‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.2.2013

לק לשבת - Velvet Manicure

השבוע שעבר עליי היה נורא ואיום. מחלות ומיחושים תקפו אותי, פספסתי ימי עבודה לרוב ובאופן כללי הרגשתי מאד אומללה ומסכנה. אז מה עושה בחורה שיושבת בפיג'מה בבית, עם שיער פרוע ופנים לא רחוצות ובטח שלא מאופרות? עושה מניקורים לרוב! השבוע החלפתי לק לא פחות מ-3 פעמים, סתם כי בין כל המסכנות הכללית המראה של ציפורניים יפות הצליח לעשות לי קצת טוב על הלב. בין הייתר התנסיתי לראשונה עם פרוייקט מניקור הקטיפה, והיום אני חוזרת לעשות אותו שוב אחרי שלמדתי כמה לקחים בתהליך הקודם.

אחרי שגעון מניקור הקוויאר, במותג הלקים הבריטי Ciate החליטו לשגע לנו את החיים עם המצאה חדשה - Velvet Manicure. מה הכוונה? ציפורניים עטופות בפרווה (סינטטית! אף ארנב לא הוקרב למען הציפורניים שלי) שתיתן גימור קטיפתי למניקור. נשמע מוזר? כן, מאד. אבל לא יותר מוזר מפיזור חרוזים על גבי הציפורניים....
את התהליך מתחילים כרגיל עם מריחת שכבה ראשונה של לק הבסיס. במקרה הזה בחרתי במניקור קטיפה אפור, למרות שאפור הוא אחד הגוונים שכמעט אף פעם לא מתקרבים לציפורניים שלי. בסופו של דבר התברר שלי שטוב שבחרתי את הגוון הזה, כי גיליתי בערכה לק אפור מהמם ביופיו, אבל עליו אני ארחיב בפוסט אחר. אני ממליצה כבר בשלב הזה לנקות טעויות מריחה בקיוטיקלס כדי לצמצם את הניקויים שנצטרך לעשות אחרי שהקטיפה כבר תרפד את הציפורניים.
אחרי שהשכבה הראשונה התייבשה, מורחים שכבה שנייה של לק ואז מגיע החלק של הקטיפה. הערכה מצויידת במיכל של פתיתי פרווה שאפשר לפזר על הציפורניים, או לשפוך על המגש ולטבול בו את הציפורניים.
התוצאה הסופית? בבקשה!
ציפורניים בגימור פרווה! ההרגשה היא ממש כאילו חתול פרסי התיישב לכן על הציפורניים לפני שהלק הספיק להתייבש. מוזר בהחלט, אבל גם מאד מגניב.
כמה מסקנות משני הניסיונות שלי עם הערכה:
1. את הפרוייקט אפשר לעשות עם כל לק בסיס, אבל הפרווה של סיאטה מגיעה רק בערכה משולבת עם לק. אם הלק התייבש/התרסק/נאבד אל דאגה, כל לק אחר יוכל למלא את התפקיד של בסיס.
2. רצוי לעבוד יד יד, גם במריחת לק הבסיס. רק אחרי שסיימתן לרפד יד אחת והכל התייבש כמו שצריך, תעברו ליד השניה. הסיבה היא שכל הפרוייקט הזה דורש הרבה התעסקות עם הידיים ואם הן לא יבשות לגמרי יכולות לקרות תאונות לא נעימות.
3. מיכל הקטיפה מצוייד במכסה שמתחתיו יש חורים שמהם מתפזרת הקטיפה. הרעיון הוא להחזיק את המיכל מעל הציפורניים, לטפוח עליו והקטיפה מתפזרת על הציפורניים. אני מצאתי את השיטה הזו לא יעילה ולוקחת יותר מידי זמן. פתחתי את המכסה לגמרי, שפכתי קצת קטיפה אל תוך המגש המצורף ואז טבלתי בגבעות הפתיתים את הציפורניים. זה היה הכי מהיר וגם הוביל לתוצאות הטובות ביותר, מה שמוביל אותי לנקודה הבאה.
4. תהיו נדיבות עם הקטיפה. ככל שתעמיסו יותר קטיפה על הציפורניים, כך הגימור יהיה מודגש יותר ויחזיק לכן יותר זמן מעמד. אם תתקמצנו על הקטיפה היא תשקע בתוך הלק וזה סתם ייראה כמו לק בגימור של חול. אתן רוצות שתהיה שכבה בולטת של פרווה על הציפורניים שממש אפשר להרגיש ולצורך כך צריך לפזר עליהן מהחומר בנדיבות.
5. בניגוד למניקור הקוויאר, הקטיפה יותר עמידה לאורך זמן. גם אחרי שתרטיבו אותה, היא תתייבש על הציפורניים והגימור יחזור להיות פרוותי, בדיוק כמו חתול שיצא מהמקלחת. שוב אני מדגישה - ככל ששכבת הקטיפה תהייה עבה יותר, כך הגימור יהיה בולט יותר לאורך זמן.
6. לערכה מצורפת מברשת קטנטונת שאפשר ורצוי להשתמש בה לניקוי שאריות קטיפה מסביב לציפורן וסירוק הקטיפה לכיוון אחיד. נשמע מוזר, אבל אם לא תסרקו את הקטיפה יכולות להווצר לכן תלוליות מוזרות על הציפורניים שיידבקו ללק ואח"כ יפגמו בגימור הסופי.


תמיד טענתי שאני חתול סיאמי מפונק בהרגליי, עכשיו יש לי גם ציפורניים שאפשר ללטף ;-)
אני יכולה להגיד שלמרות המוזרות שלו, יש לגימור הזה אפיל מאד מגניב וחורפי. סיאטה אולי משוגעים על כל הראש, אבל זה סוג של משוגעות שאני אוהבת.
את הערכות ניתן להשיג במכונים הפרטיים, ברשת מאדינה מילאנו ובנקודות מכירה פרטיות ומחירה 100 ש"ח. ניתן להתקשר גם לטלפון 1-700-70-90-33 כדי לברר מהי נקודת המכירה הקרובה אליכן. 

מה דעתכן על מניקור הקטיפה? התלהבתן, או שזה לא בשבילכן? ספרו לי ושתהיה שבת שלום!

גילוי נאות: Ciate

23 תגובות:

  1. איכס זה אחד הלקים המזעזעים והמכוערים שיצא לי לראות בלי להעליב

    אבל גם בחינם לא הייתי שמה דבר כזה.

    השבמחק
  2. אם זה היה בצבע ירוק זה כבר היה נראה כמו עובש שצמח על הציפורניים חחח

    השבמחק
  3. אני חושבת שזה חמוד.
    יש לי את הגרסא של מואה ואמנם ניסיתי את זה רק על הקמיצות ובאופן עקרוני יש לזה קטע.
    גם אצלי התייאשתי מהר מעניין ה"טפטוף" דרך החורים ופשוט טבלתי את האצבע בפרווה. ואני מסכימה שזה אכן מביא לתוצאות הכי טובות מאוד מהר.
    הדבר היחיד שהיה לי מוזר זה התחושה על הציפורן.. אני רגילה לגימור חלק... וכאן זה .. פרוותי כזה :)
    אבל אני הולכת לתת לזה עוד נסיון או שניים.

    השבמחק
  4. הפרווה הזו בהחלט לא שגרתית, אני מלטפת לעצמי את הציפורניים! זה קצת מפריע לי כשאני מתלבשת והפרווה "נגררת" על הבגדים, עושה לי קצת צמרמורת :-P

    השבמחק
  5. לדעתי בגוונים כהים המניקור הזה יראה יותר טוב, פחות התחברתי לצבע הזה..

    השבמחק
  6. סיאטה אכן משוגעים על כל הראש. כמו הקוויאר- מגניב, אבל על ציפורניים של מישהי אחרת

    השבמחק
  7. באמת צריך לדעת לעבוד איתו אחרת הוא נראה כמו אצלי ;)
    יש את האבקות האלו בדולר ומשהו באיביי למי שלא רוצה לקנות את כל הערכה

    השבמחק
  8. חרא כתבה? מעניין שטרחת גם לקרוא וגם להגיב טרול מכוער

    השבמחק
  9. עוד לא ניסיתי אותו, אבל אני חייבת לציין שממה שראיתי עד כה, רוב הזמן הוא לא נראה כ"כ טוב על הציפורניים.
    אהבתי את טיפים השימושיים...

    השבמחק
  10. LOL
    צריך להתנסות עם זה קצת, גם הניסיון שלי איתם היה די עקום...

    השבמחק
  11. תודה! למדתי כמה לקחים משני הניסיונות :-P
    אני חושבת שזה מסוג הדברים שצריך לשים לבד כדי להחליט סופית אם אוהבים או לא...

    השבמחק
  12. מסכימה. אני חושבת שזה נכון לכל דבר...

    השבמחק
  13. תרגישי טוב! הכי חשוב.
    אני מאלה שאהבו את האפקט (והופתעי מהאפור- הוא יפה!)
    ממליצה לא לעשות את זה מול חלון פתוח=\ אכלתי קטיפה

    השבמחק
  14. תודה!
    גם אני מאוהבות האפקט :-)
    LOL לא חשבתי על עניין הרוח

    השבמחק