‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.12.2016

פינת Empties - פוסט מסכם

מי שעוקבת אחרי העמוד של הבלוג בפייסבוק (ואם אתן עדיין לא שם, מדוע?) מכירה את פינת Empties - מידי שבוע אני מעדכנת במוצרים שסיימו את הקריירה ומפונים לעולם שכולו טוב בפח המיחזורית. אני לא אוהבת לחכות שיצטברו אצלי ערימות של אשפה כדי לצלם לפוסט, וככה מצאתי פתרון לצלם ולעדכן בזמן אמת ולסיים, לצלם ולזרוק. בנוסף, אני תמיד מצרפת שורה תחתונה של דעתי על המוצר, שהיא הכי מגובשת ונחרצת אחרי שניסיתי את הפרודוקט עד תום.
לאחרונה עלתה דרישה לפרסם פוסט מסכם, כי מסתבר שחלקכן ממש עוקבות אחרי הפינה בשקיקה וחוששות שפספסתן עדכון. כיוון שאתן הנסיכות שלי ואני רוצה שתהיו רגועות, קבלו סיכום של כל המוצרים מהתקופה האחרונה.


נתחיל מהמבצע המרכזי שהתחיל את כל הסיפור הזה - המסע לחיסול אוסף הבשמים שלי. לפני כמה חודשים ספרתי את מספר בקבוקי הבושם הפתוחים וכשהגעתי ל-50 מבלי לספור מיניאטורות, הבנתי שיש לי בעיה. בושם פתוח, ובטח אחד כזה שעומד בחוץ על מדף, זה מתכון לחימצון מהיר ובושם מקולקל זה ממש חבל. 
אז אחרי שמיינתי ותרמתי בשמים רבים, העפתי את אלה שנשארו לקופסה סגורה והתחלתי להשתמש רק בבושם אחד כל פעם עד שהוא מסתיים, ורק אז אני מוציאה בושם נוסף מהמאגר ומסיימת גם אותו וכן הלאה. השיטה הזאת, להשתמש רק במוצר אחד עד שהוא נגמר, עובדת בצורה מופלאה וככה הספקתי לסיים 5 בשמים (מתוכם יצא לי לפרסם בינתיים רק את השניים האלה). 
אגב, את הטריק הזה אני מיישמת גם לגבי כל שאר המוצרים שאתן רואות כאן בפינה, וזה מה שבעצם היווה את ההשראה להתחיל את העדכונים האלה על בסיס קבוע. אני כבר תקופה ארוכה מרגישה בעומס גדול של מוצרים, וגם אחרי שהעפתי כמות אדירה של מה שאני לא צריכה, עדיין נותרתי עם ערימות של דברים שלא מסתיימים לעולם. לכן החלטתי לא עוד, אין יותר רוטציות ואני חייבת לסיים מוצר אחד לפני שאני עוברת לבא אחריו באותה קטגוריה. כפי שאתן רואות - זה עובד.
נחזור לבשמים. 
+ סיימתי את Dahlia Noir של ג׳יבנשי, בושם פודרתי מאד, עמיד וגורף המון מחמאות.
+ בשלהי הקיץ סיימתי בושם קייצי במיוחד של Lancaster בניחוח של ים, חוף ושמש. 


במוצרי שיער וגוף הקצב שלי קצת יותר איטי. 
+ סיימתי תחליב רחצה מפנק מסדרת השקד של וולדה. עדין וחלבי, לא מייבש או מגרה את העור ביובש החורפי ובונוס של ניחוח מרציפן עדין.
+ שמפו יבש של Colab (המותג של הבלוגרית הבריטית רות קרילי). אני מתקשה מאד למצוא שמפואים יבשים טובים בארץ במחיר שפוי ותמיד מייבאת אותם מחו״ל. השמפו של קולאב מעולה ועדין, לא מכביד על השיער, סופח שומנים ויוצר נפח. מגיע גם במבחר של ניחוחות מבושמים נעימים. לצערי אין דרך להזמין אותו לארץ בגלל מגבלות המשלוח של הדואר הבריטי. אגב, יש את הגרסה של אקסטרה ווליום שהוא בעצם ספריי טקסטורה לשיער, כך שהשיער שלכן לא ירגיש נקי אחריו. אני מוצאת שאין סיבה לערבב בין השניים, ומעדיפה להפריד בין המטרות לשני מוצרים שונים.
+ סיימתי מסיכת שיער א ד י ר ה של Earth Science. זה כבר המיכל השני שאני מחסלת והזמנתי עוד. הכי מרככת, הכי מפנקת, הכי זולה. תעשו לעצמכן טובה ותזמינו גם כאן.


בגזרת מוצרי הטיפוח לפנים היו כמה דברים מעניינים.
+ תרחיץ לפנים אשכוליות של קרמה. בסך הכל זה היה תרחיץ טוב שניקה את הפנים מכל שאריות האיפור, כולל עיניים מבלי לשרוף. ובכל זאת השורה התחתונה היא שלא ארכוש אותו שוב, כיוון שהוא מכיל המון SLS ורכיבים כימיים פחות איכותיים.
+ סיימתי משהו כמו 3 בקבוקים של מי פנים של אנדאלו, אבל אל דאגה, כל הזמן אני דואגת שיהיו לי נוספים שהזמנתי מראש מחכים לי במגירה. זה כבר רמז לדעתי על המוצר (מעולים), ואם אתן מעוניינות לרכוש אותם, תוכלו לעשות זאת כאן .
+ מוצר שבחיים לא חשבתי שיסתיים - פילינג אורז של GIGI. זה אחד המוצרים הפלאיים ביותר שאני משתמשת בו באופן יום יומי כבר שנה וחצי ורק לאחרונה התרוקן מאחרון הגרגירים. הפילינג הופך למשחה במגע עם מים, מנקה את הפנים ביסודיות ומותיר אותן רכות ונעימות ולא אדומות ומגורות. מוצר נפלא שבהחלט יירכש בשנית. אפשר להשיג אותו בגילטי  או אצל קוסמטיקאיות.
+ סיימתי את סרום ההזנה של ללין ונפרדתי ממנו עם תחושה טובה. סרום קליל ונעים ולא מכביד גם בקיץ, עם רשימת מרכיבים ידידותית למדי.


במוצרי איפור הקצב איטי יותר גם כן כיוון שקשה להתמיד עם מוצר אחד ויחיד כל הזמן.
+ סיום מצער במיוחד - פריימר meteorites של גרלן. עשיתי הכל כדי להשתמש בו עד הטיפה האחרונה, אבל בסופו של דבר לא היה מנוס ונפרדו דרכינו. הפריימר מיוחד במינו כי הוא נותן מראה מאט זוהר לעור. איך זה ייתכן, תשאלו? צריך לנסות כדי להבין. מייקאפים יושבים עליו נפלא והוא עוזר גם לעמידות של האיפור. האם ארכוש את החומד הזה בשנית? לאור העובדה שעלותו 300+ ש״ח, כנראה שלא בקרוב. תתקשרו אליי כשיהיה מבצע טוב.
+ יותר מהנחליאלי והחצב, זה מה שהעיד על כך שהקיץ הסתיים - בקבוק של מייקאפ קולורסטיי נשאב עד הטיפה האחרונה. אין מה לעשות, בימי הקיץ החמים והלחים זה הדבר היחידי שמחזיק מעמד על הפנים שלי. מניחה אותו באמצעות ספוגית לחה בלבד למראה קליל יותר ופחות כבד. בחודשי הסתיו והחורף אני פחות אוהבת אותו כיוון שהוא מייבש ומדגיש יובש, אבל בקבוק חדש כבר ממתין לי לקיץ הבא.
למרות שהיה מציק, סיימתי מסיר איפור מיסלארי של קרליין. בקצרה - לא מומלץ ולא ארכוש שוב. לעומת זאת, את מסיר האיפור הדו פאזי הורוד שלהם רכשתי גם רכשתי ואני ממליצה עליו פי מאתיים.

רוצות עוד? תמשיכו לעקוב בעמוד! יש לי רשימה ארוכה של דברים שסיימתי לעדכן בשבועות הקרובים.... 

4 תגובות:

  1. היי, אחלה פוסט! שאלה בקשר למסיכת שיער - ידוע לך אם היא מכילה מלחים? מתאימה לשיער שעבר החלקה?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, אם תיכנסי לקישור בפוסט תוכלי למצוא שם רשימת מרכיבים :)

      מחק