‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.12.2015

Must have or Nice to have

קוראות אהובות של הבלוג - אתן מכירות אותי. אני אוהבת איפור דראגסטור, אני חיה על מציאות ומבצעים, אני לא אוהבת לקנות ביוקר. אבל גם אני, פה ושם, חוטאת בחטא האיפור היוקרתי ויש לי כמה וכמה יהלומים באוסף שחרוט עליהם שם של מותג מפורסם ויקר כלשהו. לפעמים אני חושבת שזה לגמרי שווה את זה, ולפעמים אני בדיעה שאפשר לוותר. לפעמים אני נכנעת להייפ ומגלה שהוא היה מוצדק, אבל לפעמים אני מוצאת שהבאזז לא הצדיק את התמורה. 
היום נעסוק בדיוק בשאלה הזאת. איזה מוצרים יוקרתיים אתן חייבות שיהיו לכן באוסף, ועל איזה אפשר לוותר? מה יהווה קישוט נחמד על שולחן האיפור ותו לא, ומה יכול לשמש אתכן יום יום נאמנה? 
בואו ניגש למלאכה.


איגדתי עבורכן 6 מוצרים השייכים לשני מותגים שנמצאים על הספקטרום הגבוה של האיפור היוקרתי - גרלן וג'יבנשי. מעליהם נמצאים מותגים יקרים אפילו יותר כמו שאנל וסיסלי, ומתחתם מותגים ברמת מחירים מעט נגישה יותר, כמו אסתי לאודר, קלארינס, קליניק וכו'. 



אפתח ואומר - אני אוהבת מאד את רביעיות הצלליות של Guerlain. אין טעם שאשאיר אתכן במתח, אני מוכנה להודות בזה מיד. אני אוהבת גם את הפורמולה של הצלליות, וגם את השילובים של הגוונים והמרקמים בכל רביעייה. תמיד יהיה משחק של גווני הארה, אמצע והצללה ושילובים של גימורים שונים - שימר, סאטן ומאט. אני אוהבת רביעיות וורסטיליות שיש בהן אפשרות לשחק עם טונים שונים של צבע וגימורים. גם האריזה המוזהבת והדקה, מינימלית אך עם זאת משדרת יוקרתיות בכל אחת מפינותיה המעוגלת באלגנטיות. אפילו את האפליקטורים הקטנים אני אוהבת, הקצה המשונן שלהם הוא כלי מעולה לטשטוש צלליות בתיחום העין.



יש ברשותי שתיים מהמגוון, ובהחלט יש לי כוונה לרכוש עוד כשאתקל במבצע משתלם. הרביעייה האפורה ניקראת Les Noirs מס' 09 והיא ללא ספק מאד חורפית, סגרירית דרמטית וכהה. מצד שני יש בה גם צללית הארה כסופה וורדרדה מושלמת שאני שולפת במיוחד גם כשאני לא משתמשת בשאר הצלליות בפלטה. הרביעייה הוורודה ניקראת Les Bois de Rose מס' 04 והיא נעימה לשימוש לכל אורך עונות השנה. הצלליות כולן רכות אבל לא מתפוררות, פיגמנטיות אבל נוחות מאד לטשטוש. איכות כבר אמרנו? 
גזר הדין - Must Have! 

 
כשזה מגיע לרביעיות הצלליות של Givenchy אני מחזיקה בדיעה שהן מסוג הדברים שכיף להסתכל עליהן, אבל פחות להשתמש בהן. הצלליות תמיד ניראות כמו תכשיטים ששובצו בתוך הפלטה, והצבעים קופצים ובולטים לעין מתוך האריזה השחורה והאלגנטית. בפועל, אני מרגישה שהרבה פעמים שילובי הצבעים הם לא כל כך שימושיים ומעט אוונגרדיים מידי.


