‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.10.2013

מהר מהר לפני שייגמר

למרות שאני מאד מקפידה שהבלוג שלי לא יהיה קטלוג שיווקי של קומוניקטים והודעות על מבצעים, לפעמים יש דברים שאני חייבת לספר לכן עליהם בזמן אמת, אחרת אתרשל בתפקידי וסתם תפספסו דברים שווים.
הפעם אני מעדכנת ממש ברגע האחרון, כי כאמור אני בלוגרית רשלנית, ואתן תצטרכו להזדרז בשליפת כרטיס האשראי שלכן! צ'ופ צ'ופ ניגש לעניינים:

קולקציית Indulge של M.A.C

קולקציית אינדאלג' של מאק הושקה כאן כל כך מוקדם עד שהיא לגמרי חלפה לי מעל הראש. הקולקציה, שבעצם פתחה את עונת הסתיו/חורף של מאק, הותאמה למזג האויר הסתווי והסגרירי שאפשר למצוא בערך בכל פינה אחרת בעולם, חוץ מישראל. לכן, כשקיבלתי לסקירה את הצללית Beluga היא הייתה הדבר האחרון שהתחשק לי להתאפר איתו כשבחוץ עדיין שיא הקיץ. שמתי אותה בצד וחזרתי אליה רק לאחרונה, כשמזג האויר התחיל להיות קצת יותר תואם את הגדרת העונה במילון. 
Beluga היא צללית במרקם Veluxe בגוון חום כהה "מלוכלך" עם תת גוון קר ושימר זהוב/ירוק. הפיגמנטיות שלה בינונית פלוס והמרקם יבש יחסית, מה שהופך אותה לצללית שאיננה מתאימה לעבודות טשטוש, אלא בעיקר כצללית שנותנת את ה"טון" של האיפור על העפעף. כשעובדים איתה עם מברשת שטוחה ובטפיחות על העפעף, הצבע מיתרגם בצורה זהה לזה שבפאן. היא שימושית מאד לאיפורי סתיו/חורף שלי - כשאני משתמשת בצלליות כהות יותר על כל שטח העפעף ומעשנת עם גווני ביניים כלפי חוץ. להגיד לכן שהיא יוצאת דופן וחובה בכל אוסף איפור? לא ממש, אבל כל אחת והחשקים שלה בצלליות. במאמר מוסגר יצויין, שאני שמה לב שמאק מתחילים ליישר קו לאחרונה עם תאריכי השקת קולקציות כמו בשאר העולם, ודברים כבר לא מגיעים אלינו באיחור של חצי שנה. המשיכו כך!
לגבי הזמינות שלה בסניפי מאק - כמו שאמרתי הקולקציה הושקה מזמן. מצד שני, הניסיון שלי עם מאק מלמד ששאריות של קולקציות קודמות עדיין קיימות בסניפים ואפשר ללקט פריטים מפה ומשם. מעוניינות דווקא בצללית הזו? קיפצו אל סניף מאק הקרוב אליכן או התקשרו מראש, ואולי היא תחכה לכן שם. ואם אתן כבר שם ומחפשות צלליות מהקולקציה הזו, נסו למצוא את Divine Decadence שעושה רושם יאמי לגמרי.

סט The Colossal Kajal של Maybelline
הפעם אני קצת פחות בפיגור, כי הסט הזה הושק בשבועות האחרונים. אם תיגשו לסטנדים של מייבלין, תמצאו שם סט של מסקרה שחורה מסדרת קולוסאל המצויינת של מייבלין, בצירוף עיפרון שחור במחיר של 60 שקלים. מה שאתן בעצם מקבלות כאן, זה את העיפרון חינם, שלדעתי זה נחמד לגמרי. מודה ומתוודה - לא ניסיתי את העיפרון כי טרם פתחתי את הסט. יש לי בערך מאתיים מסקרות פתוחות ומספר זהה של עפרונות שחורים פתוחים, כך שנראה לי חבל לפתוח עוד ולתת להם להתייבש. אני יכולה להגיד לכן שמסקרה קולוסאל של מייבלין היא אחת האהובות עליי ואני ממליצה עליה כבר שנים. מהניסיון שלי, גם העפרונות של מייבלין הם מוצלחים, כל עוד לא מדובר בעפרונות מהסוג שצריך לחדד (והעיפרון בסט איננו כזה). ממילא 60 ש"ח זה המחיר מבצע הרגיל של מסקרות מייבלין, קחו את הסט עם העיפרון ואולי תזכו בעוד מוצר מוצלח שלהם. קניתן את הסט וניסיתן את העיפרון? ספרו לנו איך הוא בתגובות כדי שגם הקוראות האחרות יוכלו לדעת מה הוא שווה!

משלוח חינם ב-iHerb
יש לכן עד יום חמישי השבוע (31/10) לנצל את המבצע הזה באתר השופינג האהוב אייהרב, אז שימו לב.
בכל קנייה ב-40$ ומעלה, תקבלו משלוח חינם. אם תגיעו ל-60$, תקבלו גם 10% הנחה על כל סל הקניות. מי שעושה קניות מרוכזות באתר ומגיעה לסלים גדולים, זה הזמן לבצע את ההזמנות האלה ולהנות מההנחות. אל תשכחו שהגבלת המשקל באייהרב היא 1.80 ק"ג, כך שאם הסל המצטבר שלכן גדול יותר, זה זמן מעולה לחלק את החבילות לסלים של 40$ כל אחד ולהנות ממשלוח חינם על כל ההזמנה. 
רוצות רעיונות למוצרים שאפשר וכדאי להוסיף לסל? הקליקו כאן. אל תשכחו להכנס לעמוד ה-Freebies בסיום ההזמנה כדי לבחור לכן את אחד המוצרים שמקבלים במתנה מהאתר.

זהו חברים, עד כאן עדכון מבצעים, קולקציות מוגבלות וכל הדברים שאני צריכה לספר לכן ולא ידעתן שאתן מפספסות. עכשיו אפשר לחזור לשגרת פוסטים רגילה, במהלכה אני מברברת על דא והא ובין לבין מדברת קצת על צלליות ושפתונים.

קניתן? רכשתן? מצאתן מבצע שווה יותר? ספרו לי!

גילוי נאות: Mac, Maybelline

4 תגובות:

  1. הצללית של מאק היא בדיוק מסוג הצלליות שאני תמיד נמשכת אליהן ויש לי כמה בסגנון. מסכימה שהיא לגמרי מתאימה לעונה הקרה לאיפורים "אפלים" ומעושנים למיניהם.
    לגבי הקולקציות של מאק באופן כללי, בתקופה האחרונה אני מרגישה שאין הרבה מציאות מעניינות שהם מציעים והכל נראה קצת ממוחזר. איפה הריגשו?!

    המצבע של המסקרה והעיפרון שווה!

    השבמחק
    תשובות
    1. צלליות מהסוג הזה מהממות לך, ובכלל מאד מתאימות לסגנון המעושנים שלך, שלא מתבסס על "cut crease" אלא יותר בנייה הדרגתית של צבע.
      אני גם לא ממש מתחברת לקולקציות של מאק. אני מרגישה שזה נהייה טו מאץ' כל הזמן. לדעתי מפלס הריגוש היה יותר גבוה כשהייתה יוצאת קולקציה מוגבלת אחת לעונה, ולא מעבר. היום - כל שני וחמישי יוצא משהו חדש וכל פעם הם ממחזרים מוצרים מקולקציות קודמות.

      מחק
  2. הצללית ממש לימים הקרים והאפרורים. הסווטצ' שלה מקסים, אבל איכשהו לא מדגדג לי לקנות אותה (וזה לא שאת "עצלנית" כמו שכתבת, פשוט כמות הקולקציות שמאק מוציאים ומקשים על עמידה בקצב:P)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חושבת שהיא ייחודית עד כדי כך שצריך לרוץ לקנות אותה.... את יכולה לישון בשקט ולהמשיך להיות עצלנית D-:

      מחק