‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.3.2014

Red She Said

תראו, אני לא בחורה של שפתון אדום. 
על אחרות זה תמיד נראה לי מושלם, עלי זה תמיד ניראה עקום ולא מחמיא. קשה לי למצוא אדומים שאני מרגישה בנוח איתם ושמחמיאים לי ובכל ווריאציה של אדום אני מצליחה למצוא פגם - אחד לא מחמיא לגוון העור, אחד עושה לי שיניים צהובות ואחד מדגיש לי פגמים על השפתיים. בקיצור, תלונות לא חסר.
מתישהו בתחילת החורף, ביחד עם הסערה הגדולה והיחידה, עברתי תקופת מהפך של 180 מעלות והתחלתי ללכת יותר ויותר עם שפתונים אדומים. זה התחיל עם שפתון Berry Ready המושלם של מייבלין שייבאתי איתי מארה"ב, המשיך בשפתון עם גימור מהמם של ג'ייד והסתיים עם שפתון זול בגוון מושלם של Elf. 
מכיוון שביחד עם שפתונים אדומים, אני בדרך כלל מקפידה על שילובים די קבועים באיפור של שאר הפנים, קבלו את פוסט האיפור האדום שלי - השפתונים המנצחים שיש לי כרגע באוסף, והסמקים שאני מצרפת אליהם. כשזה מגיע לאיפור עיניים, זה כמעט תמיד אייליינר שחור מסוג כלשהו עם מעט צלליות, אבל לפעמים תתפסו אותי מתפרעת עם איפור עיניים מודגש ביחד עם שפתון אדום בולט. בנוסף - בונוס: הטריק הקטן שהופך שפתונים אדומים ליותר לבישים עבורי.
נתחיל עם השפתונים, כוכבי הפוסט. ניסיתי לא מעט שפתונים אדומים שלא אהבתי, ואת רובם סיננתי החוצה מהאוסף שלי. השלשה הזאת זכתה להישאר בזכות הגוונים והפורמולות המוצלחות שלהם. 
ראשון יש לנו שפתון של e.l.f. בשם Cheerful Cherry. הזמנתי אותו מאייהרב תמורת כ-19 ש"ח (5 דולר).
אני אוהבת בו בעיקר את הגוון, שתואם בדיוק את שמו - אדום דובדבן שהוא לא כהה או בהיר מידי, אלא מחמיא בדיוק במידה הנכונה. אני אוהבת אדומים פירותיים יותר, ובכלל לא אדומים ממשפחת הכתומים. 
מבחינת פורמולה - ללא ספק כבר ראיתי משובחות ממנו. הוא לא רך כל כך, ואני מרגישה שאני צריכה קצת ללחוץ עליו כדי למרוח את הפיגמנט על השפתיים. אבל על השפתיים עצמן הפורמולה מרגישה נוחה, אמנם לא עשירה אבל גם לא מייבשת. יש לו גימור קרמי ועמידות סבירה. הוא שורד אכילה ושתיה קלה, אבל אחרי משהו רציני יותר תצטרכו לחדש אותו. בסך הכל, ועבור המחיר, הוא מציאה ולו בזכות הגוון החביב.
לתמונה שלי לובשת אותו - הקליקו כאן.
הבא בתור הוא שפתון של ג'ייד מסדרת Moisturity בגוון Passion מס' 109.
את הגימורים של הסדרה הזו של ג'ייד אני אוהבת מאד, מאט קטיפתי ועשיר שהוא לא שטוח ויבש מידי. נכון שתצטרכו שפתיים במצב טוב כדי שייראו טוב, אבל זה יהיה שווה את זה. 
יש לי שפתון נוסף מהסדרה בגוון וורוד קורלי די ניאוני, וגם עם הגוון הזה פיגמנטיות לא חסרה. כאן כבר מדובר באדום שהוא קצת יותר אדום "קלאסי", אבל הוא יחסית נייטרלי ולא עגבנייה או כתום. יש לו גימור של שפתונים כמו פעם  - מהסוג שהיו ניראים מהמם גם בצילומים שחור לבן. הוא מרגיש חלק ונעים על השפתיים, אני די בטוחה שיש בפורמולה שלו סיליקונים כדי להגיע לגימור המיוחד הזה. העמידות שלו סבירה כמו השפתון של e.l.f - אחרי אכילה ושתיה רצינית תצטרכו לחדש אותו. כאן מגיע החסרון שלו, שלפעמים הוא לא ניראה כל כך טוב אחרי חידוש. תלוי מאד מה מצב השפתיים שלהן. אני בדרך כלל מעדיפה לעשות קצת בלוטינג של שאריות שפתון, ולמרוח אותו מחדש.
אהבתי אותו ואהבתי את הסדרה, שווה לבדוק אותה!
על ה-Berry Ready של מייבלין כבר דיברתי כאן בעבר וחפרתי על המושלמות שלו מספיק. אני לא אוסיף יותר מידי, רק אגיד שאני פשוט מאוהבת בגוון האדום פטל שלו ולדעתי הוא אחד השפתונים המחמיאים שיש לי באוסף, גם בהשוואה לוורודים והסגולים האהובים שלי. לתמונה שלי איתו - הקליקו כאן.
ניראה לי שגם את תוחם השפתיים הזכרתי בעבר, אבל כאן הוא נכנס על תקן ה-"פטנט". כמו שציינתי, אני לא טיפוס של אדומים, ולא אוהבת אדומים "טהורים" מידי. את האדום שלי אני אוהבת עם מעט טונים וורודים שהופכים אותו לצבע של פירות יעד, ופחות אודם זועק. תמיד כשאני משתמשת בשפתון אדום אני מקדימה תרופה למכה עם תוחם שפתיים, אבל זה אף פעם לא יהיה תוחם אדום, אלא תוחם Aubergine של Il Makiage. כן כן, איל מקיאג' שדווקא את תוחמי השפתיים שלהם אני אוהבת בצורה בלתי מוסברת. 
כשאני משתמשת כבסיס בתוחם שפתיים שהוא בעצם וורוד כהה, אני יוצרת מניפולציה על השפתון האדום שאני מניחה מעליו, והגוון המתקבל הוא קצת יותר פטל, בדיוק כמו שאני אוהבת. עבור השפתון של מייבלין התוחם הזה הוא בכלל כליל השלמות. 
שלמות של סוואטצ'ים! היה לי חורף דווקא כייפי עם החבורה הזאת, הרגשתי שאני יוצאת מאזור הנוחות של השפתונים הקבועים שלי, ומתנסה עם גוון שעד לאחרונה היה יהרוג ובל ימרח אצלי. 
אז איך מתאפרים עם שפתון אדום? הכלל הידוע הוא להדגיש רק נקודת חוזק אחת בפנים - או העיניים או השפתיים. לכן עם שפתיים אדומות ובולטות, העיניים בדרך יהיו מודגשות פחות. נכון שבדרך כלל אני אוהבת להתאפר רק עם אייליינר שחור ביחד עם שפתון אדום, אבל אני אוהבת לשבור את הכללים ובאירועים מיוחדים בהחלט תוכלו למצוא אותי גם עם איפור עיניים חזק ובולט, וגם עם שפתון אדום. תתפלאו, אבל אף אחד לא מת מזה עדיין. 
מצד שני, עם סומק אני תמיד אזהר ואשתדל להשתמש בסמקים שמתכתבים עם גוון השפתון, או כאלה המשלימים אותו ומניחה אותם ביד עדינה מאד.
את הסומק Heather Silk של Wet n' Wild קניתי בארה"ב (לאט לאט אני אגיע לסקירה של כל המוצרים שקניתי שם...). 
הרבה פעמים הוא הבחירה הטבעית עבורי לשילוב עם שפתונים אדומים, כי הוא וורוד עמוק על סף אדמדם שמתכתב עם הגוון שלהם. אני מניחה ממש ממש מעט ממנו והוא מעניק המשכיות של צבע, מבלי ליצור התנגשויות בין הלחיים לשפתיים. הוא פיגמנטי, נוח לטשטוש והגימור שלו מאט. שווה כל שקל מהגרושים המועטים ששילמתי עליו.
הסומק Woodberry של ג'ייד הוא כבר סיפור אחר. בתחילה לא חשבתי שמשהו כזה יכול להחמיא לי, אבל לאחרונה אני חורשת עליו בלי להתבייש, ולא רק בשילוב עם שפתונים אדומים. לא ידעתי איך לאכול אותו - זה ברונזר? זה שימר? זה סומק? בסופו של דבר החלטתי שאכן מדובר בסומק, אבל מסוג אפרסקי קינמוני עשיר עם גימור שימרי משיי. 
אני מניחה מעט ממנו על עצמות הלחיים ולכיוון הרקות, ואני מוצאת שהוא מאד מחמיא כמעט עם כל איפור שתשלבו איתו. לפעמים אני עושה איתו ליירינג מעל סמקים אחרים, וכך הוא משמש אותי גם כסוג של של היילייטר, למרות שהוא לא מבריק בצורה מסנוורת. גם בתור צללית אני אוהבת להשתמש בו, אבל זה כבר נושא לפוסט אחר. 
זה המקום לציין שהטקסטורה של הסומק עצמו מהממת, והוא נמצא בתוך מיכל עם גימור מראה כהה שלא ניראה עממי או זול בכלל.
למרות שאני אוהבת אותו, אני כן חושבת שהגוון הזה יכול להיות מאתגר עבור משתמשות אחרות. הייתי שמחה אם ג'ייד היו משחררים עוד גרסאות של הסומק הזה בגוונים נוספים. תארו לכן דבר כזה בוורוד בהיר....לחטוף!
 בהשוואה לסומק של ג'ייד, הסומק של Wet n' Wild ניראה קורלי, אבל הוא יותר אדמדם פטל במציאות. שניהם יפים יפים ואהובים עליי עד מאד לסומק של ווט אנד וואיילד מגיעות כל המחמאות שחסכתי מהצלליות שלהם. 

לסיכום, אפשר לומר שיש לי כאן כמה מציאות נחמדות מאד ושלא תמיד צריך לפחד או להירתע מאיפור אדום. איכשהו, אפילו אני הצלחתי למצוא לעצמי את המוצרים שמאפשרים לי להתאפר עם הגוון הזה!

יצא לי פוסט המלצות לעילא ולעילא, לקראת פורים לא תזיק לנו רוח חג חיובית בבלוג ;-)
אני רוצה לשמוע מכן - אוהבות שפתונים אדומים, או לא נוגעות בהם? שתפו אותי!

גילוי נאות: Gade 

8 תגובות:

  1. את ברי רדי קניתי בעקבות ההמלצה שלך, והוא אכן מקסים. שמחה נפתחת גם לאדומים, ותודה על ההמלצות. השפתון של ג'ייד נשמע בהחלט מעניין!

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי רק צריכה לפגוש את האדומים שמחמיאים לי :-)

      מחק
  2. השפתון של ג'ייד נראה לי הכי מפתה מבין השלושה... והסומק של WNW נראה יאמי יאמי! איך העמידות שלו?

    השבמחק
    תשובות
    1. טובה מאד! בגדול בד"כ אין לי בעיה עם עמידות של סמקים.
      השפתון של ג'ייד הוא אדום קלאסי, תמיד טוב שיש אחד כזה באוסף :-)

      מחק
  3. אני מודה שאני קצת מופתעת לקרוא שעד לאחרונה לא הלכת עם אדום- השפתיים שלך נועדו לאדום.
    השפתון של ג'ייד- מסכימה מאוד. התמכרתי אליו, ואני מאוד מרוצה ממנו (מה גם שהוא האדום הכי לביש שלי ואנשים הפצירו בי להמשיך להסתובב איתו). כנ"ל לגבי הסומק של ג'ייד- בהתחלה לא הבנתי מה לעשות עם צבע שכזה, אבל אחרי שניסיתי כמה פעמים- אני ממש אוהבת את המראה שלו עליי

    השבמחק
    תשובות
    1. את רואה, ואני דווקא תמיד חשבתי שלשפתיים שלי לא מחמיא אדום :-) זה הכל עניין של תפיסה אישית ולאיזה לוק את מתרגלת על עצמך. בשנים האחרונות נפתחתי להרבה יותר סגנונות שפעם חששתי מהם, וזה הכי כיף!

      מחק
  4. הצבעים האדומים והחומים הם האהובים עלי ביותר כשפתונים

    השבמחק
    תשובות
    1. אדום זה גוון קלאסי לשפתון ואהוב על נשים רבות :-)

      מחק