‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.9.2016

Stress Free Zone

מכירות את התקופות האלה, בהן כל שבוע עף בסערה של פעילות, כל יום הוא יום מטורף, כל דקה מנוצלת עד תום לעבודה, משפחה, חברים, פגישות, מטלות. אני אוהבת להיות עסוקה, אוהבת שהיומן שלי מלא, שונאת ימים "מתים" בהם אני מרגישה כמו עלה תלוש, נעה ונדה ללא מטרה. אבל ביחד עם העומס מגיעים גם רגעים בהם אני צריכה שקט, צריכה להתנתק, לשבת על הספה, לשקוע בפינטרסט או באינסטגרם או בסדרה חדשה ולהרגיש שאני לא "חייבת" לעשות כלום, שיש לי זמן, שאני יכולה לנוח. 
בימים כאלה, במקום לעשות את שגרת המקלחת-פיג'מה-מיטה הרגילה, אני משקיעה קצת יותר. אני שולפת את המוצרים המפנקים, הכייפים, המיוחדים, הקצת יותר יקרים. 
רגע לפני הטירוף של החגים ורגע לפני שאנחנו שוקעות בתוך לו"ז קניות של מתנות לאחרים, קבלו את רשימת המוצרים שאפשר לקנות לעצמנו, לפנק את עצמנו איתם באותם רגעים בהן אנחנו צריכות קצת שקט. זו לא ערימה של מוצרים, זאת לא תהיה רשימה ארוכה - אלה באמת הדברים הקטנים שאני מחליפה בשגרה כדי להפוך אותה לקצת יותר קסומה.


בואו נודה על האמת, אף אחת לא אוהבת לבזבז הרבה כסף על סבוני רחצה. סבונים קונים ב-10 שקלים ברמי לוי, או ב-15 אם רוצים להשקיע בסבון יקר של פאלמוליב. אבל בדיוק בשביל הימים האלה, שבא לנו להתפנק עם מוצרים "מהביוקר" יש לנו את ארסנל הסבונים "המושקעים" - הסבון של מותג מחו"ל שקנינו בנסיעה האחרונה, הסבון שקיבלנו במארז מתנה מפנק, הסבון שהיה במבצע שווה ורכשנו אבל לא העזנו להשתמש. 
סבון רחצה שקדים של Weleda הוא בדיוק כזה. סבון מושקע, עם רכיבים טובים יותר, מרקם חלבי וחלק כמו משי מלווה בריח מתקתק של מרציפן. הוא לא מקציף בטירוף, מנקה בעדינות ומותיר את העור נעים מבלי לייבש אותו. 
אם נניח לרגע בצד את נושא הפינוק, זה סבון טוב למי שלא אוהבת להתמרח עם קרם גוף, אבל גם לא אוהבת את התחושה היבשה שמשאירים אחריהם סבונים "תעשייתיים". הוא מנקה מבלי לייבש ועדין כמו סבונים לתינוק. 
ללין השיקו את סדרת Lalinista ומתוכה הכי התחברתי אל פילינג הסוכר. בניגוד לפילינג מלח שהוא אגרסיבי יותר, פילינג סוכר הוא מוצר תפנוקי כיוון שתוך כדי שימוש הסוכר נמס אל תוך העור וזה לא מרגיש כאילו אתן מתקרצפות עם נייר זכוכית. לפילינג יש ריח רענן והוא מותיר אחריו תחושה של שמן הזנה עדין שנספג לתוך העור אחרי המקלחת. כיף!


כבר הזכרתי כאן בעבר את המוצרים של מותג הבוטיק זלינסקי רוזן, אבל באמת שמגיע להם איזכור נוסף. תוכלו לקנות סבונים, קרמים, בשמים, נרות ועוד מגוון של מוצרי טיפוח בריחות מטריפים. חייבים לבקר באחת החנויות שלהם בשוק הפשפשים או בנווה צדק כדי להסניף את הניחוחות השונים. wtf Lird הוא קרם הגוף הראשון שקניתי של המותג ביחד עם הבושם בריח זהה. התווים החזקים הם vetiver ולימון, וזה קרם גוף עם ניחוח חזק, עמוק ודומיננטי. את White blend רכשתי לאחרונה וכשמו כן הוא - שילוב של תווים לבנים, נקיים, מנחמים. שניהם עשירים, נספגים אל תוך העור ומשאירים אחריהם שובל של ריח לאורך שעות ארוכות. תענוג של דבר. אני מפצירה בכן, כנסו לחנות, תתנסו ותחזרו לספר באיזה ריח התאהבתן. 
בשמן הזנה לציפורניים אני מודה שאני לא משתמשת לעיתים מספיק קרובות, והקיוטיקלס שלי נראים בהתאם. כשמתחשק לי להתפנק אני מורחת את השמן הזה של סבון שמגיע במיכל נוח עם מברש מובנית, יושבת במיטה עם אייפד ורשימת צפייה ביוטיוב וניהנת מהחיים בזמן שהוא נספג. זה לא קורה הרבה, אבל כשזה קורה אני מרגישה שמגיע לי צל"ש על ההשקעה העצמית.

זהו. אני בחורה צנועה, אין לי יותר מידי רוטינות פינוק מורכבות. אני רק צריכה סבון קצת מיוחד יותר וקרם גוף בריח משגע כדי להרגיש רגועה. אין לי הרבה דרישות מהחיים האלה, יש שיגידו אפילו שאני low maintenance (שקר גס). 
עוד מעט ראש השנה. מאחלת לכולנו שתעבור עלינו תקופת חגים רגועה ונעימה.



גילוי נאות: מוצרי ללין, וולדה וסבון התקבלו לצרכי פרסום. 

6 תגובות:

  1. אני מכירה היטב את התקופות האלה ואת הצורך להתנתק מידי פעם. סיקרנת לגבי סבון הרחצה של ולדה, אלך לרחרח אותו מקרוב.

    השבמחק
  2. גם אני מסוקרנת עכשיו לגבי הולדה. מרציפן זה אני לגמרי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז יש לי הרגשה שתאהבי את הסבון!

      מחק
  3. לגמרי הימים טסים, ומחכה כ״כ לסופ״ש לכמה דקות עם עצמי.
    אני צריכה לבדוק את עניין המרציפן הזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. מאחלת לך שהסופ"ש הקרוב יהיה בניחוח מרציפן של וולדה ;)

      מחק