‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

7.10.2013

הנאהבים והנעימים August / September 2013

שלום חברים, שלום! חודשיים חלפו להם ביעף, והגיע הזמן למהדורה נוספת של "פייבוריטס", או בעברית צחה - מוצרים שאהבתי והיו נעימים לי בתקופה האחרונה. עם המעבר לאוקטובר סגרנו באופן רשמי את עונת הקיץ, כך שזו ההזדמנות האחרונה שלי להזכיר כמה וכמה מוצרים שהיו רלוונטיים עבורי במיוחד במהלך התקופה הלוהטת. כמה חבל שאני מספרת לכן עליהם בדיוק במועד בו העונה תמה, כמה חבל! אבל לא אני אלוהי קהילת הביוטי אשר קבע את מצוות פייבוריטס רטרואקטיבים, כך שתלונות תשלחו למקום אחר. קדימה מתחילים, לפני שגם הסתיו יחלוף לו.

קרם הגנה Anthelios XL Tinted Extreme Fluid של La Roche-Posay

רוצות הוכחה לכך שהבלוגרית האהובה עליכן היא טיפשה מטורללת לחלוטין? אל תחפשו רחוק. כשקיבלתי את המוצר הזה לסקירה חשבתי לעצמי "הו! נחמד. זה קרם הגנה מצויין". פתחתי את האריזה שמחה וטובת לב ושמתי לב לדבר מוזר. הפורמולה השתנתה ונהייתה חומה. חשבתי לעצמי "מעניין, שינו את הפורמולה של המוצר. כנראה זה פשר ההשקה המחודשת.  ננסה ונראה!". ניסיתי את הקרם, אהבתי כי טוב והמשכתי בשגרת יומי בעליזות. בפעמים הבאות שהשתמשתי בתכשיר כבר התעצבנתי. "משהו לא בסדר עם הפורמולה. המוצר לא נספג בעור ונותרת שכבת צבע. מוזר". לקח בערך עוד שבוע או שבועיים (אוקיי, אולי שלוש), עד שסופסוף הבנתי שהפתרון לתעלומה כתוב באותיות שאינן מאירות עיניים על האריזה עצמה - Tinted Extreme Fluid. המוצר הזה, חברות, אמור להשאיר צבע על הפנים. זו מטרתו ולכך הוא נולד. ואם רק הייתי טורחת לקרוא את מה שרשום על האריזה לפני שאני מורחת את הקרם באמונה עיוורת על פני, לא הייתי עושה מעצמי צחוק.
אז כן, מדובר בדיוק באותה נוסחה מיימית מוכרת ומוצלחת של ה-Anthelios XL, באותה רמת הגנה גבוה של 50spf ורק בשינוי אחד קטן. לקרם יש גוון שאמור לתת זריקת צבע לפנים ואתן יודעות מה? זה גאוני. אל תטעו, לא מדובר ב-BB או בקרם לחות עם גוון או במוצר איפור כלשהו. הוא לא מכסה ולא מטשטש שום דבר, הוא פשוט נותן צבע של שיזוף קל, בלי שיזוף. הגוון מאד קל ומתאחד בקלות עם העור ונותן גם לשלגיות כמוני אשליה של צבע בריא בלחיים. במיוחד כשהשתמשתי בו בלי איפור מעליו זה אפשר לי לצאת לציבור עם פנים שהיה להן קצת גוון של חיות, עם בונוס של הגנה מלאה מקרינה. לשזופות באמת הוא בכלל יהיה ברכה, כיוון שאני יודעת שאצל רבות מכן קרם הגנה לבן מותיר שכבה מבהירה ומרגיזה על הפנים. לים, לבריכה או סתם ליום ללא איפור - זה הקרם עבורכן. הייתי שובבה ומרחתי אותו לפעמים גם על הרגליים, הזרועות והמחשוף וקיבלתי את אותה אשליה של רמז למעט צבע. ללכת עם ולהרגיש לגמרי בלי! עוד יתרונות שיש לקרם - הוא אינו מכיל חמאת שיאה או שמנים מינרליים, רכיבים שיכולים לסתום את הנקבוביות ולגרום לפצעונים, או לייבש את העור בהתאמה, וגם אינו מבושם.
אה כן, ותקראו את תיאור המוצר על אריזות. זה משפר מאד את איכות החיים.

