‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.4.2017

צלליות קרם שאתן חייבות להכיר

הייתי אומרת שהכותרת מסבירה את עצמה, לא? אני אוהבת מאד צלליות קרם ומשתמשת בהן שנים כבסיס לאיפור עיניים, או לבד. הפוסט הפעם יתרכז בצלליות קרם ממותגים מקצועיים / יוקרתיים, כיוון שלצערי אני לא הצלחתי למצוא דיופים טובים של צלליות דומות אצל מותגי דראגסטור. רובן ככולן נופלות בנושא העמידות, או בעלות מרקמים בעיתיים (כמו למשל הצלליות של קיקו שמפוצצות בגליטרים). כתבתי פה בעבר על מוצרי קרם של NYX, קיקו, אסנס, מייבלין ובורז'ואה אבל כולם בסופו של דבר אכזבו אותי בצורה כזו או אחרת ואני חושבת שצלליות קרם של מותגי דראגסטור הן בזבוז כסף. אם אתן רוצות להשקיע בצללית שתהיה איכותית, תצטרכו לשלוף קצת יותר כסף מהארנק. 
כמובן, שבכל הנוגע לקרם יש סייג מאד גדול, כי הכל גם מאד אישי. מה שעמיד אצל אחת, לא תמיד עמיד אצל אחרת. מצד שני, הצלליות של המותגים שתמצאו בפוסט יש קונצנזוס לגביהן שהן עמידות ואיכותיות. אם אתן רוצות להיות בטוחות, הדרך הכי טובה לדעת היא לגשת לאחד הסניפים של הרשתות שאזכיר ותבקשו שיאפרו אתכן עם הצלליות שאתן מעוניינות בהן. המשיכו ביום שלכן כרגיל וכך תוכלו לבחון אם הן עמידות עליכן או לא, לפני הקנייה. 
ועכשיו, אחרי טיפ הזהב הזה, נצא לדרך.

קודם כל - למה צלליות קרם? לצלליות קרם יש כמה יתרונות. כאשר הצלליות מסוג טוב ועמיד, הן יכולות לשמש כפריימר מתחת לצלליות אבקה ומשפרות את העמידות הכללית של האיפור לאורך היום. 
שנית, צלליות קרם בגוונים שונים מנטרלות את הגוון הטבעי של העפעף או מהוות בסיס לאיפור בגוונים דומים ומעמיקות את הגוונים של הצלליות האבקתיות שתניחו מעליהן. לרוב השימוש שלי בצלליות קרם הוא שילוב של שתי הסיבות הללו - עבורי הן פריימר ואני לא משתמשת בפריימרים אחרים לצלליות, וגם אני משחקת איתן כדי להעמיק את הגוון של איפור העיניים שלי ובונה מעליהן את הלוק הסופי. 
ולפעמים, כשאני ממש מתעצלת, אני מורחת רק צללית קרם, מטשטשת קצת וסוגרת את הבאסטה. זו דרך מאד קלה להשיג איפור עיניים שנראה מושקע, אבל בעצם לוקח בערך שניה וחצי ליצור. כשהצללית מסוג טוב והיא נוחה לטשטוש ועמידה, אין פה איפה לטעות. 


אי אפשר לדבר על צלליות קרם, מבלי להתחיל עם הקלאסיות - Paint Pots של MAC. תקום מי שלא מכירה את הצנצנות הקטנות האלה, שהתחילו בעצם את הטרנד של צלליות קרם בתור בסיס לאיפור. 
נתחיל עם המתבקשת - Painterly שהיא גוון בייז' נייטרלית ומהווה עבורי בסיס כמעט לכל איפור ואני רוכשת מחדש שוב ושוב ושוב. זו צללית בגימור מאט והיא מאחדת את גוון העין ומהווה בסיס מושלם לכל לוק שתבנו מעליה - בין אם יהיה נייטרלי כמוה, או לוקים כהים ודרמטיים יותר. 
השניה היא Let's Skate ומדובר בגוון וורוד בהיר מאד בגימור שימר. זו צללית שטובה בתור בסיס לצלליות וורודות או לילכיות דומות שרוצים להעמיק אותן, אבל בדרך כלל אני עושה ליירינג כפול - מניחה קודם בסיס של פיינטרלי ומעליה את הצללית הזאת מבלי להוסיף צללית אבקה. זה מעצים את האפקט שלה ויוצר לוק בהיר, שימרי וכייפי.
אחרונה חביבה היא Stormy Pink שהיא גוון טואופ סגלגל ומתאימה כבסיס לאיפור מעושן. היא יותר יבשה מהאחיות שלה ואני לא אוהבת את הגוון שלה לבד על העפעף (זה יוצר לוק לא מחמיא), אבל כבסיס למעושן היא מושלמת ומעמיקה את הגוונים של הצלליות שמניחים מעליה. 


