‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.12.2016

פינת הלק

אני מחזירה את הפינה הוותיקה, בצירוף סיפור אמיתי ועצוב עד מאד.
מעריצות הפינה (אני רואה אותך שם, אלינור) בוודאי שמו לב שהפינה נעדרה במשך תקופה ארוכה. לא סתם עשיתי זאת באופן שרירותי כי התחשק לי להתאכזר אליכן, אלא עברתי חוויה קשה ומטלטלת שלקח לי חודשים להתאושש ממנה.
בגדול - חטפתי פטרייה בשתי ציפורניים ביד אחת, וכמעט שברתי אצבע (מה שפגע לי אנושות בציפורן) ביד השניה. בגדול אפילו יותר, במהלך כל התקופה הזאת חשתי שטוב מותי מחיי. 
אני מודה, אני אדם די חרדתי בכל הנוגע לניקיון ואסטתיות, והמחשבה שיש לי פטריה בציפורניים, דבר שמעולם לא קרה בעבר, הדיר שינה מעיניי. סיפור שהיה כך היה. התקמצנתי ללכת למכון הרגיל והנקי שאני בדרך כלל פוקדת כדי להסיר לק ג'ל ובמקום זה הלכתי למכון קניונים זול, שם כמובן אף אחד לא משקיע בך ערכת שיוף אישית וחדשה מהניילונים. מפה לשם, המניקוריסטית גם החריבה לי את הציפורניים בכך ששייפה עד שלא נותר דבר, וגם הורישה לי פטריה. 
מוסר ההשכל המתבקש הוא - אל תחסכו. המכון הקבוע שלי הוא סניף יוליה השכונתי כיוון שאני יודעת שהם מקפידים שם תמיד על ניקיון וערכות היגייניות חדשות לכל לקוחה. זה נכון שהם יקרים יותר בהשוואה למכונים אחרים, אבל זה לחלוטין לא משהו שאתן רוצות לחסוך בו. אני למדתי את זה בדרך הקשה. מי שמעוניינת אני מוכנה למסור את שם המכון שבו חטפתי את הפטריה במסר פרטי, אני לא מעוניינת לכתוב את זה כאן ולהסתכן בתביעת דיבה.
ביד השניה, ובלי קשר, שיחקתי כדור-עף וכמעט ריסקתי את הזרת, מה שגם המית לי את הציפורן כולל הציפורן החדשה שצמחה אחריה. מוסר ההשכל הפעם הוא, להתמקד בספורט אתגרי של נשנוש חטיפים וצפייה באנשים אחרים משחקים כדור-עף. 
אבל הזמנים הקשים מאחורי והנה חזרתי לימים עליזים יותר של לקים וציפורניים יפות ומטופחות. להלן הממצאים מהקולקציות האחרונות שיצא לי לדגום, כולל גם כמה מוצרים משלימים נחמדים שרציתי לספר לכן עליהם.


קודם כל נתחיל עם קולקציית החורף של OPI. הקולקציה, בהשראת הסדרה סקנדל ובהובלתה של קרי וושינגטון (וגם הקולקציה נקראת Washington DC), מכילה גוונים לא מרגשים מצד אחד, אבל מצד שני בשלב הזה אני כבר לא מחפשת ריגושים בלקים. אני רוצה צבע מחמיא שמתאים לעונה, ובקולקציה הזאת כל אחת בוודאי תמצא משהו שידבר אליה. 
הגוון האהוב עליי מתוכה הוא הסגול ענבים עמוק הזה שנקרא We the Female. אתן רואות רק שכבה אחת ממנו כאן (זה היה עוד בשלב שבו שיקמתי את הציפורניים ולא רציתי לחנוק אותן), ואפשר לראות שהגוון עמוק ופיגמנטי. עוד שכבה נותנת לו גימור flawless. ביג לייק.


עוד השקה של OPI, הפעם קולקציית הכריסמס בהשראת Breakfast at Tiffany's. לק אדום עגבניה עם תת גוון כתום שנקרא Meet my Decorator, מאד פיפטיז קלאסי. לא מתחברת כל כך לאדומים כאלה, אני מעדיפה את האדומים שלי כחולים וכהים יותר. על הפורמולה אין לי דברים רעים לומר והיא משובחת כתמיד, מי שאוהבת את הגוונים האלה הוא יהיה מושלם לה. 


המותג האהוב Essence השיקו לאחרונה סדרת לקים בפורמולת ג'ל שאמורים להיות אטומים, עמידים ובעלי גימור מבריק של ג'ל. 
אני ניסיתי את הלק כלק כרגיל בלי הבייס והטופ כך שאני לא יכולה להעיד לגבי העמידות. הלק עצמו, לעומת זאת, הוא פצצה. פורמולה מעולה, קרמית, סמיכה, פיגמנטית והגימור מושלם. גם הגוון שבתמונה נקרא Forgive me מס' 13 ובהחלט אין על מה לסלוח כי הוא נהדר.


וכעת ל-3 מוצרים משלימים. 
בסיס מחזק של ללין, עושה אחלה של עבודה וכל לק נראה טוב מעליו. לא יוצר בועות או גבשושים ומגן על הציפורניים מפני הכתמה של לקים כהים.
טיפות יבוש של Nicole by OPI רכשתי בחו"ל. מצד אחד אני מאד אוהבת את המוצר הזה, זה כל כך הרבה יותר נוח לטפטף את המייבש על הציפורן מאשר למרוח אותו. מצד שני, זה משמעותית פחות מהיר ממייבשים כמו סשה ויט והגימור לא מבריק באותה מידה.
לריכוך והזנה של הקיוטיקלס ומצע הציפורן עצמה אני משתמשת בשמן ארגן של Orly ומעסה אותו אחרי כל מניקור. ייתכן שלא ידעתן, אבל פיצולים בציפורניים הרבה פעמים נגרמים כתוצאה מיובש (בניגוד לציפורניים שבירות שהן חלשות) ושימוש קבוע בשמן יעזור לכן למנוע את זה. כשאני לא משמנת את הציפורניים אני סובלת תמיד מפיצולים, שימוש קבוע עוזר לי למנוע את התופעה המעצבנת. (ניתן להשיג אותו בגילטי).

אני מאחלת לעצמי שלא אדע יותר צער, שאפגוש פטריות רק בסלט ואוכל להמשיך ולעדכן אתכן בפינות לק קבועות בעתיד. ואימרו אמן.


גילוי נאות: מוצרי OPI ואסנס התקבלו לצרכי פרסום.

6 תגובות:

  1. פוסט טוב תמשיכי חכתוב

    השבמחק
  2. יש לי התחושה שאני יודעת איפה קיבלת את "המתנה" הזו בדמות פטרת.....
    שמחה שהתקופה הזו מאחורייך. זה סיוט להיפטר מזה !
    גוונים מהממים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לקח לי חודשיים!!! ממש לא כיף ולא אחזור לשם בשנית לעולם.

      מחק
  3. כל כך מבינה אותך לגבי הפטריה! זאת אחת החרדות שלי! איזה יופי שהצלחת להתגבר עליה.
    מה זה בדיוק לק בפורמולת ג'ל?
    זה לק רגיל שאמור להחזיק מעמד יותר זמן?
    ההסרה שלו כמו של לק רגיל?

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק מה שאמרת - זה אמור להיות עמיד ומבריק כמו ג'ל אבל ההסרה כמו לק רגיל ואין צורך בייבוש מתחת למנורה. בגדול, ניסיתי כמה פורמולות שמתיימרות להבטחות האלה וכולן היו לקים טובים, אבל לא עמדו במבחן העמידות.... תצטרכי לנסות כדי לראות אם זה עובד עליך וצריך להקפיד על בסיס וטופ מאותה הסדרה (מה שלא עשיתי כאן).

      מחק