‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.12.2016

Stix & Mix

לרוב מוצרי האיפור שאנחנו רגילות להשתמש בהם יש אריזה סטנדרטית - בקבוקים או שפופרת למייקאפ, קומפקט לסומק או פודרה, פלטת קרטון דקיקה לצלליות. לכן, זה מרענן כשלפעמים נתקלים במוצרים שניראים אחרת ומציעים דרך שונה להניח את האיפור. 
איפור בסטיק וסוגי עפרונות צ'אביים שונים היו כאן תמיד, עוברים וחולפים במשב הטרנד. בתור אוהדת מוצרי קרם, אני אוהבת לשחק עם מה שיש לשוק להציע ובדרך כלל אני גם אוהבת את התוצאה. מרקמי קרם נותנים תוצאה הרבה יותר טבעית והרמונית על העור. מצד שני, לא תמיד נוח לעבוד איתם, כך שמרקם טוב של המוצר זה חלק מהותי מחוויית השימוש. 
דבר חשוב שצריך לזכור עם מוצרי קרם: סדר ההנחה שלהם הוא מעל המייקאפ ולפני פודרה. אם תניחו קרם על משטח מפודר התוצאה תהיה דביקה וגבשושית ותאבדו את הגימור החלק. יש סמקים קרם מעטים שניתן להניח גם מעל פודרה, אבל זה דורש ניסוי וטעייה של מרקמים ומברשות לטשטוש. כדי ללכת על בטוח, פשוט תעשו את כל שלבי הקרם לפני שלב הפידור. עוד טיפ על חשבון הבית, הוא להשתמש במברשות סינטטיות או דואו פייבר כדי לטשטש מוצרי קרם, הן עובדות טוב יותר עם מרקמים כאלה מאשר מברשות משיער טבעי.


מי שהשיקו לאחרונה כל מיני סטיקים מעניינים הם Sacara
ראשונים יש לנו שלישיית עפרונות קונטור והיילייטר, ערכה המכילה 3 עפרונות להצללות, הארות וברונזר. כולם במרקם קרם עשיר ונוח למריחה ולטשטוש. הפיגמנטיות בינונית כך שהם לא משאירים כתמים על הפנים ואם רוצים לוק יותר מודגש פשוט מניחים עוד מהגוון הרצוי. מבחינתי זה עדיף מאשר פורמולה עבה ופיגמנטית מאד שקשה לשלוט בה. 
אני לא חובבת קונטור מאד מודגש, כך שמבחינתי הם חלופה נהדרת ללוק הרבה יותר רך ומרומז שנראה טבעי. 


הגוונים אוניברסליים למדיי, למרות שהייתי שמחה אם הקונטור היה קצת יותר קריר ואפרפר, אבל גם הגוון הזה עובד. ההיילייטר הוא לא מוצר ההארה המבריק כמו שאנחנו מכירות, אלא בדומה לפלטות קונטור אחרות זה גוון צהבהב שתפקידו "להרים" אזורים מסויימים בפנים. מעליהם אני מפדרת בעדינות (כדי לא להזיז את כל הסיפור) וזה עמיד לכל היום.


לסמקים Stick Blush יש מרקם קצת אחר, עבה ופיגמנטי יותר. הם נצמדים לעור וצריך לטשטש אותם מהר. הגימור קרמי אבל לא מבריק או רטוב. אני מאד אוהבת להשתמש בהם כשאני ביום ללא איפור, אבל עדיין צריכה קצת צבע על הלחיים כדי לא להיראות חולנית וחלושה. גם בלי מייקאפ ופידור הם עמידים ולא זזים. ניסיתי שני גוונים מהקולקציה, אחד ניודי אפרסקי והשני וורוד עליז ושניהם היו כייפים ומחמיאים. מעל מייקאפ אני פחות אוהבת להשתמש בהם כיוון שאני מרגישה שהמרקם "מושך" את הכיסוי מתחתיו וזה כבר פחות כיף.

 
מי שהחליטו לדחוף את גבולות הגזרה עם שני מוצרים שאנחנו רגילות לראות באריזות ומרקמים שונים לחלוטין, הם Bobbi Brown. לאחרונה הושק פריימר בסטיק והיילייטר עיפרון, שניהם מוצרים שאמורים להיות מאד נוחים ומהירים לשימוש. 
הפריימר Instant Confidence Stick הוא גרסת סטיק של פריימרים מהסוג למילוי נקבוביות ויצירת קנבס מאט לאיפור. הוא משווק כפריימר למילוי קמטים ואיחוד מרקם העור, אבל את אותה העבודה הוא גם עושה על נקבוביות פעורות ואיזור T שומני. השימוש בסטיק חוסך את המריחה של פריימר נוזלי וגם מאפשר להיות קצת יותר חסכוניות (אני תמיד מוצאת את עצמי מורחת פריימר על כל הפנים במקום רק על האזורים שאני צריכה). אפשר להניח אותו מתחת לאיפור, אבל גם מעליו כשמרגישים שהבסיס התעייף והפגמים על העור הופכים שוב גלויים לעין. זה מוצר מעניין, אבל אני לא רואה איך הוא חיוני באוסף האיפור. מסוג הדברים שהם לגמרי nice to have אבל לא מעבר.


אם עיפרון ההארות של סאקארה נועד לצרכי פיסול הפנים, הרי שה- Retouching Face Pencil Illuminating נועד כדי להעניק הארות של ממש. בגוון שמפניה מואר, אפשר להשתמש בו כהיילייטר רגיל (עצמות הלחיים, גשר האף וכו'), או כמוצר הארה לטשטוש פגמים אחרים על הפנים של עייפות ואפרוריות. ההארה שבו היא לא מעוורת, כך שהוא מתאים לשימוש באזורים נוספים בהם אנחנו רוצות הארה יותר סולידית ופחות בולטת לעין. אני התרגלתי לדחוף אותו לכל פינה - גם עצמות הלחיים וגשר האף אבל גם מעל ומתחת לעצם הגבה, קשת השפתיים, הסנטר והפינות הפנימיות של העיניים. המרקם והצורה שלו מאפשרים הנחה מדוייקת וכמעט לא צריך לטשטש או למרוח וליצור בלאגן. ההארה סולידית ואלגנטית וזה מוצר שיתאים למי שנרתעת מהלוק הזורח עד הירח של היילייטרים אגרסיביים יותר.
למרות שאני אוהבת מאד (מאד) היילייטרים פודרתיים עוצמתיים, אני מוצאת את עצמי משתמשת עם השמוגי הזה יותר ויותר, כאמור בגלל אלמנט הנוחות שמאפשר לי לצייר איתו בזריזות איפה שאני צריכה, בניגוד לתהליך עם מברשת ופודרה. עניין של עצלנות נטו. 


איל מקיאג' יצאו בהשקה שהיא כמו מתת הא-ל עבורי עכשיו, כשאני מתמודדת עם תוצאות היובש של תחילת החורף. כבר ציינתי כאן לא פעם או פעמיים שאני over מרקמי מאט ומפתחת אהבה חדשה לכל שפתוני הקרם שלי באשר הם. 
הצ'אבי סטיקס של איל מקיאג' הם בדיוק מה שאני רוצה עכשיו, מרקם קרמי כייפי ונוח, מריחה קלילה וחפה מסיכון לטעויות, גוונים לבישים ואוניברסליים ופיגמנטיות בינונית ומטה. לא מחפשת שום דבר אטום, מאט, יבש או שדורש ממני מאמץ פיזי כדי למרוח בצורה מדוייקת. 


הפיגמנטיות של הגוונים משתנה בהתאם לכהות של הגוון, כאשר הבהירים הם העדינים ביותר. גם הכהים יותר נוחים מאד למריחה והגימור הוא קרמי וכייפי ונוח כל כך, מרגיש מאד כמו באלם ולא שפתון. העמידות, כמובן, לא בשמיים אבל זה ממש לא מפריע לי ואני שולפת אותם לחדש במהלך היום אפילו בלי מראה. 
בהחלט אחד המוצרים הברוכים שהצטרפו לאוסף שלי לאחרונה, אני אוהבת אותם יותר מצ'אבי אחרים שניסיתי של רבלון או רימל כיוון שלדעתי הפורמולה שלהם נוחה יותר והעובדה שהם לא פיגמנטיים כל כך הופכת אותם ליום יומיים וקלילים. 
מפה לשם, אני מגרילה את 4 הגוונים האלה (חדשים כמובן) בעמוד הפייסבוק של הבלוג, בואו להשתתף!

אני לא יודעת מה אתכן, אבל אני אוהבת גיוון ואם אני מקבלת אותו במוצר שגם עושה את העבודה אז אני לגמרי בעד. נכון, האריזות הסטנדרטיות של איפור הן מה שנוח לנו להושיט אליהם את היד בדרך כלל, אבל אני אוהבת שיש לי את האופציה לשחק עם מרקמים וכלים אחרים שיוצרים לוק מעניין ורב גוני יותר. איפור בסטיקס או עפרונות הוא לא תמיד הדבר הראשון שאני אחשוב להשתמש בו, אבל הוא בדרך כלל יאתגר אותי לשכלל את הטכניקות שלי כשאני אבחר בו. 

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לצורך פרסום.

2 comments:

  1. הי, שאלה קטנטנה : הצ'אבי סטיק של איל מאקיאז'הם אוטומטיים או דורשים חידוד ?

    השבמחק