‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.12.2012

על מברשות ותהיות

פוסט הסקירה שלי על מברשות האיפור החדשות של קרליין התעכב המון זמן ולא בכדי. רציתי לנסות אותן עד כמה שאפשר לפני שאני מגבשת לגביהן דיעה לכאן או לכאן, לחפוף אותן מספר רב של פעמים ולבדוק עמידות וביצועים לאורך זמן. לאורך כל חודש דצמבר המברשות נמכרות ב-50% הנחה, כך שחשבתי שזו הזדמנות טובה לגבש סקירה ממוקדת ומקיפה אודותן ולספר לכן מה דעתי.
שנתחיל?

הסדרה כוללת 7 מברשות המחולקות ל-3 מברשות פנים, 3 מברשות עיניים ומברשת פטנט דו צדדית שתפגשו בהמשך.
מברשת מס' 01 היא מברשת שטוחה להנחת מייקאפ. אקדים ואומר שמברשות מסוג זה אינן האהובות עליי להנחת מייקאפים, ולדעתי כבר יש פתרונות מוצלחים ומתקדמים מהן בשוק. אבל, בהיותה מה שהיא, זו מברשת לא נוראית שעושה עבודה הגונה בעיקר עם מייקאפים בעלי מרקם סמיך ועבה. היא רכה ויחסית עבה (לא הייתי אומרת דחוסה) ובזכות העובי הזה היא כן מצליחה להתמודד יפה עם מייקאפים שמברשות שטוחות ודקות אחרות נכשלות בהם. אם היא רק הייתה קצת קטנה יותר זו הייתה יכולה להיות מברשת נהדרת לקונסילר, אך לדעתי בגודל הנוכחי היא מסורבלת מידי לעבודות כיסוי נקודתיות. כיוון שהשימוש שלי בה למייקאפ הוא מאד נדיר אני בעיקר משתמשת בה לסמקים, ברונזרים והיילייטרים קרמים ונוזליים.
מברשת מס' 02 היא מברשת הפודרה. זו המברשת שהכי פחות התחברתי אליה מכל מברשות הפנים. את מברשות הפודרה שלי אני אוהבת דחוסות וקצרות וזו פשוט הייתה רחבה, גמישה ודלילה מידי עבורי. בשימושים ראשונים היא הרגישה לי ממש "חלקלקה" והרגשתי כאילו היא מפזרת את הפודרה לכל עבר, אבל אני חייבת להודות שאחרי חפיפה ראשונה היא קצת יותר "התחספסה" ותופסת את החומר יותר טוב. היא עדיין נותרה מברשת גדולה ומסורבלת מידי עבורי, אני אוהבת ורגילה לעבוד עם מברשות קטנות ומדוייקות הרבה יותר. כרגע אני בעיקר משתמשת בה כדי להניח ברונזר על אזור הצוואר והמחשוף כדי לאזן בין גוון הפנים לשאר הגוף. כן ייאמר לזכותה שהיא מאד רכה ונעימה על הפנים.
מברשת מס' 03 היא מברשת רב תכליתית - לשימוש עם סומק, ברונזר או היילייטר. היא צרה יותר ממברשת הפודרה וחרוטית, חיתוך מאד אופנתי למברשות סומק מודרניות. שוב, גם הפעם אני מתקשה להתחבר אליה. מבחינת הצורה היא דווקא נהדרת, אבל גם הפעם אני מרגישה שהיא דלילה וגמישה מידי עבור הנחה מדוייקת וטשטוש מוצלח. צריך ללמוד לעבוד איתה בצורה מאד מסויימת ועדינה כדי שהיא לא תברח לכיוונים לא רצויים, ומבחינתי זה לא פרקטי עבור המשתמשת המצויה. בנוסף, למרות היותה סינטטית, היא בלתי שמישה לחלוטין כשזה מגיע למוצרי קרם בגלל שהיא כ"כ דלילה. אבל לכל מברשת מאכזבת יש פתרון, וגם למברשת הזו יש - דווקא בתור מברשת פודרה אני מחבבת אותה! כמו שאמרתי, אני לא אוהבת מברשות גדולות מידי, ובניגוד למברשת הפודרה היא קטנה ומדוייקת יותר ואני מחבבת אותה כשאני מפדרת בקלילות רק באזור ה-T ומתחת לעיניים.
קבוצת המברשות הבאה הן מברשות העיניים ומברשת פטנט. למה הכוונה פטנט? מברשת דו צדדית - צד אחד שלה מברשת שפתיים, והצד השני מברשת אייליינר זוויתית. נשמע מבטיח? עוד נראה..
מברשת מס' 04 היא מברשת שטוחה להנחת צלליות על העפעף. היא מאד דחוסה ויחסית קצרה בהשוואה למברשות הנחה שטוחות אחרות, ומהסיבה הזו בדיוק אני לא מסתדרת איתה בכלל. אני מרגישה שאני זקוקה להשקיע יותר זמן ותשומת לב כדי להניח איתה צלליות בצורה אחידה על כל העפעף, כך שלצלליות אבקה באבן או בתפזורת אני לא משתמשת בה בכלל. אבל, שוב, לכל דבר אפשר למצוא שימוש חלופי וגם לזו - הנחת צלליות קרם! צריך לזכור שכל המברשות הן סינטטיות, מה שהופן אותן לאידיאליות לשימוש עם מוצרי קרם, בתנאי שהמבנה שלהן מאפשר זאת. המברשת הזו בהחלט מאפשרת זאת, ודווקא עם צלליות קרם המבנה הקצר והעבה שלה מסייע לעבוד איתן בצורה יותר מדוייקת. אני גם מטשטשת איתה עפרונות כשאני לא זקוקה לטשטוש מדוייק מידי.
מברשת מס' 05 היא מברשת זוויתית להנחת צלליות וטשטושן. פה הניגון שלי משתנה לחלוטין, כי מדובר במברשת שאני אוהבת. אפשר להניח איתה בקלות צלליות בזוויות החיצוניות של העין, למי שבקטע של מעושנים זוויתיים (לא אני), אבל מלבד הטריק הזה אפשר לעשות איתה הרבה משחקי זוויות עם צלליות מכל כיוון וסוג. אני אוהבת לטשטש איתה עפרונות ואייליינרים ג'ל בזוויות החיצוניות של העין כשאני לא רוצה מראה חתולי חד מידי. גם לטשטושים מתחת לעיניים היא נחמדת ובכלל אני חושבת שזו מברשת שיכולה להיות שימושית לכל אחת. 
מברשת מס' 07 היא מברשת לטשטוש צלליות. לא בחיתוך שאנחנו רגילות אליו (ארוך וחרוטי), אלא היא רחבה ודקה יותר. להגיד לכן שזו מברשת מקצועית מושלמת? לא ממש. להגיד לכן שהיא עושה עבודה הוגנת בטשטוש בסיסי של צלליות? בהחלט כן. היא נוחה מאד לטשטושים ממש בתוך קפל העין כי היא נתחבת לאיזור הזה בקלות ובגדול אפשר לעשות איתה בקלות טשטושים של מעברים סטנדרטיים בין צלליות. אם אתן מחפשות מברשת לאיפור קליאופטרה גיאומטרי, כנראה שזו לא התשובה, אבל למשתמשת הממוצעת אני חושבת שהיא מתאימה ומספיקה בהחלט. אם אתן מתאפרות מתקדמות יותר כנראה שהיא לא תספיק לכן אלא תהיה שימושית רק כמברשת טשטושים "נקייה" באוסף כדי לעבוד על מעברים.
מברשת מס' 06 היא מברשת דו צדדית - צד אחד אייליינר זוויתי וצד שני מברשת שפתיים. מה אפשר לומר? לא גליק גדול... מברשת האייליינר לא מספיק חדה ודקה עבורי ומברשת השפתיים היא, ובכן, מברשת שפתיים. מה אפשר לומר על מברשת שפתיים? מה שמאד לא אהבתי בה זה דווקא את הפטנט של דו צדדי. אין שום דרך לאחסן את הדבר הזה בצורה נוחה ויעילה. למברשת השפתיים יש פקק פלסטיק קטן שכמובן איבדתי מייד ואז איך שלא תעמידו את המברשת בכוס המברשות, אחד הצדדים יתעקם ו/או יאסוף את כל הג'יפה בתחתית של הכוס. מה גם שאלה מברשות אשר מטבען מתלכלכות בחומר דביק ומכתים באופן מיידי (אייליינרים נוזלים וג'ליים ושפתונים צבעוניים), כך שבאמת - איך מאכסנים את זה בצורה שפויה אם אי אפשר להעמיד אותה בכוס? זה בהחלט עניין שהעביר אותי על דעתי ואני לא יודעת איך לפתור אותו. לעשות משפט שלמה ולחתוך את המברשת באמצע? מה עושים?!

לסיכום אפשר לומר שמתוך 7 מברשות התחברתי עד כדי שימוש קבוע רק ל-2 ממברשות העיניים. תאכלס, זה לא ממוצע נוראי כ"כ עבור סדרה שלמה. גם ממאק, מסיגמה, מבובי בראון ומותגי מברשות אחרים לא רכשתי את כל הליין, אלא רק את המברשות שדיברו אל ליבי והסתדרתי איתן.
כן חבל לי שקרליין לא ניצלו את המומנטום להשקיע במברשות מהדור החדש, כמו סדרת סיגמאקס או ריל טכניקס שכולן סינטטיות אבל בעלות אופי ביצועים אחר לחלוטין, ככל שזה נוגע למברשות פנים. מצד שני, קרליין לא באו לחנך את העם אלא לחדש עם ליין מברשות בחיתוכים מוכרים לציבור, והעובדה שהמברשות סינטטיות אבל רכות כולן ונעימות היא כבר הישג בפני עצמו.
הסיבים עצמם מרגישים איכותיים ולא פלסטיים. נקודה טובה נוספת היא החפיפה - הן נשטפות מעולה, גם בחפיפה נמרצת. לא מדממות צבע ולא מאבדות צורה ומתייבשות בזריזות. עוד מילה טובה על עיצוב הידיות - הלבן הזה נפלא! חשבתי שזה יתלכלך לפני שתספיקו להגיד מסקרה, אבל ממש לא. הידיות של המברשות מבריקות וחלקות, זה מרגיש כמו ציפוי לאקה שלא ממגנט לכלוך וגם אם כן - הכל מתנקה בזריזות רבה עם מגבון לח. הן נוחות לאחיזה ובאורך טוב לאכסון בכוס מברשות סטנדרטית.
שורה תחתונה: זה לא ליין מברשות שיש להתבייש בו, במיוחד לאור התמחור ההוגן. אני חושבת שרוב המברשות כאן הן עניין של העדפה אישית כשזה מגיע לצורה, גודל ורמת דחיסות וכל אחת תוכל למצוא כאן לפחות מברשת אחת שתהייה שמושית עבורה בצורה זו או אחרת. הן יתאימו לנשים שרוטינת האיפור שלהן יחסית פשוטה ובסיסית, לנערות שרוצות להתחיל להתקדם לשימוש במברשות מבלי לשבור את הארנק על מותגים מקצועיים, ואפילו למתאפרות מתקדמות ומנוסות שמחפשות מברשת ספייר כזו או אחרת שתהייה באוסף.
חפרתי וחפרתי על התמחור ההגון, אז תשאלו מה התמחור?! כל מברשות הפנים עולות 80 ש"ח, ואילו מברשות העיניים 40 ש"ח. למה זה נפלא? כי אלה מחירים לפני מבצעי 1+1 ו-40% הנחה! מה שהופך אותן לעסקה משתלמת של ממש. וכעת עד סוף דצמבר הן נמכרות כולן ב-50% הנחה, כך שזה הזמן של הסקרניות לקנות ולהתנסות. מברשות עיניים ב-20 ש"ח זה בהחלט לא מחיר שישבור לכן את הכיס, גם אם לא תהיו מרוצות!

אם אתן מעוניינות בנקודת מבט מעט שונה על המברשות, גשו לבלוג של "אלטר אגו" שפרסמה סקירה מאד מפורטת ומקיפה אודותן.

זהו, אמרתי את שהיה לי להגיד וכעת אתן יכולות לבחור בשקט איזה מברשת בא לכן לנסות. אל תשכחו לספר ולשתף בחוויות השימוש שלכן עם המברשות, ואם טרם התנסיתן - האם יש לכן חשק לקנות? 

גילוי נאות: Careline

8 תגובות:

  1. אמרת בדיוק את מה שאני אמרתי לפני זמן מה בסקירה שלי. המברשות בסדר ולדעתי למשתמשת "רגילה" שאינה מכירה דברים אחרים הן יתאימו. אולי בעתיד נראה התפתחות נוספת בתחום מהם או ממותגים אחרים דראגסטורים? לפחות התמחור הגיוני.

    השבמחק
  2. אני חושבת שמצד אחד מדובר בצעד מבורך של קרליין כי הם באו לענות על הדרישה למברשות איפור במחיר סביר. לא ציפיתי מהן
    לביצועים גבוהים או איכות מקצועית
    ואחרי שבדקתי מקרוב ויתרתי על הרכישה בדיוק מהסיבות שציינת בפוסט.
    אני כן מסכימה שאלו מברשות טובות למתחילות או למשתמשות הרגילות (כמו שמרינה הגדירה אותן).

    השבמחק
  3. אם המחיר היה יותר גבוה, אז הסקירה שלי הייתה נשמעת אחרת לגמרי. אבל אני חושבת שלשם שינוי עשו כאן תמחור חכם ומפתה ובמחיר הזה הן בהחלט לא נוראות

    השבמחק
  4. אשתדל לחדש יותר בסקירה הבאה שלי :-P

    השבמחק
  5. אני תמיד אוהבת לראות את ההבדלים הגדולים בין דעות של נשים שונות :) מה שיהיה טוב לאחת לא בהכרח יהיה טוב לאחרת. חפרתי מספיק על המברשות לכן אני אחסוך מכן הפעם [ותודה על הקישור :) ]

    השבמחק
  6. בשביל זה יש 200 בלוגים שבכל אחד אפשר למצוא דיעה שונה :-)
    ובכיף!

    השבמחק
  7. ניסחת את זה בצורה מדוייקת- כל אחת יכולה להתחבר למברשת מסויימת.
    אני למשל כן התחברתי למברשת הסומק, ולמברשת הזוויתית, וכמוך לא ממש אהבתי את 04 ואת 07.
    התמחור הוגן מאוד, ואני רוצה לקוות שחברות עממיות נוספות יוציאו ליין מברשות.

    השבמחק
  8. אני חושבת שזה בהחלט היה מוזר אם הייתי מתחברת פה לכל מברשת ומברשת, הרי זה לא קורה אף פעם גם עם מותגי מברשות אחרים ויוקרתיים יותר....
    כל עוד כל אחת מוצאת את המברשת הטובה עבורה, אז הליין מבחינתי הוא הצלחה.

    השבמחק