‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

4.10.2013

לק לשבת - Truffle

מרוב חגים, מועדים, שבתות, חול המועד, עוד חגים ועוד שבתות הלקים התחלפו אצלי בקצב מסחרר ולא הספקתי לתעד ולפרסם פוסטים של לק לשבת/חג במועדם. עכשיו שתקופת החגים הסתיימה סופסוף באופן רשמי, אפשר לחזור לשגרת טיפוח ציפורניים רגילה ולספר לכן על כל גוון שעולה על הידיים שלי.

מרגישות את הסתיו באויר? היום השמיים סגריריים במיוחד, מידי פעם מתחיל טפטוף קל ויש רוח נעימה שרומזת על מזג האויר הנהדר הממתין לנו ממש מעבר לפינה. לכן זה אך טבעי שבחרתי את הגוון האפרפר והסתווי הזה שיעטר את ציפורניי לשבת.
מדובר בלק בשם Truffle של רשת Accessorize הבריטית, אשר בסניפיה באנגליה אפשר למצוא גם ליין שלם של מוצרי איפור ולקים. בארץ, ככל הידוע לי, האיפור או הלקים שלהם לא נמכרים. 
הגוון הוא צבע קלאסי לסתיו/חורף - אפור עמוק עם תת גוון סגלגל, כהה וסגרירי. כמו צבע השמיים ביום לונדוני מעונן. הפורמולה של הלק נהדרת, חלקה מאד, אטומה ואחידה והגימור מושלם מהשכבה הראשונה. גם המברשת נוחה מאד לעבודה. החסרון היחידי הוא עמידות נמוכה, אם לא נזהרים עם הציפורניים תחטפו צ'יפים תוך 48 שעות.
מי שאוהבת את התיקים והאקססוריז האחרים של הרשת ומסוקרנת מליין מוצרי האיפור והלקים שלא זמינים בארץ, יכולה לקפוץ אל האתר שלהם ולבצע הזמנה. אני די בטוחה שאפשר למצוא באתר דילים יותר טובים על הפריטים שלהם מאשר בסניפים בארץ. הם מבצעים משלוחים לכל העולם בעלות של כ-36 שקלים (5.95 פאונד) ובהזמנה מעל 75 פאונד תקבלו משלוח חינם. 
עד כאן מהדורת לק לשבת בניחוח סתווי, או-רוואר! 

מה אתכן, התחלתן כבר לעבור לגווני סתיו בציפורניים? או שעדיין דבקות בגוונים הבהירים והעליזים של הקיץ? ספרו לי!

8 תגובות:

  1. אני כבר יותר מחודש עם לקים בגוונים כהים,
    למרות שאצלי בדר"כ בחירת הגוון לא קשורה לעונה.
    אהבתי ממש את הגוון של הלק , ובכלל אני מאוד אוהבת לקים אפורים.

    השבמחק
    תשובות
    1. בחודש האחרון אני עבורת ללקים "רגועים" ואפילו ניודים, ונראה שלי שבקרוב אני אתחיל עם הלקים הכהים והעמוקים שלי במלוא הכוח. אם אם לא לגמרי סתיו בחוץ, אני אכפה אותו בכוח על הציפורניים שלי!

      מחק
  2. האמת שממש השבוע ראיתי מישהי עם לק בורדו יין ופתאום זה היה נראה לי ממש מתאים ועשה לי חשק ללכת הביתה ולמרוח גם. אך עוד לא ממש עברתי לגוונים הכהים, מניחה שכשיתקרר קצת יותר זה יקרה..יש כמה חורפיים שממש התגעגעתי אליהם..
    אני אוהבת את הלק הזה מאוד, בכלל גווני האפור והסגול אהובים עליי בעונות הקרירות.
    הצצתי בלקים באתר של Accessorize יש שם מבחר ממש מדהים! במיוחד כמה דואוכרומים ששמתי עליהם עין. טוב לדעת שהם עושים משלוחים לארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לאט לאט עוברת לצבעי חורף. רוב הלקים הקייצים הבהירים שלי גם ככה נמאסו עליי....
      האתר של אקססורייז מעולה! מי שאוהבת את המוצרים שלהם יכולה להזמין משם מגוון והמשלוח לא כזה נורא אם מזמינים בכמות גדולה.

      מחק
  3. אני מאוהבת בגווני סתיו. מאוהבת. שמה אותם גם בקיץ. אחד האהובים עליי ללא ספק הוא אפור, יש לי כמה עשרות גווני אפור (אני מתוודה כאן על התמכרות קשה לצבע) והגוון שעלייך פשוט מושלם לדעתי. ללא ספק תוספת נפלאה לאוסף האפורים שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא אפור הוא לא הגוון האהוב עליי על הציפורניים. אפורים טהורים מידי ניראים נורא ביחס לעור הצבהב שלי. לעומת זאת, אפורים כמו בתמונה שיש להם תתי גוון סגולים או חומים חביבים עליי ביותר :-)

      מחק
  4. גם אני התחלטתי למרוח יותר גוונים כהים... די, מיציתי את הקיץ.
    הגוון של הלק מקסים, והלכתי לחטט באתר...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כבר מחכה שיגיעו כל מיני תופינים חורפיים לפארמים כדי להתחיל לצבור צבעים לעונה. מאז תחילת הקיץ לא קניתי לק :-)

      מחק