‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

25.7.2016

Summer Nails

בחודשיים האחרונים היה על הציפורניים שלי הכל מהכל - לקים כהים, בהירים ואפילו לק ג'ל שההסרה שלו הייתה סיוטית במיוחד (אבל עוד על זה אחר כך). אתן תראו שגם אורך הציפורניים ישתנה באופן דרסטי, ותפגשו כאן מניקורים על ציפורניים קצרות וארוכות לחילופין. אי אפשר להגיד שמשעמם אצלי!
חלק מהלקים קיציים מאד, חלק מדברים יותר בשפה של סתיו וחורף, אבל כולם מאד יפים, לדעתי לפחות. 

נתחיל עם לק של OPI מקולקציית Alice Through the Looking Glass, סגול ענבים נקי וקלאסי שנקרא What's the Hatter with you?. הפורמולה קצת ג'לי דביקה והיו "דילוגים" במריחה של השכבה הראשונה, אבל אחרי השכבה השניה הגימור הסתדר ונהיה אטום ואחיד. 
זה מסוג הגוונים הרב עונתיים, נכון שהוא קצת כהה, אבל יש לו גוון כל כך מובהק וצבעוני שכיף ללבוש אותו גם בקיץ. 


נדלג ללק שהוא ההפך המוחלט, גם מבחינת טווח מחירים - לק ניוד של BeautyCare בגוון מס' 59. זה הלק הראשון של ביוטיקייר שאני מנסה והופתעתי לטובה. הפורמולה לא משתווה לפורמולות של לקים יוקרתיים יותר, או אפילו ללקים של אנני, אבל גם היא מגיעה לתוצאה אחידה ואטומה אחרי שתי שכבות. הגוון הוא בייז' נייטרלי וניודי מושלם, סוגר לי פינה של לק סולידי וטרנדי בעת ובעונה אחת, ועם מחיר של כמה שקלים בודדים באמת קשה להתווכח.


לא באמת חשבתן שתגיעו לפוסט על לקים בלי אף לק של Anny, נכון? 
אני חייבת את האנני התורן, והפעם זה גוון על זמני - אדום דובדבן עשיר, קלאסי ואלגנטי. זה לא כתום מידי, לא עגבניה מידי, אלא גוון עמוק ומחמיא בלי יותר מידי התחכמויות. הפורמולה, כרגיל מושלמת, ואם עדיין לא ניסיתן את הלקים של אנני (שנמכרים עכשיו ב-17 שקלים במשביר) אני באמת לא יודעת למה אתן מחכות. הגוון הספציפי הזה נקרא Kiss You מס' 147 והוא באמת לק שמגיעות לו נשיקות.


ביוטקייר ו-Chanel בפוסט אחד, היקום קורס לתוך עצמו.
כן, הגוון מושלם. כן, גם הפורמולה. לא, אני לא חושבת שזה מצדיק לקנות לק במחיר מופקע. זה כיף, ולצלם תמונת מניקור עם בקבוק של לק שאנל גורם לך להרגיש כמו ניקול ראידמן לכמה שניות, אבל זה לא באמת שונה באופן מהותי מכל לק אחר שמתקלף ומורידים עם אציטון אחרי כמה ימים.
הגוון הקייצי המושלם הזה הוא מס' 571 Fracas והוא וורוד קורלי כייפי וקליל. מרחתי אותו גם עם ציפורניים ארוכות וגם על קצרות (בתמונה) ואני בהחלט מעדיפה אותו על אורכים קצרים יותר.


נסיים עם לק של Sabon בגוון Be-you-tiful מס' 246 שהוא גם בגוון וורוד מקסים, ובדומה לקולקצית הקיץ של השנה שעברה, גם השנה סבון שיחקו אותה עם פלטת גוונים קלילים ונעימים לקיץ ופורמולות משובחות. כיף למרוח אותם וכל אחת תוכל למצוא גוונים שתוכל להתחבר אליהם, גם גוונים שנחשבים טרנדים יותר כמו כחול וירוק, שסבון מציעים בגרסה פסטלית עדינה ולא מאיימת.

מה שפחות נעים ועדין, זה מצב הקיוטיקלס שלי שהושמדו טוטאלית בתהליך שיוף של הסרת לק ג'ל שעיטר לי את הציפורניים למשך כמה שבועות. קשה לתאר את החרדה שלי כשראיתי את גודל האסון, בכל זאת הידיים שלי הן כלי עבודה, ובנוסף לכל זה גם כואב מאד. למזלי לפחות, העור מסביב לציפורניים יש לו יכולות החלמה מאד מהירות כך שהעור כבר בתהליך התחדשות וריפוי. תמיד שנאתי את תהליך ההסרה של ג'לים למיניהם ואין ספק שאחרי ההסרה האחרונה, ייקח לי עוד הרבה זמן להתגבר על הטראומה ולעשות שוב ג'ל.

לפחות אפשר לסיים ולומר שהפעם לא שיעממתי עם לקים על טהרת הניוד? 
אשלח אתכן לדרככן עם מסר חשוב - תשמרו על הקיוטיקלס שלכן ממסירות ג'ל אלימות!


גילוי נאות: Sabon, OPI, BeautyCare

2 comments:

  1. ככל שאני שומעת יותר סיפורים על לק-ג'ל, כך פוחת הרצון שלי להתנסות בדבר שכזה.
    ולגבי נושא גווני הקיץ - אחרי שנים שלא הבנתי על מה בלוגריות ביוטי מדברות, סוף סוף גם לי יש ציפורניים (למדתי להפסיק לכסוס!) ואני יכולה להתנסות איתן בגוונים מגוונים שונים. והמסקנה שלי היא שבורדו מושחר נראה עליי הכי טוב, לא משנה באיזה עונה מדובר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עושה ג'ל רק כשאני צריכה ציפורניים מסודרות למטרה מסויימת שיחזיקו מאמד הרבה זמן, במקרה הזה נסיעה לחתונה בחו"ל. תמיד שנאתי גם את תהליך המריחה וגם ההסרה.
      אם בא לך בורדו מושחר גם בשיאו של הקיץ אז - you do you!

      מחק