‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.6.2016

New in Essence

לפני כחודש נתקלתי בסטנד של essence והבחנתי שיש הר שלם של מוצרים חדשים שהצטרפו למגוון, חלק מהם מאד מאד מסקרנים. לא היססתי יותר מידי, קניתי, ניסיתי ועכשיו הגיע הזמן לסכם את חוויות השימוש ולתת המלצות או השמצות. 


אז מה יש לנו כאן? צלליות, קונסילרים, שפתונים נוזליים גלוסים, תוחמי שפתיים, סמקים, מסקרה לגבות, מסקרה לריסים והיילייטר אחד אלוהינו. 



נתחיל עם הצלליות. 
על פלטת Nudes כבר דיברתי כאן בבלוג, אתן מוזמנות לקפוץ לפוסט הקודם כדי לראות סוואטצ'ים ולקרוא חוות דעת מעמיקה. השורה התחתונה - אני אוהבת אותה מאד, הצלליות באיכות טובה, הגוונים שימושיים מאד. זו כבר הפלטה השניה שאני מנסה מסדרת הפלטות האלה של המותג שמכילות 8 צלליות, ואני יכולה לומר ללא צל של ספק שאלה הצלליות היחידות שלהם ששווה להשקיע בהן את הכסף. 
הצלליות היחידות הן מס' 21 keep calm and berry on הסגולה ומס' 17 no cream, no sugar החומה (שמות חמודים!). הן לא גרועות, אבל הן גם לא מדהימות. פורמולה קצת יבשה, לא כ"כ פיגמנטית, צריך להעמיס אותן על העפעף כדי לראות צבע והפיגמנט לא כל כך דומיננטי. מבחינתי בהחלט אפשר לדלג ולהתמקד במקום, כאמור, בפלטות של ה-8 צלליות שהן מעולות.


אם אנחנו כבר בכיוון של עיניים אז תגידו שלום למסקרה החדשה שלכן - I like long lashes, ואם אפשר להוסיף - I like this mascara. מצויידת במברשת סיליקון קטנה אבל ממזרית, פורמולה שהיא בדיוק סמיכה במידה הנכונה והיא מוסיפה אורך ונפח לריסים בצורה מהירה וקלילה. עמידה, לא מתפוררת ולא נוזלת - אחלה של מוצר!


עדיין באיזור העיניים, נעבור לגבות. הג'ל לגבות Make me brow הוא מוצר שיש סביבו הרבה הייפ וחיכינו שיגיע כבר לארץ. אז הנה סופסוף הוא הגיע ואפשר להשיג אותו בשני גוונים. אני לקחתי את הגוון הכהה יותר (כי פשוט לא נשאר מהבהיר...) וציפיתי לגדולות ולנצורות. בפועל, הוא לא בדיוק הפיל אותי מהכסא כי מה אפשר לומר - זה ג'ל גבות. לא המוצר הכי סקסי עלי אדמות, אבל ככזה הוא עושה את העבודה. מבחינתי זה מוצר לסידור הגבות בלבד ולא לצביעה של מילוי "חורים" או שירטוט צורה, כיוון שזה לא מספיק מדוייק ופיגמנטי למטרות האלה. 
כג'ל, הוא עושה אחלה עבודה - מחזיק אותן במקום ולא דביק או מורגש על הגבות. 



והעיגולים השחורים מתחת לעיניים, מה איתם? גם עבורם אסנס מציעים פתרון עם דואו קונסילרים חדש Camouflage. מדובר בקונסילרים קרם שמגיעים בשני גוונים, האחד מתקן (מעט אפרסקי) והשני בהיר ומאיר ואמורים להניח אותם אחד על השני. האמת? הופתעתי. המרקם של הקונסילרים האלה קרמי והכיסוי שלהם מפתיע, הם בהחלט עושים את העבודה המובטחת. הבעיה שלי איתם היא לא עם הקונסילרים האלה ספציפית, אלא הקונספט של המוצר. אף פעם לא אהבתי קונסילרים או מייקאפים קרם כי לדעתי זה יוצר גימור כבד יותר מעצם טבעה של הפורמולה שצריכה להיות דחוסה יותר, ואני לא אוהבת לעבוד איתם. גם הקונסילרים האלה, על העור העדין מתחת לעיניים, קצת כבדים ושוקעים בקמטוטים וזה לא הלוק שאני מחפשת. 
אז הפעם זה אני, לא הם. אם אתן, בניגוד אלי, דווקא כן אוהבות קונסילרים קרם בהחלט יש סיבה לבדוק את הדואוז האלה. הסוואטצ'ים שאתן רואות כאן הם בגוון מס' 10 natural beige והם מתאימים לי בצורה מושלמת.



סדרת הסמקים Silky touch עברה רענון ושינוי פורמולה ועכשיו הם רכים ופיגמנטיים אפילו יותר, מה שהופך אותם לדעתי לסמקים מושלמים. מלכתחילה אהבתי את סדרת הסמקים הזאת ועכשיו עוד יותר. הגימור שלהם הוא סאטני (לא לגמרי מאט אבל גם לא שימר) והבונוס הגדול באמת שלהם היא יכולת הטשטוש המעולה. ממש קל לעבוד איתם, בין אם יש לכן יד קלילה או כבדה. הטענה היחידה שיש לי היא מגוון צבעים קצת משעמם שחוזר על עצמו - וורוד בסקאלות שונות וטיפונת אפרסק, לא מסוג הגוונים שגורמים לך לרצות לקנות עוד ועוד. כאן יש לי שני וורודים - מס' 10 הוורוד בובה בהיר, ומס' 20 שהוא זהה לו בכמה טונים כהים יותר. 
יש עכשיו גם סדרת סמקים חדשה בגימור מאט, אבל אותם טרם יצא לי לנסות. 



היילייטרררררררר #סליחה. 
אבל לא באמת - אם הגיע מוצר הארה, נראה לכן שלא הייתי חוטפת אותו?? לא סביר. אסנס הביאו אותה ביציאה של היילייטר קרם Soo glow בגוון לבן בוהק מס' 10 (יש גם גוון מעט וורדרד מס' 20). אני אוהבת היילייטרים לבנים, אבל אני לא אוהבת היילייטרים קרם. זהו, אני מודה בזה. למרות שיש לי חיבה עזה לסמקים קרם, היילייטרים פחות. בגלל רכיב ההארה (כלומר שימר) שיש בהם, זו פורמולה שיושבת בצורה פחות טבעית על העור ופחות מתאחדת איתו. מעטים המקרים שיצא לי להתקל בהיילייטרים מוצלחים שלא היו במרקם פודרתי כלשהו. רק אם זה נוזלי ממש ויותר קליל זה יכול לעבוד. 
הפורמולה עצמה של ההיילייטר טוב - הקרם לא דביק בכלל ופיגמנטי, ההארה שמתקבלת היא לא לבעלות לב חלש. אבל קשה לי להניח אותו  מעל מייקאפים שכבר עברו פידור, או מעל סמקים פודרתיים. הדרך היחידה להשתמש בו בצורה שהגימור יהיה נאה בעיני, היא מעל מוצרי קרם בלבד ונדירים המקרים שאני לא מתפדרת איכשהו, בטח במזג האויר של קיץ ישראלי. 
אז מבחינתי זה מוצר קצת מאכזב, אבל אולי תנסו ותגיעו למסקנה שאני מדברת שטויות, מי יודע. כמה מאיתנו באמת יכולות לעמוד בפני הפיתוי של היילייטר במחיר של 16 ש"ח? אף אחת. 



הגענו לחלק החביב עליי - מוצרי שפתיים! אסנס שדרגו משמעותית את חטיבת עפרונות שפתיים, ועכשיו אפשר למצוא עפרונות שפתיים אוטומטיים במגוון צבעים שסוגרים עבורי את הפינה של תלונה ישנה - שלא היו עפרונות בגוונים ניודים מהגרסה הישנה שהיה צריך לחדד. אז עכשיו יש, וזו מציאה - פורמולות מעולות, רכות, פיגמטיות ועמידות. מבחינתי לקנות את כולם וכך גם אעשה. כולם, חוץ מעיפרון מס' 09 שהוא בגוון ניודי לבן שאי אפשר לעשות איתו כלום. 
בינתיים יש לי את מס' 02 וורוד פוקסיה, מס' 08 ניוד סגלגל ומס' 05 ניוד חום. שלושתם אש.



