‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.10.2015

טוב שמן טוב

פעם חשבתי שמוצרי טיפוח על בסיס שמן הם האויב - בין אם לעור או לשיער. עברו השנים, התנסיתי בכמה מוצרי שמן מדהימים, ודעתי השתנתה מקצה לקצה. מוצרים שמנוניים ולא נעימים יש בשפע, אבל כשבוחרים את השמן הנכון, מגלים קסמים.
החלטתי לא לחכות עד חנוכה, ולהקדיש לכן פוסט שמנים מיוחד, עם המלצות למוצרים אהובים במיוחד מהקטגוריה שנמצאים ברוטציית השימוש הנוכחית שלי.


קבלו את הנבחרת! יש כאן מוצרי טיפוח לפנים, לשיער, לגוף וגם אקסטרות - מסוג המוצרים שלא ממש חייבים, אבל נחמד שהם קיימים במזווה. 


נתחיל עם בייסיק - מסיר איפור. דבר ידוע שמסירי איפור דו-פאזיים יעילים מאד להסרת איפור עיניים. אבל משום מה, הרעיון להשתמש במסיר כזה על הפנים שלי - לא קסם לי אף פעם. מסיר האיפור Dual Makeup Remover של Il Makiage שינה הכל. הוא מבוסס שמנים, מי וורדים ומלח ים. שילוב קצת משונה, אם תשאלו אותי - אבל המרקחת הזאת יוצרת מסיר איפור מעולה. שימו לב - זה לא מסיר איפור לעיניים!!! אני עשיתי את הטעות הזאת, וזה שורף. הוא מיועד רק לפנים, והוא מסיר ה-כ-ל תוך שניות. בדרך כלל כשאני לא מסירה איפור עם מים וסבון, אני משתמשת במסיר, מספיגה פדית של צמר גפן ועוברת על כל הפנים. לסיום, אני תמיד עוברת עם מטלית לחה להסרת איפור לוודא שלא נשארו שאריות. המסיר של איל מקיאג' הוא אחד היחידים שאין מה לנקות אחריו - הכל נעלם. מייקאפ, פודרה, סומק, ברונזר, שפתונים עמידים - תגידו ביי ביי להכל וחסל סדר ללכת לישון עם איפור! מעכשיו כבר אין תירוצים כשפעולת ההסרה לוקחת בדיוק 2 דקות.


נמשיך עם מוצרי פנים, והפעם סרום Extreme Night Treatment של Ahava. שוב, גם אל המוצר הזה ניגשתי בחשש מה. העור שלי מלכתחילה מעורב-שמן, אז להוסיף ולמרוח עליו עוד שמן? אבל התנסיתי בעבר עם סרומים מופלאים על בסיס שמן שעשו רק טוב לעור הפנים שלי, ונתתי גם לסרום הזה צ'אנס. יש לו רשימת מרכיבים באורך של גלות מצרים, אבל בין הייתר הוא מכיל כל מיני תמציות פרחים, מלחים ודברים טובים אחרים. הוא מיועד לשימוש רק בלילה, נספג בנוחות על הפנים ולא מותיר תחושה שמנונית בכלל. בבוקר אני מתעוררת כל יום מחדש עם עור רך שנראה כאילו עברה עליו שנת לילה טובה. פגמים שנראו מאד בולטים יום קודם מיטשטשים, הגוון אחיד ומצב הנקבוביות תחת שליטה. ככה אני אוהבת לקום בבוקר - מייקינג איט, נוט פייקינג איט! הוא נמצא תחת קטגוריית "אנטי-אייג'ינג", אז כנראה שהגעתי לגיל שאפשר להתחיל עם מוצרי טיפוח אינטנסיביים יותר ולהנות מהתוצאות.


נקפוץ רגע לגזרת השיער, עם סרום אמפולה Ampoule Intense של Natural Formula. מדובר בסרום משקם לשיער פגום, שאמור להחזיר לו את הברק והגמישות. השיער שלי תמיד היה, הווה ויהיה כמו קש, וכל מוצר שמחזיר לו קצת חיים מתקבל אצלי בברכה. השמפו והמסיכה לשיער מהסדרה לא הצליחו להרשים אותי כמו שהסרום הזה הצליח. הוא יותר אפקטיבי ועושה את העבודה. המרקם עשיר ועבה, ואני מורחת אותו די בנדיבות על השיער כשהוא לח. אחרי ייבוש אני מקבלת שיער מאד רך, מבריק והקצוות נראים בריאים יותר. כבר מזמן למדתי שמוצרי שמן מזינים לשיער טובים לי, אבל יש להם נטייה להכביד על השיער שלי, ומכריחים אותי לחפוף לעיתים יותר קרובות. עם הסרום הזה זה לא קורה, וזה כבר בונוס נחמד מבחינתי, כי לחפוף מידי יום (ואפילו מידי יומיים) אני לא אוהבת.


נסיים עם מוצרי טיפוח לגוף. שמן גוף זה הכי אולד סקול, ואני מתכוונת אולד סקול לימים של קליאופטרה במצרים. קרם לחות זו המצאה מודרנית יחסית, ומוצרי הליחוח עתיקים ואהובים היו שמנים צמחיים שונים. אהבה חוזרים לשורשים עם סדרה של שמנים לגוף שמהווים תחליף לקרם גוף הסטנדרטי. אם אתן לא אוהבות את התחושה של קרמים על העור, את הקטע הזה שלוקח להם נצח להיספג ואת הריחות המתוקים שבדרך כלל מתלווים אליהם - שמנים לגוף הם המוצר עבורכן. השמן של אהבה נספג בגוף במהירות ומותיר אחריו תחושה נעימה ורכה. הניחוח הספציפי שכאן הוא מסדרת Precious Desert Oils והוא צמחי ונייטרלי, בהחלט מוצר שיכול להיות יוניסקס לכן ולבן הזוג. מידי פעם יוצאות מהדורות מוגבלות של השמן בניחוחות אחרים (כמו לדוגמה קקטוס וורוד שהושק בקיץ והיה מושלם). בקיץ זה נחמד במיוחד, כי השמן מותיר גימור זוהר של glow הוליוודי ומעמיק אפקט של שיזוף.
אני מוצאת שאחרי שהעור שלי התרגל לקרם גוף רגיל, לוקח לו כמה ימים להתאקלם ללחות שמעניק שמן. אבל תוך כמה ימים הסטטוס מתאזן, והעור מתחיל לשתות את השמן בתיאבון.


ואם כבר דיברנו על גימור זוהר לגוף - שמנים יבשים שמוסיפים להם קצת צבע וגליטר הם ה-דבר להקפצת מראה של רגליים, ידיים, חזה, גב וכל איזור אחר שאתן בוחרות לחשוף. אלה מסוג המוצרים שאני משתמשת בהם רק באירועים מיוחדים כשאני לא רוצה להיראות חיוורת בתמונות, או כשסתם בא לי לנצנץ ולזהור, בהיותי האדם המנצנץ שאני. 
השמן של Nuxe הוא סלב בזכות עצמו ורבים לפניי קשרו לראשו כתרים. Huile Prodigieuse OR הוא בתרגום פשוט - שמן קדוש. יש בו חלקיקי גליטר זהובים וממש מעט פיגמנט ברונזי. הוא לא משנה צבע או משזף, הוא פשוט נותן מימד נוסף לעור, וכאמור, גורם לכן לנצנץ. אני משתמשת בו כל קיץ עם שמלות קצרות לאירועים ויציאות. אפשר להשתמש בו גם בשיער, אני אני מודה שאני לא טורחת כי אני לא רואה הבדל משמעותי במראה שלו. בשביל להזין את הקצוות שלי יש לי שמנים יעודיים לשיער שעושים עבודה טובה יותר (ראו כמה פסקאות למעלה).
מימי לוזון, הקוסמטיקאית של הסלבס בארץ, השיקה לאחרונה מוצר דומה מסדרת My Secret Spa. בהשוואה לשמן של נוקס, יש בו הרבה יותר פיגמנט והוא ממש מוסיף צבע. אם אתן חיוורות ממש עדיף לבחור את השמן של נוקס, שאין בו פיגמנט דומיננטי. השמן של מימי לוזון מושלם לשזופות מבינינו - מריחה של השמן ולוק ג'ניפר לופז מובטח לכן. עוד הבדל בין השניים הוא הניחוח. אני לא מתה על הריח הצמחי של נוקס, לשמן של מימי יש ניחוח מבושם נעים יותר.
דרך נוספת להשתמש בהם היא לערבב טיפה עם קרם הלחות הרגיל שלכן. זה לא משפיע על המרקם והתוצאה תהיה עדינה יותר.
נקודה חשובה לשים לב אליה - שני המוצרים מותירים שאריות גליטר וקצת צבע על הבגדים. הכל יורד בכביסה, אבל אם זאת לא שמלה שבא לכן לעטר בגליטר זהוב, עדיף לוותר. לא מדובר בהכתמה נוראית או בולטת, אבל בהחלט אפשר להבחין שהבגד גם הוא מנצנץ יותר מהרגיל....

המסקנה המתבקשת מהפוסט? טוב שמן טוב משם טוב. עם שם טוב לא משיגים עור חלק ומושלם ושיער מבריק! שמן, לעומת זאת, יעזור לכן להגשים את המטרות החשובות הללו.

האם אתן מאוהבות השמן, או שאתן עדיין מפחדות לנסות? שתפו איתי המלצות למוצרים שמנוניים אהובים!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לצורך סקירה.  

6 תגובות:

  1. פוסט מעניין ביותר.
    אני משתמשת בסרום שמן ויטמין סי ובשמן רוז היפ ושמה אותם אחד על גביי השני בערב. אני יכולה למרוח אותם באזור העיניים
    (במקום קרם עיניים)?
    זה בסדר שאני שמה את 2 השמנים אחרי חומצה אחד על גביי השני , או שזה יותר מידיי ולא כדאי להעמיס על החומצה יותר מידיי ולתת לה לעבוד בלי יותר מידיי דברים מעל?

    השבמחק
    תשובות
    1. תלוי מאד במצב העור שלך. אם את מרגישה שאת צריכה את ההזנה, אז את יכולה להשתמש בשניהם מעל החומצה. את יכולה גם לפצל את השימוש בהם ולהניח את הסרום ויטמין C בבוקר ואת השמן רוז היפ בערב.

      מחק
  2. ואני יכולה לשים את השמנים באזור העיניים? ( במקום קרם עיניים )

    השבמחק
  3. היי בת שבע , איזה שמן פחות כבד ויותר מתאים לעור מעורב , שמן רוז היפ או שמן מרולה?
    לשניי השמנים יש את אותם תועלות?

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה לנסות את שניהם ולראות מה העור שלך מעדיף. בגדול שניהם אותו הדבר.

      מחק