‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.8.2013

איפור בחופשה

שבוע החופשה שלי הסתיים רק לפני 10 ימים, וכבר אני מרגישה כאילו זה מעולם לא קרה ועומס השגרה כמעט מחק לחלוטין את הרגשת הרענון והחופשיות שהייתה לי.
אז כדי לרענן קצת את זכרוני ואת הרגשת הנופש, החלטתי לחלוק אתכן את איפור החופשה שלי. לא מדובר בפוסט "מה ארזתי", בעיקר כי זה היה נראה לי משעמם ואת טכניקת האריזה שלי כבר חלקתי אתכן כאן - הכל נזרק לתיק איפור מצויין של IGA ביחד עם סט של מברשות ואני יוצאת לדרך. אבל מה המוצרים מתוך המגוון שארזתי (כרגיל יותר מידי....) שעשו לי את איפור החופשה? אם תשארו אז תגלו, ויש ברשימה אפילו שני דיס-לייקים.

נתחיל מהבסיס. את רוב מוצרי הטיפוח הרגילים שלי ארזתי ביחד איתי, וכשיקול אחרון נארז גם קרם הלחות Soft & Sun Light של ד"ר עור. מזל שכך! קרם נהדר שהרגיש מצויין על העור שלי ביובש הירושלמי ובעיקר סיפק לי הגנה. מה הגליק הגדול שלו? שיש בו הגנה גם מקרני UVA וגם קרני UVB, כלומר ההגנה הרחבה ביותר. בגלל שה-spf הוא רק בפאקטור 15, זה לא היה קרם הלחות שהשתמשתי בו כשיצאתי לשעות ארוכות מהבית, אלא זה הקרם שמרחתי כשידעתי שאני מבלה בחוץ זמן קצר, או כשהיציאה שלי מהבית התחילה רק בשעות אחר הצהריים הרגועות יותר. גם כשאני לא בחופשה אני משתמשת בו בדיוק באותן הזדמנויות וגם במזג האויר הלח של אזור המרכז הוא מתנהג מצויין. לא מחצ'קן, לא גורם לבלאגן עם מייקאפ, פשוט קרם אמין שעושה את עבודתו נאמנה. עוד ייתרון - בקבוק זכוכית שקוף שניתן לראות דרכו את התקדמות סיום המוצר. חסרון? ניחוח די דומיננטי של מקדם הגנה.
הדיסלייק הראשון הוא דווקא ממוצרים של מותג שקיבל הרבה הייפ חיובי ברשת. לקחתי איתי מבחר מתוך דוגמיות Anna Lotan, ביניהם מוצרים של מותג המשנה Fresh Look. ללא ספק, לחברה יש את שירות הלקוחות הנפלא ביותר כנראה בכל הארץ, כי בפנייתי אליהם קיבלתי מעטפה ענקית של דוגמיות. אממה? למרות שבאמת שזה גרם לי לרצות לפרגן להם, לא הצלחתי להתרגש מהמוצרים. לאף אחד, לא לקרם הלחות, קרם העיניים, הפילינג או המסיכה, לא היה את אפקט הוואו ולא ממש הצלחתי להתחבר אליהם. בטח ובטח שלא ארוץ לרכוש אף אחד מהם בגודל המלא. לכן הם נהפכו למאגר הטיפוח לנסיעות, לפחות מהבחינה הזו הם שימושיים ונוחים מאד.
נמשיך לאיפור? למה לא, למה לא.
אז לא הייתי הזויה לגמרי, ואיפור מלא ומושקע לא היה באף אחד מימי החופש שלי. חופש מבחינתי הוא גם חופש מאילוצי המראה הרגילים שלי, יש משהו באווירה של חופשה שגורם לי להרגיש כאילו מותר לי להיראות קצת פחות מ-100%. אז למרות שהייתה איתי פלטה של Lorac שיכלה לספק את רוב צרכי האיפור שלי, זרקתי כלאחר יד גם את הרביעיה הזו  Luminous Turquoise מס' 3 מסדרת Big Eyes של Maybelline לתיק האיפור. קיבלתי אותה די מזמן לסקירה ופשוט לא יצא לי לשחק איתה יותר מידי, לכן חשבתי שאולי בזמן החופשה כשאני רחוקה מרוב אוסף האיפור שלי, אוכל להתפנות אליה. אז שיחקתי איתה, מרחתי פה ושם והאמת? סבבה של פלטה. לא משהו שיפיל אף אחת מהכסא אבל לדעתי לפחות 3 גוונים מתוכה שימושיים מאד לאיפור יום יומי רגוע, ואפילו לצללית הטורקיזית מצאתי שימוש כשרציתי טיפונת צבע מטושטש בפינות של העין. נחמד וחביב ושימושי רק עבור מי שעדיין אין לה ערימות של צלליות בבית. רק שימו לב - פריימר חובה!
ומה על השפתיים? שני מוצרים שההבדל ביניהם הוא כשמיים וארץ מכל בחינה.
נתחיל עם המפתיע - Apocalips של Rimmel London בגוון Stellar מס' 501. ללא ספק מסוג המוצרים שרק אחרי שניסיתי אותם הבנתי כמה ההייפ סביבם היה מוצדק. צבע אטום, חמאתי, חזק ובעיקר מרגיש כל כך נוח על השפתיים.הגימור נותן לשפתיים מראה משורטט ואת הגוון האדום כתמתם הזה לא ניתן לפספס. הפורמולה בעיקר היא זו שראויה לכל השבחים כאן לדעתי, בהחלט מוצר מנצח. רק כשזה מגיע לעמידות הוא קצת מגמגם, ולא מדובר במוצר "מכתים". הוא כן מסוגל לשרוד לכמה שעות ואפילו אכילה ושתיה קלה, אבל צפו פגיעה של דהייה.
נסיים עם מוצר פינוק, שהוא כמובן גלוס Dior Addict בגוון Diablotine. זוכרות את הלק עם השם הדומה? אז הגלוס מקביל לו בגוון אדמדם כתמתם גם הוא, אך שקפקף ועם שימר זהוב. אם משלמים יקר על גלוס, לפחות עם דיור יודעים שמקבלים תמורה בעד האגרה והפורמולה נוחה ונעימה ואפילו יש לה אפקט מילוי קל לשפתיים, בלי כל מיני תחושות לוואי מעקצצות ומרגיזות. 
למה לקחתי דווקא את שני המוצרים האלה? את הרימל לקחתי כי ידעתי שלא יהיה לי כוח לאיפור מלא, אז רציתי שלפחות תהיה לי האופציה של פנים נקיות עם שפתיים מודגשות. את דיור לקחתי פשוט כי הוא הסתנן לי לתיק אחרי שפקדתי את אירוע השקתו, ודווקא בו השתמשתי הכי הרבה בערבים - קצת תוחם שפתיים נייטרלי וגלוס והרגשתי בת 16 שיוצאת לקרוע את העיר.
אמרתי תוחם שפתיים? אי אפשר שלא לצאת פולניה ולסיים את פוסט החופשה עם תלונה. זוכרות שהיללתי את תוחם השפתיים האוטומטי של ביוטיקייר בגוון 26? לא עוד. לא ניסיתי את התוחמים האלה מאז ששינו את האריזה שלהם, ולצערי ציפתה לי הפתעה לא נעימה. המרקם החמאתי והנעים נעלם, ותפס את מקומו מרקם קשה, בקושי נמרח, יבשושי ופשוט לא נעים. לא להתקרב. למה לשנות ביחד עם האריזה גם את הפורמולה המשובחת? חבל!

חוץ מהמוצרים האלה ארזתי עוד כהנה וכהנה, אבל באמת שבקושי השתמשתי ברובם. כרגיל, אורזים כפליים ומשתמשים בשניים...
ומה לגבי החופשה עצמה? היה נפלא וכיף, ואם תרצו שאכתוב פוסט על החופשה ספרו לי בתגובות!

גילוי נאות: Dior, Rimmel London, Doctor Or, Maybelline

4 תגובות:

  1. אוי חופשה... איזה כיף!
    יש לי את גוון האפוקליפס הזה, הוא נחמד אבל הריח שלו ממש הפריע לי... כמובן שהעיצוב של דיור הוא יאמי עבורי.

    השבמחק
  2. ריח כרגיל אף פעם לא מפריע לי.... לא שמתי לב אפילו שיש לו ניחוח יוצא דופן!

    השבמחק
  3. אשמח לפוסט על החופשה! ואולי זה ידרבן אותי להתחיל להוציא את עצמי כבר לאחת כזו.. ;-)
    את דעתי על האפוקליפס עלייך את כבר יודעת. פשוט מהמם ואנסה אותו גם בהזדמנות.
    הליפגלוס של דיור אחד הנעימים שהיו לי והאריזה...אוחח..

    השבמחק
  4. קדימה, הקיץ עוד מעט נגמר! :-)
    ממליצה מאד על האפוקליפס, לדעתי תאהבי אותם מאד!
    אין על דיור, מותג היוקרה האהוב עליי.

    השבמחק