אחרונים חביבים הם שפתונים נוזליים בגימור מבריק, שינוי של 180 מעלות מהטרנד של שפתונים נוזליים בגימור מאט (אגב, הנוזליים מאט של אסנס גרועים, להתרחק). 
אני מודה, יש לי יחסי אהבה-שנאה עם השפתונים האלה. מצד אחד אני ממש אוהבת את הפורמולה שלהם והגימור על השפתיים. זה לא גלוס דביק והגימור הוא גם לא גלוס, אלא כמו שפתון קרמי מאד מאד. הם פיגמנטיים, הגוונים חזקים וזה נותן לוק מלא ובשרני לשפתיים - משהו שכולנו תמיד מחפשות. בכל הפעמים שלבשתי אותם, קיבלתי מחמאות כך שמבחינתי הם עושים את שלהם.
מצד שני, הם לא עמידים. בכלל. וזה מאד קשה להתרגל בחזרה למוצרי שפתיים לא עמידים אחרי טרנד של שפתונים עמידים שסוחף אותנו כבר שנתיים ברציפות. מצד שלישי (צד אחרון, מבטיחה), אני מודה שכבר נמאס לי לגמרי מגימורי מאט ולרגל הקיץ אני מקבלת בחום גימורים גלוסים, קרמים ולחותיים יותר - גם אם זה אומר שזה פחות עמיד. אז נחדש אותם על השפתיים במהלך היום, לא יקרה שום אסון. יש להם גם ניחוח וניל כייפי וטעם מתוק שזה בונוס נחמד.
הגוונים שאתן רואות כאן הם מס' 06 make a statement  שהוא פטל אדמדם, ומס' 04 show off שהוא קורל אדום בהיר ובוהק. 

הערה אחרונה לסיום - אני מקבלת הרבה תלונות (ובצדק) על כך שסטדנים של אסנס בסופרפארם הם תמיד איזור אסון ואף פעם אי אפשר למצוא בהם כלום כי חוטפים הכל. הפתרון הכי טוב (שגם אני משתמשת בו), זה להזמין מהאתר Rockglam שהוסיפו לאחרונה קטגוריה שלמה של מוצרי אסנס, ואפשר להזמין דרכם את כל המוצרים שהזכרתי כאן בפוסט מהנוחות הממוזגת של הבית. 

מקווה שיצאתן מכאן עם צידה לדרך במסע השופינג הבא שלכן אצל אסנס. יש גם מייקאפ ופודרה חדשים מסדרת Nude, מי יכולה לספר לי אם הם שווים את הבדיקה? 

גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו מהחברה.


7 תגובות:

  1. גם אני מאוד אוהבת את השפתוניים הנוזליים האלו אם כי אני מודה שחשבתי לתומי שיהיו עמידים ;) מאוד קייצי!

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי שאהבת וגם אני חשבתי שזה יהיה קצת עמיד, אבל הם ממש ממש לא.... לא אכפת לי, נמאס לי כבר לגמרי מהטרנד של העמידים!

      מחק
  2. האם יש באמתחתך את הבולד של קרליין? אם כן, איך היא בהשוואה למסקרה החדשה מאסנס? אני מאוד מרוצה מהבולד, העניין הוא שלהוריד אותה זה סיוט...

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי את בולד, אני מעדיפה את המסקרה של אסנס כי הפורמולה שלה יותר טובה ופחות נוזלית, זה מסתדר יותר טוב עם המברשת הקטנה

      מחק
  3. מתוך סדרת הבודדות, יש כאלה בגימור שימרי שהן מעולות! גם אני כמוך לא התרשמתי מהסגולה...

    השבמחק