‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.12.2015

iHerb Favorites & Shopping list

הגיע הזמן לעדכון iHerb נוסף, עם עדכונים לגבי מוצרים שאני מזמינה בפעם השניה (והשלישית) מרוב שאהבתי אותם, וגם כמה רעיונות לדברים נוספים שקרצו לי והצליחו להדחף לי לעגלת הקניות.
שנתחיל?




מי הפנים שלי ממש לפני סיום, ופתאום גיליתי שאין לי בקבוק Back-up, שזה ממש מחדל. מיהרתי וביצעתי הזמנה נוספת של מי פנים של המותג Humphreys ואני באמת לא יודעת לספור את כמות הבקבוקים שחיסלתי מהמים האלה. יש כל מיני סוגים במגוון, אני אוהבת שהם תמיד ללא אלכוהול, עדינים אבל מסירים לכלוך בצורה יעילה, מרעננים את העור ולא מגרים אותו. מוצר מעולה במחיר נהדר.


עוד מוצר מ-ע-ו-ל-ה שאני מזמינה כבר בפעם השלישית - סבון פנים של Desert Essence. סבון הפנים הזה הוא החיים עצמם עבור מי שיש לה סוג עור דומה לשלי - מעורב שומני. בקיץ במיוחד, אני לא משתמשת בסבונים אחרים כי הוא מצליח לנקות ולאזן לי את העור בצורה כל כך טובה, אחרי ימים של חום וזיעה. גם בחורף אני אוהבת אותו, למרות שזה מבוסס על שמן עץ התה הוא לא מייבש ולא מגרה, הוא מסיר שאריות איפור בצורה מעולה ומותיר פנים נקיות ורעננות.שימו לב, הסבון שאני קונה הוא Thoroughly Clean Face Wash - Original. יש גם גרסה לעור שמן שעליו אני פחות ממליצה כי הוא באמת מייבש. 


במיוחד לרגל החורף, קבלו המלצה לוהטת לליפ באלם טיפולי היעיל ביותר שאי פעם פגשתי. מדובר ב-Medicated Lip Ointment של Blistex והוא מיועד לכל מי שסובל משפתיים יבשות במיוחד הנוטות להיסדק, וגם לטיפול בפצעי קור וחום, המוכרים בלשון העם "הרפס". כן, לא נעים להודות, אבל אין מה לעשות - 90% מהאוכלוסיה סובלים מזה ובחורף הם נפוצים במיוחד. אם התייאשתן מזובירקס ומשחות דומות, מומלץ מאד להזמין את המשחה הזאת ולשמור בבית לעת צרה. היא גם עוזרת בריפוי, אבל גם מעניקה לחות ושומרת על השפתיים שלא יתייבשו כפליים.
גם בלי פצעים, אני סובלת בחורף משפתיים יבשות. אני מורחת את המשחה כל ערב לפני השינה, ומתעוררת בבוקר עם שפתיים מושלמות, מה שמאפשר לי להנות מכל שפתוני המאט שאני כל כך בקטע שלהם לאחרונה. שימו לב, זו משחה לבנה שלא נספגת מייד, כך שזה לא ליפ באלם שאפשר לצאת איתו מהבית. בשביל זה חכו לפריט הבא.
בקיצור, מומלץ מאד שיהיה בבית ולא רק עבורכן - גם בן הזוג והילדים יהנו ממנה. 


בהמשך ישיר לפריט הקודם, אני מזמינה גם ליפ באלם מסדרת ה-Medicated של Blistex. יש לו מקדם הגנה SPF15 וזה מה שאני מורחת במהלך היום או לפני שאני מתאפרת. בעוד שאת המשחה לא ניתן להשיג בארץ, את הליפ באלם דווקא כן, אבל זה לא יפתיע אף אחת לגלות שהוא יותר יקר כאן.

אי אפשר להתכחש לזה, החורף כאן כדי להישאר. וותיקות הבלוג יזכרו את התה הזה מההזמנות הראשונות שלי מהאתר, ואני עדיין ממשיכה לקנות אותו בנאמנות. מדובר בתערובת Pumpkin Spice של המותג Twinings האהוב. מי שאוהבת תה צ'איי לאטה תהנה ממנו מאד. אני שותה אותו עם חלב וזה פינוק חורף אהוב במיוחד עבורי. אי אפשר להשיג את הבלנד הזה בארץ, ולכן אני תמיד מזמינה שתי קופסאות כדי שיהיה בבית.


נמשיך בענייני אוכל. אני מודה שאני לא קונה באתר אוכל של ממש (כמו חטיפים, פירות יבשים וכו'), אלא מתמקדת בתבלינים ותמציות שקשה להשיג בארץ, או שהם יקרים כאן בצורה בלתי נתפסת. המותג האהוב עליי הוא Frontier שמציעים מגוון של מוצרים שהם גם אורגנים, גם מכילים רכיבים טובים וגם כשרים.
דוגמא טובה היא תמצית וניל איכותית שבארץ עולה הון עתק לבקבוק קטנטן. באייהרב אני יכולה לבחור בין 59 מ"ל ל-118 מ"ל במחירים משתלמים. 
תערובות תבלינים שאהובות עליי במיוחד הן ה-Pumpkin Pie Spice וה-Apple Pie Spice שהן שילוב של קינמון, ג'ינג'ר, ציפורן ועוד כל מיני דברים נחמדים שבארץ ניתן לקנות רק בנפרד. בתערובת הפאמפקין אני משתמשת בתבשילים ובתערובת לפאי במאפים. 
כל הנ"ל נגמרו לי ואני מצטיידת בבקבוקים חדשים. הבאסה היחידה היא שמדובר במיכלי זכוכית שהופכים את החבילה לכבדה, לכן אי אפשר להזמין הרבה מהם. 
אני ממליצה להכנס לעמוד של המותג כדי לחטט ולמצוא כל מיני תערובות תבלינים ייחודיות ותמציות מעניינות שיתאימו לתבשילים ולמאפים שלכן. 

וכעת לשני מוצרים שזו הפעם הראשונה שאני מזמינה ומקווה שיהיו שווים משהו.


למרות שהזמנתי את המי פנים הקבועים, החלטתי להזמין עוד בקבוק של מותג אחר ולתת לו ניסיון. מי פנים מתחסלים אצלי די מהר, כך שטוב שיהיו לי שניים באוסף. 
יש לי ניסיון מעולה עם מסיכה מבהירה של המותג Andalou Naturals והחלטתי לתת ניסיון גם למי פנים שאמורים לנקות ולכווץ לי את הנקבוביות. מקווה לטוב!


מנקה המברשות של Real Techniques הגיע לאתר, אז כמובן חטפתי. אני אוהבת כמעט כל מוצר של הליין הזה, כך שאני לא חושבת שצפוייה לי כאן אכזבה. אם יש משהו שאני צריכה, זה מוצר שיזרז את תהליך הניקוי של המברשות, ובמיוחד מברשות המייקאפ. 
הג'ל עולה 35 ש"ח ל-150 מ"ל. מעניין יהיה לגלות לכמה ניקויים זה יספיק.


אחרון אחרון חביב הוא מוצר שלא קניתי, אבל נמצא ב-Wishlist שלי. קולקציית ה-Bold Metals של Real Techniques אמורה להיות הליין היוקרתי והאיכותי יותר של המותג. בינתיים הגיע לאייהרב רק סט הפנים הזה, ואני מתלבטת לגביו כי בכל זאת מדובר בכמעט 200 ש"ח ל-3 מברשות. זה לא מחיר בשמיים, אולם אני לא לגמרי בטוחה שזה ממש נחוץ לי באוסף כרגע (כלומר, זה לא נחוץ בכלל). מה אתן אומרות? שווה את הרכישה, או לוותר?

זהו, זוהי רשימת הקניות המעודכנת ביותר שיש לי לחלוק איתכן, חורפית ומומלצת במיוחד! אם יש לכן המלצות למוצרים נוספים, או חוות דעת על המוצרים שהזמנתי, אשמח אם תשתפו בתגובות :-)

להמלצות למוצרים נוספים שאני תמיד מזמינה מהאתר, וגם אזהרה לגבי מוצרים שעדיף להתרחק מהם - היכסנו לפוסט iHerb Favorites and Fails.
אם זאת הרכישה הראשונה שלכן באתר, היכנסו כאן או הקלידו את הקוד WIW422 במעמד התשלום כדי להנות מ-5$ הנחה על ההזמנה הראשונה. 

6 תגובות:

  1. כ"כ אוהבת פוסטי - iherb! גם אני מתלבטת לגבי המברשות מאותה הסיבה, כאלו יפות.. מי הפנים של האמפריז גם נכנסו להזמנות האחרונות שלי, מעולים! את התה יצא לי להזמין ולא אהבתי ): אשמח לדעת באילו תבשילים את משתמשת בתערובת תבליני הפאמפקין, נשמע מסקרן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקר בתבשילים של דלעת (כמה לא מפתיע..) אבל גם עם בטטה התבלין הזה הולך מצויין.
      לדוגמה - מאפה בטטה ואננס אמריקאי, דלעת צלויה בתנור, פירה בטטה ודלעת, מרק כתום, פאי דלעת מתוק.
      יש ל-Twinings גם תה כריסמס שגם הוא אמור להיות עם תבלינים, תנסי אותו אולי תאהבי יותר.

      מחק
  2. עשית לי חשק לעשות קנייב אחרי שנתיים בערך! ממליצה את הקרם ידיים של Desert Essence בריח דלעת ומסכת פנים מנטה של Queen Helene

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שקרם הידיים והמסיכה הם שני המוצרים הראשונים שהזמנתי מאייהרב! אם כבר מדברים על נוסטלגיה....
      שמחה שהצלחתי לדרדר אותך לשופינג אחרי שהחזקת מעמד כ"כ הרבה זמן ;-)

      מחק
  3. היום קניתי את המשחה של בליסטיק לשפתיים בסופר פארם ואני זוכרת שהיא נמכרת שם מאז ומתמיד, רק שהיא עולה 30 שקל :\

    השבמחק
    תשובות
    1. מה את אומרת, אף פעם לא ראיתי אותה. זה בבית מרקחת אולי? טוב, רק מבחינת המחיר אייהרב שוב ניצח...

      מחק