‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.2.2017

לק ל(כמעט)שבת

האמת שאין לי הרבה לחדש לכן בגזרת הלקים. אני ממחזרת הרבה לקים מהשנה שעברה כי בחצי שנה האחרונה לא מתחשק לי על שום דבר שהוא לא ניוד או גוונים סולידים ו"משעממים". הייתכן שהזדקנתי וימי ההוללות של לקים ירוקים וצהובים מאחוריי? יכול מאד להיות.

ובכל זאת:


אני בת-שבע, אישה בת 30, ולפני חודש זאת הייתה הפעם הראשונה שמרחתי לק שחור.
כן, אני יודעת, הלם. אבל להגנתי ייאמר שכל השנים האלה מרחתי לקים כאילו שחורים - סגולים ואפורים מושחרים, כך שהרגשתי שסגרתי את הפינה. בפועל הכל נראה אותו הדבר לא? 
בסופו של דבר הגעתי לדבר האמיתי עם Licorice של Essie שהוא קלאסיקה בפני עצמה. אני מודה שאני לא חובבת גדולה של אסי, אבל הלק הזה הוא הצלחה. פורמולה מעולה וגימור מושלם, שחור עמוק וגותי. 


אין ניגודיות חזקה יותר בין הלק הראשון לזה. קבלו את האביב! Strawberry Margarita הוא גוון וורוד מתקתק ושמח מסדרת Infinite Shine של OPI. הפורמולה שלו קצת סמיכה ודביקה יותר, אבל לא בלתי אפשרית. כדי להגיע לאפקט של עמידות וגימור ג'ל צריך להניח אותו מעל בסיס וטופ מאותה הסדרה. אני מודה שאני לא טורחת ומשתמשת בו כלק רגיל לכל דבר ועניין. 


בטח שמתן לב להבדל גדול בין התמונה הראשונה לשניה בנוגע לאורך הציפורניים שלי. עם הלק השחור עוד הייתי בתקופה של ציפורניים מאד ארוכות, אבל בלק של OPI כבר גזזתי אותן. 
הציפורניים שלי, טפו טפו טפו, נמצאות במצב הטוב ביותר שלהן אי פעם וצומחות חזקות וארוכות. הצלחתי להחזיק מעמד עם אורך כזה בגבורה כמה חודשים טובים, אבל בסוף נשברתי. קודם כל, תנו לי להגיד לכן - זה כואב. בשלב מסויים, ואחרי שהן עוברות אורך מסויים, זה מרגיש כאילו הן מושכות את הבשר של הציפורן בכל פעם שנתקלים במשהו או מקלידים הרבה. מעבר לכך שזה ממש לא נוח, כל מניקור היה לוקח לי שעות והלקים לא היו שורדים הרבה על אורך כזה.
כרגע אני שומרת אותן קצרות קצרות וגוזזת ציפורניים מידי שבוע. עוד השקעה שאני מקפידה עליה היא להשתמש רק במוצרים איכותיים, ולא פצירות זבל. הזמנתי פצירה של CND ואני גם מקפידה לא להתעסק בהן יותר מידי. שיוף מאד קצר אחרי שאני גוזזת אותן כדי לאחד את הצורה וזהו. ככל שהן ארוכות יותר גם מצאתי את עצמי כל הזמן מתעסקת איתן ומשייפת אותן עוד ועוד וזה פשוט לא בריא ולא מומלץ. אם מקפידים על פצירות איכותיות ולא כאלה שאפשר לקנות בשקל, לפחות שומרים קצת יותר על איכות הציפורן. 
ההמלצה השנייה שלי היא למוצר תותח שרכשתי בעקבות המלצה של הקוראת האהובה אלינור. המייבש Seche Vive הוא טופ מסדרת Seche עם ערך מוסף של אפקט ג'ל - ברק ועמידות. את המייבש הרגיל של Seche תמיד אהבתי, אבל הייתי מתבאסת מכך שהוא נהייה צמיגי מאד מהר וגם פוגם בעמידות של לקים (עלי לפחות). המייבש הזה, לעומת זאת, הוא מציאת השנה. גם ברק מטורף וגימור מהמם, גם ייבוש תוך 5 דקות וגם עמידות מדהימה. אחת המציאות הטובות ביותר של התקופה האחרונה, תודה אלינור! אתן רואות, אני מקשיבה לכן כשאתן ממליצות.... 
את הפצירה הזמנתי מקאלט ביוטי ואת המייבש מאי-ביי. 


אם כבר אנחנו בעייני ידיים, אז נציין גם שני קרמים שעשו לי את זה בתקופה האחרונה.
אתן לא טועות, על קרם הידיים Pomegranate Regenerating של Weleda כתבתי כאן בעבר, אבל לאחרונה סוג של התאהבתי בו. ניחוח צמחי נעים ומרקם שמותיר ידיים רכות כמשי ותחושה של הזנה. אם אתן מהסוג שאוהבות רק קרמים שלא משאירים תחושה של שעווה על הידיים, זה הקרם עבורכן.
קרם הידיים של Payot מגיע עם מרקם מפנק וניחוח מבושם עדין וקלאסי. גם הוא נספג מהר אבל לא בצורה שהוא נשאב ולא מותיר זכר, אלא נשארת תחושה נעימה על הידיים.
אני מקפידה למרוח קרם ידיים פעם ביום ואני מרגישה שזה עושה את העבודה, גם בתקופות הכי מייבשות ולמרות שאני עוסקת בבישול ונקיונות לא תמצאו אותי עם ידיים יבשות וסדוקות. 

מבקשת מכן מאד - אם יש לכן המלצות למוצרים ממש שווים שאני חייבת לנסות אנא עדכנו אותי! כמו שאתן רואות, אני מיישמת ורוכשת. שיהיה לכן יום חמישי שמח בלב פורח יפות שלי!



גילוי נאות: המוצרים של OPI, Payot, Weleda התקבלו לצרכי פרסום.

7 תגובות:

  1. כעיקרון אני לא מתלהבת משמות ממותגים, בטח לא כשמדובר בלק, שגם ככה מחזיק עלי בנס אולי שלושה ימים, אבל וואו על האסי הזה. באמת נראה מוצלח ומרשים באופן יוצא מן הכלל.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אחד הגוונים הקלאסיים של אסי ונחשב ל"שחור המושלם" והוא בהחלט כזה.

      מחק
  2. חשבתי שרק אצלי הטופ הרגיל של הסידרה לא שורד יום ונורא קשה לעבוד איתו כי הוא צמיגי :/ התרשמתי מהטופ ג'ל מתכננת לרכוש תודה♡

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקרון לכל הסדרה של סשה ויט יש מדללים שאפשר לטפטף לתוך הלק כשהוא נהייה צמיגי וזה מחזיר להם חיות, גם לטופ ג'ל. אבל בכל מקרה אני מוצאת שזה לא פותר את בעיית העמידות עם הטופ הרגיל.

      מחק
  3. תנס הקרם ידיים של קודאלי,ממולץ בחום.נספג מהר, יש לו ריח תפוזי מדהים.אפשר לרכוש אותו באיכמיסט

    השבמחק
    תשובות
    1. קרם בניחוח תפוזים? אני מעוניינת!

      מחק