‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.7.2016

גבות או לא להיות

אזהרת טריגר - הפוסט הבא הולך להיות פוסט משעמם. אין מה לעשות, נושא הגבות הוא ככל הנראה הנושא המשעמם ביותר בעולם האיפור, וגם אני מדלגת תמיד על פוסטים וסרטונים שעוסקים בנושא. 
לא רק שגבות זה עניין מאד אינדיבידואלי (דקות, מלאות, שעירות, חלקות, כהות, בהירות, ארוכות, קצרות, מקושתות, מעוגלות - עד לאין סוף), אלא זה גם נורא משעמם לראות נשים אחרות מאפרות אותן או מדברות עליהן. אבל, אני מודעת לכובד האחריות המונחת על כתפיי כספקית התוכן שלכן בנושא איפור וטיפוח, ואני יודעת שיש אישה או שתיים שמחכות למוצא פי כשזה מגיע להמלצות על מוצרי איפור טובים בשוק. אי אפשר גם להתכחש לעובדה שלמרות שגבות הן משעממות, הן בכל זאת גם מאד חשובות. גם אני חושבת שהן ממסגרות בצורה מושלמת את הפנים ומהוות את הטאץ' הסופי לכל איפור ואין אישה שלא תרוויח מקצת השקעה בהן. דווקא נשים שלא מתאפרות כמעט בכלל, או אפילו בכלל לא, אם יסדרו וימלאו קצת את הגבות זה ייתן לפנים שלהן מראה אחר לגמרי, מבלי להיראות עשויות מידי. 

מעבר לעובדה שגבות הן חשובות, הן גם הפכו לטרנד מטורף ואנחנו מוצפות במוצרים לגבות מימין ומשמאל. הגישה שלי היא כזאת - עשו מה בא לכן. אם אתן אוהבות את הגבות שלכן דקות, תמרטו אותן. אם אתן אוהבות את הגבות שלכן עבות ומבולגנות, תטפחו אותן. לא משנה איזו צורה אתן אוהבות, היתרון בטרנד הגבות הוא שלכל עיצוב שתוכלו להעלות על דעתכן ישנם עכשיו עשרות מוצרים בשוק שיכולים לעזור לכן להגיע לתוצאה הרצויה. יש כל מיני צורות שבהם אפשר למצוא מוצרי עיצוב לגבות - ג'לים, ווקס, פודרות, עפרונות. אספתי לאחרונה מבחר לא קטן של מוצרי גבות מכל הסוגים והמותגים, ואלה ההמלצות והמסקנות שלי.


אחת הפורמולות הפופולריות לעיצוב של גבות סוררות היא ווקס. המרקם השעוותי אמור להחזיק את הגבות במקום ולעזור לעצב אותן לצורה שאתן רוצות. אני מחבבת ווקסים, אבל אוהבת שהם מגיעים בדואו ביחד עם פודרה, כדי לקבע את הווקס במקום ולעזור ליצור מראה טבעי יותר. 



הדואו של elf הוא הוותיק יותר באוסף שלי, כפי שניתן לראות מרמת השימוש בו. הזמנתי אותו מאייהרב והגוון שלי הוא Ash שמיועד לבהירות. הווקס עבה וקצת דביק, יש בו מספיק פיגמנטיות כדי למלא צורה וגם להחזיק את העיצוב במקום. הפודרה מאד בהירה ונועדה לתת שטיפה של גוון שמרככת קצת את המראה של העיצוב עם הווקס. 
לסיכומו של דבר, מדובר באחלה של מוצר במחיר נגיש מאד, יש מבחר גוונים לכל צבע שיער שיתאימו לכל אחת.



הדואו של Pupa הוא חדש יותר באוסף שלי, ולכאורה מדובר במוצר זהה - ווקס ופודרה בפלטה אחת. בפועל, הם שונים לחלוטין, כיוון שאצל פופה התפקידים הפוכים - הפודרה היא הפיגמנטית ואמורה למלא את הגבה, בעוד הווקס הרבה פחות פיגמנטי והייעוד שלו להחזיק את העיצוב במקום. גם המרקם שלו שונה, והוא הרבה יותר סיליקוני וחלקלק, פחות דביק מהווקס של elf. האמת? סבבה בשבילי עם שתי הוורסיות. בין אם הפודרה עושה את העבודה או הווקס - כל עוד אני מקבלת גבות שהן גם מעוצבות, גם מלאות וגם יושבות במקום אני מרוצה ולא אכפת לי איך אני משיגה את זה. הדואו של פופה הוא בגוון מס' 001 שנראה לי שהוא הכי בהיר. הוא יותר חום מהדואו האפרפר של elf, אבל גם עם הצבעים האלה הגבות שלי מסתדרות מצויין.
תתפלאו לשמוע, אבל בשני הדואו אני משתמשת גם באקססוריז שמגיעים איתם ולא טורחת עם מברשות חיצוניות. הדואו של elf מגיע עם מברשת דו צדדית נחמדה, והדואו של פופה מצוייד אפילו בפינצטה שהיא מאד שימושית במיוחד בנסיעות. המברשות קטנטנות ודקיקות ועבור המטרה של עיצוב גבות אני מוצאת שהן מאד שימושיות. 


