‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

20.6.2016

USA Shopping Wishlist

מחר אני עולה על טיסה לניו-יורק לביקור בזק של בקושי שבוע. האם זה אומר שלא יהיה לי זמן לשופינג? לא. האם זה אומר שלא יהיה לי *הרבה* זמן לשופינג? כן. 
ישבתי עם עצמי והרהרתי הרהורים עמוקים וחשובים בנושא - מה אני רוצה לקנות? הזמן מוגבל ולכן צריכים להיות ממוקדים, דראגסטור או ספורה? האם שווה לעשות את המאמץ ולחפש Ulta? (באיזור שאני נמצאת בו זה משימה). האם תהיה לי הזדמנות להגיע לקניון אאוטלט שם אפשר למצוא דילים טובים על איפור קצת (הרבה) ישן? סימני השאלה הולכים ומתרבים ואני כבר לא מבינה מה אני צריכה את הטרחה של קניית איפור חדש, כשאפשר לקנות איפור משומש בגלאמבוט
אם לומר את האמת, אני קצת באוברדראפט של איפור. זה מרגיש כאילו משכתי יותר מידי, ועכשיו אני תקועה עם מינוס, רק שהמינוס הוא פלוס של מה שמרגיש כמו אלף מוצרים שאני לא צריכה מחצית מהם. 
כל כמה זמן אני מרגישה שהאוסף שלי נהייה מפלצתי ובא לי לזרוק את כולו. אל דאגה, שום דבר לא נזרק בפועל אבל זה בהחלט עוזר לי להכנס למצב רוח דוחה קניות, דבר שמונע את הקריסה הכלכלית הסופית שלי.
ובכל זאת, מה אני קונה בארה"ב במסגרת הזמן המועט שיש לי להיות שם? בשורה התחתונה, לאיפור דראגסטור אין לי ווישליסט. לא היו השקות יותר מידי מעניינות בתקופה האחרונה ולא דחוף לי שום דבר ספציפי. ברור שאני לא אוותר על ההזדמנות לחטט במדפים ולראות מה יש, אבל אני לא מחפשת שום דבר ספציפי. 
ל-Ulta, שם אפשר להשיג Lorac (שהשיקו פלטת פרו 3 חדשה ומהממת) ואת פלטת חמאת הבוטנים של טו פייסד - אני כבר לא אגיע. אין סניפים קרובים לאיזור שאני אהיה בו, כך שזה יורד מהרשימה. 
האופציה האחרונה שנשארה, היא Sephora ושם דווקא יש דברים שמעניינים אותי וכנראה שאחזור עם אחד (או כמה) מהם הביתה.


פודרות הסטרובינג של Hourglass - אני אורבת להן בגלאמבוט כבר תקופה ואף פעם לא מצליח לתפוס אחת. אין לי מושג למה באמת אני צריכה את הפודרות האלה שהן קרוס בין פודרות הארה והיילייטר, כשכבר יש לי היילייטרים וגם פודרות הארה. זה מבלבל. בכל מקרה, אני רוצה אחת ואני די בטוחה שאחזור עם אחת הביתה.


פלטת Modern Renaissance של אנסטסיה - אני אוהבת את פלטות הצלליות של אנסטסיה והפלטה החדשה מאד יפה ומאד מפתה. הבעיה שהיא מורכבת מגוונים שאני לא אוהבת להתאפר איתם - וורודים ואדומים, שלא משתלבים טוב עם העיניים החומות הסבירות והבינוניות שלי. אני אצטרך לראות אותה בלייב כדי להחליט אם כן או לא, רוב הסיכויים שהפור ייפול על לא.


היילייטר Shimmering Skin Perfector של Becca - עוד מוצר הייפ, עוד מוצר הארה שאני לא באמת צריכה עוד אחד כמוהו באוסף, אבל אני חלשה. דווקא ההיילייטרים האלה של בקה צצים בגלאמבוט כל הזמן, ואני כל פעם מתלבטת אם לקנות אחד או לא. הפעם אני אוכל לראות אותם בלייב ולבחור לי את הגוון שאני רוצה, וזה כנראה מה שיחליט האם אני צריכה אותם בחיים שלי או לא. ההימור שלי? אני צריכה.


מייקאפ Custom Cover Drops של CoverFX - הנה מוצר שמסקרן אותי כבר תקופה ארוכה. מדובר במייקאפ שהוא לא בדיוק מייקאפ, אופן השימוש בו הוא להוסיף כמה טיפות למייקאפים אחרים כדי לשפר את הכיסוי והעמידות, וגם ניתן באמצעותו לשנות את הצבע של המייקאפ. בגדול, כל ההבטחות האלה עונות על כל הדרישות שלי ממייקאפים כושלים - אני רוצה כיסוי יותר טוב, אני רוצה שיהיו יותר עמידים ואני בדרך כלל צריכה להלבין אותם באיזושהי דרך כי רוב המייקאפים כהים לי. עד עכשיו פחדתי להזמין אחד כזה אונליין כי אני מעדיפה לראות את הגוון במו עיניי, ומדובר גם בטיפות שעולות כמו טללי זהב, אז אני אצטרך לגשת ולראות האם זה שווה את המהומה ואיזה צבע אני צריכה (לבן סיד כנראה). 

ועכשיו שאלה לי לכן - בקרוב אני אצטרך לחדש גם את קרם העיניים ומחפשת משהו טוב. יש לכן המלצות לקרם שאני חייבת לנסות ואפשר לקנות רק בארה"ב? והאם יש איזושהי מציאת דראגסטור שאני מפספסת וחייבת לנסות? אנא עיזרו לי לעבות את רשימת הקניות שלי, כי הרשימה הנוכחית ממש מעליבה!



10 תגובות:

  1. היי שמעתי מלא המלצות על קרם אבוקדו מזין של קילהס.אולי שם יהיה זול יותר.או לחילופין בובי בראון.

    השבמחק
    תשובות
    1. הזכרת לי באמת שרציתי לבדוק שם את קיהלס, יש להם כמה דברים שמעניינים אותי. תודה!

      מחק
    2. הוא באמת טוב. ניסיתי דוגמית שלו.

      מחק
    3. קניתי אותי בהמלצתכן!!

      מחק
  2. ויקטוריה סקרט... סטוק קרמים ובגדי ים
    מייסיס... תיקים ובשמים
    השדרה החמישית...
    והחנות האהובה אמריקן אורבן אאוטפיטרס בגדים מעלפים

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה להספיק הכל!! יש לי שם ממש מעט ימים הפעם :-(

      מחק
  3. איזה כיף! תהני מהחופשה והשופינג. בויש ליסט שלי הפלטת קונטור של קט וון די, הטאטו ליינר והשפתוני מאט. יש כל כך הרבה דברים שמעניין לבדוק: פלטת סמקים וברונזרים של בנפיט, הפלטות של ג׳קלין ובקה , המייק אפ של של טו פייסד. אני גם מתלבטת אם לקנות את הפלטה של אנסטסיה (שלשמחתי/ צערי אפשר להשיג גם אם לא חוצים את גבולות הארץ). מצד אחד אני לא צריכה אותה, מצד שני .. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי את הטאטו ליינר של קאט וון די והוא מעולה, אולי באמת אני אקנה בק-אפ. גם הזכרת לי שאני רוצה לנסות את השפתון העמיד בגוון לוליטה שלה. על פלטת הסמקים של בנפיט אני גם חמה למרות ששמעתי שהביצועים שלה בפועל לא איכותיים כמו המוצרים הנפרדים, לכן אני רוצה לנסות אותה בלייב. בקיצור - הזכרת לי שיש לי מה לבדוק ואולי להוסיף לרשימה, תודה!!

      מחק
  4. אני לא טובה בהמלצות, אבל יכולה לעזור לך בניקוי אורוות :) או במילים אחרות - יש דברים שאת מעוניינת למכור מאוסף האיפור שלך? אני אשמח לרכוש.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני מסתובבת כל הזמן עם שקית שאני מוסיפה לה דברים ומציעה לחברות שאני נפגשת איתן, אני לא טורחת למכור אלא מעבירה הלאה :)

      מחק