‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.12.2012

קיפאון טיפוח

שלום חברות! זוכרות את פינת "יוצא ונכנס" האחרונה, שם סיפרתי לכן ששגרת הטיפוח שלי עברה מהפך של 180 מעלות לאחרונה? אז הגיעה העת לדבר על זה - ויש הרבה על מה לדבר!

הרי לכן נבחרת הטיפוח העדכנית שלי (כולל מוצרים שכבר הספקתי לסיים) - על אף אחד מהמוצרים כאן לא כתבתי בעבר, כך שמצפה לכן מידע חם וטרי מתהנור! מוכנות? נצא לדרך:

נתחיל עם שני מוצרים שכבר הספקתי להתחיל ולסיים מאז פוסט הטיפוח האחרון. הם גם שייכים לשגרת הטיפוח "הישנה" לפני ששיניתי אותה.
תרחיץ לניקוי הפנים Sea Foam mild facial cleanser של Anna Lotan  - התרחיץ מיועד לשימוש על עור מעורב ורגיש, מהסוג שמפתח סבוריאה או אדמומיות אחרי שנות נעורים אקנתיות. יש לו מרקם מוס קליל מאד והוא אכן עדין על הפנים ולא מקציף בכלל. שני דברים לא אהבתי בו - ריח מתקתק מידי והעובדה שנדרשו 3 לחיצות משאבה כדי לנקות פנים מאופרות באיפור מלא. 
קרם פנים Sebium Akn של Bioderma - אמור להיות קרם לחות טיפולי לעור עם נטייה לפצעונים. הקרם מרגיש מבוסס מים, צריך לעבוד מהר בעיסויו לתוך העור אחרת הוא "נתקע". הוא מעניק לחות מספקת, אך לדעתי אינו מתאים למי שאין עור שמן. לגבי הטענות הטיפוליות, בתחילת השימוש בו הוא מעקצץ על העור ומסייע מאד בריפוי פצעונים קיימים ומניעת חדשים. אבל, וזה אבל גדול, העור כנראה "מתרגל" אליו באיזשהו שלב והוא מפסיק לעקצץ ולהעניק פתרון כלשהו לפצעונים. לכן אני ממליצה להשתמש בו לא על בסיס קבוע, אלא להחזיק אותו כקרם טיפולי שמשתמשים בו רק בעת הצורך. בנוסף, הרגשתי לא נוח להניח מעליו מייקאפ, למרות שבמקרה הצורך אין בעיה לעשות בו שימוש בשילוב עם איפור פנים.
אבל לאחרונה סיימתי את שניהם והגיע הזמן לעבור הלאה. ביי ביי לקרם הלחות ותרחיץ הניקוי, היה נעים להכיר!

תכירו את שגרת הטיפוח החדשה שלי, אשר עיקר המהפך הוא בניקוי העור בבוקר. כל מי שמכירה אותי רק קצת יודעת שמי פנים הם מוצר שמקביל אצלי לשטן ומעולם לא נראו בבלוג קודם. אז הנה, ניסיון מחודש עם מי פנים בשילוב עם שגרת ניקוי חדשה, ואף אחד לא יכול להגיד שאני לא מוכנה לתת צ'אנס חוזר או לצאת מהשגרה!
למה בעצם עשיתי את השינוי? הרגשתי שלקרצף את הפנים עם סבון דבר ראשון על הבוקר זה מיותר לגמרי. אחרי שנים שהקפדתי על השגרה הזו, אני חושבת שהעור שלי קצת התבגר וכבר לא זקוק לזה. דווקא בבוקר לפני שאני נוגעת בעור - העור נראה הכי טוב שאפשר. רגוע, חלק ואפילו אפשר לומר זוהר (בתנאי כמובן שישנתי שנת לילה טובה). אז אם אני מתעוררת עם עור טוב, למה להרוס עם קרצופים ומים קרים מידי או חמים מידי על הבוקר? בדיוק לשם כך אימצתי את כלל שלושת השלבים - אני מרססת את הפנים עם מים טרמליים שמעוררים ומרעננים ואח"כ עוברת לשלב מי הפנים וקרם הלחות.

כיוון שממי פנים אני גם ככה מאד חוששת, היה לי חשוב להתחיל את מערכת היחסים המחודשת בינינו עם מוצר מתאים. ג'ייד השיקו לאחרונה סדרת מוצרי ניקוי חדשים, ובין היתר Purifying Toning Lotion - מי פנים לעור מעורב/שמן ללא אלכוהול. מאד חשוב ללא אלכוהול! מי פנים אלכוהוליים הם אסון לעור שמן עם נטייה לפצענים ורק מחמירים את המצב. למי הפנים של ג'ייד יש ניחוח נעים ועדין והם מרגישים קרירים ונעימים על הפנים - לא צורבים או מעקצצים בשום צורה. אני מרגישה שהם עושים עבודה טובה בניקוי קליל של הפנים ולא "מרגיזים" את העור או מותירים אותו אדום ועצבני. אני משתמשת בהם רק בבוקר כתחליף לניקוי הפנים עם מים וסבון.

אז אם אני לא מנקה את הפנים עם סבון בבוקר, איך אני שומרת עליו נקי וטהור? תכירו תוספת חדשה לשלב הקרצוף - ספוגית הניקוי! כיוון שבפועל אני מנקה את הפנים עם סבון רק פעם אחת ביום, אני משקיעה בניקוי הזה יותר מתמיד. לכן התחלתי להשתמש בספוגית הזו שאיתה אני משפשפת בעדינות את הפנים מידי ערב, אחרי שאני מעסה את הסבון עם הידיים וממיסה את שכבות האיפור. אני מוסיפה קצת סבון לספוגית ומקרצפת (בעדינות!) כדי להסיר כל זכר ללכלוך. התוצאה? העור שלי מרגיש כמו משי, חלק, רך וניראה הרבה יותר נקי ללא נקבוביות חסומות, ראשים שחורים או לבנים ומרעין בישין אחרים. הקרצוף הזה עוזר גם להעלים סימנים של פצעונים ישנים בגלל פעולת הפילינג העדינה. 
רוצות לאמץ את שיטת הספוגית? שימו לב לכמה נקודות חשובות:
1. אם יש לכן עור יבש, או רגיש, או דק מאד - כנראה עדיף להתרחק.
2. את הספוגיות אני קונה בביוטיקייר תמורת 1.90 שזה כלום כסף. ניתן להשיג ספוגיות דומות בהרבה יותר כסף של מאדינה מילאנו בסופר פארם.
3. חשוב מאד מאד לשמור על הגיינה ולא לתת לספוגית הזדמנות להזדהם. אני מחליפה ספוגית כל שבוע ואחרי הפתיחה אני מאחסנת אותן בין שימוש לשימוש על קערית נפרדת במדף יבש בחדר האמבטיה. אל תותירו אותן בתוך המקלחון או על מדף רטוב, זה רק יעודד היווצרות עובש וזה איכס מוחלט.
4. עוד טיפ להגיינה - אני מרססת את הספוגית ואת הצלוחית מידי יומיים באלכוהול. כמו שציינתי - לא שיניתי את שגרת הטיפוח שלי רק כדי להוסיף כלי שיהפוך למושבת חיידקים.
5. משתמשות בסבון פילינג גרגרים? וותרו על הספוגית, לא צריך לקרצף את העור עד העצם. אני משתמשת פעמיים בשבוע בסבון פילינג ובימים אלה אני מוותרת על הספוגית. 
אבל רגע, דיברתי הרבה על הספוגית ולא אמרתי מילה על תרחיץ הניקוי! אז לטובת מי שלא זיהתה - זה מוצר אייהרב כמובן מסדרת C Effects של Jason Natural. לתרחיץ יש ריח של תפוזים מסוכרים, פורמולה ג'לית שקופה והוא מנקה ביעילות את הפנים בלי להותיר אותן בתחושת יובש או עקצוץ. עוד להיט מאילנית תמורת מחיר מגוחך!


תאמינו או לא - אבל הגענו כמעט לסוף הפוסט! אני מצדיעה לכל מי שהצליחה לשרוד איתי עד לכאן...
נסיים עם מוצרי הלחות ליום ולילה. בלילה אני ממשיכה להשתמש בקרם לחות תפוזים (מאותה סדרה כמו תרחיץ הניקוי) של ג'ייסון. בבוקר, לעומת זאת, אני משתמשת בקרם לחות Time to Treat comforting cream של Ahava. כמו שציינתי - המטרה שלי בבוקר היא לשמור על עור רגוע והקרם של אהבה מושלם למטרה הזו. קרם צהבהב ללא בושם, מלחח בעדינות ומותיר פנים רעננות ורגועות. הקרם יתאים לבעלות עור מעורב/שמן כמוני שרוצות להעניק לפנים קצת לחות בבקרים מבלי להעמיס עליו שמנוניות. בגלל שאין לו מרקם שמנוני אני צריכה לחיצה וחצי על המשאבה בשביל כמות מספיקה, לכן לדעתי לבעלות העור היבש הוא לא יתאים. עוד פלוס - מייקאפים יושבים עליו מצויין. חסרון? יקר!

הצילו! תכננתי פוסט טיפוח חורף מפנק וזריז, בסוף יצא חפירת קרח לקצה השני של העולם. אתכן הסליחה :-)

לפני שאסיים, אפנה את מי שפספסה לפוסטים רלוונטים נוספים בנושא טיפוח:
לפוסט סקירה על קרם לחות C effects של ג'ייסון הקליקו כאן
לפוסט סקירה על מסיכות ניקוי, טיהור ולחות שאני מקפידה להשתמש בהן גם עכשיו הקליקו כאן
לפוסט סקירה על פילינג של ג'ייד בו אני משתמשת כל יום שישי הקליקו כאן
לפוסט סקירה על פילינג אשכוליות של ניוטרוג'ינה בו אני משתמשת בכל יום שלישי הקליקו כאן

ועכשיו תורכן - האם שגרת הטיפוח שלכן השתנתה לאחרונה? ואיזה מוצרי טיפוח אתן אוהבות במיוחד ומוכנות להישבע בהם? שתפו אותי!

גילוי נאות: Ahava, Bioderma, Gade

8 תגובות:

  1. שמחה שמצאת שגרה שטובה בשבילך. החורף עושה רק טוב לעור!
    גיליתי את הספוגיות האלו לפני שנה והשתמשתי בהן באופן קבוע עד שעברתי למכשיר שעושה עבודה יותר טובה. אני דווקא מחבבת את הריח של אנה לוטן, מזכיר לי אלוורה מתוקה. ואת צודקת לגבי העור בבוקר - חבל לעשות לו עוד ועוד ניקיון כשאין צורך ממש...

    השבמחק
  2. אני שמחה שאימצתי את השגרה הזו, בינתיים העור מגיב רק טוב.
    אני מכירה את מכשיר הקלאריסוניק, אבל בגדול מעדיפה את הספוגיות. נראה לי יותר הגייני ופשוט לשימוש

    השבמחק
  3. פוסט כייפי ואהבתי במיוחד את רוטינת הניקיון שלך בבוקר, מאוד מרענן (תרתי משמע).

    השבמחק
  4. תודה! כיף לי עם השגרה החדשה, זה גם חוסך לי המון זמן בבוקר :-)

    השבמחק
  5. פוסט עם טונות של מידע ואינפורמציה- נהנתי!
    אני מרגישה שציטטת את הקוסמטיקאית שלי שבזכותה אני רק שוטפת את קורי השינה עם מעט מים בבוקר וזה הכל, ובערב אני שוטפת את הפנים עם ספוגית וסבון (כבר שנים!)
    סיקרנת אותי לגבי המי פנים של ג'ייד, אולי הם יובילו לשינוי בהרגלי השטיפה גם אצלי?

    השבמחק
  6. תודה רבה! :-)
    בהחלט הגיע הזמן להפסיק לשפשף את הפנים עם סבון פעמיים ביום. בעבר זה התאים לעור שלי, אבל אני מניחה שבגיל 26 כבר מגיע הזמן לעשות קצת שינויים בשגרת הטיפוח....

    השבמחק
  7. אני אוהבת פוסטים כאלה :)
    את המוצרים של ג'ייסון אני אנסה בהזדמנות (כנראה מאוד בקרוב). אהבתי מאוד את הרעיון של לשטוף פנים עם ספוגית, אבל אין לי סבלנות לזה...
    את מי הפנים של ג'ייד אולי אבדוק בהזדמנות. יש לי על ג'ייד מן חסם, אבל אולי הגיע הזמן להסיר אותו.

    השבמחק
  8. בהתחלה היה לי קשה להתרגל לספוגית ואפילו הייתי שוכחת להשתמש בה, אבל בסופו של דבר זה נהייה עוד צעד שאני עושה באופן אוטומטי כמו הרבה דברים שקשורים לטיפוח
    דווקא את הטיפוח של ג'ייד תמיד אהבתי יותר מאשר את האיפור שלהם. בפילינג משי שלהם אני משתמשת שנים

    השבמחק