‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.9.2015

לק לשבת - זכרונות קיץ אחרונים

אני יושבת כאן בשעות הלילה, המזגן כבוי ורוח סתווית קרירה מתגנבת דרך החלון. לא, זה לא פתיח לרומן פנטזיה, זו המציאות! היה חם היום כמו בגיהנום, אבל כשמתחיל להיות טיפונת נעים בערבים, אני יודעת שהקיץ נאחז בציפורניים האחרונות ובקרוב ייפרד מאיתנו לטובת עונת הסתיו המבורכת.
אני חושבת שעדכון הלקים הבא כבר יהיה כהה וסגרירי יותר, אז זאת ההזדמנות האחרונה להתעדכן בצבעים בהירים של קיץ.





בום! התחלנו על רגל ימין עם לקים מהממים של Anny. לא אחפור פה שוב על כמה אני אוהבת את הפורמולה של המותג הזה, רק אציין שאם עדיין לא יצא לכן לערוך איתם היכרות - כדאי מאד. הקיץ הזה היה כולו גווני גלידה פסטליים, רכים ונעימים.
הצהוב נקרא Lucky Surfer Girl, והוא אכן לק עם הרבה מזל של פורמולה מצויינת וגוון אפרוחי מתוק. הכתמתם אפרסק נקרא Little Sister וגם הוא כל כך מחמיא ונעים וכייפי על הציפורניים, לא נותר לי אלא לשבח ולהמליץ. הסטנד של Anny כבר מזמן הפך לעצירת חובה בכל ביקור במשביר לצרכן!



יש לי ווידוי - אני לא יודעת להגיד לכן מה שמו של הלק הזה של Bourjois. זה לק מהסדרה החדשה שלהם, והפורמולה שלו הייתה כל כך נוראית עד שמרחתי אותו פעם אחת ומיהרתי להיפטר ממנו. 
אני אהיה כנה, אני לא יודעת אם הפורמולה של כל הלקים מהסדרה הזאת זהה, או שזה רק הלק הזה שנפל עליי. הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לטובתו זה שהגוון הלבן היה אטום ועשיר כבר ממריחה ראשונה. הבעיה, שהמריחה הזאת הייתה טראומטית וקשה, עד כדי בלתי אפשרית. המרקם של הלק סמיך ודביק כמו גלידה שנשכחה בשמש. קשה לתמרן אותו, הוא נמרח בגלופים לא אחידים על הציפורן וכל החוויה הייתה פשוט לא נעימה. 
עד כמה אני אהיה מוכנה לנסות מרצוני לקים אחרים בסדרה אחרי הניסיון עם הלק הזה? שואף לאפס.


מי הזמינה ניאון פסטל ירוק ולא קיבלה? כדי שלא תגידו שאני לא הרפתקנית, קבלו את לק מנטה גרסת הטריפ של קיץ 2015. Til the Record Stops' של Color Club גם הוא מקולקציית הקיץ שלהם, גם הוא עם פורמולה פסטלית קצת פחות קלה למריחה - אבל בהשוואה ללק הקודם של בורז'ואה זה שייט תענוגות בים התיכון. 
אני מודה שאני מעדיפה את אחיו בגוון תכלת מהקולקציה (אותו תוכלו למצוא בפוסט הזה), פשוט כי הירוק הצהבהב הזה פחות מחמיא לי. אבל בגדול - זה גוון כייפי ומרענן.



לקים של סבון רבותיי - קבלו אותם! Sabon השיקו קולקצית לקים בחורף האחרון, אבל מבחר הגוונים לא הרשים אותי ולכן לא יצא לכן לשמוע עליהם כאן בבלוג. קולקצית הקיץ, לעומת זאת, היא סיפור אחר לגמרי. בהתאם למגמה שבטח הצלחתן להבחין בה - לקים פסטליים באים לי בטוב, והגוונים האלה של סבון לא יוצאי דופן. 
התכלת נקרא Clear Sky והוורוד Sweet Harmony. שמות קצת בנאליים אם שואלים אותי, אבל הפורמולה לא בנאלית בכלל. מאד נעימה לעבודה, קלה, אטומה ונותנת תוצאה מושלמת במריחת שתי שכבות. גם הגוונים מדויקים - קצת מולבנים, אבל לא טיפקסיים מידי. הם מתומחרים ב-30 ש"ח, לפני מבצעים שונים. שווה מאד לבדוק בפעם הבאה שאתן קופצות לסניף של הרשת.

עד כאן מהדורת שלהי קיץ אחרונה, אני שמחה לשים את עונת הסבל הזאת מאחורי ולקבל את פני הסתיו!

שבת שלום ראשונה של שנה חדשה :-)

גילוי נאות: הלקים בפוסט התקבלו לצורך סקירה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה