‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

19.3.2014

החבילה הגיעה - מהדורה שישית

אהלן חברימוס! 
כבר מעל לחודש לא התפרסם כאן פוסט "החבילה הגיעה", כך שהגיע הזמן לתקן את המעוות. איזה מזל שבדיוק יש לי חבילת הזמנה מ-iHerb שממתינה לתורה להתפרסם בבלוג!
אז מה בקופסא הפעם? כל מיני דברים מעניינים! לא מדובר בהזמנה גדולה במיוחד, אבל יש בה מגוון של מוצרים חדשים שעוד לא ראיתן בהזמנות קודמות (מישהו אמר "חומצה גליקולית"? לא הפעם!).
אני יכולה להגיד שההזמנה הזו הייתה יותר הזמנת "כיף" וסקרנות מאשר הזמנה של דברים שנחוצים לי, אולי חוץ ממוצר אחד שהייתי צריכה לדאוג שיחליף מוצר אחר. תיכף תבינו במה מדובר, מיד כשניגש לעניינים ונספר על המוצרים.
שני סמקים חדשים לאוסף, האחד של elf, השני של Emani - שניהם מותגים שראיתן כאן בעבר בהקשר של מוצרים אחרים. כשזה נוגע למוצרים של elf אני די פסימית כיוון שעד עכשיו היה לי ניסיון רע איתם, מלבד שפתון אדום אחד. על הסמקים מהסדרה הזו שלהם אמילי הוולוגרית ממליצה בחום רב, כך שהחלטתי לתת צ'אנס ולנסות. אם גם זה לא מתאים, זה כנראה יהיה הדבר האחרון שאני מזמינה מהמותג. 
צללית היברידית קצת משונה של Emani גם היא לא הלהיבה אותי, וגם במקרה הזה אני נותנת צ'אנס למוצר נוסף של המותג כדי לא לשפוט על סמך ניסיון עם מוצר אחד בלבד. יהיה נחמד? אולי נזמין עוד.
מה שכן, שניהם התגלו בפועל כגוונים שונים מאד מתיאור הגוון באתר, ראו הוזהרתן. איכשהו יצא ששניהם התגלו בסופו של דבר כסמקים אפרסקיים די דומים אחד לשני. 
המוצר הבא הוא חמאת גוף של המותג Bath Petals בניחוח Sicilian Blood Orange - תפוז דם איטלקי. אין לי מושג איך מצאתי את החמאה הזאת כי לא זכור לי שקראתי עליה המלצות במקום כלשהו, אבל איזה מזל שמצאתי. יש לה ריח אמיתי ואלוהי של תפוזי דם. אני רק מקווה שגם בשימוש על הגוף היא תהייה מוצלחת ונעימה כמו שהריח מבטיח.
אפשרי הזמנה מאייהרב בלי מברשות? לא חושבת.
במסגרת הפרוייקט שלי לנסות כמה שיותר מברשות מליין המברשות של Real Techniques, הזמנתי סופסוף את מברשת הפודרה.
בנוסף, הזמנתי מברשת קבוקי שטוחה של Everyday Minerals כדי לחזק את מאגר מברשות הפנים הנקיות שאני יכולה להשתמש בהן. 
הגענו אל המוצר היחיד שכנראה אני "צריכה" מתוך ההזמנה. מסיכת השיער שלי של שווארצקופף עומדת להסתיים, כך שאני צריכה חידוש מלאי. לובה המליצה על מסיכת שיער של אבוקדו ושמן זית  - ומה שלובה ממליצה אני קונה. 
אז הגיעה אלי מסיכה Olive&Avocado של Earth Science, עטופה היטב בשקית ניילון, ועכשיו רק נותר לקוות שהמסיכה (ולובה) לא תאכזב.
הגענו לכוכב ההזמנה! מאז שהחבילה נפתחה וצולמה, התה הזה של Twinings (מותג התה האהוב עליי) נכנס למטבח וזכה לכזו התנפלות שכמוה לא ראו תיונים בביתנו מזה הרבה זמן. 
את התה קניתי דווקא בעקבות דיס-המלצה של מרינה, שכתבה שהתה לא טעים לה ושהוא מיועד לשתיה עם חלב (שילוב שהיא לא עושה). כיוון שאין בעולם מישהו ששותה יותר תה עם חלב ממני, ידעתי שאני חייבת לנסות אותו. מה רבה הייתה ההפתעה לגלות שעם חלב וחצי כפית סוכר יש לזה כמעט בדיוק את הטעם של צ'אי תה לאטה המפורסם מסטארבקס, אליו אני מתמכרת כל פעם מחדש בשניה שאני מגיעה למדינת סטארבקס בחו"ל. 
גם שאר יושבי הבית מאד אהבו את התה והחבילה חוסלה תוך כלום זמן. מאז התה כבר הוזמן שוב, ובעגלת הקניות שלי כרגע יש הזמנה של שתי חבילות. ההתמכרות בשיאה!
שני מוצרים אחרונים שהם לא מוצרים, אלא כרגיל ההפתעות החינמיות שקיבלתי בחבילה. 
את הסרום Astaxanthin של Madre Labs הזמנתי בעמוד ה-Freebies של האתר שמתעדכן כל כמה זמן בדוגמיות או מוצרים בגדלים מסויימים שאפשר לבחור לקבל במתנה עם ההזמנה שלכן. 
בפיתקיות הירוקות הנדבקות -  אייהרב פינקו אותי על דעת עצמם. 

עד כאן רשימת הקניות שלי להפעם - כולם מוצרים חדשים לי לגמרי שאני נרגשת לנסות ולהתנסות איתם. הכי כיף לגלות דברים חדשים ומוצלחים!
הגענו כבר לפוסט מס' 6 בסדרת הפוסטים הזאת, האם קניתן משהו בעקבותיהם? האם אתן נהנות מההצצה אל החבילות שלי? שתפו אותי!

רשימת הקניות המלאה:

עושים קנייה ראשונה באתר? היכנסו דרך הלינק הזה, או הקלידו קוד קופון WIW422 וקבלו 5$-10$ הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם באתר!

10 תגובות:

  1. מחכה לחוות דעת על תפוזי הדם! נראה שלחברה יש מוצרים מעניינים, וניחוח הורדים סיקרן אותי במיוחד...

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש במקרה גיליתי את החברה הזאת, וכבר הכנסתי לסל קניות העתידי שלי מוצר נוסף שלהם. הם לגמרי ניראים מבטיחים :-)

      מחק
  2. תתחדשי!!
    תודה על הפוסט
    ניסיתי את המסכה בגודל מוקטן והיא כרגע עושה עבודה מצויינת!
    אני מתכננת בקרוב לקנות שמפו ומרכך באייהרב. על מה את ממליצה?

    אני תמיד נרגשת לקבל חבילה מאייהרב, אפילו שאני כבר יודעת מה יש בפנים
    חשבתי לפתוח בלוג משל עצמי וגם לכתוב על הקניות שלי באינטרנט, אבל לא יודעת איך זה ילך..

    השבמחק
    תשובות
    1. שמפו ומרככים מאייהרב עדיין לא יצא לי להזמין, אני מודה שמספיק לי השמפואים הגנריים שאני קונה בארץ, של אלביב וכו'.
      אין כמו לקבל חבילה מאייהרב, תמיד אני מצליחה לשכוח מוצר אחד או שניים שהזמנתי, ואז לגלות אותם בחבילה זה הפתעה ;-)

      מחק
  3. הדרים... חולה על ריח של הדרים בטיפוח גוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני - ברגע שראיתי את חמאת הגוף הזאת ידעתי שהיא חייבת להיות שלי!

      מחק
  4. היי...אני ממש נהנית לקרוא את הפוסטים.
    הייתי שמחה אם תוכלי לכתוב בהזדמנות על דברים שווים שכדאי להזמין מאי ביי...לדוגמה סמקים או ברונזרים.
    אני רוצה לעשות הזמנה, אבל אני נבלעת בין כל המוצרים שם.
    אחלה שבוע שיהיה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      לגבי אי-ביי, זה נורא תלוי במותג שאת מתרכזת בו. בפוסטים בהם יש מוצרים שאפשר להזמין משם אני בד"כ מקשרת :-)

      מחק
  5. היי
    סורי על הבורות , אבל כשאת אומרת שהמוצר הוא מאט , מה הכוונה ?
    זאת אומרת מה הפירוש של המילה מאט ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הכוונה שאין לו גימור מבריק או נוצץ :-)

      מחק