‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.12.2012

מה בתיק?

עשיתי משאל פייסבוק קטן כדי לבדוק האם תהיו מעוניינות בפוסט "מה בתיק", ולמרבה הפתעתי קיבלתי מבול של תגובות חיוביות. היה לי הרושם שזה מסוג הפוסטים שכבר נחרשו מכל כיוון אפשרי, כך שעניין הציבור בהם יהיה מועט. אבל כנראה שאין תקרה לייצר הסקרנות האנושי, כך שגם לתיק שלי כולם רוצים להציץ. האמת, אם היה לי תיק מעניין לא הייתי אפילו שואלת. אבל הזהרתי גם במסגרת המשאל שהתיק שלי הוא מסוג התיקים המשעממים והמסודרים ולא באמת תמצאו שם שום דבר מעניין, אבל אם דרשתן גם תקבלו, ואם תשתעממו אל תאשימו אותי!

זה התיק - איזה בלאגן! תיק היום יום שלי הוא תיק מסוג "Tote" בגוון ניוד קרמלי, גדול ומרווח שרכשתי בחו"ל. כשהייתי צעירה ותמימה הייתי מכורה לתיקים, ובעיקר לתיקים קטנים. אבל בשלב מסויים נמאס לי כל פעם לאבד חפצים שהיו נשכחים במעבר בין תיק לתיק וגם הגעתי למסקנה שכנראה הגעתי לגיל בו אפשר להתחיל לסחוב תיק גדוש כל טוב, כמיטב הנשים המבוגרות שהיכרתי בימי חיי. ההבדל היחיד הוא שהתיק שלי הוא לא חור שחור של חפצים שלעולם לא תדע מה יישלף מתוכו, אלא הוא יחסית מאד מסודר ואני מנקה אותו מזבל על בסיס קבוע.
הדבר הראשון שתמיד תמיד תמצאו בתיק שלי הוא הטלפון הסלולרי הנאמן שלי (ואף מילה על אייפון. לא מעוניינת.) וקונטיינר לעדשות. שניהם מאוכסנים בתא צדדי נוח ונגיש, אבל גם התא היחיד שרכוס באופן קבוע. את התא העיקרי בתיק אני כמעט ולעולם לא סוגרת, למורת רוחה הרבה של אמא שלי.
עוד שני דברים שלעולם יהיו לי בתיק - חבילת קלינקס וקרם ידיים. בתיק אני אוהבת לשים את הקרמים שנספגים מהר כדי שלא יפריעו לי לתפקד עם הידיים באמצע היום. הקרם הזה של גרנייה עומד בדרישות ביחד עם ניחוח נעים ומותיר ידיים רכות.
זה החלק הכי "מבולגן" בתיק - מידי פעם אני נסחבת עם שוברים שונים שאני צריכה לנצל ודברים מעין אלה (והפעם שובר מבצעים של הסופר פארם בשיתוף הקניון השכונתי), אוזניות שתמיד נעלמות מתי שצריכים אותן, ומופיעות מחדש מתי שלא ו-עט. לעטים בתיק שלי יש חיים משל עצמם - לפעמים הם שם, לפעמים הם יוצאים לטיול אבל לעולם אני אכניס לתיק רק עטים כדוריים עם דיו "יבש" כדי למנוע תאונת נזילה.
הבאים בתור הם חפצי עבודה. פנקס דפים תמיד תמיד יהיה איתי, לעולם אין לדעת מתי תצטרכי לשרבט כמה מילים, או לצייר ציורים כשתקועים בהמתנה משעממת. ביחד איתו יש את פנקס הצ'קים שחבוי בתוך נרתיק ו-חותמת! עבור מה החותמת? רק מי שיזהה קצת את אופי המקצוע שלי יוכל לנחש ;-)
הבאים בתור הם שני נרתיקים שתכף נציץ אל תוכם. הגדול מבין השניים הוא נרתיק האיפור (כמובן), והשני הוא נרתיק הפתקים, כרטיסים, מגבונים.
תיק הפתקונים מכיל: פתקים רנדומליים או קבלות שמאוכסנים באופן מסודר (במקום להיות זרוקים סתם כך), מגבונים ריחניים לרענון שאני אוספת ממסעדות ומגבונים מסוג Alco-Gel של ד"ר פישר המיועדים לחיטוי הידיים. המגבונים המחטאים הם פתרון מעולה עבורי יותר מג'ל החיטוי, אותו אני די מתעבת - גם כי לא נוח לאכסן את הבקבוקונים בתיק, וגם אני לא אוהבת את התחושה של הג'ל על העור. המגבונים סוגרים לי את הפינה הזאת במהירות ויעילות ונוח מאד להכניס אותם לפאוץ' הקטן. אחרונים חביבים הם כרטיסי ביקור. היה לי חשוב לשים את כל הדברים האלה בנרתיק שקוף כדי שאני אדע תמיד מה יש לי שם ומה חסר.
הבא בתור הוא פאוץ' האיפור הנייד. כאן יש אסופה של מוצרים שהם לאו דווקא חיוניים, אבל לעולם לא ארגיש בטוחה לצאת בלעדיהם מהבית. כמובן - המוני גלוסים ושפתונים שאני בד"כ מסננת החוצה על בסיס שבועי. סבון רחצה נוזלי מוקטן, מברשת פנים מוקטנת, מברשות עיניים מוקטנות, פצירה, מסקרה מוקטנת, חמישיית צלליות מוקטנת, בושם מוקטן, משככי כאבים על כל צרה שלא תבוא, מראה דו צדדית מגדילה ורגילה ומראת מסרק. את תיק האיפור עצמו אני מידי פעם מרעננת עם תיקים אחרים שיש לי באוסף, כדי שלא ישעמם.
אין תיק בלי צרור מפתחות, וגם אני מסוג הבחורות הפאקציות שמתפארות בצרור עמוס פיצ'פקעס מיותרים. 2 דיסק-און-קי, חמסה, ועוד מחזיקים דקורטיביים.
מי שמכירה אותי יודעת ששני מחזיקי המפתחות האלה מתארים בצורה די מדוייקת את האופי הקסום שלי. אלה גם מחזיקי המפתחות שמהם התחיל כל הצרור והם נורא משעשעים אותי כל פעם מחדש.
אחרונים חביבים הם ארנקים לכסף. הארנק הגדול הוא ארנק עור ישן נושן אבל מאיכות מצויינת. אם תסתכלו עליו מקרוב לא תאמינו שעברו עליו כמעט 10 שנים של שימוש רצוף - אין בו אפילו סימן לבלאי. פאוץ' הכסף הקטן, לעומתו, כבר בהחלט בלוי ונפרם מעט בקצוות וזה מאד מצער אותי. רכשתי אותו לפני כמה שנים בדוכן שמונצעס במדרחוב העירוני ואני מאד אוהבת אותו. גם בזכות רקמת הדרקון, וגם כי הוא דק ונוח מאד ובגודל המתאים לאכסון כרטיסי אשראי וכסף מזומן כשאני יוצאת בערבים עם תיקי קלאץ' פצפונים.

וזהו, זה כל מה שיש לי בתיק, נשבעת! כפי שאתן יכולות לראות - הוא די מסודר ומאורגן. דבר נוסף שלא הראתי כאן כי הוא לא תמיד איתי בתיק - הוא טאבלט. ולפני שתציפו אותי בשאלות, הנה מידע בדבר המקור של כל התיקים הקטנים והארנקים שראיתן כאן:
התיק הוא מבית Bessie London 
הנרתיק השקוף נקנה מזמן במנגו
נרתיק האיפור נרכש מזמן באלדו כלשהו בחו"ל
ארנק העור השחור ממנגו (ישן)
נרתיק הכסף הקטן נרכש מדוכן עירוני
נרתיק לפנקס צ'קים - תבקשו מהבנק!
הדברים היחידים שתוכלו להשיג בנוחות הם קרם הידיים של גרנייה, טישו של קלינקס, מגבונים מחטאים של ד"ר פישר ומחזיק המפתחות עם הלב והנוצה מליטל קלמנסון.

זהו חברות, אני מקווה שנהנתן ולא שיעממתי אתכן לגמרי. שיהיה חנוכה שמח ומואר לכולם!

גילוי נאות: Garnier

17 תגובות:

  1. ממש לא משעמם אלא נעים ומסודר, כפי שצריך להיות!
    אהבתי את המחזיקים החמודים.

    השבמחק
  2. גם אני לא חשבתי שזה משעמם, דווקא מאוד מאוד חמוד. המחזיקים למפתחות הם כל כך את :)

    השבמחק
  3. תודה! אני בן אדם מסודר :-)

    השבמחק
  4. החברה שקנתה לי את מחזיקי המפתחות האלה מכירה אותי היטב :-)

    השבמחק
  5. מסודר בטירוף, הלוואי עליי, יש לאן לשאוף :)

    השבמחק
  6. תודה! אני שונאת תיק מבולגן, ברגע שאני מתחילה לאבד דברים בתיק אני שופכת הכל ומתחילה לסדר

    השבמחק
  7. אז אפשר לפתוח פה בהימורים במה את עובדת? לי עולים בראש שלושה מקצועות שמצריכים שימוש בחותמת - רופאה, רוקחת או רואת חשבון. אני בכיוון?

    השבמחק
  8. היה כיף להציץ לך!
    הלוואי עליי לשמור על סדר כזה- אני מהזורקות לתיק... (ואחרי זה מחפשת בו דברים במשך שעות)
    לוקחת ממך טיפים לסידור:)

    השבמחק
  9. תודה! רק שתדעי שאני לא משתמשת כמעט בכלל בחלוקות הפנימיות בתיק אלא זורקת את הכל לאותו תא גדול, אבל בגלל שהכל באמת די מסודר אצלי בתיקים קטנים קל לי למצוא הכל

    השבמחק
  10. מקנאת בסדר שלך. התיקים שלי תמיד עמוסים בטירוף ומבולגנים בטירוף. לעיתים נדירות יש לי כוח לסדר, ויומיים אח"כ הכאוס חוזר

    השבמחק
  11. איך אפשר?! אני הייתי משתגעת!

    השבמחק
  12. מצטרפת לניחושים- עורכת דין/ במכירות?:-) אחלה סדר בתיק! גם אני אוהבת את המגבוני אלכוג'ל מאד

    השבמחק
  13. דינג דינג דינג - ניחשת נכון! הניחוש הראשון :-)

    השבמחק
  14. באמת? אז אנחנו חברות למקצוע! טוב אני כמעט- עוד בהתמחות....איזה יופי:-)

    השבמחק
  15. אווו בהצלחה!! כולנו עברנו את זה ;-)

    השבמחק