‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.9.2015

Be a Pro or a beginner?

על פלטת Pro החדשה של קרליין יצא לכן לשמוע? אני מניחה שאם אתן חברות בקבוצות איפור שונות בפייסבוק ומשוטטות בין בלוגים ברשת, בטח יצא לכן להיתקל בה פה ושם.


גם על שולחני הפלטה נחתה, ולתקופה ארוכה היא הסתכלה עליי ואני עליה, ושם הסתיימו יחסינו. עד שסופסוף החלטתי לקחת את היחסים בינינו לשלב הבא, ונפתחנו לקשר ארוך ומעמיק יותר. אחרי מס' דייטים, הגיע הזמן להחליט - האם יש סיכוי למיסוד היחסים, או שכאן דרכינו ייפרדו?


הפלטה החדשה כוללת במוצר אחד (קחו נשימה עמוקה) - 40 צלליות(!), 3 גווני שימר קרם, 3 סמקים, 2 פודרות ו-6 ליפגלוסים. נשמע כמו הרבה? כן, זה הרבה.
אני מעדיפה להתחיל לסקור אותה בחלקים, ולבסוף לתת לכן סיכום סופי. 









40 צלליות הסוואטצ'תי וצילמתי עבורכן. 40!! אם זו לא הקרבה, אני לא יודעת מה כן. היד שלי נראתה כאילו תקף אותה טרול בסיום התהליך.
אין טעם שאני אעבור אתכן צללית צללית ואפרט חסרונות ויתרונות. מה גם שאין לצלליות שמות או מספרים ואין דרך לזהות אותן אלא לפי מיקומן על הפלטה. הסוואטצ'ים מופיעים לפי סדר השורות - כלומר מהשורה העליונה אל התחתונה. בכל שורה יש 10 צלליות, ואין סיכוי שמישהי מכן תקנה את הפלטה הזאת רק עבור צללית אחת או שתיים. אז לסיכום רשמינו מהצלליות - בסך הכל זה החלק האהוב עליי בפלטה. יש ביניהן טובות, יש טובות פחות ויש כ-4 גרועות. רובן בגימורי שימר או גליטר משתנים, אבל יש גם 10 צלליות מאט, שזו נקודת איזון לגמרי מבורכת לפלטה מהסוג הזה. מצד שני, אני חושבת שהפורמולה של צלליות המאט היחידות של קרליין (שניתן לקנות בנפרד) עולה באיכותה בצורה ניכרת על צלליות שתמצאו בפלטה הזאת. צלליות השימר רובן טובות, רכות, פיגמנטיות וחמאתיות. יש מעטות שהן חסרות פיגמנט או גיריות ומתפוררות, בעיקר צלליות בהירות יותר. יש כאן גוונים חומים וסגולים מאד חזקים, וגם שורה צבעונית של וורודים וכתומים כייפים. בסך הכל הפלטה עצמה מאד חמה, אין כאן הרבה צלליות בגוונים קרים, מלבד בשורה האחרונה. פה נעוצה גם התלונה העיקרית שלי מתמהיל הצלליות - הן חוזרות על עצמן. תראו כמה צלליות חומות יש, ואם נהיה כנות, האחת מאד דומה לרעותה עם תת גוון כתמתם חמים, בין אם זה שימר או מאט. לדעתי היה בקלות אפשר לחתוך את מספר הצלליות ל-30 ולהעיף מכאן 10 צלליות שחוזרות על עצמן, או שהפורמולה שלהן פשוט לא טובה. אני אוהבת את תמהיל הגוונים ואני יכולה לראות את עצמי משתמשת כמעט בכולן, אבל מצד שני מי צריך 10 צלליות חומות שנותנות בסופו של דבר את אותו אפקט על העין.


רבות מהסקירות על הפלטה הזאת טענו שהשלישייה הזאת הן צלליות קרם שאמורות להיות פריימר לעיניים. הן לא, מדובר בעצם במוצרי הארה לפנים במרקם קרם, או כך לפחות לפי טענת החברה.
אני אתחיל ואומר - אם יש משהו שאני לא סובלת, אלה פלטות שמשלבות גימור אבקה עם קרם. זה תמיד נגמר באסון, כשהפודרה שוקעת לתוך מוצרי הקרם ונוצרת ג'יפה נוראית. אני אחזור על התלונה הזאת גם בהמשך, אבל בינתיים בואו נתקדם.
מה אני יכולה להגיד - זה נחמד. לא מכירה הרבה בנות שרגילות להשתמש במוצרי קרם להארות והצללות על הפנים, ואת השימר החום הזה לא תמצאו בשום מקום שקרוב אל הפרצוף שלי. הלבן בוהק מידי, החום כהה ושימרי מידי והוורוד לא נותן הארה, הגימור שלו מאט. זה יותר סומק קרם מכל דבר אחר.


