‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.7.2016

USA Shopping Haul

זוכרות שבפוסט הקודם סיפרתי לכן שאני טסה לביקור בזק בארה"ב? אז זה באמת היה מהיר וכבר הספקתי לטוס, לחזור ואפילו לשכוח שהייתי. מה שלא שכחתי שאני חייבת לכן, זה פירוט של הרכישות בארץ המובטחת. כפי שהזהרתי מראש, בגלל אופיו של הביקור התאפשרו לי הזדמנויות שופינג ממש מועטות, כך שהניצול לא היה רב וחזרתי עם שלל צנוע לארץ. ביחד עם תחושת העומס שיש לי בבית מהאוסף הקיים והזמן הקצר, הצלחתי לשלוט יפה בהוצאות. 


זהו כל השלל כולו! הייתן מאמינות? קניתי ב-4 רשתות בלבד - דיוטיפרי, ספורה, Ulta ו-Macy's. לפי זה אני אחלק את הרכישות. 


בדיוטי פרי פינקתי את עצמי עם רביעיית בשמים מיניאטורים של מארק ג'ייקובס. אין לי אפילו בושם מיניאטורי אחד של המותג, והאריזות של הבשמים הגדולים מיוחדות ומתוקות, אני יכולה רק לתאר לעצמי כמה חמוד זה יהיה במיניאטורה. 
אם אתן לא יודעות, אני אספנית בשמים, ובמיוחד מיניאטורות. אחד מתחביבי זה להשלים סטים - כלומר שיהיה לי סט של הבקבוק בגודל המלא, ואחד בגודל מיני. 
בינתיים יש לי רק בקבוק מארק ג'ייקובס בגודל מלא אחד, הגיע הזמן להתחיל להעשיר את האוסף עם וריאציות שונות נוספות. 


שאלתי אתכן איזה קרם עיניים כדאי לי לקנות כי אני צריכה חידוש, וקיבלתי מספר המלצות על קרם עיניים אבוקדו של Kiehl's וכיוון שאני סומכת עליכן ברבורות יפות שלי, קניתי לפי ההמלצה שלכן. נכנסתי למייסיס, קיבלתי שירות ממוכרת נחמדה שגם פינקה בדוגמיות ויצאתי טובה ושמחת לב. 
קצת התאכזבי שמסתבר שאין במייסיס מוצרים של שארלוט טילברי, כיוון שזממתי על דואו ההיילייטר וקונטור שלה. בדיעבד התברר שבארה"ב ניתן למצוא את המוצרים שלה רק בנורדסטרום, אילו רק ידעתי.


הנסיעה הזאת היתה גם הביקור הראשון שלי אי פעם ב-Ulta, תאמינו או לא. הסניפים שלהם לא מפוזרים בנדיבות באיזורים שאני שוהה בהם ולכן באף אחד מהביקורים הקודמים שלי לא יצא לי להגיע לשם. הפעם זה הזדמן, אבל להודות באמת, זה היה אחד ממסעות השופינג המאכזבים. 
פלטת חמאת בוטנים של טו פייסד - לא הייתה כמובן. פלטת לוראק פרו 3, גם לא הייתה במלאי. אלה היו שני המוצרים היחידים שממש קיוויתי למצוא שם, כל השאר זה שילוב של מותגים שאפשר למצוא בכל ספורה, ומותגי דראגסטור גנריים. 
אז בסוף יצאתי רק עם דראגסטור, ורכישות מאד משעממות אני לא אכחיש. מסקרה Sensational של מייבלין, עפרון גבות של לוריאל, תגבור אספקה של מייקאפ קולורסטיי של רבלון כי קיץ ואני צריכה וטיפות מייבשות לק של Opi. דבר נוסף ששכחתי לגמרי לצלם לכן הוא שמפו יבש של Tresemme ואני תמיד קונה שמפואים יבשים כשאני בחו"ל כי אני לא אוהבת את ההיצע שיש בארץ.


אחרונים חביבים - Sephora. להכנס לסניף של ספורה במנהטן זה כמו להכנס לאיזור אסון. המדפים ניראים כאילו מתקפת חייזרים חובבי איפור רוקנה אותם מסחורה, התור לקופות אינסופי, הטסטרים כולם מטונפים ומבולגנים והכיאוס חוגג. זאת לא חוויה כייפית. לעיתים נדירות יצא לי להכנס לסניפי ספורה שלא היו הומים אדם, אז כל הסיפורים על ההייפ המטורף שיש סביב איפור בארה"ב ומוצרים שנחטפים מהמדפים - נכונים לחלוטין. 
כיוון שיש לי הפרעת אישיות קלה ואני לא מתמודדת טוב עם מקומות עמוסים באיש, אישה וטף חוויית הקניה שלי לא היתה כייפית ופשוט התרכזתי בלקחת מהמדפים את מה שבאתי לקנות ולצאת משם. 
השלל היה צפוי - פודרת סטרובינג של Hourglass (צפיתי את זה קורה, להזכירכן), שימר של Becca שגם הוא היה בלתי נמנע אחרי שהתנסיתי בפורמולה בלייב, סבון ניקוי לפנים של First Aid Beauty בגודל שמתאים לנסיעות שיהיה לי במלאי, וגם תרסיס מקבע איפור של Urban Decay בגודל שמתאים לנסיעות שמחליף אחד קודם שנגמר לי. 
הפעם אני אהיה ממש רעה ולא אפתח את האריזות, אלא רק ארמוז שתוכלו לראות בדיוק איזה שימרים ופודרות קניתי בפוסט נוסף שיתפרסם לקראת סוף השבוע.... 
אפשר להגיד שלמרות חוויית הקניה האומללה, הרכישות מספורה הכי מרגשות אותי.

ואם נחזור לרשימת הקניות שיצאתי איתה, אפשר לראות שעמדתי ב-2 מתוך 4 הפריטים שהיו בה, למרות שבפועל קניתי גם את פלטת הצלליות של אנסטסיה בברלי הילס אבל עבור חברה ולא עבור עצמי. למרות הזמן הקצר שהיה ברשותי, עמדתי יפה ביעדים. את טיפות המייקאפ של CoverFx גם כמעט קניתי ואז גיליתי במקרה שיש טיפות זהות ב-Body Shop העולמית בחצי מחיר, אז השתכנעתי לוותר על האופציה היקרה.

למרות שהזמן היה קצר, אפשר לראות שבכל זאת הצלחתי לנצל אותו באופן מקסימלי. מה גם שקניות רגילות (לא של איפור) עשיתי במקביל, כך שאין מה לרחם עליי. מי ייתן ואזכה לעוד נסיעות קצרות ואיכותיות רבות בעתיד הקרוב!


4 תגובות: