‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.12.2015

10 צעדים לאיפור עמיד

אחד מתחביבי זה להתאפר, לצאת לענייני ולחזור עם אותו פרצוף הביתה. אני לא אוהבת איפור שזז, דוהה, נמחק או נמרח, אני רוצה שהכל יהיה מקובע במקום ולא יזוז. אחת השאלות שאני מקבלת באופן קבוע על האיפור שלי, היא איך אני מצליחה לגרום לו להשאר במקום. אני לא יכולה לספור את כמות הפעמים שישבתי עם חברות ומכרות ונתתי להן רשימה ארוכה של מוצרים, טיפים וטריקים שיעזרו גם להן להגיע לאותה תוצאה.
אז הנה לפניכן הרשימה המלאה שתעזור לכן אחת ולתמיד להתגבר על אחת הבעיות הנפוצות והמרגיזות ביותר שכל מתאפרת נתקלת בה. אם יש לכן עור יבש או רגיל, ברכותי! אתן יכולות להמשיך בדרככן, הפוסט הזה כנראה לא יהיה רלוונטי עבורכן. אם יש לכן עור מעורב/שמן - קיראו והדפיסו.



1. אם המייקאפ שלכן לא מצליח להתקבע על העור, אתן חייבות פריימר. יש מוצרים רבים בשוק, החל מפריימרים סיליקונים ועד פריימרים נוזליים שמטרתם אחת - להוות שכבת בסיס שתחצוץ בין השמנים הטבעים שהעור שלכן מפריש ובין המייקאפ. עוד גורם שפוגע בעמידות של מייקאפים הם קרמים לחותיים וכבדים מידי. גם אותם הפריימר יידע לנטרל.

2. פודרה היא עוד צעד חובה לקיבוע המייקאפ. כל מי שיש לה עור מעורב שמן מכירה את בעיית ההברקות מקרוב, וגם את התופעה המצערת של מייקאפים שמתפרקים באיזור ה-T אחרי מספר שעות. שכבה נדיבה של פודרה טובה תדאג לדחות את הקץ ולהעניק לכן כמה שעות טובות של שקט ואיפור עמיד.

3. רוצות אקסטרה עמידות וכפליים כיסוי? תניחו את הפודרה עם ספוגית לחה. כן, זה ייצור לכן מראה מפודר ומטוייח, אבל רק בהתחלה. כעבור כשעה העור שלכן יספוג את הפודרה העודפת ותשארו עם כיסוי מושלם ועמיד.

4. פריימר לעיניים הוא עוד מוצר חובה שלא נפוץ במחוזותינו וחבל. כן, תצטרכו להשקיע כדי לחפש ולקנות אחד כזה, אבל ההשקעה משתלמת. אין מצב שאני מניחה צלליות אבקה על העפעפיים בלי פריימר כלשהו מתחתן. לא רק שבסיס טוב מקפיץ את הגוון של הצלליות ומאפשר טשטוש נוח יותר, הוא גם מוודא שהן לא יזוזו או ידהו והכל יישאר במקום. יש כאלה שהמזל מאיר להן פנים ויכולות להשתמש בצלליות קרם כפריימרים (אצלי עובדות טוב צלליות קרם של מאק ובובי בראון), אבל יש כאלה שצריכות מוצרים יעודיים של ממש להתמודד עם שמנוניות העפעף (חפשו של Urban Decay, Too Faced Lorac).

5. האייליינר נמרח? מנסיוני הנרחב, הפורמולה העמידה ביותר היא כמעט תמיד אייליינר ג'ל ויש לי המלצה גורפת על הג'לים של מאק ובובי בראון. כדי לבצר עוד יותר את העמידות של האייליינר, אני מקבעת אותו עם צללית שחורה מיד אחרי המריחה וזה מוודא שהתיחום הדקיק שעבדתי עליו כל כך קשה לא יזוז לשום מקום.

6. עפרונות עיניים זה נחמד, אבל לרוב הם נמרחים לכל עבר. בשנים האחרונות פותחו עפרונות ג'ל שהם עמידים במיוחד (אולם גם לא ב-100%), ותוכלו למצוא כאלה אצל בובי בראון, או להבדיל אלף אלפי הבדלות, אסנס. כדי ליצור עמידות מושלמת, תשתמשו באותו הטריק כמו עם אייליינר ג'ל ותקבעו אותם עם צלליות בגוונים זהים.

7. תקבעו עם פודרה את הקונסילר מתחת לעיניים! זה צעד חובה שהורג שתי ציפורים במכה אחת. זה גם שומר על הקונסילר מפני שקיעה לתוך הקימטוטים, וגם יוצר "קרקע יבשה" שתמנע מהאיפור שלכן מתחת לעיניים ומהמסקרה להמרח בכל פעם שאתן ממצמצות. אם אתן לא מקבעות את הקונסילר, הוא נשאר שם רטוב ושמנוני ויוצר קרקע פורייה לזליגה של איפור העיניים שלכן.

8. ציירתן לכן גבות מושלמות? עכשיו הגיע הזמן לקבע אותן. אם אתן משתמשות בפודרה או בוואקס, חובה לעבור עליהן עם ג'ל מקבע שיעמיד כל שערה במקומה וימנע מהפיגמנט של התיחום לזוז. לא צריך לחפש רחוק, יש למייבלין גרסה זולה וטובה שמדביקה אותן היטב למקום.

9. לא משנה איזה שפתון אתן בוחרות, תשתמשו בתוחם שפתיים הן כדי לשרטט את הצורה של השפתיים והן כדי למלא אותן לפני שאתן מורחות את השפתון. כך תיצרו בעצם שתי שכבות צבע, ואם אחת מהן תדהה, תשאר השכבה שמתחת, וגם (שוב) אתן יוצרות בסיס טוב לשפתון להדבק אליו (במקום שיישב ישר על העור).

10. אם אתן רוצות צבע שלא זז בכלל, תשתמשו בשפתון מאט. אני דווקא לא מדברת על שפתוני מאט הנוזליים שהם שיא הטרנד עכשיו, כי להם דווקא יש נטייה להכשל עם עמידות בפני מאכלים שמנוניים. תמרחו שפתוני מאט בגרסתם המיושנת והטובה, כשאני יכולה להמליץ על שפתונים כמו Ruby Woo של מאק (וגם Rebel ו-Girl About Town), סדרת שפתוני המאט XO של איל מקיאג', שפתוני המאט מסדרת Color Sensational של מייבלין ויש עוד רבים וטובים. תמצאו את האחד שלכם ותהפכו אותו ל-"שפתון האירועים" שלכן שאתן יודעות שלא יזוז לכן מהשפתיים ויהי מה.

וזו, חברות, כל התורה כולה. אתן יכולות לבחור לעשות רק חלק מהצעדים ולתקוף את נקודות החולשה שלכן מבחינת עמידות, או לקבע את הכל כמו בטון עם כל עשרת הטיפים, הבחירה שלכן. אישית, אני לא עושה את הכל כל יום אלא רק באירועים מיוחדים כשאני צריכה שהאיפור יישב לי בצורה מושלמת על הפנים למשך שעות ארוכות. מצד שני, אני לעולם לא מדלגת על צעדים מס' 2,4,7 ו-9 בכל איפור, גם היום יומי והפשוט ביותר.

אני מאחלת לכן איפור עמיד תמיד And may the force be with you!



8 תגובות:

  1. פוסט מצויין, נהנתי מכל מילה!

    השבמחק
  2. מה עמדתך בנוגע לקיבוע שפתון עם מייקאפ? בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי (וגם שמעתי על בחורות אחרות שנוקטות בגישה הזאת) מכסה את השפתיים במייקאפ, עליו עפרון ורק עליו שפתון. איכשהו זה מרגיש לי אפילו יותר עמיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את זה אבל פחות משתמשת כי אני שמה ליפ באלם לפני שפתונים. אם זה עובד לך אז מצויין! אני תמיד בעד עוד שיטות.

      מחק
  3. איזה פוסט מעולה, מה עוד בחורה צריכה חוץ מפוסט על ״הלוואי שהאיפור שלי לא יזוז״? תודה רבה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! תאכלס, אם האיפור שלי לא זז - עם כל השאר אני יכולה להתמודד מצויין!

      מחק
  4. בעיה מוכרת ופוסט מלא פתרונות, תודה!
    ומאחלת לך גם קצת מהכוח;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שלג'דיי האיפור עמיד תמיד ;-)

      מחק