בשורה הבאה תמצאו מוצרי אבקה לפנים - פודרה מאט נייטרלית, 3 סמקים ופודרה מאירה. על השלישייה הזאת הייתי אומרת שאם לא עושים את העבודה ב-100%, עדיף לוותר. הפודרה הרגילה - אני לא יודעת למי היא טובה. התאמת גוון של פודרה היא מאד כללית, וזה לעולם לא יעבוד לכל אחת בפלטה אוניברסאלית. לסמקים יש גוונים יפים, אבל פיגמנטיות נמוכה ופורמולה מאד גסה ולא איכותית. הפודרה המאירה גם היא גירית ואין בה שימר שהופך אותה ליוצאת דופן. כל המוצרים האלה לא יתאימו לאף אחת שיש לה גוון עור שזוף ומעלה, ושוב זו בעיה כאשר מדובר בפלטה שאמורה לשמש כל אחת. כמו במקרה של צלליות המאט - לקרליין יש סמקים שניתן לקנות בנפרד עם פורמולה נהדרת, חמאתית ופיגמנטית ופשוט חבל להתקל במוצר כזה בפלטה.


אחרונים חביבים - הגלוסים. הבטחתי שאני אחזור על התלונה שלי בנוגע לערבוב של פורמולות אבקתיות עם קרמיות בפלטה אחת, והנה אני מקיימת את ההבטחה. ומילא אם היה מדובר בגלוסים ששווים את המאמץ, אבל כל הגוונים חלשי פיגמנט, נראים די זהה על השפתיים (חוץ מהשניים הימניים שהם קצת פיגמנטיים יותר) ולא תורמים בשום דבר לאף אחד.


בואו נסכם - מה השורה התחתונה?
אם הייתי יכולה לקחת מספריים ולגזור מהפלטה את כל החלק התחתון שלה, מהנקודה בה מסתיימות הצלליות, הייתי עושה את זה בשמחה.
קודם כל, ובפעם האחרונה, ערבוב של קרם עם אבקה זה פשוט רע. כבר בשימוש הראשון כשטבלתי מברשת בסמקים, היא נגררה על הגלוסים, שנדבקו אליה והיא בתמורה פיזרה עליהם אבקה שהפכה אותם לג'יפה. זה עצבן אותי בלי סוף.
תשמרו את מוצרי הקרם לפלטות שהן כולן קרם, ואל תערבבו מין שאינו במינו. זה גם מתלכלך ומלכלך, גם לא הגייני כיוון שזה כל הזמן פתוח לאוויר, גם מדיף ריח חזק של שעווה שהוא לא נעים כשפותחים את הפלטה וגם יתייבש בסופו של דבר מהר מאד. אני באמת שואלת, בשביל מה זה טוב?
לגבי הסמקים והפודרות - אם הם היו טובים, הייתי סולחת. אבל באמת לא מדובר במוצרים יוצאי דופן שמצדיקים את נוכחותם בפלטה. אני אושיט יד לסמקים מהליין הרגיל של קרליין, לפני שאני אטרח להשתמש באלה. בנוסף, הפודרה שהיא בגוון שלא יתאים לכל אחת - לא ברור לי ההגיון בה. אם כבר חייבים סמקים - תעיפו את כל מוצרי הקרם, ותכניסו במקומם ברונזר טוב, סומק טוב ופודרה מאירה טובה ולא צריך יותר מזה.
הצלליות הן החלק המשמח ביותר בפלטה הזאת. אני מודה, לפני 10 שנים הייתי בעליה הגאים של פלטת צלליות של קרליין שהיום אני מצטמררת מהמחשבה על הצלליות שהיו בה - כחול, כתום, צהוב, ירוק רעל, סגול רדיואקטיבי - כל הגוונים המחרידים ביותר שאפשר להעלות על הדעת. כאן אין שום דבר שדומה לזה וכל הצלליות סבירות לחלוטין לשימוש יום יומי, לאיפור נייטרלי או לאיפור מעושן - כל אחת לפי הבחירה שלה. נכון שרמת האיכות של הצלליות לא אחידה, אבל הנפילות הן לא רבות, ואי אפשר לצפות לציון מושלם מפלטה שמכילה מספר שיא של 40 צלליות....
את העיצוב של הפלטה אהבתי, אבל היא לא נוחה לי לשימוש. היא באמת מאד גדולה וכבדה להחזיק ביד, לי אישית אין אפילו מספיק מקום פנוי על שולחן האיפור הקטן להניח אותה בזמן השימוש. אני צריכה למצוא כל מיני פתרונות יצירתיים, כמו להניח אותה על כסא או מדף בארון. אם היו מעיפים את כל המקום ששמרו לאפליקטורים מיותרים מפלסטיק ונפרדים לשלום מכל מוצרי הקרם, היה אפשר ליצור פלטה יותר קטנה וקומפקטית. אין סיכוי שאני נוסעת איתה לשום מקום, וגם לאחסן במגירות זה לא קל. הפלסטיק אמנם דק, אבל כבד יחסית עם המראה וכל מיליון המוצרים שבפנים.
בעולם מושלם - הייתי יוצרת פלטה של 30 הצלליות הטובות ביותר ו-3 מוצרי הארה וחיטוב באיכות פגזית לפנים. כאן זה נגמר וזה כל מה שצריך.
הפלטה מתומחרת ב-120 ש"ח שזה לדעתי מחיר מאד סביר והגיוני ואפילו זול עבור התמורה. אם אתן באמת מתעניינות בכל אחד ואחד מהדברים שניתן למצוא בה, אתן תקבלו תמורה מלאה למחיר. אם אתן רק מחפשות תוספת ענקית של צלליות לאוסף שלכן, זו גם תמורה נאה - זה יוצא 3 שקלים לצללית, מחירי ביוטיקייר לכל דבר ועניין. אם זה נכלל תחת המבצעים של 40%, אז בכל שווה.
פלטות הפכו למשוש חיי בשנה האחרונה ואני אוספת אותן אחת אחרי השניה בקפידה. אני חושבת שקרליין עשו עבודה נאה בהשקת פלטה שהיא שואפת לאיכות של פלטות ממותגים אהובים בחו"ל, אבל נפלו בנקודה שבה ניסו להנות מכל העולמות - גם חידוש בצורה של צלליות מהממות ואיכותיות, אבל גם לכלול את כל הרעות החולות של פלטות מיושנות שלמדנו להתרחק מהן - מוצרים משלימים שהם לא איכותיים וערבובים של מרקמים.
אני לא יודעת אם אפשר להחזיר את הגלגל אחורנית ואם בכלל יש מישהו שיהיה לו אכפת להקשיב לעצתי, אבל אם באמת רוצים לקפוץ כיתה, תחשבו קטן ומינימליסטי יותר, במקום גדול ובומבסטי. לפעמים less איז לגמרי more.

ביאסתי אתכן? תכננתי לרוץ לקנות את הפלטה והרגתי לכן את החשק? תרשמו לי תגובת נאצה!

גילוי נאות: קיבלתי את הפלטה לצורך סקירה 


6 תגובות:

  1. אני כבר חודש מתה לקנות את הפלטה..אחרי שקראתי את זה...כנראה שאני כבר לא יקנה😉

    השבמחק
    תשובות
    1. קרליין עוד יעלו אותי על המוקד ;-)

      מחק
  2. כיף לראות מוצר שהתקבל לסקירה ועדיין לא מפחדים לקטול אותו במידה זו או אחרת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני נהנת לפרגן כשמגיע, ולהעביר ביקורת כשיש מקום :-)

      מחק
  3. פלטה מצויינת. מניסיון. וגם מהרבה סקירות ביוטיוב מיוטובריות מאוד מקצועיות. מומלץ מאוד מאוד להתנסות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. דעתן של יוטיובריות מקצועיות אחרות - כבודן במקומן מונח. אבל גם כבודי וזכותי לחשוב אחרת :-)

      מחק