‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.3.2014

לק השבוע - Push and Shove

הרבה זמן לא הופיעה כאן פינת לק לשבת, בעיקר כי לאחרונה אני ממחזרת הרבה לקים ישנים, בניסיון להוציא יותר שימוש מהאוסף שלי. הלק החדש האחרון שניסיתי היה בתחילת השבוע - בפורים. 
Push and Shove של O.P.I המתין לי סגור על שולחן העבודה כמה שבועות טובים. לא הצלחתי למצוא אירוע שמצדיק לק כסוף בגימור מראה שיחזיק לי מעמד פחות מ-24 שעות, עד שהגיע חג הפורים. אם פורים הוא לא הזדמנות למרוח לק כזה, אני לא יודעת מה כן. 
את הלק מורחים לפי ההוראות על האריזה - מתחילים עם בסיס Lay Down that Base (שאני לא מכירה כחלק מליין הבסיסים של החברה). אחרי שהבסיס התייבש לחלוטין, ממשיכים עם שתי שכבות של הלק הכסוף, בלי טופ. כמו כל לק כרום, הוא מתייבש מהר אבל הפורמולה שלו דקה מספיק כדי להדגיש כל חוסר אחידות על משטח הציפורן. כיוון שבציפורניים שלי יש חריצים ובחלקן קילופים, זה משהו שבא לידי ביטוי גם בגימור הסופי. השילוב ביחד עם הבסיס ובלי הטופ מאפשר לו להתייבש בגימור מראה מטאלי אולטרה מבריק, שנתפס היטב בתמונה. 
אל תנסו למרוח אותו מעל בסיסים אחרים ואל תנסו לשים מעליו טופ - עשיתי את הניסויים האלה וזה לא מצליח. החברה הקפידה מאד להדגיש בכל מקום אפשרי איך צריך להשתמש בלק כדי לקבל את הגימור, ועדיף לעקוב אחרי ההוראות. בנוסף, הם בעצמם מצהירים שזה לק שמיועד ללילה אחד בלבד, ואכן תוך פחות מ-24 שעות כבר היו לי קילופים משמעותיים ממש. 
אני יכולה לסכם ולומר שמדובר בגימיק נחמד, אבל קצר מועד ולא בטוח שמצדיק את המחיר וההתעסקות לטווח הארוך. אני לא רואה את עצמי משתמשת בלק הזה שוב, למרות שאני לא חושבת שהוא מתאים דווקא רק לפורים, אלא לכל אירוע שהייתן רוצות מניקור קצת יוצא דופן. הלק יצא בקולקציה שנעשתה בשיתוף פעולה עם הזמרת גוון סטפאני, ויש בקולקציה הזו לא מעט לקים אחרים וגליטרים שמצאו חן בעיני יותר.
מעניין אותי לראות איך הבסיס הזה יתפקד מתחת ללקים אחרים, והאם תהיה לו השפעה כלשהי על הגימור שלהם. יצא לכן לנסות? אשמח לדיווחים...

מה דעתכן על לק המראה, שהפציע לאחרונה אצל לא מעט בלוגריות? אהבתן, או שלא הבנתן על מה המהומה? שתפו אותי!

גילוי נאות: O.P.I

8 תגובות:

  1. אני ממש אהבתי אותו אבל כמו שאמרת, הוא קצת מוגזם מדי ליומיום אז בינתיים לא יצא לי להשתמש בו פרט לפעם הראשונה

    השבמחק
    תשובות
    1. לקים מהסוג הזה בד"כ נזנחים באוסף שלי ואני לא משתמשת בהם שוב, לא משנה כמה הם יפים......

      מחק
  2. וואו כמה שהוא יפה, אני לא חושבת שהוא מוגזם דווקא, הכול תלוי איך את מתלבשת סביבו. חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם לא חושבת שהוא מוגזם, הוא פשוט מיוחד :-)

      מחק
  3. הוא מהמם וגורף המון מחמאות (באופן מפציע דווקא מאנשים שהייתי בטוחה שירימו גבה) אני לא חושבת שהוא מוגזם ליומיום ואני מחכה שישיקו כזה גם בזהב (:

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שהוא לא מסוג הלקים שמפריעים לאנשים, כבר קיבלתי תגובות מוזרות יותר על לקים אחרים..... הוא פשוט באמת מאד בולט ויוצא דופן :-)

      מחק
  4. לדעתי זה לק מהמם, ליום יום הוא דווקא מתאים בשבילי אבל אני לא יודעת איפה לקנות אותו...

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר להזמין באיביי או לנסות בבוטיק OPI בשרונה או ברשת נייל סטודיו. מה שכן, שימי לב שזה מגיע בערכה עם טופ שצריך לשים כדי שיתקבל האפקט הזה

      מחק