‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.9.2016

End of Summer Favourites

מי היה מאמין, ספטמבר עוד מעט מאחורינו ואחריו (אולי) יגיע הסתיו. 
היו פה הרבה פוסטים על טיפוח לאחרונה, הגיע הזמן לרענן קצת את האווירה עם פוסט מוצרי איפור אהובים, שביחד איתם גם נסגור את הקיץ. 


כל מיני דברים נחמדים אספתי פה, שגם מאד מייצגים את האיפור שלי בחודשים האחרונים ובקיץ בכלל. 


כיוון שבקיץ אני משתמשת כמעט רק במייקאפ קולורסטיי של רבלון כיוון שהוא היחידי שעמיד בפני מזג האוויר האכזרי, השתמשתי גם הרבה בסופגיות. הדרך הכי טובה להשיג גימור טבעי לקולורסטיי היא באמצעות ספוגית לחה, בדרך הישנה והטובה. 
ספוגיות זוכות לאחרונה לתקופת חסד ואפשר למצוא ספוגיות באיכות מצויינת ובמחירים שפויים (ממש לא צריך לרוץ ולקנות ביוטי בלנדר יקרה). האהובות עליי הן ספוגית של Real Technique וספוגית HD של ביוטיקייר. לדעתי שתיהן רכות באותה רמה, והיתרון היחידי שיש לספוגית של ריל טכניקס הוא הקצה השטוח שהופך את השימוש בה לנוח אפילו יותר. 
את הספוגית של ריל טכניקס אפשר להזמין מאתר אייהרב ואילו את הספוגית של ביוטייקר אפשר לקנות בסניפים של הרשת, אבל גם להזמין אונליין! ביטיקייר התחדשו לאחרונה עם אתר חדש שמאפשר לבצע הזמנות ולשלוח לכל פינה בארץ. הידד לכל מי שאין לה סניף של ביוטיקייר באיזור מגוריה, כעת תוכל להזמין ספוגיות כאוות נפשה. בלי צחוק - עבור המחיר (9 שקלים) זה באמת מאד כדאי. 
אם הייתי צריכה להצביע על הפייבוריטית כנראה הייתי אומרת הספוגית של ריל טכניקס בגלל צורתה, אבל כיוון שגם ככה צריך כמה זמינות ולא רק אחת, הספוגית של ביוטיקייר היא בהחלט תרומה איכותית לאוסף ולא נופלת בביצועים. 
איך מנקים אותן, תשאלו? ובכן, הדרך הכי טובה שמצאתי היא לזרוק למכונת כביסה, או להשרות במים עם אבקת כביסה. זו השיטה היחידה שמצליחה להוציא את כל שאריות המייקאפ. ספוגיות מלוכלכות הן כר של בקטריות אפילו יותר גרוע ממברשות, אל תזניחו. לכן כדאי שיהיו כמה כאלה באוסף, כדי שתמיד תהיה לכן אחת נקייה להשתמש בה בזמן שהמלוכלכות בכביסה.



כבר כתבתי כאן לא מזמן ששפתוני מאט נמאסו עליי ואני לא בקטע שלהם בקיץ האחרון. הרגשתי צורך עז לחזור למרקמי קרם, ואפילו גלוס מידי פעם. קצת לחלוחית לא הזיקה לאף אחד ומאסתי בלוק המאט המת. אני בטוחה שבחורף אני אחזור לזה, אבל בינתיים אני אוהבת משהו קצת רך וסלחני יותר. 
אובססיה חדשה ומסוכנת שפיתחתי בחודשים האחרונים הם שפתונים של Charlotte Tilbury. אני קוטפת אותם אחד אחד בגלאמבוט, וכבר יש 3 באוסף. Nude Kate הוא שפתון ניוד (מפתיע, אני יודעת) עם תת גוון חם ומעט טונים אפרסקיים. Stoned Rose הוא גם סוג של ניוד, אבל עמוק יותר עם טונים אדומים. שניהם קרמים, אבל לא מבריקים מידי ועמידים למדי על השפתיים מעל תוחם מתאים. השפתונים של שארלוט הם סוג של קלאסיקה חדשה, מצד אחד זה מותג טרי יחסית בשוק, אבל מצד שני השפתונים מייצגים את כל מה שאלגנטי ועל זמני - העיצוב המוזהב, הגוונים הקלאסיים (לא אצל שארלוט תמצאו שפתונים שחורים וכחולים) ואפילו הניחוח שמזכיר שפתונים של פעם. 
שפתון של Bobby Brown מסדרת Nourishing Lip Color הוא בצבע שמזוהה איתי כבר שנים - וורוד פוקסיה (נקרא Bright Raspberry). כשאני רוצה ללכת על בטוח עם שפתון דרמטי, זה תמיד יהיה שפתון בצבע כזה במיוחד לאירועים בהם יצלמו אותי. תמיד מחמיא, תמיד עושה שיניים לבנות, תמיד נראה פגז. המרקם שלו יותר רך וקרמי מהשפתונים של שארלוט, הוא מרגיש כמו באלם על השפתיים אבל פיגמנטי והגימור מבריק ועשיר. 
אז נכון, קרמי זה פחות עמיד, זה פחות טרנדי - אבל האם אכפת לי? לא ממש, כי זה נראה להיט וזה נוח ללבישה, לא מייבש את השפתיים ולא מתפרק בצורה איומה במגע עם אוכל. מבחינתי זה win win situation. 


