‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.6.2016

Glambot Dream Wishlist

מאז פרסום פוסט מדריך הקניות לאתר Glambot אני מרגישה שהצלחתי לדרדר בהצלחה לא מעט מכן להתחיל לעשות קניות באתר, ואני בהחלט רואה בכך הישג שיש להתגאות בו. אם כולנו נפלנו לפח הזה, אז לפחות אנחנו עושות את זה בצוותא! אם אתן עדיין לא יודעות במי או במה מדובר, אני מזמינה אתכן להכנס לפוסט ההיכרות, אבל ראו הוזהרתן - אחריו כבר אין דרך חזרה!
אז עכשיו, אחרי שאתן כבר התמקמתן בנוחות בתוך קבוצת התמיכה של מכורות גלאמבוט, אפשר לחשוף אתכן ל-wishlist האולטימטיבי, מוצרים ששווה לרפרש עבורם את העמוד של New Arrivals באובססיביות הגובלת במחלת נפש. קבלו את רשימת החלומות, אותה אני ממליצה לסמן בווישליסט שלכן כדי לקבל הודעה מתי מתחדש המלאי. רוב המוצרים האלה הם פופולריים בצורה מטורפת ונחטפים תוך שניות מרגע העליה שלהם לאוויר, כך שגם אם קיבלתן את ההודעה למייל לא בטוח שעד שתפתחו אותה ותיגשו לאתר המוצר עדין יחכה לכן שם. 
בקיצור, פשוט אל תרדו מהמחשב ותעקבו אחר דף הבית של גלאמבוט 24/7. מתרגלים לאובססיה אחרי כמה ימים וזה כבר לא מרגיש משונה או בלתי סביר, אני מדברת מניסיון. 


אני מתחילה עם המוצר היחיד שהוא דווקא נמצא כרגע במלאי - Shimmering Skin Perfector Pressed Champagne Glow Pop Palette אשר יצאה בשיתוף עם היוטיוב גורו ג'קלין היל. אלה אחד משיתופי הפעולה ההיסטרים שיצאו בשנה האחרונה, עד לכדי מיאוס מוחלט, אבל לא מספיק מוחלט שלא נרצה את ההיילייטרים המושלמים האלה. הפלטה יקרה, מאד, אבל עכשיו אפשר להשיג אותה ב-260 ש"ח במקום 360 שהם רצו עליה רק לפני שבוע. 
כדאי לדעת שגלאמבוט נוטים להעלות מחירים בצורה מוגזמת לפריטים טרנדים במיוחד שהמלאי מהם באתר לא גדול. כדאי לעקוב אחר הפריטים האלה, כי שינויים במחיר בהחלט ייתכנו ככל שיקבלו מלאי חדש ממנו או הם לא יצליחו להיפטר ממנו במחיר הגבוה, כמו שקרה עם הפלטה הזאת. יותר נמוך מ-260 זה כבר לא ירד, כך שאני בהחלט ממליצה לחטוף אותה כבר עכשיו. 


יש פודרות וסמקים מאירים של Hourglass, ויש פלטה של 3 פודרות ו-3 סמקים למבינות עניין. 
אם לא היו לי כבר פודרה וסומק שנמצאים בפלטה הזאת, הייתי חוטפת אותה ברגע שהייתה הופכת לזמינה. הפלטה Ambient Lighting Edit היא חלום רטוב וסוגרת הרמטית את הפינה של מוצרי הארה מושלמים באיכות מעולה ושל המותג הכי חם בשוק כרגע. המחיר שלה לא נמוך (בדרך כלל נמכרת תמורת כ-290 ש"ח) אבל אם מסתכלים על התמורה זה יוצא משתלם (כ-50 ש"ח לסומק/פודרה). 



אם אתן לא רוצות את הפלטה המלאה של ה-6, אתן יכולות להסתפק בפלטות הקטנות יותר שמכילות רק 3 סמקים או 3 פודרות. הן זולות יותר (כ-210 ש"ח) ומפציעות לעיתים יותר קרובות באתר. 
פלטת  Ambient Lighting Palette מכילה 3 פודרות מאירות מתוך הסדרה ופלטת Ambient Lighting Blush Palette 3 סמקים שנותנים גם הם אפקט של הארה.


הו Too Faced, אתם אכזריים אליי. מי ידע שאני יכולה לחשוק כל כך בפלטה שקרויה Peanut Butter And Jelly? מה לי ולחמאת בוטנים וריבה (הרבה, אם תשאלו את תחביב הכריכים שלי)? טו פייסד משיקים פלטות חדשות לבקרים ואני בדרך כלל לא מתלהבת מהן יותר מידי, אבל זה כבר יותר מידי ללב החלש שלי. שילוב הגוונים והגימורים השימריים גמר לי על החיים סופית ואני אורבת לפלטה הזאת כבר חודשים באתר. היא גם מפציעה לעיתים רחוקות מאד (מי תרצה להיפרד מהיהלום הזה??), והם גם עושים מעשה נבלה ומוכרים אותה במחיר שערורייתי (כמעט 200 ש"ח!!) כי הם יודעים שאנחנו מחכות לה כמו ללחמניה חמה שנוכל למרוח עם ריבה וחמאת בוטנים. 
אם אתן מצליחות לתפוס אותה ולחטוף לי אותה - קללה על ראשכן, ובכל זאת אני אצרף לינק כי אני טיפוס מפרגן ונדיב.


הנה המלצה שאני יכול לתת לכן מניסיון שלי, פלטת Star Dust גם היא של טו פייסד, שהם השיקו ביחד עם אושיית האינסטגראם Vegas Nay. הצלחתי לחטוף אותה בעצמי ואני יכולה להגיד לכן שהיא מדהימה. צלליות באיכות משגעת, גימורים מטריפים, גוונים מעניינים ומפתיעים, אריזה דקה מאד ונוחה לאחסון ובסך הכל אחת הקניות היותר טובות שלי מהאתר. הם גם מוכרים אותה במחיר ממש סביר (כ-163 ש"ח), כך שאני ממליצה לא לחשוב פעמיים עבור פלטה של 12 צלליות נהדרות.


ממתק אחרון להדרן - Bronze & Glow Face Sculpt & Highlight של Charlotte Tilbury. מדובר במוצר קאלט של המותג הסופר מצליח וסופר יוקרתי שיצרה המאפרת שארלוט טילברי (מי היה מנחש שזהו שמה) שמכיל קונטור והיילייטר מושלמים בפלטה אחת זהובה ונחשקת. 
זה מוצר נדיר, זה מוצר שנחטף תוך שניות בודדות וזה מוצר שאני חולמת עליו בלילות. בוא אלי אהובי, אני אדאג לך טוב! מצד שני, המחיר בשמיים (כ-250 ש"ח), אז אולי רק אם יהיה קופון. את הריגושים שלי אני מוכנה לקנות רק אם אני מקבלת הנחה.

עד כאן הרשימה להפעם, ותאמינו לי זה רק הצצה קטנה לרשימה המלאה שיש לי באתר, שהיא באמת מביכה מכדי לפרסם את כולה בציבור. יש דברים שאף עין לא צריכה לשזוף, כמו הווישליסט שלי בגלאמבוט, או גרוע יותר - רשימת הפריטים שכבר נרכשו.
אני מאחלת לכן ציד נעים ופורה ושהמרפרשת החזקה ביותר תנצח!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה