‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.12.2012

מחליפים מיקוד

שנת 2012 עברה חלפה לה במהירות האור, וכעת ליל השנה האזרחית החדשה מתקרב ובא בצעדי ענק. אז למה שלא נפתח את שנת 2013 עם איפור מסיבה צבעוני וחמוד? הנה כמה רעיונות לאיפור שאפשר לפתוח איתו את השנה האזרחית החדשה.

אם זה היה תלוי ב-Bourjois, את החורף הקרוב נבלה באיפור מעושן כחול. אם הם מבקשים כ"כ יפה לא ננסה?
אפשר לתת צ'אנס לשלישיית צלליות אפויות בשם Bleu Nuit, המורכבת מצלליות בגוון כסוף גליטרי, כחול תכלת וכחול לילה שימרי. עם הצלליות אפשר לעבוד על יבש, אבל להעצמת הגוון אפשר גם לשחק איתן עם מים ולקבל עומק גוון ופיגמנטיות מלאה יותר.
ככלל התרשמתי שהצלליות האלה איכותיות יותר מהחמישיות האפויות של המותג. גם כאן, כמו עם החמישיה, הצלליות מתפקדות עם מברשות הרבה יותר טוב מבסוואטצ'ים שאני מורחת עם האצבעות. יש גם כאלה! אהבתי במיוחד את הצללית הכחולה הכהה עם השימר שהופך אותה למעניינת יותר. בהמשך הפוסט תוכלו לראות מראה איפור מאד כהה ומודגש שעשיתי עם השלישייה.
סה"כ שלישייה נחמדת. מי שאוהבת צלליות במרקם רך ונימוח אולי אלה לא עבורה, אבל מי שרגילה לעבוד עם צלליות אפויות בהחלט תמצא כאן את מבוקשה.
נמשיך עם מסקרה - The Falsies Feather Look של Maybelline. מייבלין הם ללא ספק ייצרני המסקרות החרוצים ביותר בשוק ונדמה שכל שני וחמישי מושקת מסקרה חדשה דנדשה. הפעם המסקרה אמורה לתת אפקט של ריסים נוצתיים וקלילים, ובצורה מוזרה היא באמת עובדת. המברשת גדולה מבחינת נפח, אבל לא צפופה בזיזים.
קשה להסביר איך אמורים להיראות ריסים של נוצה, אבל זה האפקט שנוצר. יש לה פורמולה שעוזרת לריסים לא להיראות נוקשים ודבוקים, אלא קלילים ומעט מבולגנים מה שעוזר לאפקט הנוצתי. הצליח להם (שוב) במייבלין!
בתמונות כאן תוכלו לראות גם את איפור הניסיון שעשיתי עם השלישיה של בורז'ואה - טשטוש הדרגתי מהבהיר אל הכהה ביותר בזוויות החיצוניות, למראה מודגש. לצערי השימר בצללית הכהה לא מתבטא בתמונות, למרות שבהחלט רואים אותו על העפעפיים.
אם סיימנו עם איפור העיניים, הגיע הזמן לעבור לשפתיים. גלוס Gold Pearl של Bobbi Brown נראה קצת מאיים וגליטרי בטיובה, אבל אם משתמשים בו נכון אפשר להשתמש בו בכיף לאיפור בילויים כייפי ומנצנץ.
זה גלוס שקוף עם תת גוון מעט זהוב, אבל הוא בעיקר מוזרק בהמון חתיכות גליטר קטנטנות. נשמע רע? אם לובשים אותו לבד, אז בהחלט כן. אבל אם עושים איתו ליירינג על שפתונים צבעוניים הוא יוצר אפקט חגיגי ומעניין ואשליה של שפתיים מלאות יותר.
הגלוס מעל ליפ באטר Lollipop של רבלון
רואות איך הוא בקושי בולט על השפתיים? חתיכות הגליטר מחזירות אור ומנצנצות בהתאם לגוון השפתון עליו הגלוס מונח. לגלוס עצמו יש ריח חזק של מנטה והוא מרגיש קריר על השפתיים. הוא מעט דביק, אך זה תורם לעמידות שלו ושל השפתון שמתחתיו.
בהחלט לא גלוס ליום יום, אבל למסיבות New Year's Eve אפשר להתפרע עם קצת ניצנוצאז'!
לא הספיק לכן דרמה ומסקרה? אפשר להקפיץ כל איפור ערב לבילוי במסיבה עם ריסים מלאכותיים. אם היד שלכן לא רועדת ובא לכן ללכת על כל הקופה, אפשר לשלוף את הדבק וה-Falsies האמיתיים. ביוטיקייר השיקו לאחרונה ליין ריסים משודרג ומורחב, במסגרתו תוכלו למצוא ריסים מלאים ודרמטיים יותר מהמגוון שהיה קיים עד עכשיו. בנוסף, תוכלו למצוא ריסים בודדים שהם לדעתי דווקא יותר קלים להנחה מהריסים המלאים. עבור המחיר הפעוט, בהחלט אפשר להתנסות! למרות שאני מדביקה ריסים רק באירועים נדירים, ברגע שראיתי אותם על המדפים בסניף חטפתי כדי שיהיו במגירה למקרה הצורך. רק המלצה קטנה - לא הייתי מתקרבת לדבק לריסים של ביוטיקייר, בשבילי רק דבק Duo שגם קל יותר להסרה.

אתן לבושות, מסורקות ומאופרות יפה לקראת חגיגות הפרידה מ-2012? תהנו ותבלו, ואל תשתו ותנהגו ;-)

האם אתן מתכננות לחגוג את ערב השנה האזרחית החדשה? ומה האיפור המתוכנן למסיבה? שתפו אותי!

גילוי נאות: Bobbi Brown, Maybelline, Bourjois

10 תגובות:

  1. אולי תעשי פוסט על ריסים מלאכותיים?

    השבמחק
  2. אני רוצה, רק שזה הולך להיות כאב ראש רציני לצלם את זה.....

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את המראה החגיגי הזה :) הצלליות של בורז'ואה לא ממש דיברו אליי למעט הכחולה הכהה עם הנצנוץ העדין אבל כנראה שהשילוב שלהן עושה טוב. את המסקרה גם אני מאוד אוהבת , היא עושה אחלה של ריסים . הגלוס הזה של בובי בראון הוא טוויסט נחמד , יש לי משהו דומה מאוד של מאק שאני תמיד אומרת לעצמי "אם יהיה לי אירוע אני אמרח" ....מאז עברו הרבה אירועים בים והוא נשאר במגירה . נראה לי ספארקלי מדי מדי , זה של בובי בראון לעומתו נראה די עדין.
    ריסים מלאכותיים זה לא בשבילי , יש לך ערכה אצלי שמחכה לך , בואי קחי אותה ממני!


    :-D

    השבמחק
  4. תודה! גלוסים מהסוג הזה הם ללא ספק הדבר השימושי ביותר באוסף, אבל זה נחמד לשלוף אותם מידי פעם, בתנאי כמובן שזוכרים את קיומם....
    ואיך אני אסתדר בלי הריסים שממתינים לי אצלך? ממש אסון D-:

    השבמחק
  5. פעם הייתי חוגגת את NEW YEAR
    כל שנה ומשקיעה באיפור חגיגי ולבוש בהתאם.
    היום זה כבר לא אותו דבר והשנה אולי נסתפק במעסדה טובה אם בכלל. אם הייתי קופצת לחו"ל זה בטוח היה שונה, אבל משום מה כל שנה זה לא יוצא לפועל.
    שלישיות הצלליות של בורז'ואה נחמדות מאוד, לא מזמן ראיתי אחת חדשה עם גוונים של חום חאקי וכמעט קניתי (התאפקתי :).
    אני מוצאת את הגוונים הכחולים קצת מאתגרים מבחינת ההנחה, אבל הצלחת להוציא מהן את המיטב.
    ריסים מלאכותיים בהחלט מוסיפים הרבה ללוק החגיגי! אני אוהבת במיוחד לשים כמה בודדים בפינה החיצונית של העין כדי לגרום למראה יותר "חתולי" ומאורך. את הבודדים גם פחות רואים, זה נראה טבעי.

    השבמחק
  6. אני חושבת שפעמיים חגגתי את ערב השנה האזרחית החדשה ובאותן פעמים זה לא היה מהנה במיוחד. יותר מידי עומס, בעיות חנייה ואנשים מעצבנים....
    גם אני חושבת שריסים בודדים ניראים טבעיים וגם קלים יותר להנחה. מי שמפחדת מריסים בהחלט יכולה לנסות ולהתחיל איתם קודם לפני שהיא עוברת לסטים המלאים.

    השבמחק
  7. עוד לא החלטתי בדיוק מה אעשה באיפור העיניים, אבל הוא כנראה יהיה זוהר מאוד.
    אהבתי את השילוב שיצרת עם שלשת הפלטה הזו (על אף שאינני אוהבת צלליות כחולות עליי אני חושבת שהצבע מתאים לך מאוד).
    חידשת לי בנוגע לריסים של ביוטיקייר, לא ידעתי שהם הוציאו גם בודדים (בצירוף עם העובדה שבדיוק נגמרו לי הריסים הבודדים), כנראה שהגיע הזמן לעבור בביוטיקייר...

    השבמחק
  8. הליין החדש של ביוטיקייר ממש טרי בחנויות ואני מאד שמחתי לראות אותם שם. תמיד חשבתי שביוטיקייר יכולים להשקיע קצת יותר בתחום הריסים, כי המבחר היה מאד דל.
    ולא משנה מה למסיבה, העיקר שתהני המון! :-)

    השבמחק
  9. אין לי ברירה אלא לעבור להגיב בדיסקס. לא מקבלת התראות על התגובות בפייס.
    אני פחות אוהבת את השלישיות של בורז'ואה. הבודדות מוצלחות יותר בעיניי.
    המסקרה הזו מאוד טובה לך לדעתי. היא נותנת לריסים שלך מראה מאוד יפה. גם עליי אהבתי אותה אבל הגדרתי אותה יותר יומיומית. האפםקט שלה עליי היה יותר מפריד ומדגיש. בלי עיבוי.

    השבמחק
  10. גם אני לא מקבלת התראות על תגובות פייסבוק בבלוג :-(
    גם לדעתי המסקרה הזו היא שילוב מוצלח עם הריסים שלי, מסוג המסקרות שאהבתי ממריחה ראשונה (ועם רוב המסקרות לוקח לי קצת זמן לאהוב אותן....)

    השבמחק