‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.9.2015

Sephora Favorites and Fails

קודם כל - שמתן לב לשינוי בעיצוב של הבלוג? עשיתי מתיחת פנים קטנה ואשמח לשמוע מכן, מה דעתך על התבנית הדנדשה?
ולענייננו. 
היום החלטתי להיות קצת אכזרית. אני מודה שתמיד אני נרתעת מלכתוב על מוצרים שאני משתמשת בהם, אבל קשה להשיגם בארץ או להזמין בנוחות מחו"ל. אני מדברת כמובן על מותגים שאפשר להשיג כמעט בבלעדיות רק ברשת Sephora בארה"ב או באירופה. בלתי אפשרי לבצע מהם משלוחים ישירים לארץ, ואם רוצים לקנות שם משהו צריך אחד מהבאים א) ליסוע לחו"ל. ב) לארגן דודה שמתגוררת בחו"ל, לשלוח לכתובת שלה ואז לחכות שתביא איתה במזזוודה בביקור הבא בישראל. ג) להשתמש בחברות שילוח כמו Buy2Usa שמקפיצות את עלות החבילות לרקיע והופכות את כל הקנייה לבלתי משתלמת בעליל.
אני את הקניות שלי עושה בספורה כשאני נמצאת בחו"ל, או מבצעת ייבוא אישי על ידי חברים שנוסעים לעיתים קרובות. 
מצד שני, אני מקבלת לא מעט שאלות מקוראות על המלצות לקניות בספורה, כי בכל זאת אנשים נוסעים לחופש, או רילוקיישן או מזמינים בכל מיני דרכים עקלקלות, כאמור. אז למה לא בעצם להמליץ לכן על מוצרים שאני אוהבת, ואולי גם על כאלה שאפשר לוותר ולחסוך עליהם את הממון? הרי בשביל זה אני כאן!


החלטתי לא להעמיס על הפוסט הראשון, ולהציג לכן כמה מוצרים נבחרים שמלווים אותי כבר תקופה יחסית ארוכה ואני באמת יכולה להמליץ או להשמיץ ממקום של ניסיון. אתן מכירות אותי, תמיד בלוגרית יסודית שמקריבה עבורכן הכל, גם אם זה להתנסות עם מוצרי איפור וטיפוח של מותגים מהשורה הראשונה. התופת זה כאן.


יש נקודות בחיים, בהן אמיתות מסוימות מצטללות והופכות לברורות וזוהרות כמו כוכב זורח בשמיים. אמת אחת כזו, היא שאני סובלת מהתמכרות לאיפור בכלל, אבל למוצרי שפתיים שמורה פינה מיוחדת רק להם. הם משוש חיי, האור של העתיד, הקסם של ההווה. 
כשהמותג Hourglass פרץ לחיינו בסערה עם הפודרות המאירות, הצצתי בהן, חשבתי לעצמי "זה יפה" והמשכתי הלאה. אבל כשראיתי איפושהו את השפתון בצבע הזה של המותג - זה לא הניח לי! אז אם על הפודרה התלבטתי, את השפתון ב-30$ לא היססתי להזמין. Femme Rouge בגוון Icon הוא באמת מוצר אייקוני. כל אדום שהוא על הסקאלה של אדום דובדבן הופך מיד למוצר שאני חושקת בו. זה גוון שתמיד מחמיא לי, יותר מאדומים "קלאסיים" אחרים. כשהוא עמוק, עשיר ומושלם, זאת הופכת להיות עסקת חבילה שאני לא יכולה לעמוד בפניה. יש לי את השפתון הזה בשתי הגרסאות שלו, השפתון הנוזלי בגימור מאט, והשפתון הרגיל בגימור קרמי. אם אתן זוכרות, השפתון הנוזלי הופיע כאן בעבר, אבל במקרה הזה אני מעדיפה בהרבה את גרסת השפתון הרגיל. הוא יושב בצורה יותר נעימה על השפתיים, העמידות טובה יותר והוא דוהה בצורה סבירה, תוך השארת הכתמה עסיסית ונפלאה. 


הסוואטצ'תי לכן את שני המוצרים אחד לצד השני, אפשר להבחין שהם שניהם זהים בגוון, ורק המרקם שונה.
האם אני אקנה עוד שפתונים מהסדרה? עבורי זה לא עניין של המותג או הסדרה, זאת שאלה של צבע. אם ישנו גוון שתופס לי את העין, אני חייבת אותו, וגם אוקיינוסים לא יעמדו בדרכי.


כשזה מגיע למייקאפים - אני חיה בתחושה תמידית שמחכה לי אי שם המייקאפ המושלם, זה שישנה לי את החיים, יראה לי את האור ויהפוך את העור שלי לחרסינה. האמונה הזאת משמשת כתירוץ מושלם לנסות מייקאפים חדשים חדשות לבקרים, ואחד מהם שניסיתי בעקבות צפייה בעשרות יוטיוב גורוס הוא Silk Creme Foundation של Laura Mercier
הציפיות היו גבוהות, בפועל גיליתי מייקאפ שיש לו הרבה יתרונות, אבל גם לא מעט חסרונות בעיתיים. 
הפורמולה אכן מאד קרמית ועשירה, הכיסוי גבוה והגימור סאטן על הפנים. זה מייקאפ שמצטלם מדהים, הגימור שלו דרך עדשת המצלמה באמת מושלם, יותר מכל מייקאפ אחר שניסיתי. מה שמסביר מדוע בנות שמפרסמות תוכן ביוטיוב אוהבות אותו - זה מייקאפ מעולה לצילומים מכל סוג. 
הבעיה נעוצה בעיקר בעמידות. בגלל המרקם הקרמי, אני מרגישה שהוא גם מכביד על העור אחרי כמה שעות ומתחיל "לשקוע" בצורה לא מחמיאה. פתאום מגלים קמטים חדשים וחוסר אחידות בגימור. זה מייקאפ טוב לחורף או למזג אויר מאד יבש, אבל לא לקיץ תל-אביבי ממוצע עם 200 אחוזי לחות ו-35 מעלות בצל. 
שימו לב, מאז שרכשתי אותו לורה מרסייה שינו את הסדרה ופיצלו אותה. מעתה יש גרסה לחותית לעור רגיל/יבש (שהיא בעצם המייקאפ הזה בשינוי אדרת), וגרסה חדשה לא שומנית ובגימור מאט. אני מודה, המייקאפ בפורמולה החדשה קורץ לי מאד. אם אני יכולה לקבל את הכיסוי והגימור ולשפר את העמידות - מה רע?


מבחינת גוונים יש חלוקה לגוונים צהובים או וורודים/נייטרלים. הגוון שלי Cream Ivory הוא הצהוב הבהיר ביותר והוא מתאים לי בצורה מושלמת. כרגיל, אני משווה לכן את הסוואטצ' למייקאפ קולורסטיי כדי שיהיה לכן רפרנס. כפי שניתן לראות, המייקאפ של לורה מרסייה אכן צהוב מאד. 
אגב, לורה מרסייה אפשר להשיג גם בסטרוברי, לא רק בספורה! רק אומרת.



יכולות לנחש מהסוואטצ' מה דעתי על האייליינר טוש Tattoo Liner של Kat Von D? הנה מוצר שמצדיק את ההייפ סביבו. בעצם, זה בכלל לא "טוש" במובן הרגיל של המילה, כי הקצה הוא מברשת מאד מאד דקיקה ומדוייקת. זה האייליינר הנוזלי המדוייק, השחור והעמיד ביותר שיצא לי לנסות. הגימור שלו מאט (אני שונאת ליינרים מבריקים) והוא באמת עמיד כמו קעקוע. קשה לעשות עם החוד הקטן טעויות, הוא דקיק ומדוייק כמו מחט. כבר התחלתי לשקול לרכוש באק-אפ למקרה שייגמר פתאום.



אחת השאלות הנפוצות שאני נשאלת לגבי ספורה, היא האם שווה לקנות מוצרים של מותג הבית? בגדול, התשובה היא לא. מותג הבית של ספורה הוא לא זול, ועבור הכסף הזה, עדיף להשקיע במותגים מגניבים הרבה יותר. אבל, כמו בכל דבר, לכל כלל יש יוצא מן הכלל. 
פלטת הצלליות הזאת הושקה בכריסמס והייתה זמינה לרכישה באתר עבור 10 דולר בלבד, בתור הטבה לחברות המועדון של הרשת. הצצתי בה, ראיתי 8 צלליות שימושיות מאד, ראיתי גודל קטן, מתקפל ודק שנוח לנסיעה, והחלטתי למה לא. 


כשקיבלתי אותה שמחתי לגלות שזאת לא הייתה טעות. הפלטה מורכבת מ-3 גוונים בהירים, 2 גווני ביניים ו-3 גוונים כהים. הגימורים משתנים בין מאט, סאטן, שימר וגליטר. להגיד לכן שאלה הצלליות הרכות, הפיגמנטיות והאיכותיות ביותר שאי פעם פגשתי? לא. אבל הן בהחלט ראויות, נוחות לעבודה, הגוונים הם קלאסיים עבורי בין אם לאיפור יום יומי או דרמטי, וזו אחת הפלטות הנוחות ביותר לארוז לנסיעות. 
את הפלטה הספציפית הזאת כבר לא ניתן להשיג, אבל יש אחרות של 12 צלליות עבור 15 דולר - מחיר לא רע בכלל. מידי פעם הרשת משתפת פעולה עם מותגים מובילים שנמכרים בה, ומוציאה קולקציות מוגבלות של מוצרים "בחסות" המותג. שווה להתעדכן.


נסיים עם דיס-המלצה. על שבחם של תרסיסים לקיבוע איפור שמעתי רבות. קשה להזמין אותם מחו"ל בגלל הגבלות משלוח של תרסיסים בדואר, אז בפעם האחרונה שהייתי בספורה רכשתי תרסיס בגודל Travel Size כדי לנסות. בחרתי תרסיס של Urban Decay שאמורים להיות הטובים ביותר. הסוג שבחרתי הוא De-Slick makeup setting spray שאמור לשלוט בשומניות, להעניק גימור מאט ולעזור לאיפור להישאר על הפנים לשעות ארוכות, בלי הברקות. 
אז מה אני אגיד - לרסס אותו על הפנים זה נחמד, הוא באמת נספג מהר ומשאיר גימור מאט לאיפור, אבל בכל הנוגע לעמידות - יוק. לא שעה ולא שעתיים, לא הרגשתי שהמוצר הזה האריך ולו בדקה את העמידות של האיפור. העמדתי אותו בכמה וכמה מבחנים בקיץ האחרון, שזה לדעתי ה-money time של מוצרים מהסוג הזה, והוא כשל בכולם. זה לא שהוא מזיק, הוא פשוט לא מועיל לכאן או לכאן. האיפור נזל ממני בחודש אוגוסט השנה, כמו בכל אוגוסט אחר. 
אז אולי בחורף הוא יעשה עבודה יותר טובה, אבל בחורף גם ככה האיפור שלי עמיד. בשביל מה אני צריכה לבזבז על זה 30 דולר? 

זהו חברות. סיימתי להוציא לכן את העיניים. עד כאן מהדורה זאת של איפור קשה עד כמעט בלתי אפשרי להשגה עבור היושבות בציון. אני מאחלת לכולכן הרבה חופשות וביקורים במדינות עם סניפים של הרשת!
המלצה אחרונה - כדאי להירשם למועדון החברים, עושים את זה בפעולה פשוטה עם כתובת מייל באתר שלהם. על כל קנייה צוברים נקודות ואפשר לקבל מתנות וצ'ופרים שווים. שאו ברכה וקנייה נעימה!



4 תגובות:

  1. תתחדשי על העיצוב. הגופן קטן מידי, מקשה על קריאה.
    מסכימה לגבי המייק-אפ של לורה מרסייה, מאוד אהבתי אותו בחורף אבל בקיץ הוא לא השתלב טוב עם הלחות והעור המעורב שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההערה! לקחתי לתשומת ליבי :-)
      זה תמיד מבאס אותי לראות איך המייקאפ הזה נראה עליי אחרי כמה שעות, פתאום הזדקנתי ב-10 שנים.

      מחק
  2. וואי האודם נראה ה ו ר ס!!!! לגמרי הוספתי ל-wish list שלי...אשמח לתמונה שלך איתו ביום מן הימים.
    ובקשה אחת אחרונה לכשיזדמן- פוסט על אודמים מנארס. הם גם הורסים את הבריאות...

    השבמחק