הרביעייה ברשותי נקראת Ecume מס' 2 והיא מכילה שילובים של כחול, סגול וכסוף. שתי הצלליות הכחולות מדהימות, השתיים הבהירות פחות מרשימות וקשה לעבוד איתן. גם מבחינת פיגמנט וגם לטשטוש. מצד שני, הצללית הכחולה הכהה עם השימר מזכירה לי שמים זרועים בכוכבים והצללית הכחולה אפורה עם הגימור המטאלי יפה כל כך. 
האייליינר הנוזלי הוא חלק מקולקציית החורף האחרונה Vinyl Collection ומטרתו להעניק תיחום שחור, עמוק ומבריק. מבחינת ההבטחות הוא עומד בכולן וגם עמיד. אייליינר נוזלי הוא לא המוצר המועדף עליי לתיחום כי אני לא יציבה במיוחד, אבל אני מוצאת שהמברשת הדקיקה והפורמולה ביחד ממש נוחות לעבודה ואני מצליחה ליצור בכל פעם קו שחור, דרמטי וחתולי במיוחד. בכל הכנות, כשאני מחפשת לקנות איפור יוקרתי, רוב הסיכויים שאני לא אשקיע את התקציב באייליינר דווקא. אבל אם אתן בקטע אז זו לא השקעה שתתאכזבו ממנה.
גזר הדין - Nice to Have! 


עם שני המוצרים הבאים אני נכנסת לתחום אפור, ויהיה לי קשה לחרוץ גזר דין לכאן או לכאן. 
הראשון הוא פריימר Mister Mat של ג'יבנשי שאותו אני אוהבת מאד ומשתמשת בו במשורה כדי שלא ייגמר לי. הוא שייך למשפחת הפריימרים הסיליקונים שממלאים נקבוביות ותורמים לגימור מאט מושלם, אבל בניגוד לרבים אחרים הוא היחיד שלא מחצ'קן אותי למוות. הוא מציל אותי בקיץ, יוצר גימור מושלם לכל מייקאפ, מאחד ומשתלט על הברקות ותורם לעמידות.  אני יכולה להמליץ עליו בלב שלם שהוא שווה את ההשקעה, אבל מצד שני יש פריימרים רבים אחרים מהסוג הזה בשוק, כולל כאלה זולים ממנו משמעותית. ייתכן שתמצאו אחד מהם שמתאים לכן גם כן, ולאו דווקא את האחד שעלותו 300 שקלים חדשים ומרשרשים.
המוצר השני הוא פודרת Meteorites של גרלן. אין מישהי שלא מכירה את הפודרה הזאת, שמעה עליה ופינטזה עליה בשלב כזה או אחר של התמכרותה לאיפור. זו פודרה אלמותית, ולמרות שיש רבות שיחלקו עליי, לדעתי בצדק. לפני שהיו פודרות מאירות של Hourglass, הייתה את הפודרה הזאת שהיא מאירה ומאחדת - כמו להעביר שרביט פוטושופ על הפנים. אתן יכולות לראות שהפודרה שלי שומשה היטב וכשאני רוצה לתת לאיפור שלי טאץ' חגיגי ומושלם במיוחד, אני מסיימת את איפור הבסיס עם שכבה של אבקת הקסמים שלי. הצבע שיש לי הוא Clair מס' 2 מהסדרה הרגילה (מידי עונה יוצאת גרסה של הפודרה במהדורה מוגבלת) ומבחינתי מדובר במוצר מושלם. יש בה שילוב של אריזה דקדנטית עם טאץ' וינטג', חוויית שימוש קסומה של הכדוריות הכייפיות והניחוח המבושם היוקרתי, וגם תוצאה עדינה ויפה. להגיד לכן שאחרי הפידור אתן תראו שינוי של 180 מעלות ופתאום הכל ייראה מושלם? לא. התוצאה מאד עדינה ורק מישהי שמשקיעה באיפור שלה וחשוב לה האבחנות הדקות בין גימור יפה למושלם - תדע להעריך אותה. היא לא תורמת לעמידות של מייקאפ ולא עוזרת ליצור מראה מאט, זה מוצר של finishing touch בלבד. והיא יקרה, הו היא יקרה.
אז מה גזר הדין? אם אתן מכורות איפור כבדות, שמחפשות תמיד את הגימור המושלם ביותר, אז שני המוצרים הם Must Have ותהנו מהם. אם אתן מתאפרות ממוצעות שמחפשות מוצרים פרקטיים שלא ישברו את הבנק, זו לחלוטין השקעה שהיא Nice to Have בלבד.

עלות מהירה של כל המוצרים שהזכרתי כאן הביאה את השווי של הפוסט למעלה מ-2,000 שקלים. כסף שאפשר לצאת איתו לנופש מפנק, אבל מי צריך חופשות כשאפשר להתאפר עם צלליות יפות ופודרות ריחניות!

שתפו איתי איזה מוצרים יוקרתיים אתן מוכנות להשבע בהם, ואיזה אתן מתחרטות שקניתן?


גילוי נאות: חלק ממוצרי ג'יבנשי התקבלו מהמותג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה