שיצטרפו למאגר וואשי טייפס שאינם מסתיימים לעולם), אבל אלה יכולים להיות טאצ'ים נחמדים עבור מיטיבות לכת שגם יעשו בכל הפיצ'פקעס הללו שימוש. 
השירות לא זול (החל מ-119 ש"ח לחודש) אולם יכול להיות פינוק כייפי במיוחד עבור מישהי שממש נהנת לאסוף מוצרי נייר ולהיחשף למותגים ומעצבים חדשים שיעבדו בשיתוף פעולה עם מיזם הקופסאות.

מאחלת לכן ואלנטיינ'ז שמח, בין אם אתן חוגגות אותו עם בן זוג, לבד, עם חברות או עם החתול. שולחת לכן נשיקות והלוואי והייתי יכולה לצאת עם כל אחת מהקוראות האהובות שלי לדייט של צ'יפס וקולה. אני אישה של הנאות פשוטות.
ואם קיבלתן מתנת ואלנטיינ'ז שווה במיוחד, או קניתן לעצמכן אחת כזו - שתפו אותי בבקשה!

כל התמונות הן מהאינסטגרם שלי ואתן מוזמנות להראות לי שם אהבה >> https://instagram.com/ilmakeupblog/

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לצרכי פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה