‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

25.10.2013

לק לשבת - Crazy Crystals

שיגעון של קריסטלים! יכול להיות שם מבטיח יותר לערכת לק?

פופה השאילו עמוד מהספר של סיאטה והשיקו סדרה של ערכות נייל ארט בגימורים שונים. תוכלו למצוא גם את גימור החרוזים המפורסם, אבל גם את הגימור הקריטסלי/מנצנץ של הערכה שניסיתי בעצמי.
הערכה מגיעה עם לק בסיס, מילחייה של פירורי קריסטל ומברשת קטנה. בנוסף, מכסה הפלסטיק של הערכה יכול לשמש כמגש שעובדים מעליו בזמן פיזור הקריסטלים וכך לשלוט על הבלאגן שיכול להיווצר. 
השיטה פשוטה מאד וזהה לאופן השימוש בערכת הקטיפה של סיאטה - מורחים שכבת בסיס של לק, ממתינים שיתייבש ומורחים שכבה שניה. זו העת לשלוף את מיכל הקריסטלים ולפזר אותם מעל הלק הרטוב על הציפורניים. הקריסטלים ייתפסו בלק ויתקבעו על הציפורן במהלך זמן הייבוש. שאריות של קריסטלים מנקים עם המברשת הקטנה והיעילה. 
הגימור מעניין מאד. זה נראה כאילו הציפורניים מצופות בזכוכית גרוסה, שמנצנצת לפי כיווני האור. זה אפקט יוצא דופן ומרשים למניקור חד פעמי. אל תצפו לעמידות כלשהי, זה לא לק להסתובב איתו במשך ימים רצופים. לאירוע מיוחד - למה לא.
אני עשיתי ניסוי ומרחתי מעל הקריסטלים טופ שקוף. התקבל גימור די מגניב של "לק סוכר" שהפך להיות כל כך פופולרי לאחרונה, או "Liquid Sand" למי שמכירה את הגרסה של O.p.i. כך הוא גם יותר עמיד ויכול להחזיק מעמד על הציפורניים שלכן למשך כיומיים. ההסרה - שואה. בואו לא נדבר על זה.
סך הכל, אני חושבת שמדובר בערכה מגניבה לגמרי שנותנת מענה להייפ שיצרו הערכות של סיאטה וכל הרעיונות המשוגעים שלהם. את סיאטה, לצערי, כבר לא ניתן להשיג בשוק הישראלי, אבל לפחות יש לנו את פופה שמילאו את החסר. זה נראה לי גם מגניב שמערכה אחת אני יכולה ליצור בעצם שני אפקטים - אפקט הקריסטל הזמני, וגם את אפקט הסוכר שעמיד מעט יותר. מדליק!

לצפיה בערכה בגוון סגול - קפצו לבקר בפוסט של אלכס!

מה דעתכן על כל טרנד ערכות הנייל ארט? והאם ניסיתן את אחת הערכות של פופה? ספרו לי!

גילוי נאות: Pupa

10 תגובות:

  1. הגוון מהפנט, מצאתי את עצמי בוהה בו.
    אני בתקופה שהאפקטים שמוסיפים מעל הלק לא ממש מסתדרים לי, אבל אני מניחה שזו תקופה חולפת.
    אבל שוב, הגוון מוצלח מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. את הכחול הזה פחות אהבתי, אבל זה בגלל שיש לי חוסר חיבה ידועה ללקים כחולים. אבל זה בהחלט בולט מאד!

      מחק
  2. הגוון מופלא והאפקט מגניב! יש לי קצת בעיה עם לקים שהם 'חד פעמיים', כל כך הרבה עבודה ובסוף זה הולך לפח...
    אגב, החומצה הגליקולית בדרך אליי - עדכונים בקרוב :) תודה לך אהובה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לק כ"כ חד פעמי, עד שאם לא היה את עניין הסקירה בבלוג לא הייתי טורחת איתו אפילו..... לא בשבילי כל ההתעסקויות האלה, אני בחורה עם פיוזים קצרים מידי D-:
      תתחדשי! מחכה לשמוע חוויות שימוש :-)

      מחק
  3. מגניב מאוד :)
    מעניין אותי לראות תמונות עם טופקואוט... אולי תשימי בהזדמנות בפייסבוק?

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי על זה רק אחרי שכבר היסרתי אותו והסיכויים שאני אשים אותו שוב בקרוב קלושים מאד.... אבל אני מבטיחה לך שזה לגמרי הגימור של "לק סוכר" או ליקוויד סאנד.

      מחק
  4. הכחול הזה מטריף!
    ללא קשר לפופה, שלדעתי הפכו לשחקן מצויין ומעניין בגזרת הלקים, ממש חבל על מה שקרה עם סיאטה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה. הם לא החזיקו כאן מעמד אפילו שנה, ממש חבל!

      מחק
  5. ממש ממש אהבתי את הגוון!! עוד לא יצא לי לתנסות בערכה הזו. אלך להציץ עליה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נראה כמו תכשיט על הידיים. בהחלט מומלץ לנסות, אפילו אם זה יחזיק מעמד רק לאירוע מיוחד :-)

      מחק