לא רק שחזרתי לשפתוני הקרם שלי, אלא פתחתי תת קטגוריה חדשה לגמרי שהייתה זרה לי עד עכשיו - שפתוני באלם. אף פעם לא הבנתי את הטעם בשפתונים עם מעט צבע והמון לחות וזה היה נראה לי מיותר. אבל מה אתן יודעות, מסתבר שזה נחמד דווקא הקונספט הזה. יש בזה משהו מאד קליל, רענן, לא מחייב ולא עמוס.
שניים מנצחים הוא שפתון Tendertalk של Mac שכבר הזכרתי כאן, ושפתון My first love מס' 01 שהוא חלק מלוק הניוד של Essence
לא צירפתי לכן סוואטצ'ים שלהם, כי באמת אין הרבה מה להסוויץ' ולתפוס בעין המצלמה. אלה שפתונים עם בעיקר המון לחות, רמיזה של צבע וגימור מבריק למדי. השיטה שלי היא להניח אותם מעל תוחם שפתיים נייטרלי. קל מאד לחדש אותם לאורך היום, זה לא דרמטי ומוגזם ואני מחבבת את הלוק הנערי והצעיר שזה יוצר. 
האם יש קשר בין החיבה הפתאומית שלי למרקמים האלה ובין העובדה שהשנה הגעתי לגיל 30? אולי. האם אני מרגישה שגימורים קרמים ומבריקים עושים לי שפתיים מלאות וצעירות יותר? ייתכן. האם אני סוברת ששפתוני מאט יוצרים לי מראה קצת מבוגר וקשוח מידי? אפשרי.


שתי מסקרות חדשות ומוצלחות שגיליתי לאחרונה הן Lash Sensational של Maybelline ו-Volume Reveal של Bourjois. הן מייבלין והן בורז'ואה הם מותגים שחזקים במסקרות מהניסיון שלי. עד עכשיו לא היו לי נפילות איתם, להיפך כמעט כל מסקרה שניסיתי אהבתי מאד. 
את סנסיישיונאל של מייבלין רציתי לנסות הרבה זמן כי יש סביבה קצת הייפ ברשת, והיא אכן לא הכזיבה. הווליום של ברוז'ואה היא חדשה לגמרי בשוק. לשתיהן מברשות עם זיזים מסיליקון, אבל הגימור שהן נותנות שונה. המסקרה של בורזו'אה מאד (מאד) מפרידה ומאריכה. המסקרה של מייבלין קצת רטובה ודביקה יותר ועושה נפח שהמברשת מצליחה להבריש מבלי ליצור גושים. שתיהן עמידות ושתיהן דרמטיות למדי, כמו שאני אוהבת. 



איל מקיאג' החמודים השיקו סדרה של עפרונות עיניים, והם נכנסו מייד לפייבוריטס. 
בואו שניה נדבר על עפרונות בכלל - איזה דבר נפלא זה, נכון? מורחים, מטשטשים ברישול עם מברשת כלשהי וביי. מסגרת מעושנת מושלמת לעיניים שנראה כאילו השקעתן בה שעות, כשבעצם לא. אני מודה שלאחרונה אני בקושי טורחת עם אייליינרים נוזליים, טושים, ג'לים או כל דבר אחר שהוא לא עיפרון מטושטש. מורחת על העפעף, מורחת על קווי המים ושלום. 
ספציפית העפרונות האלה של Il Makiage מוצלחים מאד כיוון שהם גם נמרחים בקלות, גם פיגמנטים וגם עמידים. זו לא עמידות ברזל mind you, אבל זה מספיק לי גם לימים ארוכים למדיי. אני בעיקר אוהבת את הצבעים שהם מאד שימושיים, סופסוף כחול עמוק שהוא לא צעקני וליצני וחום מוזהב עם אפקט שימר מהמם. הניוד והשחור הם בייסיק שטוב שיהיו בכל אוסף. יש עוד גוונים בקולקציה, כדאי לרחרח!

זהו מתוקות חמודות, עד כאן דיווחיי. כמו שאפשר לראות, הקיץ האחרון היה די בייסיק, אפילו קצת אולד פאשנד. ספוגיות איפור, שפתונים קרמים, עפרונות עיניים שצריך לחדד - לפעמים הדברים הישנים הם באמת הכי טובים. 



גילוי נאות: המוצרים של איל מקיאג', בורז'ואה, מאק, בובי בראון ואסנס התקבלו לצרכי פרסום.


3 תגובות:

  1. אחלה פוסט,אהבתי, אבל אני חייבת לציין שאי אפשר להשוות בין הביוטי בלנד לבין הספוגית של הביוטיקייר(יש לי את שתיהן כמובן). הביוטי בלנד כל כך הרבה יותר רכה מהביוטיקייר ולי אישית הרבה יותר נוחה וכייפית לשימוש. אני חייבת לציין שהספוגית של ביוטיקייר היא אחלה,בייחוד למחיר שלה,אבל רק אחרי שהשתמשתי בביוטי בלנדר הבנתי את ההבדל בינהן. אגב,בספוגית של ריל טכניקס לא השתמשתי אז קשה להגיד,אבל לטעמי הביוטי בלנדר לוקחת את הביוטיקייר...

    השבמחק
    תשובות
    1. את בטוחה שיש לך את ספוגית ה-HD של ביוטיקייר ולא הספוגית הרגילה? אני מסכימה שהספוגית הרגילה לא משתווה, אבל ה-HD לדעתי זהה כמו לספוגית של ריל טכניקס והביוטי בלנדר.

      מחק
  2. יש לי את ספוגית ה-HD של ביוטיקייר ומבחינת רכות אי אפשר להשוות בינהן,אלא אם איכות המוצרים של ביוטיקייר לא אחידה...אחת מול השנייה הביוטי בלנדר פשוט רכה יותר.
    שוב אני אומרת,הספוגית של ביוטיקייר היא אחלה,בייחוד כשלוקחים בחשבון את המחיר שלה,אבל ברגע שמתמשים בביוטי בלנדר מבינים את ההבדל.

    השבמחק