‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.8.2013

חג ריחני וחסכוני

חגי תשרי מתקרבים אלינו בצעדי ענק, והצפת פוסטים של "מתנות לחג" הוא רע הכרחי. גם אצלי תמצאו נגיעה לנושא, אבל מנקודת מבט קצת אחרת. אין ספק שעניין המתנות לחג יכול להיות קצת מעיק, הן מבחינת מציאת המתנה והן מבחינת הקנס הכספי. לא לכולנו יש את האמצעים והיכולת לרכוש בשמים וערכות טיפוח במאות שקלים, אז ניסיתי לחשוב על אופציות זולות וחלופיות, אבל לא פחות כיפיות לתת ולקבל. ניגע גם קצת בבישום יוקרתי, רק כדי שלכל הקוראות הפיינשמקריות שלי לא יהיה על מה להתלונן..

לא קשה למצוא סלסלות מתנה המלאות במוצרי טיפוח לגוף של מגוון מותגים עלומי שם וזולים, בעיקר במקומות כמו המשביר לצרכן, רשתות מזון ופרפומריות פרטיות. אבל אם רוצים לתת מתנה שגם יש שם של מותג מאחוריה, וגם מדובר בטיפוח פנים ולא גוף, אחת האופציות הטובות והמפתיעות שניתן למצוא בשוק הן הערכות של Ahava. בתזמון מצויין חוגג המותג 25 שנות פעילות, ולכבוד המאורע הושקו מגוון של ערכות המכילות 3 מוצרים במחירים משתלמים. אחד המוצרים בערכה הוא בגודל מלא והשניים האחרים בגודל מוקטן, אך עדיין מכובד ושימושי. המחירים נעים בין 99 ל-259 ש"ח.
אחת המתנות הקלאסיות לנשים בחג, היא בשמים. לא חייבים לשבור את הבנק כדי להשקיע במתנה מבושמת, ואפשר לבדוק גם את האופציות העממיות שיש בשוק. לג'ייד יש מגוון של בשמים בניחוחות פופולריים, ביניהם Icon Pearl החביב עליי, ו-Icon Vanilla Black שלטעמי מאסקי ו-וונילי מידי, אבל אני יודעת שציבור גדול של נשים ישראליות מתות על סוג הניחוח הזה. ניתן למצוא את הבשמים במבצעים קבועים ולשלם הרבה פחות מאשר על בושם יוקרתי.
אם בכל זאת רוצים לקנות בושם ממותג, זו העונה למצוא בשמים בגדלים מיוחדים ובמחירים מפתים. אפשר למצוא גדלים של 30 מ"ל של בשמים מוכרים ב-99 ש"ח ברשתות הפארם, ומקסימום במחיר של 150 ש"ח ל-50 מ"ל. דוגמה לשני בשמים שתמיד חוזרים על עצמם במבצעים מהסוג הזה הם Cool Water של Davidoff החביב מאד על נערות וצעירות, ו-White Linen של Estee Lauder שיתאים לנשים הבוגרות יותר בחייכן. כדאי לפקוח עיניים למותגים המשתתפים במבצעי מחירי הרצפה, לפעמים אפשר למצוא שם מציאות של ממש.
נמשיך לשלב היקר יותר של הפוסט. שימו לב לשני הבשמים שבתמונה, ותגידו לי אם הם לא דומים קצת אחד לשני מבחינה עיצובית, או שאני מדמיינת?
הראשון הוא La Vie est Belle של Lancome שבמרוצת הזמן הפך לבושם שחביב עליי מאד. ללא ספק ריח מתקתק וכבד, אבל עדיין מצליח לשמור על ארומה יוקרתית ולא זולה והמונית מידי. ניתן כעת למצוא אותו במבצע של 250 ש"ח, וגם יצאה לו גרסה קלילה ופרשית יותר שכדאי לבדוק. 
לעומתו, M by Mimi Luzon הוא מוצר שאני ממליצה לרכוש רק עבור המעריצות האדוקות ביותר של הקוסמטיקאית  מימי לוזון מפתח-תקוה. למרות שהבושם פותח במפעל בישום ברלינאי, אין בו ארומה אירופאית או יוקרתית במיוחד. התו העיקרי והראשון שבו הוא אלכוהול, ורק אחרי כמה שניות על העור מתפתח ניחוח סבוני ונקי. הריח לכשעצמו נעים, אבל לא יוצא דופן ולדעתי לא מצדיק תג מחיר של 400 ש"ח. כאמור, למעריצות מימי בלבד!
נסיים עם שני מוצרים שהייתי שמחה לקבל בעצמי לחג. שניהם בשמים שניצבים על השידה שלי ועומדים בפני סיום, והייתי שמחה לחידוש המלאי. זו ההתנסות הראשונה שלי עם שניהם (ותודה לחברה יקרה שעשתה לי איתם היכרות!) ולחלוטין התאהבתי. 
Ange ou Demon Le Secret מבית Givenchy הוא עוד גרסה לסדרת ה"דמון" של המותג. עיצוב הבקבוק מחריד בעיני עם הכיתוב המכוער והזול, אבל הריח נהדר לטעמי, ייחודי, חזק ועמיד מאד מאד. ככלל, ג'יבנשי הוא מותג שאני אוהבת את הבשמים שלו באופן רוחבי, כך שלא באמת הופתעתי שהתחברתי גם אל הבושם הזה. הבושם הזה ספציפית יסמיני מאד, עם נגיעות לימוניות.
Eau de Parfum ii של Gucci הוא קלאסיקה מוכרת ומומלצת. ניחוח יוקרתי, פרחוני וטיפונת מאסקי שיתאים גם לצעירות וגם לנשים בוגרות יותר. אל סדרת פלורה של גוצ'י אני קצת פחות מתחברת ולא ממש שמתי לב לבשמים של המותג עד כה, אבל מהבושם הזה והלאה אני אבדוק אותם קצת יותר לעומק.

בנקודה יוקרתית וריחנית זו נסיים את פוסט הרעיונות למתנות חג. אני מקווה שנתתי לכן נקודת מבט קצת אחרת לשוק המתנות, עם כמה טיפים שיוכלו לחסוך לכם שקלים.

והכי חשוב, אקדים ואאחל שיהיה לכולם חג נפלא ושנה נהדרת, ריחנית, נעימה ומתוקה!

ספרו לי מה המתנות האהובות עליכן לקנות ולקבל לחג? 

גילוי נאות: Mimi Luzon, Ahava, Gade