צורה נוספת של איפור לגבות הם עפרונות. יש את העפרונות שצריך לחדד כל פעם מחדש (כמו אסנס לדוגמה) שאותם אני פחות אוהבת בגלל טרחת החידוד, אבל עפרונות אוטומטים אני אוהבת במיוחד. זו כנראה השיטה המהירה ביותר לעיצוב של גבות, אבל צריך להזהר עם הפורמולות כפי שתיכף תראו.




העפרון של Maybelline מנסה לעשות את מה שעושים הדואוז עם הווקס - צד אחד עיפרון, צד שני פודרה. אני אוהבת בו הכל - הצבע, הפודרה, הצורה של העיפרון. רק דבר אחד בלתי אפשרי איתו, זה המרקם של העפרון שהוא מאד רק וקשה מאד לעבוד איתו על הגבות מבלי שכל פעם יישבר. זה בזבוז מטורף של חומר, במיוחד עכשיו בקיץ שהכל נהייה רך יותר, בלתי אפשרי להשתמש בו מבלי לשבור חצי עיפרון על הדרך. לכן מבחינתי הסדרה הזאת של Brow Satin היא פספוס כי בסופו של דבר אני אשאר בקרוב מאד רק עם צד אחד פעיל של העפרון, הצד של הפודרה. זה חבל במיוחד כי מכל בחינה אחת המוצר מעולה - הגוון (Dark Blonde), הפיגמנטיות ואפילו הפטנט של הפודרה שיוצר ביחד עם העיפרון לוק אחיד ומלא לגבות. אבל, כאמור, פורמולה של עיפרון הרבה יותר מידי רכה ושבירה.



אחרי העיפרון של מייבלין, קבלו דוגמה לאיך עושים את זה נכון - Brow Stylist Definer של Loreal הוא עיפרון מעולה. המרקם של העיפרון קצת יותר יבש ולכן הוא לא נמרח ונשבר בקלות, החוד שלו מאד קטן ומדוייק ואפשר לעבוד איתו בצורה מהירה ומדוייקת לעיצוב של הגבה. כאן אין פודרה משלימה, אלא מסרק בצד השני של העיפרון לסירוק של הגבות. גם במקרה הזה לקחתי את גוון Blonde כי אני לא צריכה להוסיף יותר מידי צבע לגבות, רק קצת השלמות של פערים ומילוי חורים ובשביל זה אני לא צריכה פיגמנטיות כהה מידי שתתן לי גבות מאד דרמטיות. 
את שני העפרונות הללו לא קניתי בארץ, ואני מתביישת להגיד שאין לי מושג אם אפשר בכלל להשיג אותם כאן, מהסיבה הפשוטה שאני פשוט לא קונה את המותגים האלה בארץ כי הם יקרים. אני מקווה בשבילכן (וגם בשביל המוניטין שלי) שניתן להשיג לפחות את העיפרון של לוריאל, שהוא המומלץ יותר מבחינתי מבין השניים.
כמו שציינתי - עפרונות הם הדרך הכי מהירה עבורי לעצב את הגבות, אבל אני בדרך כלל צריכה להשלים את התהליך עם אחד מהמוצרים הבאים: 


ג'ל לגבות זה לדעתי מוצר משלים, ולא עומד בפני עצמו. המטרה שלהם היא לסדר את הגבות במקום, ולא ממש להוסיף צבע או ליצור להן צורה חדשה. רק אם יש לכן באמת גבות מאד עבות ומלאות, תוכלו להסתפק בוויש של ג'ל עם קצת גוון כדי לסדר אותן במקום, אבל לכל בנות התמותה האחרות דרוש קצת יותר מאמץ מזה.
ומצד שני, אם אני משתמשת בעיפרון לגבות ולא בווקס, אני חייבת מוצר משלים שיחזיק אותן מסורקות במקום, ובשביל זה יש את הג'לים האלה.



לכל הג'לים יש שיטת אפליקציה דומה למסקרה, עם מברשות בצורות שונות. המוצר הכי נוח לשימוש כאן הוא הג'ל של Essence שיש לו מברשת קטנטנה ונוחה. הכי פחות נוח לשימוש הוא הג'ל לגבות של מייבלין שנראה כאילו יוצר לנשים עם גבות אניה בוקשטיין וכל השאר יכולות רק לקנא. הצורה המעוגלת והגדולה של המברשת לא ממש עוזרת להבריש אותו בצורה מדוייקת. הג'ל של אנסטסיה בינוני ונחמד - המברשת לא גדולה מידי והגוון Caramel הוא חום מעט אדמדם שמוסיף נופח מעניין לגבות. הפורמולה הכי טובה היא זו של מייבלין שהיא הכי דביקה מבין השלוש, אבל כאמור, המוצר נופל בקטגוריית העיצוב של המברשת (גם אותו יש לי בגוון Dark Blond). הג'ל של אסנס בגוון מס' 02 קצת כהה לי, אבל כמו שאמרתי - הפיגמנטיות גם ככה לא ממש גבוהה ככה שזה לא באמת משפיע אלא אם כן יש לכן גבות מאד מאד בהירות. 
מבין השלישייה, הג'ל של אסנס הוא הכי זמין לרכישה, כך שהייתי מסתפקת בו כדי להעביר הברשה מהירה על הגבות, לא צריך להסתבך יותר מידי מעבר לזה או להשקיע בלהזמין מוצרים יקרים מחו"ל כמו הג'ל של Anastasia

לסיכום, משתי הקטגוריות אפשר לומר שמייבלין קצת מתסכלים עם האכזבות שלהם, כי הפורמולות טובות אבל זה נופל על דברים קטנוניים כמו עיצוב המוצרים או רכות העיפרון. 
אני משתמשת בכל הפורמולות והדרכים השונות לעצב את הגבות, אבל כל אחת מהן נותנת לי מראה אחר. הדואו של הווקס עם הפודרה בדרך כלל יוצר גבות מודגשות ודרמטיות יותר ואני שומרת את זה לאירועים מיוחדים כשגם יש לי קצת יותר זמן להתארגן. העפרונות, כמו שאמרתי, הם האופציה הכי זריזה מבחינתי ובה אני בוחרת ביום יום, ומעליהם אני מעבירה ג'ל לגבות כדי להשלים את הלוק.

אני מקווה שלמרות כל האזהרות והאיומים שלי, לא השתעממתן למוות. אם אתן עדיין כאן ושרדתן עד הסוף, תנו לי המלצות על מוצרי עיצוב לגבות שאתן אוהבות, כי אני תמיד מחפשת עוד.... 

גילוי נאות: Pupa

8 תגובות:

  1. אני מוצאת שהכי מהיר ונוח לי לעבוד עם המסקרה, אני עצלנית לכל המעבר.
    מיביליין בהחלט לא התעמקו בגודל המוצר ביחס לגבות של רובנו

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיף מסקרה מאשר כלום! אני הולכת לנסות לגזור את המברשת של מייבלין ולראות אם אפשר להיפטר מהכדור המעצבן הזה ולהשאר עם הצד הצר של המברשת

      מחק
  2. לא ניתן להשיג בארץ(לפחות כרגע) את עפרונות הגבות של לוריאל ומייבלין וחבל שכך כי שמעתי דברים ממש טובים עליהם...

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי זה יגיע, עוד שנתיים......

      מחק
  3. ניסית את הצללית לגבות של ביוטיקר? אני מאוד אוהבת אותה. אני משתמשת בה בכל פעם שאני מתאפרת ויש בה מספיק חומר לעוד מיליון שנה בערך

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי ואלה היו הצלליות האהובות עליי לגבות במשך שנים! מאז שהאחרונה הסתיימה לי, התחשק לי לגוון ולא לקנות שוב את אותו הדבר :)

      מחק
  4. יופי של פוסט ! אני כרגע משתמשת בעיפרון של אסתי לאודר שנקרא Brow Now בעל שני צדדים - צד אחד עיפרון והשני מברשת (כמו מברשת מסקרה) לריכוך המראה. אני משתמשת בו בקמצנות כי הוא די פיגמנטי, וכי יש לי גבות טבעיות שהן יחסית מלאות ואני אוהבת את המראה הלא עשוי מדי, מעל לקיבוע מורחת את המסקרה השקופה של ביוטי קייר והתוצאה נהדרת ומחזיקה שעות לאורך כל היום כמעט. לפני כן, השתמשתי בעיפרון אוטומטי זוויתי מיוחד של אנסטסיה שנקרא Brow Definer וגם אותו מאוד אהבתי, גם לו יש מברשת בצדו השני לריכוך המראה, הבעיה אתו שהוא נשבר בקלות ובעקבות כך גם נגמר מהר.....פאק ביצור....די מבאס העניין. בעבר השתמשתי בעוד עיפרון שמאוד אהבתי ורכשתי באפריל של סטודיו מייקאפ אאל"ט, עם גוון נהדר חום טאופ לא כהה מדי שלדעתי מתאים להרבה גווני גבות. המחיר שלו שווה לכל כיס והתוצאה כמו של עיפרון יוקרתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שאת מתארת עם העיפרון של אנסטסיה זה בדיוק מה שקורה עם העפרון של מייבלין, רק שלפחות הוא לא יקר! אם הייתי קונה במיוחד עפרון של אנסטסיה וזה היה נשבר כל הזמן הייתי מתעצבנת...

      מחק