‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.9.2016

Food Stories

כל מי שמכיר אותי יודע - מזון הוא אחד הנדבכים החשובים בחיים שלי. אני אוהבת להכין מזון, לאכול מזון, לצלם מזון - כל מה שקשור בעולם האוכל והמשתה.
לקראת חגי תשרי, המכונים גם "מלחמת האוכל המתישה", קבלו את כל העובדות המשונות והמוזרות עליי לגבי מזון:

* כשהייתי ילדה שנאתי מלפפונים, גזר וקישואים. קישואים הצליחו להתחבב עליי ברבות השנים, אבל גזר ומלפפונים אני עד היום לא אוהבת.
* למרות שאם הם כבר יהיו חלק מתבשיל או סלט, אני אסכים לאכול.
* זה יפתיע רבים - אבל אני מעדיפה תה שחור עם חלב, על פני קפה. הבעיה היא, ואני אוהבת רק תה שאני מכינה לעצמי עם תיונים שאני מייבאת מחו"ל ואיזון מושלם בין המים לחלב.
* וגם - הקפאין בתה משפיע עליי הרבה יותר מאשר קפאין בקפה.
* ולמרות זאת, אני לא מסוגלת להתחיל שום בוקר נורמלי בלי קפה.
* גם תה וגם קפה אני רגילה לשתות כבר שנים בלי סוכר.
* מאכלים שלעולם לא תמצאו אצלי בבית - סויה ומוצריו (חלב, רוטב, טופו וכו') ואניס על נגזרותיו (עראק, ליקוריץ שחור, שומר בסלטים). סויה כיוון שיש לי אלרגיה חריפה, אניס כיוון שזה עושה לי רפלקס הקאה.


* אני מאד מאד לא אוהבת איברים פנימיים ולא מסוגלת לאכול אותם (לשון, כבד, לבבות וכו'), למרות שאני לא צמחונית ובטח שלא טבעונית.
* למעשה חלב וביצים הם שניים מאבות המזון המרכזיים ביותר בתזונה שלי.
* בדקתי מחקרית, אני כנראה אחד האנשים היחידים בתבל שחלב לא גורם להם נפיחות, פצעונים, ליחה או כאבי בטן. זה פשוט טעים לי ומשביע אותי ואני אפילו משתדלת לאכול מוצרי חלב עם אחוזי שומן מלאים.
* אין לי שום בעיה לעמוד בפני הפיתוי של שוקולד. סוכריות גומי לעומת זאת - חולשה קשה.
* טעם של ילדות זה גלידה בטעם תות חמוץ ושוקולד מריר. עד היום אלה שני הטעמים האהובים עליי בגלידה.
* אגב גלידה, אני לא מעריצה גדולה. כשאני אוכלת זה טעים וקריר, אבל אחר כך זה עושה לי בחילה.
* קצפת גם.


* אני פחות אישה של עוגות מוס וקצפת, יותר של מאפים - דונאטס, קרואסונים, עוגות שמרים, פאי וכו'.
* אני לא אוהבת עוגיות אלא אם כן זה מהסוג שאפשר לטבול בתה.
* אני לא אוהבת מקרונים ולא מבינה את הרעש הגדול סביבם.
* אני אוכלת בשר רק פעמיים בשבוע (בסופ"ש) כיוון שאני מאמינה שצריכת ייתר גורמת לתיעוש ענף המזון ולהתאכזרות בבעלי חיים.
* לצערי הרב הגעתי לגיל שבו ארוחה כבדה בשעה מאוחרת גורמת לי נדודי שינה קשים בלילה.
* יין עושה לי מיגרנה.
* אני שומרת כשרות.


* אני אוהבת לבשל ו(בעיקר) לאפות. אני ש ו נ א ת לטגן.
* אני לא אוכלת שאריות. לא מזון מאתמול ולא קופסאות קוטג' או גבינה שנפתחו ולא הסתיימו. גם אם אני בעצמי פתחתי אותן ורק אני אכלתי מהן. הפרעת אישיות קשה.
* כמעט כל שבוע אני אופה חלות לשבת ולמרות שאני עושה את כל התהליך ידנית בלי מיקסר, זו מסורת שאני לא מוכנה לוותר עליה והיא סוג של תרפיה עבורי. זה הסימן הכי ברור לכך שהשבוע מסתיים והסופ"ש בדרך.
* אני אוכלת רק 2 ארוחות ביום - בוקר וערב. הרגל של שנים מהבית. בין לבין אני מנשנשת בקטנה.
* אני לא אוהבת מלון. אני אוהבת גויאבות אבל לא את הריח שלהן.
* אני אוהבת ירקות ופירות קשים. מעדיפה שיהיה קצת בוסר, מאשר רכים מידי. פרי רך הוא מבחינתי פרי רקוב.
* אני מעדיפה פסטה עם קטשופ מאשר פסטה עם רוטב של "מבוגרים".

ואחרון חביב לכבוד החג:
*אני מחבבת גפילטע פיש

חג שמח וטעים!

8 תגובות:

  1. אבדת אותי בגפילטע פיש, איכככככס, כבד לא וגפילטע כן?
    בשאר הדברים אנחנו די מתאימות, וממש אהבתי את הפוסט, כיף להכיר בנאדם מהפן של האוכל, שתמיד מעניין את כולם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אשכנזיה מדומה - לא אוהבת כבד וחמין. לפחות גפילטע כן אחרת הייתי חושבת שאני מאומצת!

      מחק