מילה לגביי הצלליות של מאק - יש טענה חוזרת לגביהן שהן מתייבשות ומתקלקלות. אני מודה שאני משתמשת בהן שנים ולא נתקלתי בבעיה כזאת, אבל זה בעיקר כיוון שאני באמת *משתמשת* בהן. ככל שתעשו בהן שימוש תכוף ותסיימו אותן, הן לא יתביישו לכן. אם תפתחו אותן פעם בשנה ובשאר הזמן הן יהיו זרוקות במגירה, בשנה הבאה הן יהיו בלתי שמישות. לכן אני לא ממליצה לקנות אותן בגוונים שלא יהיו שימושיים עבורכן, אלא תנסו לקלוע לגוונים שאתן יודעות שיהיו בשימוש יום יומי וכך לא תמצאו את עצמכן מול שוקת שבורה של צללית שהתייבשה. 


מי שהציגו אותי לעולם של צלליות קרם בסטיק, הוא המותג Laura Mercier. עם כל האהבה שלי לפיינט פוטס של מאק, צלליות בסטיק הן הרבה יותר נוחות לדעתי כיוון שנחסך האלמנט של חפירה בצללית עם אצבע או מברשת. 
הצלליות קרם של לורה מרסייה הן אגדה בזכות העובדה שיש להן פורמולה מעולה ועמידות ברזל. את השניים שבאוסף שלי יש לי כבר כמה שנים טובות והן לא מתייבשות ולא מתקלקלות. הפיגמנטיות שלהן מאד גבוהה והאפקט על העין דרמטי. 
ניתן להזמין אותן דרך האתר SpaceNK.


שני הגוונים שיש לי הם Amethyst הסגול טואופ בגימור שימר ו-Jungle ירוק טחב בגימור מאט. שניהם מאד עצמתיים, מאד קרמיים ומאד מאד עמידים. 
ניתן, כאמור, להשיג אותן ב-SpaceNK שעושים משלוחים לארץ ושני הגוונים הללו נמצאים שם במלאי. 


צלליות הקרם של Bobbi Brown, בדומה לצלליות הקרם של מאק, הן ממש מצויינות ועמידות מאד. בשונה מהצלליות של מאק, המרקם שלהן הרבה יותר קליל ופחות עבה. מצד שני, זה לא אומר שזה בא על חשבון הפיגמנטיות כיוון שהן כולן דומיננטיות ומלאות גוון בין אם כהות או בהירות. 
עם הצלליות של מאק אני לא אוהבת לעבוד עם מברשות כיוון שאני מרגישה שהחום של האצבעות מפזר ומטשטש אותן טוב יותר, אבל עם הצלליות של בובי בראון אני דווקא מעדיפה מברשות, שיותר מתאימות להנחה ולטשטוש של הפורמולה הדקה שלהן. בנוסף, גם המיכל שלהן קטן וצר יותר ופחות נוח לחפור בו באלגנטיות עם האצבעות, לכן עדיף מברשת. 


שתי הצלליות שיש לי הן בגימור שימר, Beach Bronze החומה ו-Sandy Gold הזהובה. שתיהן מהממות בעצמן או כבסיס. טווח החיים שלהן ארוך יותר והם יכולות להחזיק מעמד כמה שנים מבלי להתקלקל. 
ההמלצה שלי היא שאם אתן קונות צללית קרם לא לשימוש יום יומי, עדיף שתלכו על הפורמולה של בובי בראון שתחזיק לכן יותר זמן מעמד ולא תתייבש אם לא תשתמשו בה. 


ועכשיו הגעתי לחלק הבאמת מעניין של הפוסט והמוצרים שממש הצליחו לרגש אותי. 
בובי בראון השיקו לאחרונה קולקציה לקיץ בשם Havana ובמסגרתה תוכלו למצוא 6 צלליות קרם בסטיק, שהן בעצם 12 גוונים כיוון שכל סטיק הוא דו צדדי. תנו לי להגיד לכן, הצלליות מ ד ה י מ ו ת ואם אתן אוהבות צלליות קרם, עופו טוסו לחטוף אותן. ההנחה עם הסטיק מאד נוחה והפורמולה שלהן דקה ומשיית אבל פיגמנטית, הגוונים מהממים והעמידות ברזל. 
אני כל כך ניהנת מהשימוש בהן, מקלות הטשטוש ומהעובדה שבכולן אפשר להשתמש גם לבד ולקבל לוק שנראה מושקע ולא מתנדף מהעפעפיים. כיוון שאת הצלליות של לורה מרסייה קשה להשיג בארץ, זה דיופ מושלם שכדאי לנצל אותו כל עוד הם בסביבה ולפני שהם ייעלמו כשתתחלף הקולקציה. 

גם הגימורים משתנים מצמד לצמד, ולי יש אחד ששתי הצלליות בו הן בגימור שימר (Truffle + Bronze) ואחד ששתי הצלליות בגימור מאט (Nude Beach + Coffee Bean). המחיר שלהן 175 ש"ח, אבל בהתחשב בכך שמקבלים בעצם שתי צלליות זה יוצא פחות מ-90 שקלים לצללית. מבחר הגוונים כולל צבעים שכל אחת תתחבר אליהם ותמצא שימושיים, בין אם בהירים או כהים. מוצר מהמם! 

זה, לסיכום, הצלליות שהן הטופ שבטופ מבחינתי בקטגוריית הקרם אחרי שחקרתי את הנושא בכובד ראש. אם יש לכן המלצות לצלליות קרם מעולות של מותגים אחרים, אתן מוזמנות לשתף! 


גילוי נאות: חלק מהמוצרים של Bobbi Brown התקבלו לצרכי פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה