‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.9.2016

מתנות קטנות (וגדולות ובינוניות)

אני יודעת שזו דיעה לא ממש רווחת, אבל איזה כיף - חגים! המשפחתיות, האוכל, הכלים האין סופיים, השאלות מהדודות, הסידורים והבלאגן אחרי הרבה אורחים - אני אוהבת את התקופה הזאת ואת כל מה שהיא מביאה איתה. אין דרך לברוח מזה, כל תחילת שנה היא תקופה של התחדשות ושינויים עבורי ואני לוקחת את ההזדמנות להתחיל פרק חדש ברצינות תהומית. אני באמת ובתמים מאמינה שיש כוח מאחורי המחשבה שמעכשיו החיים יכולים להיראות אחרת, אפילו אם עושים רק שינויים קטנים. כבר קרה לי שתחילת שנה סימלה עבורי שינויים כפויים שלא היתה לי שליטה עליהם, אבל היו לי גם שנים שהתחלתי בשינוי מודע שהתמדתי בו והישגתי כל מיני מטרות ויעדים מעניינים. 
אני לא אדם שאוהב סטגנציה ושגרה שחוזרת על עצמה לאורך זמן משעממת אותי וגורמת לי חוסר מנוחה. אני אוהבת לאתגר את עצמי, לחשוב על דברים חדשים ולהרגיש שתמיד יש הרפתקה חדשה שרק מחכה שאגלה אותה. תחילתה של שנה היא ציון דרך טוב לסכם בו את השנה החולפת ולהרהר בכל הדברים שהייתי רוצה לשנות בשנה הקרובה. 
אז את רשימת ההחלטות שלי לשנה החדשה עדיין לא גיבשתי (ואלה לא החלטות מהסוג של להתחיל דיאטה או להירשם לחדר כושר, אני משתדלת להיות קצת יותר מקורית מזה), אבל את רשימת המתנות לראש השנה - הו, זו מוכנה גם מוכנה. 
אם אתן עוקבות אחריי בדף הפייסבוק, אז אתן יודעות שבשבועות האחרונים פרסמתי סדרה של פוסטים על ערכות מתנה של מגוון מותגים ובטווח מחירים רחב. מתנה לכל דורש, לכל כיס ולכל מטרה. 
כאן בפוסט אני אבחר את הפייבוריטס שלי, ותקבלו גם קישורים לפוסטים על ערכות אחרות שפורסמו בעמוד הפייסבוק, למקרה שפספסתן. נא לשלוף פנקסים ועטים, אנחנו מתחילים.


אחד המארזים המפנקים והאיכותיים שיש הוא מארז מוצרי הטיפוח לשיער של Amika. זה מסוג המארזים שקונים למישהי אהובה וקרובה במיוחד שרוצים לפנק מכל הלב. טווח המחירים מתחיל ב-200 ש"ח ומעלה והן מכילות מוצרים לשיער ברמה גבוהה של מותג מעולה. הערכה שבתמונה היא של מוצרי טיפוח לשיער בלבד בשילוב עם תיק וכובע רחצה ועלותה 399 ש"ח. ישנן גם ערכות שמשולבים בהן מוצרי עיצוב לשיער כמו פן, מסלסל או מחליק והן, מן הסתם, יקרות יותר. 
באופן אישי - אם רוצים להשקיע, אני לא חושבת שאפשר לטעות כאן, המוצרים מעולים וכל מי שתקבל ערכה כזאת במתנה תעוף על זה. 
ניתן לרכוש את הערכות דרך האתר הרשמי .


כשאמא שלי ראתה את המארז לחג של Premier היא מאד התלהבה, גם מהמוצרים וגם מהתיק הנלווה. במשפט אחד, זה מסכם את קהל היעד של המארזים הללו. 
מותג פרמייר מציע מוצרי טיפוח על בסיס מינרלים של ים המלח לאורך כל השנה במחירים גבוהים פלוס לטווח גילאים של נשים בוגרות בעלות אמצעים. מארזי החג שמכילים מגוון של מוצרים מוקטנים בתיקים שונים, הם הזדמנות מצויינת לפנק אמא, סבתא, דודה, חמות (you name it) במוצרים שידברו אל ליבן ובמארזים שמעוצבים בצורה בוגרת וסולידית יותר. 
המארז שבתמונה מכיל קרם פנים וקרם עיניים ועלותו 140 שקלים. זה המארז היקר ביותר במגוון, שאר המארזים יעלו לכן 95 שקלים. 
ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ: ראשון לציון קניון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.
ואגב, תנוח דעתכן. לא עשיתי לאמא טיזינג, אחרי ההתלהבות היא גם קיבלה את הקיט במתנה.


חובבות האיפור יזכרו את המארזים המוצלחים של איל מקיאג' מהשנה שעברה, וגם השנה הם לא אכזבו עם מארז אלגנטי וסופר שווה המכיל 3 מוצרים מנצחים - סומק מינרלי, עיפרון עיניים + מחדד ושפתון מאט נוזלי. שלישייה איכותית ומומלצת ואפשר לבחור איזה צבעים שרוצים. כבר כתבתי מספיק כאן על כל שלושת המוצרים האלה ואתן יודעות שאני לא סתם אומרת - אלה פייבוריטס אמיתיים. 
מחיר המארז 199 ₪, כאשר המוצרים לבד שוויים מגיע ל- 426 ₪ (לפני מבצעים). אם אתן מחפשות מתנה לחובבת איפור או לעצמכן - מומלץ בחום.
אם מישהו היה שואל אותי איזה מתנה לקנות לי מבין כל המארזים בפוסט, כנראה שהייתי בוחרת את המארז הזה, כי מחלת האיפור היא חשוכת מרפא. ייתכן שזה גם המארז היחידי שבחרתי לשמור לעצמי מבין כל הרשימה הארוכה שסקרתי בשבועות האחרונים.


סבון תמיד מצטיינים עם המארזים שלהם, וגם הפעם הם הפגיזו. הפעם בסגנון ספרותי בהשראת עליסה בארץ הפלאות, בקופסאות כבדות ומושקעות ועם מוצרים בסדרה מוגבלת בניחוח Wonderland. יש כל מיני תרכובות של מוצרים וגדלים שונים ומבין כל הרשתות לסבון יש את טווח המחירים הרחב ביותר שיתאים לכל כיס, החל מ-49 ש"ח עד 319 ש"ח למשהו מרשים באמת. לא חושבת שיש מקום לטעות כאן, כולם אוהבים לקבל עוד סבון למקלחת וקרם רגליים, גם אם יש 1,000 כאלה כבר בבית.


בנוסף, סבון השיקו גם בשמים חדשים לגבר ולאישה. הבושם לאישה Elle נעים ונשי, הניחוח שלו הוא שילוב בין תווים פודרתיים ופרחוניים ובין מאסקיות עדינה ולא כבדה מידי. עלותו 199 ש"ח ואני יכולה לומר שאהבתי. זה מסוג הריחות האוניברסליים שכולם יאהבו ולדעתי יתאים כמתנה. גם הבקבוק מאד מושקע מזכוכית עבה ופקק מתכת, ממש לא משהו תעשייתי ופלסטיקי.

עד כאן הפייבוריטס, 4 המותגים שהצליחו להסתנן לרשימה האיכותית של המתנות לחג. 
בנוסף, יש מארזים נחמדים נוספים שתוכלו לקנות במחירים ידידותיים שסקרתי בעמוד הפייסבוק - מארזי טיפוח של ניוואה, של קרמה ושל sacara. אני חושבת שמנהג המתנות לחג שהשתרש פה הוא דווקא אימוץ נחמד של מנהג עולמי כללי ויש הרבה מאד אנשים שאפשר להודות להם בצורה כזאת או אחרת באמצעות מארז מתנה - גננת, אחות, מורה, אמא, סבתא, דודה, חברים לעבודה, חברים לחיים ואפילו שכנים טובים. זו רוח חג נעימה של ידידות, ובאמת שיש כל כך הרבה אופציות בשוק שלא צריך להשקיע בהן הן תועפות ועדיין ניתן להביע באמצעותן הערכה ואהבה. 
בניגוד לימי הולדת, שאז אני בדרך כלל מעדיפה לקנות מתנות שרוצים או צריכים, מתנות לחג יכולות להיות משהו כייפי, לא הכי שימושי אבל עומד בקריטריון הכי חשוב מכולם - יפה ומפנק.

שיהיה חג שמח, חג של הפתעות ומתנות, מאחלת לכולכן שתבלו בחברת אנשים טובים שאתן אוהבות ושתהיה זו שנה של התחלות חדשות ומרעננות. שנה טובה!! 


גילוי נאות: כל המוצרים בפוסט התקבלו לצרכי פרסום.


2 comments:

  1. האמת? הייתי שמחה למארזים כאלו כל השנה.
    שנה טובה ומתוקה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תאכלס - צודקת.
      שנה טובה יקירה :)

      מחק