‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.3.2014

Beauty Blogger Confessions

היום החלטתי על פוסט קצת שונה במטרה "לשבור שגרה". במקום לחזור עם עוד סקירה, ועוד סוואטצ'ים ותמונות, חשבתי שיהיה נחמד אם אכתוב פוסט "טאג" ואענה על שאלות של סקר - תמיד הזדמנות נחמדה ללמוד להכיר אותי קצת יותר טוב, ובשבילי לכתוב על דברים שלאו דווקא קשורים לאיפור וטיפוח. בחרתי את הסקר "Beauty Blogger Confessions", או ווידויים של בלוגרית ביוטי, כי השאלות קלילות, קשורות לנושא הבלוג והסקר לא ארוך ומעיק מידי.
אז הפעם אין תמונות מוצרים ואין סקירות, רק מילים ופסקאות. אני מקווה שלא אשעמם! שנתחיל?

1. כמה שעות בשבוע אני מצלמת, עורכת וכותבת פוסטים?
התשובה לכך משתנה משבוע לשבוע, ובהתאם להספק של פרסום הפוסטים. אם אני מזקקת את זה לפי כל פוסט ופוסט, יוצא שכל פרסום בבלוג לוקח לי בערך 4 שעות של צילום, עריכת תמונות, כתיבה ועריכת תוכן. כדי לפרסם 2 פוסטים בשבוע אני צריכה 8 שעות פנויות, וכדי לפרסם 3..... ביחד עם לו"ז של עבודה, עיסוקים ובילויים אפשר להגיד שאת 8 השעות האלה אני בדרך כלל סוחטת מתוך שעות השינה שלי....


2. האם אני חסכנית או פזרנית?
מי שקראה את פוסט "אמנת הקניות שלי" כבר יודעת את התשובה לשאלה הזו.... מצד שני, גם אי אפשר להגיד שאני דן חסכן מצטיינת במיוחד, אבל אני בהחלט עושה השתדלות להגביל את תקציב הבזבוזים שלי, לא להתפזר יותר מידי על קניות קטנות פה ושם ולא להתפתות לאריזות יפות ומותגים מפוצצים. כמו לכל אישה, גם לי יש את החולשות שלי (שפתונים יפים, נעליים גבוהות - אם למנות רק כמה מהן), אבל השאיפה הכללית שלי היא בהחלט לחסוך יותר, לבזבז פחות.

3. על איזו בלוגרית/וולוגרית יש לי קראש?
הגירל קראש שלי מתחום הבלוגספירה היא דווקא לא בלוגרית איפור, אלא בלוגרית אופנה בשם טנישה מהבלוג Girl With Curves. הבחורה הזאת מסוגלת לגרום אפילו לשק קמח להיראות כמו פריט אופנתי נחשק, ומוכיחה שכשיש לך סטייל משובח וחוש אסטתיקה מפותח את יכולה לפרוץ מחוץ לקופסא של "בלוגרית במידה גדולה" ולהיות בלוגרית אופנה לכל דבר ועניין שמדברת לכל הקהלים. 

4. מי הבלוגריות/וולוגריות האהובות עלייך?
כדי שהרשימה לא תהייה ארוכה מידי, וכדי לפרגן כמה שאפשר לתעשייה הישראלית, אני אצמצם את ההמלצות שלי לבלוגריות ו-וולוגריות איפור ישראליות בלבד. 
מבין הבלוגריות אי אפשר שלא להתחיל עם לובה מהבלוג Fashion Tails, שהאהבה שלי לבלוג שלה בכלל לא משוחדת בעקבות החברות בינינו..... מרינה מהבלוג יש יופי בכולנו שתמיד אפשר לסמוך על הסקירות המעמיקות שלה, הבולשת מהבלוג תחת אותו השם שאני תמיד נהנת לקרוא כל פוסט שלה גם אם תכתוב על חיתולים, תמר מהבלוג "תפתחי כבר בלוג" שפיתחה שפת כתיבה גבוהה לפרחולה הממוצעת, המתוקתקת עם הבלוג היפה ביותר בשטח, רוני המוכשרת מערוץ היו-טיוב Cookie Birdואלה רק חלק מבין הרבות והטובות שאני עוקבת אחריהן....

