‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.12.2012

ריחות וניחוחות טעימים

ריח נעים, מוצרי קוסמטיקה ואוכל טעים - זה ככל הנראה השילוש הקדוש של כל הקיום שלי. לאחרונה אני מוצאת שיש הקבלה בין מוצרי הטיפוח האהובים עליי כרגע ובין מאכלים חורפיים וטעימים שאני מבשלת לאחרונה. אז חשבתי לתת לכן הצצה קטנה לשילובים הריחניים והטעימים.


על קרם הידיים Pumpkin Spice של Desert Essence Organics כבר כתבתי, אבל לא התעכבתי בזמנו על הריח חוץ מלציין שהוע נעים. כעת הגיע הזמן להשוות אותו לדבר האמיתי - נתחי דלעת עסיסית וכתומה. בשיחת הסקייפ האחרונה שלי עם חברה טובה שמתגוררת באמריקה, היא שאלה אותי למה אני מורחת על הידיים את הפשטידה שהיא אכלה בחג ההודיה. צחוק צחוק, אבל זה לחלוטין תיאור מדוייק לריח של הקרם הזה - דלעת מתובלת בקינמון ואגוז מוסקט, כמיטב המאפים האמריקאיים המתוקים והטעימים. 
ומה אני מכינה עם דלעת ישראלית? הרבה מרקים כתומים, דלעת אפויה עם מעט שמן ודבש, פירה דלעת, דלעת מוקפצת ומאפינס דלעת. כשהחורף מידפק על הדלת, החשק למאכלים כתומים נוסק!
כעת אני רוצה להכיר לכן את קרם הגוף עם הריח האלוהי ביותר שנתקלתי בו עד כה. ל-Weleda יש סדרה של תחליבי גוף בריחות פירותיים שונים, אבל הקרם שאני השתמשתי בו באופן קבוע בחודשים האחרונים הוא בריח Citrus. הריח שלו הוא לימון ליים חריף ומדוייק, ללא טיפת סכריניות מזוייפת. זה ריח מופלא לבלות בו את החורף וכל ערב לפני השינה מרחתי אותו על עור נקי אחרי מקלחת, פשוט תענוג. הקרם עצמו קליל ונספג במהירות ומלחח את העור ביעילות. חשבתי שהוא יסתיים לי נורא מהר, אבל כנראה בגלל המרקם הדליל והמשאבה המדוייקת הצלחתי לסחוב איתו כמה חודשים טובים של שימוש יום יומי. פשוט עונג! הקרם אמנם יקר (80 ש"ח), אבל למי שמחפשת את סוג הריח המדוייק הזה הוא לחלוטין שווה כל שקל.
במקביל לקרם, גיליתי לאחרונה את התיונים של המותג London Fruit & Herb Company. את התה הזה אני מצליחה למצוא רק בחנות קטנה בעיר מגוריי ולא בשום מקום אחר. יש להם מבחר מצומצם של טעמי פרי, אבל כל אחד שניסיתי עד עכשיו היה נהדר. מבחר תה פירות ה"רגיל" שאפשר למצוא בסופר טועמים לי בדיוק אותו הדבר, כמו מי מדיח דלוחים. כשאני שותה תה פירות אני תמיד צריכה לתבל אותם בחצי קילוגרם סוכר כדי שארגיש בטעם כלשהו, ולכן אני פשוט לא טורחת לשתות אותם. אבל אז גיליתי את התיונים הנהדרים האלה, ומאז אני שותה אותם המון ואפילו בלי סוכר בכלל! זה בזכות הטעם המזוקק והבולט, ממש לפי התיאור על האריזה. התיונים האלה הם בטעם Lemon & Lime Zest והם באמת טועמים ככה. יופי של תגלית לחורף, אם תצליחו למצוא את מותג התה הזה באזור שלכן תחטפו כל אריזה!
על סדרת C Effects של Jason כתבתי כאן מספיק, לכן לא ארחיב עליהם הפעם את הדיבור. רק אציין שכל המוצרים מדיפים ריח של תפוזים מתוקים, ניחוח שמקביל לתה בטעם Orange Spicer. בתה הזה תבחינו בטעם של תפוזים מתובלים בקינמון, שילוב מופלא לדעתי גם ללא סוכר, אבל עם רבע כפית סוכר זה פינוק אמיתי. אני לאו דווקא מתקמצנת על הסוכר מטעמי דיאטה, אלא כדי לא לטשטש את הטעם של התה. חיזוק מתוק קטן מקפיץ את הטעם וכרגע זה הטעם האהוב עליי, אחרי שסיימתי את הקופסא של תה למון ליים במהירות שיא. אני לא כבר לא יכולה לחכות לטעום את הטעם הבא!
אבל מה עושים כשצריך להשתמש בקרם כלשהו שאין לו ריח של פרי או ירק טעימים? מתבאסים, אבל משתמשים. לפעמים אין ברירה וצריך לפנות למוצרים שיעניקו לנו פתרונות ממוקדים לבעיה שמציקה לנו.
את קרם הגוף של Glysomed הקנדיים אני שומרת למקרים של מצוקת יובש בעור. זה קרם מיימי ומופלא שמלחח את העור בצורה פשוט פנומנאלית. קרם החורף הקבוע שלי, כל הנוסעים לקנדה תמיד יודעים להביא לי אספקה מחודשת. דווקא יש לו ריח די דומיננטי של אורנים, כמו סבון "בת יער" שרק ילדות אייטיז יכירו....
בתחליב הפוליקולי של ד"ר עור אני משתמשת אחרי שאני מסירה שיער בגילוח. המטרה שלו למנוע היווצרות של התופעה הכה לא נעימה - שיערות שכלואות מתחת לעור. צר לי אם הגעלתי פה מישהי, אבל לפעמים בעולם הביוטי יש גם רגעים פחות נעימים.... אני לא משתמשת בו קבוע, אלא רק מיד אחרי המקלחת במהלכה אני מסירה שיער. הוא מרגיע את העור ומונע היווצרות של סימנים אדומים שלפעמים צצים אחרי גילוח (עור ברווז). נעים וקליל על העור וגם מלחח בנוסף ליתרונות הספציפיים שלו. הוא לא זול (55 ש"ח) והוא בטח לא מוצר חובה, אבל עבור מי שסובלת מתופעות לא נעימות בעקבות הסרת שיער הוא יכול לתת הקלה של ממש.

זהו חברות, עד כאן העדכון הריחני והטעים להפעם. יש לי גם קרם גוף בריח פריחת דובדבן יפני, אבל פרחי דובדבן יפניים היה לי קצת קשה להשיג במחוזותינו! אולי בפעם הבאה ;-)

באיזה מוצרי טיפוח עם ניחוחות טעימים אתן משתמשות? והאם בכלל אתן אוהבות ריחות של אוכל בטיפוח שלכן? שתפו אותי!

לסקירה על קרם ידיים בריח דלעת מתובלת הקליקו כאן
לסקירה על קרם לחות וויטמין C הקליקו כאן
לסקירה על תרחיץ ניקוי וויטמין C הקליקו כאן

גילוי נאות : Doctor Or, Weleda

4 תגובות:

  1. לוולדה יש גם שמן בריח הזה ואני מתכננת עליו כבר הרבה זמן מאיהרב. לדעתי יהיה יותר חסכוני מאשר הקרם ויותר מתאים לחורף. פוסט חורפי חמים וטעים!

    השבמחק
  2. נכון, ראיתי את השמן בסופר פארם. אם את מתחברת לשמנים לדעתי בהחלט תאהבי אותו, הריח אלוהי!

    השבמחק
  3. אני אוהבת לשלב ריחות במקלחת ובטיפוח, אבל שלא יהיו דומיננטיים מדי. הניחוחות האהובים עליי הם תות, וניל והדרים ולכן בא לי לנסות את הקרם בניחוח לימון ליים (נשמע מרענן מאוד).
    כנראה שגם אבדוק את ניחוח הדלעת קינמון, כי קינמון הוא אחד מתבליני המטבח המועדפים עליי.

    השבמחק
  4. אני אוהבת ריחות אוכל בתנאי שהם לא מתוקים מידי, ככה שדווקא תות ווניל הם לא הניחוחות האהובים עליי כי הם בד"כ מאד מאד סכרינים.
    קרם הדלעת מריח עם ספייסי דלעת, בהחלט יש בו תווים של קינמון. את תהני ממנו!

    השבמחק