‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.9.2015

סיפור כיסוי - קונסילרים אהובים ושנואים

קונסילרים - מה עושים איתם, ומה היינו עושים בלעדיהם? רבים עברו אצלי במגירת האיפור, מעטים הצליחו להוכיח את עצמם. הצטבר אצלי לאחרונה אוסף של מספר קונסילרים למטרות שונות ומרקמים מגוונים, ואני חוזרת לדווח מהשטח עם הקונסילרים המומלצים והמושמצים. 



מהיקר אל העממי, נוזלי, קרם או סטיק, כיסוי גבוה או נמוך - לא פסחתי על אף מחלקה! 
יש פה כוכבים שאני אוהבת מאד, אבל גם כאלה שאני אוהבת פחות. ננתח כל אחד מהם בנפרד, והסוואטצ'ים מחכים לכן בסוף!
כמה טיפים בסיסיים לקונסילרים:
  • אלא אם כן אתן מחפשות מוצר להארה, הקונסילר צריך להיות בחצי טון יותר כהה מגוון העור שלכן. קונסילרים בהירים מידי יגרמו לתוצאה הפוכה וידגישו לכן פגמים שאתן רוצות לטשטש. 
  • מה ההבדל בין קורקטור לקונסילר? קונסילר נועד לכיסוי, קורקטור נועד לתיקון גוון. שניהם בסופו של דבר משיגים את אותה המטרה בדרכים שונות - טשטוש פגמים שהיינו מעדיפות להעלים.
  • אם אתן לא אוהבות מייקאפים עם כיסוי גבוה אבל בכל זאת מחפשות מראה עור אחיד, קונסילרים עם כיסוי גבוה הם פתרון מעולה. תוכלו להשתמש בהם רק באזורים הבעייתים כדי לחזק את הכיסוי של המייקאפ, מבלי שתרגישו שטייחתן את כל הפנים עם מייקאפ כבד.
  • מומלץ לקבע קונסילר מתחת לעיניים עם פודרה עדינה, מאירה או מתקנת (או כל השלוש ביחד), מיד אחרי ההנחה. זה יימנע את תופעה של שקיעת הקונסילר לקימטוטים, הכיסוי ייראה מושלם, וגם תשפרו את העמידות.

אם לא שמעתן על קונסילר Pro Longwear של MAC, אז אתן לא מכורות איפור אמיתיות. אין בעולם מישהי שלא ניסתה, או לפחות שמעה, על הקונסילר הזה. ראשית אני אתייחס לבעיית המשאבה - כן, המשאבה היא אחת מהמעצבנות בייקום שמוציאות הרבה יותר מידי חומר בכל לחיצה. אחרי שהתגברנו על הבעיה הזאת, מכל בחינה אחרת הקונסילר הזה מושלם, אבל זה בתנאי, כמובן, שאתן מגיעות עם ציפיות מתאימות. אם אתן מחפשות קונסילר קליל ונעים - תחפשו במקום אחר. הקונסילר הזה מגיע כדי לתת עבודה, והוא עושה אותה עם כל הנשמה. מרקם סמיך ועבה, כיסוי גבוה ועמידות בטון. זה לא קונסילר שאני משתמשת בו לכיסוי פגמים קטנים, כי חבל על כל המאמץ הזה. הוא נשלף כשאני שואפת להגיע לרמת הכיסוי והאחידות הגבוהה ביותר. יש כאלה שמשתמשות בו גם כקונסילר מתחת לעיניים, אבל אני פחות אוהבת אותו לאיזור הזה כיוון שלדעתי הוא כבד מידי והוא "שוקע" בקימטוטים. גם אם לוקחים בחשבון את הקטע של המשאבה המעצבנת, הוא עדיין יכול להחזיק מעמד יובלות כי לא צריך הרבה ממנו בכל שימוש. זה הקונסילר היחיד מכל החבורה בפוסט שקניתי שוב ושוב, והגוון שלי הוא NW20. 


אם הקונסילר הקודם של מאק היה עבה, סמיך ונותן כיסוי גבוה - אז הקונסילר הזה הוא ההיפך הגמור. ל-Mineralize, שהוא תוספת יחסית חדשה לנבחרת הקונסילרים של מאק, יש מרקם לחותי, קליל ונעים. אם הפרו-לונגוור של מאק הוא מוצר שאני שולפת לאירועים חגיגיים וכשמתחשק לי להשקיע, במינרלייז אני משתמשת על בסיס כמעט יום יומי. גם מתחת לעיניים הוא מצויין, כיוון שהפורמולה קלילה מספיק לא להדגיש קמטים ושקעים. הכיסוי בינוני ולעולם לא יהיה גבוה, אבל הוא לגמרי מספיק לי לאיפור יום יומי קליל ולא מתאמץ. הוא מותיר גימור טבעי והעמידות גם סבירה ביותר. גם איתו, כמו עם כל הקונסילרים של מאק, הגוון שלי הוא NW20.


קונסילרים בסטיק, מי אתם ולמה אתם נחוצים? השאלה הזאת שאני שואלת את עצמי לא מנעה ממני לקנות קונסילר סטיק של Bourjois שמכיל פיגמנטים צהובים לטשטוש עיגולים שחורים ופיגמנטים לבנים לטשטוש פגמים אחרים על העור. 
הבעיה שלי עם הקונסילר היא לא הפיגמנטיות, שהיא טובה, אלא הפורמולה. מה אפשר לעשות, קונסילר סטיק הוא מוצר שמטבעו יהיה יבש ולא רך ומתמסר. לכן גם הגימור יבשושי על העור, לא טבעי ולא מחמיא. 
את אותה הבעיה יש לי עם הקונסילר של Essence, ואיתו אני גם מרגישה שהכיסוי שלו לא גבוה. עם שניהם אני מאד לא אוהבת להשתמש מתחת לעיניים, כי המרקם היבש מדגיש כל קמיטוט ושקע ומבחינתי זה לא מטשטש שום דבר - להיפך. 
העמידות של שניהם - טובה, אבל מה הפלא כשמדובר בפורמולה שנצמדת לעור כמו בטון וגם ניראת ככה. 
ההתנסות עם השניים האלה הביאה אותי למסקנה שלא משתמעת לשתי פנים - את הקונסילרים שלי אני אוהבת במרקם נוזלי או קרם בלבד! 


סביב הקונסילר Instant Age Rewind של Maybelline היה כל כך הרבה הייפ, שהייתי חייבת לבדוק בעצמי האם כל הבאזז הזה באמת מוצדק. קניתי גוון "על עיוור" (כי בארה"ב אין טסטרים למותגים כאלה) וקיוויתי לטוב. מישהו כנראה הקשיב לתפילות שלי שם למעלה, כי זה התגלה כאחד הטובים. הגוון שקניתי נקרא Neutralizer והוא צהוב מאד. הוא מצויין כקונסילר הארות מתחת לעיניים וגם כשאני משתמשת בקונסילר כהיילייטר (רק כשהעור שלי במצב טוב). הוא מיטשטש כמו חלום והגימור שלו על העור הכי טבעי שאפשר. אני אוהבת אותו, אני אוהבת מאד!
הסדרה הזאת של מייבלין קיימת רק בארה"ב ואפשר להשיג אותה אונליין באתרים כמו אי-ביי.


אחרון חביב - מתקן גוון Correction Concentrate בגוון Brightening Peach של Pixi
כשאני מתעוררת עם עיניים של זומבי, כהות ועייפות - זה המוצר שמציל אותי. הפיגמנט האפרסקי מטשטש את הכהות ומנטרל אותה באופן מיידי. יש הגורסים שמעל קונסילר מתקן גוון צריך להוסיף עוד קונסילר מטשטש, אבל אני ממש לא מרגישה את הצורך. הפורמולה הקרמית מגיעה בתוך צנצנת קטנה והיא מאד מרוכזת, צריך רק כמות מעטה בכל שימוש כדי להגיע לכיסוי מלא ומושלם. קל מאד לטשטש אותו, והמרקם מושלם לאיזור העדין מתחת לעיניים - לחותי ונעים ולא יוצר גימור כבד ויבש. חובה לקבע אותו עם פודרה כלשהי, ואחרי הקיבוע הוא נותר במקום ולא זז עד ההסרה. 
אם אתן סובלות מכהויות מתחת לעיניים ולא מוצאות קונסילר שיעזור לכן - אני מפצירה בכן לנסות את מתקן הגוון הזה. אתן עוד תודו לי! מתקני גוון דומים אפשר למצוא גם אצל בובי בראון, אבל למה לשלם כפול? את פיקסי אפשר להשיג באסוס, פיל יוניק וביוטי ביי, אבל הקורקטור הרבה פעמים אוזל מהמלאי וחוזר רק אחרי המתנה ארוכה, כך שכדאי לעקוב ולחטוף.


שמרתי את כל הסוואטצ'ים לסוף, כדי שתוכלו לראות השוואה של כל הקונסילרים אחד לצד השני. הסטיק של אסנס הוא הנייטרלי ביותר בחבורה עם וורדרדות עדינה. הקונסילרים של בורז'ואה ומאק צהבהבים, אבל לא מתקרבים לרמת הצהיבות של מייבלין. מתקן הגוון של פיקסי אפרסקי וכתמתם, כמו שמתקני גוון טובים צריכים להיות. 

זהו חברות, תם הסיור בעולם הקונסילרים שלי. לכתוב על שפתונים וצלליות זה תמיד מאד צבעוני וכיף, אבל לפעמים צריך לחזור לבייסיק.... 
לכל אחת יש את הקונסילר האהוב שלא תתפסו אותה בלעדיו (עבורי זה הפרו-לונגוור, שאני לא אשן בשקט אם אין לי אחד במגירה). תכתבו לי מה שלכן!

לפוסט סקירה של מברשות מעולות לטשטוש קונסילר - היכנסו.

17 תגובות:

  1. גיליתי לאחרונה את הפרו לונגוור (וול, אני לא מכורת איפור ומעולם לא התיימרתי) והוא אכן משנה חיים! ולגבי סטיקים - במשך שנים חשבתי שקונסילר זה מוצר מחורבן כי היו לי רק סטיקים, שהם, כאמור, פשוט לא טובים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כלומר, לסיכום - התחלת את ההיכרות שלך עם העולם המופלא של קונסילרים נוזליים עם הטוב ביותר! ברוכה הבאה :-)

      מחק
  2. תנסי את הקורקטור של skinfood
    salmon concealer
    חברה קוריאנית, מאוד מזכיר את pixi אבל עם גוון יותר כתמתם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שומעת עליו המון המלצות כבר הרבה זמן. אולי אחרי שהפיקסי יסתיים לי, במקום לקנות חדש אני אזמין את סקינפוד!

      מחק
  3. יש למישהי קישור לקוניסלר מיבלין ממוכר אמין?

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה :-)
      http://www.ebay.com/itm/MAYBELLINE-Instant-Age-Rewind-Eraser-Dark-Circles-Treatment-CHOOSE-COLOR-/361284695260?var=&hash=item541e3ef4dc

      מחק
  4. קניתי את הקונסילר של מייבלין בגוון light ומאוד מרוצה ממנו. לגמרי מסכימה איתך בקשר לקונסילר בסטיק! בדיוק בשבוע האחרון נפטרתי מהקונסילר סטיק של פופה , פשוט מיותר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה גם לנסות את הקונסילר של מייבלין בגוונים אחרים, לפי מה שהבנתי הצהוב שיש לי הוא מיוחד בפני עצמו בשביל הקטע של ניטרול, והצבעים האחרים יכולים להיות טובים לכל מיני אזורים אחרים בפנים גם כן.

      מחק
  5. לא הבנתי, אז למה את משתמשת בפרו לונגוור?

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאני צריכה כיסוי מושלם ועמידות גבוהה. יש ימים שהעור שלי לא צריך את זה :-)

      מחק
  6. לגמרי מסכימה איתך לגבי מוצרי הסטיק!
    עוד לא יצא לי להיתקל באחד מוצלח

    השבמחק
    תשובות
    1. ועדיין כל פעם שאני מנסה אחד חדש, אני אפתח ציפיות שאולי זה האחד שיפתיע! זה לא קורה אף פעם.

      מחק
  7. איפה מוצאים את הפיקסי בארה'ב? בחנויות עצמן?

    השבמחק
    תשובות
    1. פעם אחרונה שהייתי מצאתי אותם רק בטארגט

      מחק
  8. האם ואיפה בארץ ניתן לרכוש את מתקן הגוון של פיקסי?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין דרך להשיג בארץ את מתקן הגוון של פיקסי, רק להזמין מחו"ל

      מחק