‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.10.2013

עומד למבחן - Bourjois Flower Perfection

הבטחתי לעצמי לנקות את השולחן מסקירות של מייקאפים שאני צריכה לפרסם, אז הנה אני עומדת בהבטחה. אחרי שדיברנו בפעם האחרונה על מייקאפ קולורסטיי המפורסם של רבלון, היום נדבר על מייקאפ מפורסם הרבה פחות שלא מקבל כמויות של הייפ ברשת. 

מה? מייקאפ Flower Perfection של Bourjois.
הבטחות? Smooth, Beautified Complexion 16 hours - מראה חלק, יפה ועמיד ל-16 שעות. בנוסף המייקאפ מכיל מקדם הגנה בגובה spf15.
איך? המייקאפים של בורז'ואה מקבלים המון הייפ, אבל בעיקר המייקאפים המשתייכים למשפחת ההלת'י מיקס או 123. המייקאפ הזה הוא האח החורג שאף אחד לא מדבר עליו. כמו שאתן מתארות לעצמכן, יש לזה סיבה וגם אם בסופו של דבר אני אוהבת אותו, אני יכולה להבין למה יש רבות שלא.
המייקאפ מבטיח להעניק לעור מראה מושלם וחלק, ביחד עם עמידות למשך 16 שעות. בואו נאמר, שרק חצי מההבטחה הזו מתקיימת וגם זה רק בתנאים מסויימים. 
אבל בואו נתחיל עם הסיבות בגינן אני אוהבת אותו. זה מייקאפ עם כיסוי גבוה, אפילו גבוה מאד. עולה בקלות על הכיסוי הבינוני של הקולורסטיי. הוא מסתיר כתמים אדומים, נמשים, פיגמנטציה, פצעונים, חוסר אחידות וממלא נקבוביות בקלות ובמהירות. במידה מסויימת, זה מייקאפ מסיכה. מהסוג ששמים ונראים כמו קנבס חלק וריק. הפורמולה עבה אבל פיגמנטית ואלסטית, כלומר אפשר לפזר כמות קטנה על שטח פנים גדול ועדיין להנות מרמת הכיסוי הגבוהה של המייקאפ. הפורמולה יחסית יבשה, כלומר איננה מבוסס שמן ואינה מרגישה שמנונית על הפנים, וגם הגימור המתקבל הוא מאט וכבד.
אם למייקאפ יש כיסוי מטורף וגימור מסכתי ומקומח, כל מי שמשתמשת בו חייבת להסתכל על האריזה ולהבין את הרמז. הפקק של המייקאפ מציע לכן ספוגית? כנראה שיש צורך להשתמש בה, או במוצר דומה. אני מודה שמעולם לא השתמשתי בספוגית המזערית המגיעה עם המייקאפ, אבל אני תמיד עוברת עליו עם אחת הספוגיות הקבועות שלי, כשהיא מעט לחה, כדי לשפר את הגימור שלו על העור. לא תעשו את זה? תתתקעו עם מייקאפ בגימור מגעיל ומבגר. כן תטשטשו עם ספוגית? תחזירו מעט לחות ותקריבו טיפונת מהכיסוי, כדי להגיע לגימור טבעי ומחמיא יותר. 
למרות שיש לו spf15, הוא עדיין מייקאפ שאני משתמשת בו קבוע לאירועים שאינם בשיא הקיץ (אז אני מחליפה לקולורסטיי), כיוון שהוא לא מחזיר אור גם בצילומי פלאש. למעשה, הוא מייקאפ מעולה לאירועים כיוון שהוא מצטלם נפלא ואני ניראת בתמונות כאילו יש לי עור מושלם מיום הולדתי. ובואו נודה בזה, למי אכפת אם השכן שלך לשולחן חושב שאת ניראת קצת מטוייחת, הכי חשוב באירועים זה לצאת טוב בתמונות....
אבל רגע, תשאלו, אם הוא מבטיח עמידות למה את לא יכולה להשתמש בו בשיא הקיץ? כי הבטחות בצד וביצועים בפועל. הוא אחד המייקאפים הפחות עמידים שניסיתי ויש לו בעיה רצינית להחזיק מעמד על הפנים לכמה שעות במזג אויר חם, גם עם פידור רציני. מהבחינה הזו, זה אחד הכשלים המשמעותיים שלו, בטח לנוכח ההבטחה על האריזה. יש לו בעית התקבעות רצינית, מה שמחייב לפדר אותו ולהזהר לא לגעת בפנים יותר מידי.
כמו בכל המייקאפים של בורז'ואה, הגוון שלי בו הוא 51. מבחינת גוון הוא זהה ל-51 של מייקאפים אחרים של המותג (כמו 123 שבתמונה), אבל בגלל שהפורמולה שלו הרבה יותר עבה, גם הצבע יותר מרוכז. אפשר לראות בתמונה את הבדלי הסמיכות בין הסוואטצ'ים. לדעתי, זה יוצר על הפנים אפקט מעט מלבין יותר, אז שימו לב לכך אם אתן לא רוצות שהמייקאפ יבהיר אתכן. הוא עדיין צהוב כמו כל שאר המייקאפים הצהובים של בורז'ואה, כך שלבעלות העור הנייטרלי או הוורדרד כנראה אין מה לחפש כאן.
לאיזה סוגי עור הוא יתאים? לא לעור יבש. אני חושבת שהפורמולה שלו מייבשת והגימור מאט מידי. לעומת זאת, על עור שמן יש לו בעיות עמידות. סוג של מלכוד 22. לכן הוא גם לא מתאים לדעתי כמייקאפ יום יומי, בגלל שהוא מטייח ולא עמיד. כמייקאפ לאירועים, לעומת זאת, הוא המועדף עליי. גם כקונסילר אני אוהבת להשתמש בו. מייקאפ קונסילר? שמעתן נכון. בגלל שהוא באמת מאד מאד מרוכז, אני יכולה להשתמש בו מעל מייקאפים אחרים כדי לשפר כיסוי באזורים בעייתים, מבלי שכל הפנים ייראו כמו מסיכה. אפשר לטשטש אותו די בקלות והוא מתפקד בדיוק כמו כל קונסילר אחר. יתרון נוסף, שמעל למייקאפים עמידים ממנו, גם העמידות שלו משתפרת. 

לסיכום: כמו שאמרתי בתחילה הפוסט, המייקאפ לא מקבל הייפ חיובי ברשת לא בלי סיבה. הכיסוי הגבוה הוא לא כוס התה של כל אחת, ובעיות העמידות הופכות אותו לקנייה שבסופו של דבר איננה משתלמת. אם כבר יש לכן אותו ואתן מתקשות להשתמש בו, נסו את טיפ הספוגית כדי לשפר את הגימור שלו. כמו כן, נסו להשתמש בו כקונסילר. בקיץ זה היה השימוש העיקרי שעשיתי בו, במקום כמייקאפ על כל הפנים. אני אישית כן אוהבת אותו למטרות אירועים, אבל האם זה מצדיק את הרכישה שלו? כל אחת והשיקולים שלה. בסופו של דבר, הוא ללא ספק המייקאפ הכי פחות ידידותי למשתמשת מבין שאר המייקאפים של בורז'ואה, והעובדה שאני מסתדרת איתו לא בהכרח מבטיחה שגם אחרות.
המסקנה שאני מגיעה אליה בפוסט הזה קצת מוזרה. כי למרות שאני כן אוהבת אותו והוא מתאים לצרכים שלי, עדיין אני לא חושבת שאני ממליצה לקנות אותו. לדעתי יש בו יותר מידי הזדמנויות להסתבכות ואכזבה, ובעיות התפקוד הופכות אותה למוצר לא אמין. אתן מכירות את זה שיש לכן מוצר איפור שאתן אוהבות להשתמש בו, אבל יחד עם זאת אתן מודעת לחסרונות שלו ולא רוצות להמליץ עליו לאחרות? אז כזה.

מייקאפים של בורז'ואה נוספים אשר הופיעו בבלוג:
לפוסט סקירת מייקאפ Perfect 123 הקליקו כאן
לפוסט סקירת מייקאפ Healthy Mix הקליקו כאן
לפוסט סקירת מייקאפ Healthy Mix Serum הקליקו כאן

ספרו לי מהם המייקאפ FAILS שלכן שלא הייתן ממליצות, האם יש לכן מייקאפ שלמרות הייפ גרוע אתן בכל זאת אוהבות אותו, והאם ניסיתן את המייקאפ שבפוסט? שתפו אותי!

17 תגובות:

  1. אם מערבבים עם קצת קרם לחות הוא סבבה

    השבמחק
  2. וואלה! אני החלפתי מהדאבר וור של אסתי לאודר אליו ואני סופר מרוצה. לא מרגישה שיש לו כיסוי גבוהה מדי ודווקא החמיאו לי על העור שלי מאז המעבר. (כבחורה שפעם היה לה אקנה, ממש התרגשתי)
    לי יש עור מעורב והוא נשאר עלי ממש כמו דאבל וור. הוא טיפה יותר סמיך אבל אני אוהבת וחושבת שהוא מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם המייקאפ עובד בשבילך - מעולה! זה שאני מוצאת אותו קצת בעייתי לא אומר שאצל כולן הוא חייב להיות כזה. תמיד תהיה מי שאוהבת מייקאפ שאני שונאת, ומי ששונאת מייקאפ שאני אוהבת :-)

      מחק
  3. אה ואני לא משתמשת בספוגית. רק באצבע

    השבמחק
  4. גם לי המייקאפ פחות מתאים במרקם..בהחלט הפורמלה הפחות טובה מבין אחיו האחרים

    השבמחק
    תשובות
    1. לאור העובדה שאני עורכת מחקר על כל המייקאפים של בורז'ואה (לא באמת, סתם נהנת לקנות מהם עוד ועוד...), היה לי מעניין לנסות גם אותו. הוא ללא ספק מאד שונה מהמרקמים הקלילים ששולטים בכל שאר המייקאפים של המותג.

      מחק
  5. סקירה מעולה. לא ניסיתי אותו מעולם, אבל הוא מאוד מסקרן אותי עכשיו. לא ליומיום מהן הסתם- עניין העמידות יפריד בינינו, אבל לאירועים ללא ספק. מבחינת הצבעים של בורג'ואה- הם המתאימים לי ביותר, צהבהבה אני.. ומבחינת כיסוי- טוב, אני סוג של אסון עורי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תדווחי איך הוא יהיה לך, מעניין אם תתחברי אליו בצורה עקומה כמוני על אף כל חסרונותיו.

      מחק
  6. השאלה אם הוא לא ידהה מהאזורים שכיסיתי אותם איתו בתור קונסילר?
    ואת יודעת כמה הוא עולה בסופר פארם? (:

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי בפוסט - כשאני מניחה אותו כקונסילר מעל מייקאפ אחר ועמיד יותר, אין איתו בעיות. אם תניחי אותו ישר על העור ומעליו מייקאפ - זה כבר עניין אחר.
      לגבי עלות - נראה לי שהוא עולה בסביבות ה-160 ומשהו לפני מבצעים. קניתי אותו ממש מזמן במבצע 1+2 במשביר..

      מחק
  7. בעיות של עמידות זה לא כיף. אוהבת את סקירות המייקאפים שלך, מחכה שיצוץ האחד שיגרום לי לשלוף את הכ"א

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-)
      טוב שאת עדיין קוראת כאן עם תקווה בליבך וכרטיס האשראי בידך!

      מחק
  8. מסכימה עם תמר, בעיות עמידות=לא כיף.
    עוד לא ניסיתי אותו, מודה שהוא לא ממש עניין אותי עד הסקירה שלך (אולי בגלל שה123 שלהם פשוט לא נועד עבורי).
    בעקבות הפוסט שלך, סקרנותי גברה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין שהצלחתי לסקרן אותך לגביו, למרות כל החסרונות שציינתי. אבל היי, אולי הוא יעבוד לך כמו שעובד עבורי :-)

      מחק
  9. האם הוא אמור להיות מאוד מיימי?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, ממש לא. הפורמולה סמיכה ועבה יחסית. כתבתי גם בפוסט :-)

      מחק