‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

20.12.2016

Amika Must Haves

לאחרונה התבשרנו שהמותג Amika נכנס לרשת אפריל ומעכשיו אפשר יהיה לקנות את ליין מוצרי הטיפוח בחנויות. זה צעד די גדול, כיוון שעד עכשיו אפשר היה למצוא את המותג רק אונליין באתר הרשמי או בגילטי


כיוון שיצא לי להשתמש בלא מעט מוצרים מהליין, חשבתי שזו הזדמנות חגיגית טובה לכתוב פוסט סיכום של must haves מהליין. בגדול - אני אוהבת הכל, ושגרת הטיפוח שלי בהחלט שודרגה מאז שהתחלתי להשתמש בהם. מכנה משותף לכל המוצרים הוא ריח אחיד (נהדר) ושמן אובליפיחה. ישנם מגוון של מוצרים החל מחפיפה ועד עיצוב ושיקום.


נתחיל דווקא מהמכשירים החשמליים. המלצתי כאן כבר בעבר על המחליקים שלהם ואני ממליצה שוב. אם אתן לא רוצות להרוס את השיער שלכן על ידי עיצוב בחום, כדאי מאד להשתמש במוצרים איכותיים. מחליק שאפשר לשלוט בטמפרטורה שלו, שמחליק את השיער בקלות ובמהירות, שלא נתפס בשיער ומושך אותו יעזור לכן לא לפתח נזקים לטווח הארוך. בינינו, בין כה לא מומלץ להחליק את השיער על בסיס יום יומי, אבל גם כשכבר עושים את זה רצוי לא להשתמש במוצרים זולים שעושים הרבה נזק במעט זמן. מחליק באיכות טובה הוא לחלוטין מוצר must have שאתן חייבות שיהיה לכן אם אתן בוחרות בשיטת העיצוב הזאת, ואי אפשר לטעות עם המחליקים של אמיקה.
המחליק הקטן הוא במהדורה מוגבלת, אבל עדיין אפשר למצוא אותו בחלק מהסניפים של אפריל. זה מחליק פצפון לנסיעות, אבל יותר מלנסיעות אני מוצאת אותו שימושי מאד להשתלט על שיערות בייבי מעצבנות שהמחליק הגדול לא תופס טוב. זה לא כלי ממש הכרחי, יותר נחמד שיהיה, מסוג הדברים שכיף לקבל במתנה.


אתן מכירות אותי, אני קנאית בכל הנוגע לשגרת טיפוח עור הפנים שלי ויש לי כללי ברזל של חומרים ומוצרים שלעולם לא יתקרבו לעור שלי, לעומת כאלה שאני מוכנה להשבע בהם. ואכן, ללא ספק, מאז שאני מקפידה יותר עם מוצרים איכותיים, העור שלי נראה מעולה.
את אותו עיקרון החלטתי להתחיל להפעיל גם על השיער, וגם שגרת טיפוח השיער שלי השתנתה מהקצה לקצה. מה שנכון לעור, נכון גם לשיער. רכיבים זולים וכימיים במוצרי הטיפוח פשוט לא טובים - לא לעור הפנים, לא לעור הגוף ולא לשיער.
מלח ו-SLS הם שני הרכיבים הנפוצים ביותר בשמפואים ומרככים גנריים, ואלה שני רכיבים איומים ונוראים לשיער שלנו שעושים נזק לטווח הארוך. SLS הוא בעצם חומר מקציף רעיל ומלח הוא חומר ניקוי קשוח שמייבש את השיער ויוצר פריז.
שמפואים ומרככים של המותגים הגדולים תמיד מכילים רשימות מרכיבים ארוכות באורך הגלות, מלאות בעשרות כימיקלים שאי אפשר בכלל לקרוא את השם שלהם. מי צריך את זה?
בשמפו ללא מלחים ומרכך של אמיקה, לא תמצאו את זה. שמפו Clarifying מיועד לשיער שמן (יש גם גרסה לשיער יבש) והוא מוצר קסום. אני צריכה לעשות איתו חפיפה כפולה כי השיער שלי ארוך (הראשונה סופחת את השומנים, השניה מקציפה ומנקה את מה שנשאר), אבל זה שווה את זה. כיוון שאני חופפת רק פעם ב-3 ימים, זה לא נוראי מידי והשיער שמתקבל רך, גמיש ומבריק. המרכך גם עושה עבודה טובה ומותיר את השיער נקי מקשרים, אבל על קצוות יבשים במיוחד עדיף להשתמש באחת מהמסיכות שתיכף נגיע אליהן. 
לסיכום, הייתי אומרת שהשמפו הוא must have, המרכך פחות. אני גם ככה משתמשת במסיכה כתחליף למרכך רוב הזמן, כך שאם אתן רוצות להשקיע לכו על מסיכה שמגיעה במיכל ענקי ותספיק לכן עד לימות המשיח. השמפו, לעומת זאת, שווה את ההשקעה. תאמינו לי, אתן לא רוצות את כל הזבל שיש בשמפואים הרגילים, כשתעברו לשמפו איכותי יותר השיער שלכן יגיד לכן תודה.


אז בנוגע למסיכות - הן מעולות. במקום מרכך אני ממליצה להשקיע באחת משתי אלה. מסיכת Triple לשיקום והזנה שמיועדת לשיער פגום או יבש במיוחד, או מסיכת Nourishing שתתאים לכל סוגי השיער.
המסיכות מגיעות במיכלים של חצי ליטר, שזו כמות פסיכית כיוון שהן כל כך מרוכזות שתצטרכו מהן ממש מעט בכל שימוש. אני ממליצה בחום לא למרוח מרכך או מסיכה על כל השיער, אלא רק על השיער שלא צמוד לקרקפת ולהתרכז בעיקר בקצוות. שתי המסיכות מדהימות, מרככות ומשקמות את השיער ומחזירות לו חיות אבודה. אחת מהשתיים היא לחלוטין must have.

שני מוצרי הזנה לשימוש לפני עיצוב בחום, או אחרי חפיפה הם ספריי ה-wizard וסרום שמן. 
את שניהם אני מפזרת על שיער לח (לא רטוב) ולפני שאני מייבשת עם פן. הם גם שומרים על השיער מפגמי החום, וגם מוסיפים רכות וברק. 
ה-wizard מגיע באריזת ספריי נוחה, לעומת הסרום שמגיע בבקבוק שצריך לטפטף ממנו כל פעם טיפות וזה קצת פחות נוח. למרות שהסרום סמיך מאד לעומת ה-wizard שהוא ספריי קליל, ההשפעה שלהם על השיער איכשהו הפוכה. הוויזארד יכול להכביד על השיער אם מגזימים בכמויות ובכל מקרה זה מוצר שמוריד את הנפח של השיער ויתאים יותר למי שמחפשת את המראה החלק וה-sleek. הסרום, לעומת זאת, מרגיש יותר קליל ומעניק רכות וברק מבלי להקריב את הנפח.
את שניהם אני אוהבת, רק התוצאה שלהם שונה. אם אתן לא בקטע של שיער חלק חלק, הסרום לדעתי יתאים לכן יותר כיוון שהוא משאיר יותר תנועה בשיער. אם אתן אוהבות את המראה הסופר חלק ומבריק, ה-wizard הוא המוצר עבורכן.
בכל מקרה, סרום כלשהו שמגן על השיער שלכן מהחום (אם אתן משתמשות במוצרי עיצוב בחום) זה must have, כדי להזיק לשיער שלכן קצת פחות.



אחרונים חביבים הם מוצרי העיצוב. 
ספריי טקסטורה Undone יעניק לשיער שלכן את הלוק ההפוך משיער נקי - הוא קצת "מלכלך" את השיער ויוצר מראה מאט. שיער "מלוכלך" נוטה להסתדר טוב יותר בתסרוקות ולהיראות טוב יותר כשרוצים שהשיער ייראה עם קצת יותר גוף ונפח. כשהשיער שלי נופל ונראה כמו כלום ושום דבר, אני מרססת את הספריי הזה והוא במיידי יוצר קצת יותר עניין ותנועה בשיער. כשאני מסלסלת את השיער אני מרססת אותו כדי שהשיער יתפוס את הצורה יותר טוב, או כשאני עושה סירוק הפוך לנפח. אם אתן מאלה שמעבירות מברשת בשיער ויוצאות מהבית, זה לא מוצר must have, אבל אם אתן משקיעות בתסרוקות ובעיצוב השיער, אתן חייבות תרסיס מהסוג הזה שיאפשר לכן לעבוד עם השיער ולהגיע לתוצאות עמידות יותר. 
שמפו יבש של אמיקה הוא אחד השמפואים היבשים היחידים שאפשר להשיג בארץ שאני אוהבת. הגרסאות שמוכרים בסופר פארם איומות לדעתי, כבדות ועושות מהשיער מדבר סהרה יבש ודוחה. השמפו של אמיקה מאד עדין, נספג מיידית בשיער ולא מותיר זכר של אבקה יבשה ומתפוררת. אחרי כמה שעות זה מרגיש טבעי לגמרי, כאילו לא ריססתן שום דבר על השיער. ממליצה בחום, שמפו יבש זה קונספט שהוא קצת זר לישראליות אבל לאחרונה הפך להיות מוכר. במדינה בה כולן חופפות את השיער כל יום (למה? תוותרו) זה נדמה ששמפו יבש שווה ערך לשיער מגעיל. אז לא, השיער לא הופך לקן כינים בתוך 24 שעות ואפשר בהחלט להשתלט על השמנוניות בין חפיפות עם שמפואים יבשים איכותיים. אמיקה הוא אחד כזה, תנסו ואולי תגלו עולם חדש. אין מצב שתתפסו אותי בלי שמפו יבש אחד לפחות באוסף, תוסיפו על זה שגרסה של אמיקה מעולה, ותקבלו מוצר must have. 

לסיכום, מה היה לנו כאן? 
השמפו, המסיכות ושמפו יבש הם מוצרי Must have. שלושה מוצרים שנותנים עבודה של ניקוי והזנה, איכותיים ומעמידים רף חדש לסטנדרט של מוצרי טיפוח לשיער. זה הבייסיק לשיער של כל אחת ואחת, כולן חופפות, כולן צריכות מרכך ומסיכה ואם תתחילו להשתמש במוצרים איכותיים בשלב הזה, אתן כבר תשדרגו את השיער עוד לפני הייבוש והעיצוב. השמפו היבש יעזור לכן ליצור מרווחים ארוכים יותר בין חפיפה לחפיפה, מה שגם בריא יותר לשיער ולקרקפת.
מחליק קרמי, סרומים לשיער וספריי טקסטורה הם מוצרי Must have רק אם אתן מייבשות ו/או מעצבות את השיער עם חום, או משקיעות בעיצוב תסרוקות. 
המרכך והמחליק בייבי הם מוצרים טובים, אבל נופלים לקטגוריית nice to have ולא מעבר. 

יש הרבה מותגים טובים שם בחוץ עם מוצרי טיפוח מעולים לשיער, אבל כשמוצאים את המותג שהוא גם טוב, גם איכותי, גם עושה את העבודה וגם צבעוני וכייפי - אני קניתי. 


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לצרכי פרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה