‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.3.2014

ניחוח אישה

יש כותרת יותר קלישאתית מזו לפוסט העוסק בענייני בישום? לא יכולתי להתאפק והייתי חייבת להשתמש בה. כל מי שתוהה מאיפה הבאתי את המונח, זה הזמן לגשת ולהרחיב את האופקים שלכן בתחום הקולנוע וסרטי הקאלט. 
ולעניינינו - פוסט בישום! מזמן לא היה לנו אחד כזה בבלוג, ולאחרונה הצטברו אצלי כמה וכמה בשמים חדשים ונחמדים בבת אחת, והגיע הזמן לחלוק איתכן את החוויה הריחנית. בתור חובבת ריחות מתוקים, אל תתפלאו אם תמצאו הרבה מהם בפוסט....
ואף מילה על האורח החשוב והמקושט שהגיע לבקר בתמונות!
בשמים של סלבריטיז צצים תחת כל עץ רענן, ואני בעצמי גם ניסיתי כמה וכמה מהם. אני חייבת להודות שמרוב הבשמים של סלבס יש לי ציפיות נמוכות מאד, אבל לפעמים הם מצליחים להפתיע אותי לטובה (כמו שקרה עם הבושם של ניקי מינאז'). גם הבושם Rogue של Rihanna הוא הפתעה טובה. נתחיל מהבקבוק שהוא שיפור משמעותי לעומת הבקבוקים הכעורים הקודמים של ריהאנה, וניכר שהיה כאן מאמץ לעצב בושם שלא ידבר רק אל קהל יעד של בנות 12, אלא גם לנשים שלא יתפדחו לשים אותו על השידה שלהן. 
הניחוח מאד אוריינטלי ועמוק ומורכב מיסמין, שושנה, שזיף, פצ'ולי, אמבר, מאסק ו-ווניל כמובן. הוא לא מסוג הניחוחות הפרשיים והפרחוניים, והאמת שמריהאנה גם לא הייתי מצפה לצאת עם ריח כזה. הבושם החדש הוא דומיננטי וסקסי, ותואם לגמרי את האימג' שלה. התו העיקרי שאני מריחה על עצמי הוא מאסק, ויש לו עמידות לא רעה בכלל. הוא גם מסוג הבשמים הנדירים שאני מקבלת עליהם מחמאות מהסביבה.
ראיתן אותו על המדף בסופר פארם? לא לגמרי בטוח שאתן חייבות לגלגל עיניים בבוז ולדלג לבושם הבא בתור. תנו לו צא'נס!
ממשיכים עם זוג מיניאטורות - כמה שאני אוהבת מיניאטורות! הפעם אלה מיניאטורות של הבשמים האיקונים מבית Jean Paul Gaultier. הבשמים לגבר ולאישה הם ניחוחות ה-Classique לאישה ו-Le Male לגבר והגיעו בקופסא קטנה ביחד. המיניאטורות הן העתק מדוייק אך קטנטן של הבקבוקים האיקוניים של המחוך הנשי והחזה השרירי וזה כל כך קטן וחמוד שזה פשוט בלתי נתפס.
לגבי הריחות, ולא בפעם הראשונה, אני מעדיפה את הבושם לגבר על פני הבושם לאישה. הקלאסיק של גוטייה מאז ומתמיד הריח לי בדיוק, אבל בדיוק, כמו Poeme של לנקום. מסוג הניחוחות הכבדים, המתוקים והזקנים. תמצאו בו שילוב של הדרים, ורדים, סחלבים, ג'ינג'ר וניל ואמבר, כשכרגיל אני מריחה רק את הוניל והאמבר הדומיננטים. הבושם לגבר גם הוא מתקתק, אבל במידה קצת פחות מופרזת ואני אוהבת את התווים החריפים שיש בו כדי להפוך אותו לבושם לגברים, ולפיכך גם פחות מכביד. בשמים לגברים ובשמים לנשים? ממש לא הפרדה חרוטה באבן! אני אוהבת וממליצה לערבב  וחלק מהבשמים האהובים עליי בכלל שייכים לעולם הגבר (דולצ'ה אנד גבאנה שלום).
בואו נחתוך לרגע מהבשמים האוריינטלים והמתוקים, ונעבור לבושם הרבה יותר פרשי ורענן. 212 של Carolina Herrera הוא אחד הבשמים הפופולריים והאהובים על נשים בכל רחבי העולם, ולאחרונה הושק במהדורה מיוחד - 212VIP Rose.
הבושם בניחוח שמפניה רוזה וורודה הוא כל מה שאפשר לרצות מבושם פרחוני נעים וקליל, ואני לא חושבת שנולדה האישה שלא תתחבר אל סוג הריח הזה. הוא מסוג הבשמים שלא יפריעו לאף אחד, עם תווים של פריחת אפרסק, שמפניה וורודה ומעט תווים עציים שנותנים קונטראס לכל הפירחוניות המלבלבת הזאת. אני אוהבת את איך שהוא מתפתח על העור, ועלי הוא עמיד למדי. מסוג הריחות שאני ממשיכה להריח על הבגדים שלי הרבה אחרי שכבר חזרו לארון.
מחפשים בושם בניחוח "בטוח" לקנות מתנה? תעצרו כאן כי מצאתם את מבוקשכם.
נמשיך עם אחד הבשמים המעניינים שיצא לי לנסות לאחרונה - Me של Lanvin. מצאתי אותו במבצע קופונים מזדמן בסופר-פארם תמורת 150 ש"ח, וחשבתי לי למה לא להתנסות. גיליתי בושם עם אחד הניחוחות המורכבים והמעניינים שיצא לי לנסות, ממש לא דומה לאף בושם אחר שאי פעם היה לי. יש בו כל כך הרבה תווים דומיננטים שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. אחד התווים החזקים בו הוא ריח פירותי של פירות יער וליקוריץ (אניס). ליקוריץ הוא מסוג הדברים שתמיד שנאתי מכל הלב - גם בטעם וגם בריח, ובבושם הזה ההתמודדות איתו היא בהחלט אתגר עבורי. מצד שני, אני לא יכולה להגיד שאני לא אוהבת את הבושם, כיוון שהשילוב של הליקוריץ עם הניחוחות הפירותיים והעציים האחרים יוצר בושם מאד דומיננטי שמתפתח משעה לשעה על העור שלי ומלווה אותי לאורך כל היום. הוא מזכיר לי קצת את איינג'ל של טיירי מוגליר ו-Flowerbomb של ויקטור&רולף, רק הרבה פחות מתוק וסכריני מהם וקצת יותר בוגר ומאתגר.
אם אתן הרפתקניות בבחירת הבשמים שלכן ואוהבות ניחוחות דומיננטים ומתוקים - הייתי אומרת שתתנו לו סיבוב.
אם כבר אנחנו בענייני בשמים דומיננטיים, תכירו את BlackXS Potion של Paco Rabbane. כמו במקרה של קרולינה הררה, גם פה מדובר במהדורה מיוחדת של בשמים וותיקים ואהובים לגבר ולאישה. 
אם אתן יוצאות לדייט, שימו עליכן את הבושם הזה. על הבושם הזה קיבלתי אין סוף מחמאות ורק מגברים, שזה לפעמים נחמד ולפעמים קצת מטריד.
יש לו תווים חזקים של פרי הדר, מעורבב עם תווים פירחוניים ואמבר, מה שנותן לו את משקולת האוריינטליות. אין מה לעשות, כל הגברים שאני מכירה תמיד מעדיפים בשמים מתוקים ומאסקיים יותר לנשים, מסוג הבשמים שנתפסים כסקסיים ופתייניים. הייתי לובשת אותו ללילה של בילויים, או לבליינד דייט. פחות מתאים להגיע איתו למשרד ולהחניק את כל יושבי האשקוביות השכנות. הוא עמיד מאד מאד ומתפתח בצורה טובה על העור. בהשוואה לבושם של ריהאנה לדוגמה, שהוא די "שטוח" והריח שיוצא מהבקבוק לא מתפתח הרבה מעבר, הבושם הזה ישתנה עליכן לאורך היום והתווים השונים שבו יבואו לידי ביטוי - כל אחת לפי הביולוגיה הפרטית שלה.

לסיום סיומת - הפתעה! 
אם בא לכן לזכות בבושם Fantasy של בריטני ספירס, במהדורה מיוחדת לחגיגות 10 שנים להשקתו - קיפצו אל האינסטגראם שלי! במאמר מוסגר אציין שזה אחד הבשמים שאני מקבלת עליהם הכי הרבה המלצות מקוראות שלי, או הצעות לשלוח לי בקבוקים ריקים שלו (ותודה לכל החמודות שחושבות על תרומה לאוסף שלי!). אני בעצמי מעולם לא ניסיתי אותו, אבל לפני שהעלתי את ההגרלה הלכתי להסניף אותו בסופר פארם. זה מצחיק שמייד כשהרחתי אותו הוא הריח לי מוכר - כנראה נתקלתי כבר בכל כך הרבה נשים שהשתמשו בו. הוא מריח לי בדיוק כמו שהייתי מצפה מבריטני ספירס להריח - מתקתק וצעיר ולא רציני מידי, אבל מצד שני אני לא יכולה להגיד שהוא לא נעים. להיפך, כחובבת בשמים מתוקים הוא דווקא היה לי נעים מאד.... עד כאן וידיים מביכים!
להשתתפות בהגרלה הריחנית - הקליקו כאן!

איך אני אוהבת בשמים! אני נהנת להשתמש בהם, לראות אותם מקשטים את השידה שלי ולאסוף את הבקבוקים הריקים והיפים. באותה מידה נהנתי גם לכתוב את הפוסט :-)
לא תמיד מצטברת אצלי כמות כזו של בשמים חדשים, אבל לאחרונה אני ילדה די טובה ומסיימת בשמים ישנים, כך שהרשתי לעצמי לפתוח גם כמה חדשים ולהכיר ניחוחות אחרים. 

מכירות את הבשמים שכתבתי עליהם? יש לכן המלצות לבשמים טובים אחרים? השתתפתן בהגרלה? שתפו אותי!

גילוי נאות: Carolina Herrera, Paco Rabbane, Rihanna

3 תגובות:

  1. תודה רבה על הפוסט
    אהבתי את הבושם להגרלה מקווה שאזכה.
    מתי את מעלה עוד קנייה מאייהרב? קשה לי לחכות!

    השבמחק
    תשובות
    1. ארפרש מדי יום ביומו
      ההמלצות שלך עוזרות לי וקניתי בזכותך (או יותר נכון באשמתך) המון המון דברים משם!

      מחק