‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.11.2016

תקופות יובש - טיפים לטיפוח מעשיר

שני פוסטים בנושא טיפוח באותו השבוע? כן כן, כמו שאומרים - desperate times call for desperate measures. והזמנים אכן היו נואשים, כשהתחיל מזג האויר המשוגע של יובש קיצוני וטמפרטורות שעברו בפתאומיות מחמסין לקור. 
אני מודה שההתמודדות הייתה קשה לי, כי עור הפנים והגוף שלי לא הגיב טוב. יש לי עור רגיש שמגיב בקיצוניות לשינויים דרסטיים - בין אם זה לחות גבוהה או יובש קיצוני, קור או חום, סטרס, מוצרי טיפוח עם רכיבים לא טובים, כל דבר יכול לגרות אותו ולגרום לתופעות לא נעימות. 
בתקופת היובש הוא הפך להיות רגיש למגע, הופיעו לי קילופים, הוא ניראה אפרורי ומיובש וספג תוך שניות כל קרם שמרחתי עליו. בסופו של דבר הצלחתי להתגבר על הכל, ואספתי עבורכן כמה טיפים שתוכלו לגזור ולשמור לפעם הבאה שמזג האויר יחליט לעשות פה שמח. אם אתן סובלות מעור יבש במהלך כל השנה, הטיפים האלה יהיו שימושיים תמיד:

* להפסיק עם פילינג. כל פילינג גרגרים שהוא, פשוט להפסיק עד יעבור זעם. אם אתן משתמשות בחומצה גליקולית, ייתכן שכדאי להפסיק גם איתה כיוון שהחומצה היא פילינג כימי ועלולה ליצור יובש נוסף וגירוי בעור שמגורה גם ככה. אני מודה שאני לא העזתי להפסיק, בשלב הזה החומצה היא כמו אבר מאברי גופי ומפחיד אותי יותר מה יהיה מצב העור שלי בלעדיה. 
* להמנע מלנקות את העור עם סבון. אני עברתי לניקוי עם מוצר ניקוי על בסיס שמן וזה עוזר מאד. שמנים או באלמים לניקוי הם נדירים בארץ (וחבל) אבל יש למותגים כמו אהבה, יובנה, מאק ועוד. לא בא לכן להשקיע? גם שמן קוקוס שאפשר למצוא עכשיו בכל חנות טבע יעשה את העבודה.
* לבצע איטום כפול, גם על הפנים וגם על הגוף. הכוונה לעשות ליירינג של מוצרי לחות בשילוב שמן וקרם. ראשון להניח את השמן (שמנים יבשים לגוף יש להרבה מותגים, לפנים פחות אבל שווה לחפש ולהשקיע), אחרי זה את קרם הלחות. השמן יזין את העור, קרם הלחות יאטום אותו מפני פגעי מזג האויר וישמור שההזנה לא תברח.
* לשתות מים. יותר מתמיד - הלחות מגיעה מבפנים.
* לחפש סרומים עם חומצה הילאורנית ש"כולאת" את הלחות בעור ולא נותנת לה לברוח.
*להעיף משימוש - מגבונים להסרת איפור, מי פנים המכילים אלכוהול. אני ממליצה להמנע משני אלה בכל מצב, אבל במיוחד בתקופה של יובש קיצוני.

ועכשיו לכמה מוצרים שעזרו לי לעבור את התקופה הזאת בשלום:


הפנים, שהיו האתגר העיקרי, דרשו ממני להוסיף שני מוצרים לשגרה הרגילה. 
הראשון הוא סרום Dead Sea Osmoter Concentrate של אהבה שמכיל, בין הייתר, שמנים ונותן בוסט של לחות והזנה לעור. הנחתי אותו מעל חומצה גליקולית ומי ריכוך אבל לא עצרתי שם. מעליו, הנחתי קרם לילה עשיר של Sebocalm שיש לו מרקם מפנק ולא נספג תוך שניות בעור כאילו היה מדובר בטיפת מים על אדמה חרוכה. כשמדובר בטיפוח הלילה שלי, אני אוהבת שהפנים שלי נשארות קצת דביקות ושמנוניות. זה נשמע רע, אבל אם הכל נשאב לתוך העור תוך שניות זה לא סימן טוב. הצמד הזה היה עשיר מספיק להעניק לי מרגוע.
לא חסכתי בכמויות, משניהם מרחתי כל לילה כ-3 לחיצות על המשאבה. זה לא רק נשמע המון, זה באמת המון, אבל תאמינו לי שהייתי צריכה את זה.
עם הסרום אני ממשיכה גם עכשיו בבוקר (כשלב הראשון אחרי ניקוי עם מי פנים), בלילה עברתי לשמן של ממש שקניתי לאחרונה.


בכל הנוגע לגוף, הוצאתי את התותחים הכבדים. 
כמו שכתבתי ברשימת הטיפים, אני עושה "איטום כפול" של שמן יבש ומעליו קרם. השמן הוא שמן אגוזים של Yves Rocher וקרם הגוף הוא קרם מועשר בתמציות שקדים של Nivea שאני מזמינה מאייהרב ושומרת לשעת הצורך. חשוב מאד למרוח את השמן והקרם מיד אחרי מקלחת כיוון שהמים החמים מייבשים את העור כפליים. 
לידיים השתמשתי בקרם ידיים עשיר של Sebocalm שלא נספג מייד אלא מותיר תחושה לחותית ורכה. חלקתי אותו גם עם אמא שלי שממש סבלה עם עור מתבקע ומתקלף והקרם הזה מאד עזר לה.

חלק מהמוצרים כאן הם מוצרים שאני עושה בהם שימוש גם בשגרה (השמן והסרום), אולם השאר הם כאלה שלא מתאימים לי כשמזג האויר נוח (קרמים מאד עשירים כמו של סבוקלם וניוואה) אלא אני שומרת לשעות מצוקה. במקום להסתובב כמו תרנגולת מבוהלת בפארמים ולקנות תרופות סבתא, עדיף לדעת שיש כבר בבית מוצרים שיכולים לעשות את העבודה ולפתור את הבעיה.
אם יש לכן שאלות או המלצות למוצרים ספציפיים, אתן מוזמנות לכתוב בתגובות. מומלץ לשמור את הפוסט במועדפים, החורף הזה עוד יביא לנו ימים יבשים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה