‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.10.2016

Oh How You Glow

אם יש נושא שאני לעולם לא אשתעמם מלכתוב עליו, ומוצרים שלעולם ארצה מהם עוד ועוד - אלה היילייטרים. מוצר הארה חדש יצא לשוק? אני צריכה אותו, ולא משנה אם יש לי כבר 20 דומים כאלה בבית. עוד לפני שזה הפך לטרנד, אני בזבזתי עליהם כספים שלא היו לי וכעת אני מרגישה פינוק מיוחד שהם צצים תחת כל עץ רענן בפורמולות משובחות וגימורים חדשים. 


לא מזמן פרסמתי פוסט היילייטרים, והנה אתן מקבלות עוד אחד כי בינתיים הספיקו להתאסף אצלי עוד נציגים חדשים. הפעם אני הולכת על הקצה עם מוצרי יוקרה פר-אקסלנס אבל גם נציג מאד זול אבל מאד יפה. 


נתחיל עם החומד הזה, היילייטר Telluride מקולקציה Sunset Pink של Bobbi Brown. אני מציינת מראש - זו קולקציה מוגבלת, כך שאם חשקה בו  נפשכן כדאי למהר כי המוצרים האלה יש להם נטייה להיעלם ראשונים.
חוץ מזה שהוא חתיך אמיתי, זה היילייטר היברידי. הוא יכול להיות גם הארה וגם סומק, תלוי עד כמה אתן מעמיסות ממנו ועד כמה אתן בהירות עור. יש לו גוון וורוד, אבל לא וורוד בארבי צעקני אלא צבע יותר אלגנטי ועמוק. איך שלא תשתמשו בו, כסומק  או כטאץ' של הארה, מובטח לכן שתזהרו למרחקים.


מוצרי הארה בפורמולות קרם הן לא קלות לשימוש. הגימור יכול להיות דביק ולא נוח לעבודה ולכן בדרך כלל אני מעדיפה להתרחק מהם. 
לא כך עם סטיק הארה Prismatic Highlighter בגוון Eclipse של Elizabeth Arden. תשכחו מפורמולה דביקה ש"מושכת" את האיפור מתחתיה וגימור רטוב ובוצי. המרקם שלו חלק וסיליקוני, נמרח בקלות ומעניק זוהר פנינתי. הוא הושק כחלק מקולקציית הקיץ Sunset Bronze ומטרתו להעניק זוהר שזוף לפנים.  הגוון שלו זהוב אבל לא כהה מידי ומשתלב מצויין גם על חיוורות שכמותי. אני אוהבת להניח אותו מעל המייקאפ (לפני פודרה) ולטשטש אותו עם האצבעות על עצמות הלחיים וקצה האף. אפשר להניח מעליו סומק או פודרה וזה קצת יעמעם את האפקט אבל לא יסתיר אותו לגמרי. בדרך כלל אני מעדיפה לדלג על סומק ולשלב אותו רק עם קונטור רצחני. רוצות את הגלואו של ג'ניפר לופז? זה המוצר עבורכן. 


ההיילייטר הזה עלה לי משהו כמו 3 פאונד, מרחק שנות אור מטווח המחירים של שאר המוצרים בפוסט שנע בין 250 ל-350. מדובר בהיילייטר של המותג MUA הבריטי בגוון Pink Shimmer. 
הגוון שלו זה אחד הדברים, וורוד קר כקרח עם דואוכרומיות כחלחלה, אחד המיוחדים ללא ספק. אתן בוודאי שואלות את עצמכן, אם אפשר לקנות היילייטר ב-15 שקלים, בשביל מה להשקיע במוצרים של מותגים יוקרתיים? 
מהניסיון שלי לאורך לא מעט שנים, היילייטרים זולים יכולים להיות מאד יפים, אבל אפשר להבחין בקלות בהבדלים במרקמים בין מוצר זול ליקר. אתן יודעות שאני אוהבת מציאות דראגסטור, אבל זה אחד האגפים שאיפור זול יותר עדיין לא מגיע לאותה רמה (בניגוד להרבה קטגוריות אחרות ששם לרוב אין שום הבדל). היילייטר יוקרתי בדרך כלל יהיה גרוס דק יותר ויעניק גימור "חלק" ולא פודרתי. ההיילייטר הזה מאד יפה, אבל נראה קצת מלאכותי על העור. לא משהו שמונע ממני להשתמש בו, mind you כי לדעתי הגוון גובר על הגימור במקרה הזה.


אני סוגרת לכן את הפינה אם דואו שהוא האימ-אימא של היוקרה - Contouring cheek color duo של Tom Ford בגוון Stroked. קודם כל, תגידו לי מזל טוב - זה מוצר טום פורד הראשון באוסף שלי! ולצערו של חשבון הבנק שלי כנראה לא יהיה האחרון.
טום פורד כנראה יודע היטב איפה הנקודות החלשות של כל אחת מאיתנו ושילב בין שניהם בדואו מושלם. בדואו הספציפי הזה קיבלתי סומק סתווי כתמתם, בשילוב עם היילייטר זהוב. שניהם ביחד או כל אחד לחוד מאד יפים, המרקמים חלקים כמו משי והגימור זוהר בצורה אלגנטית ומצדיק את תג המחיר המופקע. ראיתי כמה ביקורות על כך שהסמקים של טום פורד קשים לטשטוש, אבל הכל שטויות. הכל מיטשטש ומשתלב בקלות, צריך רק להזהר לא להעמיס יותר מידי מהסומק כיוון שהוא פיגמנטי מאד.
חטפתי אותו בגלאמבוט כמובן, ובארץ ניתן להשיג את טום פורד רק אם אתן בדרככן לחו"ל בדיוטי פרי. 

יש שיגידו שהפוסט הזה הוא התעללות בחסרי ישע, אני לעומת זאת מעדיפה לראות בו שי מפנק לחג. שתהיה לכן שנה זוהרת! 


גילוי נאות: מוצרי בובי בראון ואליזבת ארדן התקבלו לצורך פרסום.

2 comments:

  1. פוסט כייפי. לי אישית חסרים היילטרים שיהיו נגישים בפארמים מחברות ישראליות,אבל גם מהחברות המיובאות הלא יוקרתיות.שיהיה נגיש לכולם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה, וכמו שכתבתי פוסט גם כשכבר מוצאים היילייטר "זול" האיכות שלו לא מצליחה להשתוות לאלה היקרים יותר

      מחק