קרם פנים Sebuim Akn Purifying Correcting Care של Bioderma
הנה עוד מוצר שהשתפר פלאים מאז הפעם אחרונה שהשתמשתי בו. זוכרים את קרם הפנים לטיפול בפצעונים שהשתמשתי בו בשנה שעברה? אז אמרתי שאמנם הוא מוצלח, אבל יש לו פורמולה בעייתית ולא מתנהג יפה מתחת למייקאפים. אז מנכ"ל ביודרמה, שכמובן קורא את הבלוג שלי באדיקות, לקח את הדברים ללב והלך לעשות לקרם מקצה של שיפורים. התוצאה? קרם במרקם חדש לגמרי. הרבה יותר נוזלי וקל למריחה, נספג במהירות סבירה, ולא מהר מכדי שתספיקו לפזר אותו על כל הפנים, והכי טוב? מסתדר יופי גם עם מייקאפים כך שאפשר לעשות טיפול מזעור פצעונים גם בלילה וגם ביום. למרות שהעור שלי התנהג מאד טוב בקיץ האחרון, בזכות החומצה הגליקולית הנפלאה שלי, מפצעונים הורמונליים לא הצלחתי להתחמק, ואז שלפתי את הבייבי הזה. תנו לי להגיד לכם, חומצה סיליצית מעל קרם של חומצה גליקולית, זה לא משחק ילדים. זה לא היה נעים, אפילו לא קרוב, אבל זה שרף בצורה יעילה את כל הפגמים המרגיזים וצמצם אותם למינימום. 
הקרם מכיל תשלובת של חומצה ציטרית וחומצה סיליצית בשילוב עם זינק - כולם רכיבים מעולים מאד לטיפול בפצעונים ואקנה. לעומת זאת יש בו אלכוהול אשר מטרתו לייבש את הפצעונים והעור, כך שאם יש לכן עור יבש עדיף להתרחק ממנו. 
אבל לי אין עור יבש, איזה מזל! או שלא.

נעבור למוצרי איפור? בשעה טובה ומוצלחת. הסיבה שאתן לא רואות כאן ערימה של פייבוריטס באיפור, היא שלא היו לי כאלה. תשאלו למה? כי החשק להתאפר במהלך חודש אוגוסט ורוב ספטמבר היה אפסי. לא קיים. גורנישט. 
האיפור שלי היה הרבה עיניים נקיות ואת רוב תשומת הלב ריכזתי בהצללות עם ברונזר וסמקים שונים. שניים שכיכבו תפגשו כאן.

סומק Hot Mama! של theBalm
סומק אפרסקי עם שימר זהוב נשמע לכן מוכר? כן כן, הנה לכן דיופ של אורגזם המפורסם של נארס. הו מאמא!
מי חשב שאני אפול במלכודת הזו, אני שאף פעם לא הבנתי מה ההייפ הגדול סביב הסמקים מהסוג הזה. אז קודם כל, הצבע לדעתי מחמיא בטירוף. מעניק חיות ומשתלב מעולה כמעט עם כל איפור. השימר הזהוב, ובכן, בהחלט בולט אבל אני אוהבת את ההברקות האלה. אפילו ולמרות שבעונת הקיץ עסקינן, לא הפריע לי להוסיף שימר על הלחיים וזה תמיד ניראה טוב. 
הסומק עצמו רך מאד ופיגמנטי כפליים, מה שאומר שצריך להזהר עם המברשת כשאוספים ומניחים אותו. 
אז כך קרה שלאורך רובו של הקיץ הושטתי יד אל עבר המאמא הזו ואני לא מתכוונת לנטוש אותו גם לקראת עונת הסתיו והחורף.  ההתמכרות בשיאה! ולמי צריך להודות על התגלית הזו? לגברת בולשת כמובן!

ברונזר Laguna של Nars
הנה עוד מוצר שיש לו הייפ בשמיים. על הברונזר לגונה של נארס שמעתי מפה ועד להודעה חדשה, כך שהייתי מאד מסוקרנת לנסות אותו בעצמי. מה גיליתי? 
מדובר בברונזר שאיננו מאט מעולה לקונטור. לא, לא התבלבלתי. בברונזר יש שימר זהוב עדין, אבל הוא עדיין מוצר מעולה להצללות על הפנים. למרות שיש בו נגיעה של שימר, אני אף פעם לא מצליחה לראות זכר לשימר הזה על העור, מן תעלומה שכזו. הגוון שלו חום דבש עם תת גוון חם מעט צהבהב והמרקם שלו סאטני מעט יבש ופיגמנטיות בינונית, מה שמאפשר לעבוד איתו בצורה של בנייה. הוא נבנה מאד יפה על העור, בלי כתמים ויצירת "בוץ" ומשתלב מעולה עם כל סומק מהחם אל הקר. בגלל העדינות היחסית שלו, לדעתי הוא יהיה מעולה למתחילות. כלומר, מתחילות שלא אכפת להן להוציא הון על ברונזר. 
אם להיות לגמרי כנה, אני עדיין חושבת ש-Hoola של בנפיט הוא הברונזר המושלם, אבל הוא בהחלט נכנס לחמישייה הפותחת ואפשר להבין למה הרבה מתאפרות אוהבות לעבוד איתו. אפילו אני הצלחתי ליפול שבי בקסמו בקיץ האחרון.

וכעת לחלק הפחות אהוב ונעים בפוסט. אמנם אנחנו עוסקים כאן בפייבוריטס, אבל לא תהייה לי ברירה אלא לכלול מידי פעם גם מוצרים שפחות עשו לי את זה, לשם האיזון.

מסקרה Volume Glamour Max Holidays של Bourjois ומסקרה Colossal Volum' Espress Color Shock של Maybelline
אז בואו נדבר רגע על טרנד המסקרות הצבעוניות שחזר לצוץ למשך 5 דקות במהלך הקיץ. מה זה היה? למה זה היה נחוץ? לא ברור לי. היבול הדראגסטורי השנה היה מסקרות במהדורה מיוחדת של בורז'ואה ומייבלין.
בלי הקדמות מיותרות, המסקרה של בורז'ואה עדיף אם לא הייתה מושקת. אין שום זכר של דמיון בין איכות הפורמולה והמברשת של המסקרה הצבעונית, ובין מסקרה ווליום גלאמור מאקס המקורית והמעולה. ולגבי הצבע? נראה כמו גבשושים אפורים ולא ברורים על הריסים שלי. לא. 
למסקרה של מייבלין יש לפחות ערך מוסף שהמסקרה עצמה טובה. זהה לכל סדרת קולוסאל, המברשת והפורמולה עושות עבודה אחת לשפר את מראה הריסים. אבל הצבע, אוי הצבע. אמנם הרבה יותר בולט מהגוון של בורז'ואה, אבל בכלל לא ברמה שבולטת לאף אחד חוץ מלעצמך, וגם זה רק כי את יודעת שהוא שם. 
קיבלתי את שתיהן לסקירה, והאמת ששקלתי בכלל לא לכתוב עליהן כי זה היה כל כך מיותר. אבל יודעות מה? מגיע לכן לדעת גם איזה סוג טרנדים עדיף להתרחק מהם.

ובנימה אופטימית ומשמחת זו נסיים את הפוסט!
אני מקווה שעברו עליכן חודשיים נהדרים ושאתן מוכנות ומזומנות לקסם של הסתיו הישראלי הלא קיים. 

מה היו המוצרים המנצחים שלכן בחודשיים האחרונים? והאם היו לכן אכזבות? שתפו אותי!

גילוי נאות: Bourjois, Maybelline, Bioderma, La Roch-Posay 

8 תגובות:

  1. אהבה היא הליפ באטר החדש של רבלון (הושקו שלושה - בחרתי את האדום תות והוא מושלם), אכזבה דווקא מוצר שאת ואיפורמניה אוהבות מאוד וזה הפילינג לפנים של ג'ייד שהוחזר לאחראית הקוסמטיקה לאחר שני שימושים ו8 פצעונים בתוך יום. הכי לא קשור א ב ר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מאמינה שלא אהבת את הפילינג של ג'ייד! מוזר שעשה לך פצעונים, עוד לא נתקלתי בדבר כזה. באסה, הוא מעולה בעיני :-(
      את הליפ באטרס החדשים לא יצא לי לבדוק מקרוב, אבל נשמע טוב!

      מחק
  2. יום יבוא ואקנה לי סומק זהברדרד של בנפיט, דה באלם או נארס. בינתיים אני מסתפקת בדיופ של פופה שאמנם יוצא קצת מהמקום, אבל מצוין מבחינת הגוון (והמחיר!) וגורף מחמאות לרוב.

    אני לא מבינה את הקטע עם מסקרות צבעוניות. זה מגניב לשנייה בדיוק ואז נמאס. הצבעים היחידים שאני מוכנה לקבל (לצד השחור המנצח) הם חום ובורדו עמוק (כן כן, נשמע ביזאר, אבל התארחתי פעם אצל קרובת משפחה שהייתה לה מסקרה מהממת - של דיור אם אני לא טועה - בצבע יין חצילי).

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, אם יש לך לפחות סומק זהבהוורדרד אחד - את מסודרת! גם אם זה של פופה :-)
      מכירה את המסקרה הבורדו של דיור. סורי, עדיין לא עושה לי את זה...

      מחק
  3. איזה כיף שמסכמים את הקיץ! יאיי!
    הסומק הוט מאמי היה בהחלט כוכב גם עבורי בקיץ האחרון, אפשר לסכם שחרשתי עליו.
    המסקרה הטורקיזית ביאסה בהחלט, לא ראו אותה כלל עליי (הסגולה קצת יותר נורמלית), אבל בסופו של יום- אני תמיד חוזרת למסקרה השחורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן! חיכיתי לסיכום הזה!!
      חרשנו ביחד על ההוט מאמא :-)
      פשוט לא הצלחתי להבין למה בכלל טרחו עם המסקרה הזאת של בורז'ואה. זה מוצר נוראי :-(

      מחק
  4. רצחת אותי מצחוק, וגם עם חלק מהמוצרים. אף פעם אין מספיק מהסמקים האלו הקורליים עם השימר הזהוב וזה שהצגת כאן בהחלט אחד המוצלחים.
    בנוגע למסקרות- לא ברור לי למה שמישהי תתקרב למסקרה צבעונית בכלל וכחולה בפרט, אז מבחינתי האזהרות שלך היו מיותרות D=
    החדשים שנכנסו להיכל התהילה שלי בחודשיים האחרונים זה היפנוז דרמה באיחור מסויים והסמקים הקרמיים של בורז'ואה שקשה מאוד לקרוא להם קרמיים אבל הם נהדרים

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שהצלחתי לשעשע אותך. החיים שלי הם לפעמים קומדיה של טעויות.
      את כל סדרת היפנוז אני לא סובלת, אבל הסמקים של בורז'ואה נשמעים נחמד. טרם בדקתי אותם רק כי אף אחד מהגוונים לא ממש עשה לי את זה

      מחק