5. כמה זמן לוקח לי להתארגן לפני יציאה מהבית?
תלוי מאד מה האירוע שאני מתארגנת אליו. כדי לצאת לעבודה לוקח לי לפחות 40 דקות של התארגנות, כולל התלבשות, איפור וסירוק. אם אני יוצאת ליציאת ערב, אני צריכה שעה לפחות. אם מדובר באירוע מיוחד כמו חתונה וכדומה - תנו לי שעתיים מלאות ואולי אני אהיה מוכנה בזמן.

6. צייני לפחות דבר אחד שמרגש אותך בתקופה הקרובה?
הדבר המרגש היחיד שצפוי לקרות בקרוב, הוא יום הולדת 28 שלי ואני לא יכולה להגיד שזה משהו שמשמח אותי במיוחד... בהתחשב בעובדה שהייתי בת 25 כשהתחלתי את הבלוג, קשה לי להאמין כמה מהר הזמן חלף ואיך פתאום הפכתי מבת 20 וקצת, לכמעט 30. 

7. האם את לובשת עכשיו מכנסיים, חצאית או פיג'מה?
השעה 22:57 בלילה, מה נראה לכם שאני לובשת? ברור שפיג'מה! ולא סתם פיג'מה, אלא פיג'מת הכוכבים החדשה והאהובה שלי.

8. מהו הדבר שאת הכי גאה בו בחייך?
ככל הנראה הבלוג הזה, תאמינו או לא. את הבלוג התחלתי מתוך חוסר כוונה מוחלט להמשיך להתמיד בו, ולפי ניסיון העבר שלי עם תחביבים שונים, לא הייתי מנחשת לעולם שהייתי מצליחה להגיע איתו לאן שהגעתי. בזכות הבלוג עברתי את אחד המהפכים המשמעותיים בחיי, עזבתי תחום עיסוק שלמדתי והתמחיתי בו במשך 5 שנים מחיי ועברתי לעבוד בתחום התוכן הדיגיטלי. בלי הבלוג לא הייתי מכירה את היכולות האלה בעצמי, לא הייתי נחשפת לעולם של כתיבת וניהול תוכן ולא הייתי מגלה את הכישרון שיש לי בו. אלמלא הבלוג לא הייתי מכירה את האנשים והחברים שעזרו להוביל אותי למקום שאני נמצאת היום, כשאני עוסקת בעבודה שהיא סוג של עבודת חלומות. אז אמנם הצלחתי להפתיע את עצמי עם ההתמדה והדבקות במטרה של התחביב, אבל אני גם גאה בעצמי על כך שידעתי לבודד את הדברים שאני טובה בהם ואוהבת לעסוק בהם ודחפתי את זה קדימה עד שהגעתי למטרות שהצבתי לעצמי. 

9. מה הופך את הכתיבה למהנה ונוחה עבורך?
כדי שאני אהנה מהכתיבה של הפוסטים לבלוג, אני צריכה שיש לי חשק לנושא הפוסט. פוסטים שאני חושבת עליהם מראש, בונה את הרעיון, יוצרת את התוכן ומשקיעה זמן בעריכת התוכן, אלה הפוסטים שאולי לוקחים הכי הרבה זמן הכנה, אבל גם בסופו של דבר אני הכי נהנת מתהליך היצירה שלהם. הבלוג עצמו הוא מקום שתמיד נוח לי לכתוב בו, כי הוא כל כך אישי וכל כולו שלי. אף אחד לא מחליט מה התוכן שיופיע בו, אף אחד לא מכתיב לי מסרים ואני מוסרת דין וחשבון רק לעצמי. לכן אני תמיד מרגישה חופשית לכתוב מה שבא לי ואיך שבא לי, אין כאן אף אחד שיכול להגיד לי לעצור!

10. מה הרגל האיפור/טיפוח הגרוע ביותר שלך?
יש לא מעט כאלה! אני לא מסתרקת מספיק, למרות שהשיער שלי אוהב להתבלגן נורא. אני לא מקפידה כמו שצריך על מריחת מקדמי הגנה ובטח שלא מחדשת אותם במהלך היום. אני גרועה בעיצוב גבות ובטוחה שעשיתי לעצמי נזקים בלתי הפיכים בצמיחה שלהן. אני לא מקפידה לזרוק מסקרות אחרי 6 חודשים. אני לא רוחצת את מברשות העיניים שלי באותה תדירות כמו מברשות הפנים (שאותן אני שוטפת באדיקות מטרידה). נראה לי מספיק חטאים, לא..?

ביחד עם השאלה העשירית הסתיים גם הסקר! אני מקווה שנהנתן מהפוסט השונה הפעם, ואם תרצו לראות עוד פוסטים מהסוג הזה בעתיד, כיתבו לי בתגובות :-)

16 תגובות:

  1. רשומה מקסימה, כיף לקרוא

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ניבה, כיף לשמוע :-)

      מחק
  2. תמשיכי לכתוב !!
    אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך

    השבמחק
  3. פוסט כיפי! :) נראה לי שאפילו אני למדתי עוד קצת .

    השבמחק
  4. וואו, הבלוג אשכרה שינה לך כיוון בחיים... איזה כיף, נשמע חלום.
    תגידי גברת, מה את עושה בשעתיים האלו של ההתארגנות?! תופרת שמלה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת היה חלום רחוק, עד ממש לאחרונה :-)
      ואמרתי שאולי אני אהיה מוכנה אחרי שעתיים - אולי!! איפור דראג קווין לא הולך ברגל :-)

      מחק
  5. פוסט כיפי ומעניין! להתכונן שעתיים לאירוע מיוחד ואולי להיות מוכנה בזמן..חחח זה לגמרי גם אני.. ;)
    אני מבינה לחלוטין למה את גאה בבלוג שלך, המסירות, ההתמדה, ההשקעה שלך בו, והתכנים כמובן מעוררים התפעלות וזה ממש לא מובן מאליו,
    רואים שאת אוהבת את מה שאת עושה!
    והמון תודה על האזכור, מחמיא לי מאוד :) :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! אם לא הייתי נהנת לא הייתי ממשיכה להיות כאן, וגם אם יש תקופות עמוסות יותר, העיסוק בבלוג הוא אף פעם לא טורח אלא תמיד הנאה :-)

      מחק
  6. איזה כיף היה לי לקרוא עלייך עוד :)
    נעים להכיר :) נהנית מאוד מקריאת הפוסטים שלך, כמו תמיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! שמחה לשמוע שלא שיעממתי ושהרעיון לענות על שאלון סקר היה מוצלח ;-)

      מחק
  7. תמיד נחמד לקרוא על מאחורי הקלעים של הבלוג!
    כמוך- הבלוג הוא על חשבון שעות שינה... קשה קשה:P

    השבמחק
    תשובות
    1. או על חשבון שעות פנויות בסופ"ש במקום להשתזף בשמש ;-)

      מחק
  8. הי, את כותבת טו-אוב... ומהנה, ממש מעריכה שיש אנשים כמוך שכותבים בלוג כזה עשיר ואיכותי, עם תמונות ועריכות שוות ביותר!
    את הבלוגרית הראשונה שאני עוקבת אחריה, נהנית מהפוסטים שלך מהצבעים הנעימים מבחינה ויזואלית ואיטלקטואלית.

    השבמחק
    תשובות
    1. הו, תודה לך! עשית לי את היום :-) אני תמיד שמחה להשקיע בבלוג, וזה התחביב שלי - אבל אני גם תמיד שמחה לשמוע שאחרים נהנים מכל המאמץ :-)

      מחק