‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.4.2017

טיפוח לכל דורשת

"תוכלי בבקשה להמליץ לי על...." זו ככל הנראה שורת הפתיחה הכי נפוצה בפניות פרטיות שאני מקבלת מקוראות של הבלוג. למרות שאני מפרסמת כאן סקירות נון-סטופ על מוצרים שאני מנסה ואוהבת, לכל אחת יש את ההעדפות ואת הצרכים שלה ומחפשת את המותג ו/או המוצר שיהיו נכונים ונגישים לה - בין אם זה מבחינת מחיר, אפשרויות רכישה או רכיבים. 
שלא תבינו לא נכון -אני ממש לא מתלוננת ותמיד שמחה להיות כאן בשבילכן כדי לעזור, להמליץ ולייעץ. בדיוק בשביל זה אני כותבת את הפוסט הזה, כדי לרכז את השאלות הכי נפוצות שאני מקבלת ולהפנות אתכן אל המדפים הנכונים בפארם או האתרים הנכונים באינטרנט.(כמעט) לכל שאלה תמצאו תשובה - למי שמעדיפה לקנות מותגים ישראלים, למי שלא אוהבת להזמין מאתרים בחו"ל, למי שאוהבת לעשות שופינג בפארם ולמי שיש נקודות לנצל ברשתות. כאן לא תמצאו אייהרב או קאלט ביוטי, אלא מבחר של מותגים אחרים ברמות נגישות שונות שיענו על הצרכים של כולן.


למי שאוהבת לקנות טיפוח בפארם במחירים נוחים
אני לא מעריצה גדולה של מותגי טיפוח מהדראגסטור, אין זה סוד. לדעתי רוב המוצרים "מתדהרים" ברשימות מרכיבים לא איכותיות במיוחד, בלשון המעטה, ואני כבר שנים לא רוכשת שם שום דבר מלבד אציטון להסרת לק.
מצד שני, אני לחלוטין מודעת לכך שרבות מהקוראות שלי עדיין מעדיפות לעשות את רוב רכישות הטיפוח שלהן ממותגים שנגישים בסופר פארם, לנצל מבצעים ולקנות בתשלומים, וכולן סיבות לגיטימיות לגמרי. לכן, אם אני צריכה להמליץ על מותג פארם אחד שאני מעדיפה על פני כל השאר, זה יהיה Nivea. רשימות המרכיבים ידידותיות יותר, תתקלו פחות ב-SLS ואלכוהול במינונים גבוהים והמוצרים ברובם נעימים ועושים את העבודה.
סרום Q10 שאתן רואות כאן הוא בעצם מיכל ריק כיוון שהשתמשתי בו עד תומו, ומרחתי אותו מידי בוקר מתחת לקרם ההגנה. מדובר בעצם בסרום שמכיל חומצה הילאורנית, כך שהוא ריפד לי את העור מידי בוקר והעשיר אותו בלחות, היה ג'לי ונעים על הפנים ולא הותיר תחושה דביקה או מכבידה.
קרם הזנה Care הוא באלם יעיל מאד להרגעת אזורים מגורים כמו אף משופשף של צינון, אזורי יובש על הפנים או אחרי הסרת שיער כשהעור מרוט ומגורה. טיפ - זה מוצר יעיל לא רק לפנים, אלא גם לגוף.
תרחיץ פנים למקלחת משווק כתכשיר לניקוי הפנים מאיפור, אבל לטעמי דווקא ככזה הוא לא מוצלח אלא אני מעדיפה אותו לשלב השני בשיטת הניקוי הכפול (לא יודעות מה זה ניקוי כפול? תקפצו לסרטון שבו אני מדגימה איך אני עושה את זה). זהו תחליב חלבי עדין ונעים שמסיר שאריות של איפור, אחרי שהסרתן את רוב האיפור בשלב הראשון של הניקוי. אני מקבלת המון פניות דווקא לגבי השלב השני והמלצות למוצרים נגישים ולא יקרים שיתאימו, אז הנה לכן אחד כזה שהושק ממש לאחרונה והוא לא סבוני ומייבש.


למי שאוהבת לקנות מותגי פארם ישראלים
אם כבר אנחנו בז'אנר של הסופר פארם ומותגים מומלצים שאפשר להשיג שם, אז יש את חטיבת הנשים שמעדיפות לקנות מותגים ישראלים מסיבות שונות. בין אם זה פטריוטיות, בין אם זה העדפה למוצרים שפותחו במטרה שיתאימו לתנאי מזג האויר כאן ובין אם אלה נשים שמקפידות לצרוך טיפוח שלא נוסה על בעלי חיים - למותגים ישראלים שמור מקום של כבוד ויש בהחלט ממה להינות. מבין מוצרי הדרמו-פארם, המותג של סבוקלם הוא לדעתי המומלץ ביותר ועדיף על מתחריו בקטגוריה.
לסבוקלם יש מוצרים יעילים, איכותיים, בטווח מחירים נוח ועושים את העבודה. קרם הלילה העשיר שאתן רואות כאן חד משמעית הציל את הפרצוף שלי בחורף היבש והארוך שהיה. סדרות ה-BB, ה-CC וה-Triple מצויינות ומציעות פתרונות של מוצרי הגנה עם גוון בסקאלה שונה של כיסוי וגימור. הטריפל הוא המוצר הקליל ביותר עם הכיסוי הנמוך ביותר, ה-BB מעט יותר עשיר ממנו וה-CC הוא כבר מייקאפ לכל דבר ועניין, כולם מגיעים עם הגנה רחבה מהשמש, אם כי מציעים סקאלה מצומצמת למדי של גוונים. לבהירות ממש כמוני הם פחות מתאימים, אבל כל מי שבגוון אמצע תוכל להנות מהם. יש להם סבון ללא סבון שאינו מייבש ומגרה את העור וסדרה שלמה של מוצרים המכילים אנזימים ומועילים מאד לפתרון מגוון של מצוקות הזדקנות בעור.
את המוצרים של סבוקלם אפשר כאמור להשיג בפארמים, וגם באתר הרשמי של המותג.


למי שאוהבת טיפוח אורגני ירוק ולא יכולה/רוצה להזמין מאתרים בחו"ל
נשים רבות שפונות אליי מחפשות תחליפים למותגים של טיפוח "ירוק" שאפשר להשיג באתרים כמו אייהרב, כיוון שאין להן יכולת לרכוש מאתרים בחו"ל. הסיבות מגוונות - בין אם זה מחסור בכרטיס אשראי בינלאומי, חשש מרכישה שלא דרך פייפאל או מחסום אישי של רכישה מאתרים בחו"ל וחוסר התמצאות בשפה האנגלית.
תהיה הסיבה אשר תהיה, אני תמיד שמחה למצוא מותגים ישראלים שיכולים להיות תחליף ושאפשר לרכוש כאן באופן יותר נוח ופחות מאיים. לאחרונה נתקלתי במוצרים של מותג בוטיק חדש שנקרא Hippie & Chic שכל המוצרים נרקחים ועשויים בעבודת יד ומכילים רכיבים צמחיים וחומצות טבעיות בלבד.
קרם יום Magic cream מכיל 20SPF ויש לו מרקם ג'לי נפלא, קריר ונעים על העור ונספג בנוחות. הוא מכיל רשימה ארוכה של תמציות שמנים, כולל שמן רוז היפ, אלוורה וחומצה הילארונית. כיוון שמקדמי ההגנה בקרם הם אורגנים (מקדמי הגנה כימיקלים לעומת פיזיקלים שיש בתכשירים גנריים), הוא פחות מתאים למי שיש נטייה לפיגמנטציה אבל יהיה מושלם למי שמחפשת הגנה קלילה ולא מכבידה במהלך הקיץ החם.
סרום אנטי אייג'ינג הוא סרום המכיל ויטמין E ו-A, ויטמין C וחומצה הילאורנית ואינו מרגיש שומני בכלל אלא יש לו מרקם ג'ל שאינו משאיר דביקות על העור ויהיה מושלם לעור שומני. הוא מזין את העור ותורם לחויות נחוצות כדי שלמחרת תתעוררו עם עור גמיש וזוהר יותר.
כמה הערות שבכל זאת יש לי לגבי המוצרים של המותג - אם תרצו רשימת מרכיבים מלאה תצטרכו לפנות ישירות לבעלת המותג, ולדעתי זה משהו שדורש תיקון והתייחסות כלשהי בתיאור המוצר באתר. שנית, כיוון שהסרום שמכיל ויטמין C נמצא בתוך מיכל שקוף שחשוף לאור, עדיף להשתמש בו ולסיים אותו כמה שיותר מהר כדי שהויטמין C לא יפוג.
חוץ מהנקודות האלה, אני ממליצה בחום על המוצרים. רשימת המרכיבים נהדרת והמוצרים עצמם מרגישים נעימים ומותירים את העור שלי מאד מאד שמח.
בונוס נחמד נוסף שארגנתי עבורכן, בשימוש בקוד Batsheva תוכלו להנות מ-10% הנחה בהזמנה באתר מרמלדה. ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי ישראלים או פייפאל, או לעשות הזמנה בטלפון אם אתן עדיין לא מרגישות בנוח להזמין אונליין.


למי שאוהבות טיפוח צרפתי איכותי אבל לא יקר
מותגים כמו דרפין, דקלאור ולאוק'סיטן נמצאים בווישליסט של כולנו, אבל לא תמיד יש את היכולת להשקיע בהם את הכספים שהם דורשים עבור המוצרים. בדיוק בשביל זה יש את מותגי האמצע כמו Nuxe שמציעים קוסמטיקה בוטנית באיכות גבוהה, אבל במחיר יותר נגיש וידידותי.
בעבר הייתי מכניסה את המותג הזה תחת הקטגוריה של מותג פארם מומלץ, אבל לאחרונה אני מרגישה שהוא נעלם מהמדפים בסופר פארם וייתכן שהכיוון הוא יציאה מהארץ, כך שכרגע תוכלו למצוא את המוצרים שלהם אונליין באתרים כמו SpaceNK.
בכנות, אין מוצר של נוקס שנתקלתי בו ושלא אהבתי. לדעתי הם עושים הכל מושלם, בין אם זה קרמים, מסירי איפור, סרומים או באלמים לשפתיים. ניסיתי הרבה מאד מוצרים שלהם מליינים שונים והמלצתי עליהם לקוראות רבות שגם הן ניסו ואהבו. סדרות המכילות דבש  טובות במיוחד עבור מי שמחפשת מוצרים שמעניקים הרבה לחות והזנה, ויש להם גם סדרות כמו קרם היום הקליל שבתמונה, או לחילופין סדרות אנטי אייג'ינג עשירות יותר. לא תמצאו כאן חומצות משום סוג שהוא ולכן אלה לא מוצרים שייתנו מענה מהכיוון של התחדשות העור, אבל אם אתן מחפשות לחות והזנה - זו הכתובת.
רשימות המרכיבים שלהם תמיד טובות ולא תמצאו את עצמכן טועות או נופלות על תכשירים גרועים או לא נעימים.
אם אתן עדיין מצליחות למצוא אותם בסופר פארם - אז לחטוף ואם לא, אז אפשר להזמין, כאמור, באתר SpaceNK.


למי שיש נקודות לממש ו/או הנחת יום הולדת ו/או תלושים לרשתות הטיפוח המקומיות
תרים את היד מי שאין לה כרטיס חבר של דרים קארד שכולל בתוכו גם את ללין, או כרטיס חבר לרשת סבון שמעניקה מתנה מסורתית של קרם ידיים וקרם רגליים ליום ההולדת? הרבה פעמים פונות אליי קוראות בשאלה מה כדאי להן לממש באחת הרשתות האלה עם נקודות שנצברו ו/או הנחה ליום ההולדת או עם תלושים שקיבלו לחג, והאם יש מה לחפש שם.
גם ללין וגם סבון השיקו בשנים האחרונות ליינים של מוצרי טיפוח לפנים, ויש על מה לדבר שם.
Hydrating Gel מסדרת לליניסטה של ללין הוא פריימר מעולה שיוצר בסיס לחותי ומעט דביק שהמייקאפ יושב עליו מהמם. בנוסף יש להם גם סרומים וקרמים נחמדים לפנים עם רכיבים סבירים בהחלט.
קרם הפנים מסדרת ים המלח של סבון מעניק הזנה, לא מכביד, מכיל תמציות שמנים ומינרלים מים המלח שאמורים לסייע להתחדשות העור וריפוי שלל של גירויים ופגמים.
פילינג הפנינים החדש יתחבב מאד על כל מי שאוהבת קרצוף טוב של הפנים (מודה, אני אחת כזאת) שמותיר אתן חלקות כמו עור של תינוק.
לא הייתי מבססת שגרה שלמה על המוצרים של המותגים הללו כיוון שהם לא מכילים רכיבים פעילים משום סוג שהוא (חומצות או ויטמין C), אבל הם בהחלט אופציה סבירה למוצר אחד או שניים בשגרה כמו מוצר ניקוי או קרם ללילה או ליום שאפשר לקנות עם נקודות של מועדון או הטבות ימי הולדת ותלושים למיניהם ולסגור לעצמכן פינה.

אחרי שנתתי לכן את כל האופציות האפשריות, מלבד המוצרים שאני ממליצה עליהם כאן על בסיס קבוע ושרובם מגיעים מחו"ל, אין יותר תירוצים ואני מצפה מכולכן להתחיל לאמץ שגרת טיפוח בריאה ונכונה יותר!


גילוי נאות: מוצרי Nivea ו-Hippie&Chic התקבלו לצרכי פרסום 

2 comments:

  1. מסקרן אותי פילינג הפנינים. איזה ריח יש לו?והגרגירים עדינים או גסים?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לו ריח ממש טוב, מרענן כזה. הגרגרים לא עדינים במיוחד, זה קרצוף רציני

      מחק